Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
Imperatiz - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- Odległość do lotniska ok. 20 km
- Odległość do plaży ok. 2 km
- Odległość do centrum miasta ok. 500 m
- Odległość do pola golfowego ok. 7 km
- Odległość do stacji kolejowej ok. 1 km
- Lokalizacja
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- 630krzysztofn2018-08-31Bardzo dobry
Przyzwoity standard, czyste, zmieniane codziennie ręczniki, bliskie położenie ścisłego centrum Funchal i nabrzeża, dobrze działające WiFi, minusem brak pilota TV (dostępny za kaucją), a także brak kontaktów elektrycznych w ścianach (żeby naładować telefon musiałem rozłączyć telewizor).
- AlanJWh2020-02-23Bardzo dobry
Personel recepcji był bardzo przyjazny i dostępny 24 godziny. Apartament typu studio był dość typowy dla tej klasy. To było czyste, a łazienka była dobrze wyposażona w dużą ilość ciepłej wody. Aneks kuchenny był dość prosty i kompaktowy, ale doskonale nadawał się do użytku. Składa się z lodówki z zamrażalnikiem, dwóch płyt grzejnych, kuchenki mikrofalowej, czajnika i zlewu. Niektóre obszary wspólne były miejscami zmęczone, ale nie umniejszały przyjaznej atmosfery. Doskonała lokalizacja dla wielu wysokiej jakości restauracji, chociaż hotelowa restauracja była również bardzo dobra. Doskonała lokalizacja w centrum Funchal, zaledwie 10 minut spacerem. Chciałbym wrócić.
- EmilyinEurope2020-01-22
Niektórzy członkowie tej „rodziny” nie wzywają branży usługowej. Agresywnie się kłócą zamiast naprawić problem. 1. Zaplanowałem około miesiąca pobytu w hotelu, musiałem zapłacić z góry za tydzień i 90 euro, aby prześledzić moją wpłatę na konto hotelu, nie mogli „zobaczyć”. 2) Kiedy przyjechałem zmęczony prosto z lotniska, powiedziano mi, że muszę zapłacić za większość mojego pobytu po zawyżonych cenach. Wkrótce zdałem sobie sprawę, jak zły był hotel i chciałem się wyprowadzić. Zadzwoniłem do mojego banku i powiedziano mi, że pieniądze zostały natychmiast wypłacone i że bardzo trudno będzie je odzyskać. Zasadniczo hotel prowadzi oszustwo na wrażliwych gości. 3) Hotel jest fałszywie reklamowany „po opuszczeniu jednego pokoju” po wysokich cenach na stronach rezerwacji, gdy jest prawie pusty. 4 To miejsce jest poważnie zarażone mrówkami gniazdującymi w wewnętrznych zakrytych otworach ścian. Żywią się niewłaściwie czyszczonymi pokojami i pojemnikami na śmieci. Spryskiwanie pomieszczeń sprayem „organicznym” jest fikcją, która powstrzymuje gościa od natychmiastowego wyprowadzki i pozwala na dłuższe ładowanie zaatakowanych pomieszczeń. 5 Po hałaśliwym remoncie basen był nieprawidłowo eksploatowany, zbyt zimny i bezużyteczny. Inne hotele mają funkcjonalne nieogrzewane baseny zewnętrzne. Goście nie otrzymują za to rekompensaty ani nawet nie są informowani o innych dostępnych obiektach. Ogólnie: spójrz na inne negatywne opinie tutaj. Odpowiedzi hotelu są nie na temat lub po prostu nieprawdziwe. Zamiast pisać długie e-maile, powinni być uczciwi i spędzać czas na sprzątaniu hotelu.