Florasol Residence

(615 opinii)
FNC11036

2 osoby właśnie oglądają ten hotel

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Obsługa
  • Czystość

Florasol Residence - informacje

Florasol Residence to 3-gwiazdkowy hotel wyróżniający się bardzo dobrą lokalizacją - blisko plaży oraz kompleksu basenów Lido. Obiekt należy do portugalskiej sieci hoteli Dorisol. Goście mają możliwość korzystania z infrastruktury wszystkich czterech hoteli: Florasol Residence, Dorisol Mimosa, Estrelicia i Buganvilia.

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • ok. 2 km od centrum Funchal
  • ok. 200 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
World map
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(615 opinii)
(615 opinii)
    Lokalizacja
    Obsługa
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
  • asienka20022020-02-12
    Wyjątkowy

  • Mrowekwpodrozy2020-02-02
    Wyjątkowy

  • Zarzii2020-01-15
    Bardzo dobry

Standardy podróżowania w Grupie TUI
Bezpieczne wakacje stworzone na nowo: tak jak jest to wymagane i tak otwarcie jak to możliwe! Czytaj więcej
cta icon
Międzynarodowe
standardy bezpieczeństwa
Zapewniamy klientom najwyższe
standardy bezpieczeństwa i higieny
cta icon
Najwyższa gwarancja
ubezpieczeniowa
na polskim rynku
TUI jest nr 1
na świecie
Działamy od ponad 40 lat,
mając własne hotele i linie lotnicze
Allianz logo
Zapewnij sobie beztroskie wakacje i rozszerz ubezpieczenie podczas składania rezerwacji.
cta icon

5232
Klientów
skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków
cta icon
689 420 zł
wyniósł najwyższy koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela
cta icon

1173
Klientów
otrzymało zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji
Dane Mondial Assistance
Hotel

Dla dzieci

  • łóżeczko dziecięce: na zapytanie, w cenie
  • opieka nad dzieckiem: za opłatą
  • brodzik

Sport i wellness

    W cenie
  • boisko do gry w siatkówkę plażową
  • Płatne
  • masaże

Rozrywka

  • zajęcia sportowe
  • międzynarodowy program animacyjny (wieczorami, w ciągu dnia, w sąsiednim hotelu)
  • rzutki
  • bilard

Plaża

  • ok. 200 m do plaży, nadmorskiej promenady i kąpieliska Lido z kompleksem basenów z morską wodą
  • ręczniki za kaucją

Basen

  • baseny: 2
  • basen: zewnętrzny, leżaki: w cenie, parasole: w cenie
  • basen dla dzieci
  • ręczniki: wymagana kaucja

Wyposażenie

  • recepcja
  • lobby
  • sala TV
  • ogród
  • taras
  • Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie
  • pralnia: za opłatą
  • parking: w cenie

Karty

  • Visa, MasterCard, American Express

Liczba pokojów

  • 101

Kategoria lokalna

  • 3 gwiazdki

Dodatkowe informacje

  • goście mogą korzystać z infrastruktury 3 siostrzanych hoteli: basen, siłownia
  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Niezależnie od tego, czy szukają Państwo pomysłów na spędzanie czasu w okolicy, czy potrzebują Państwo naszej pomocy w rozwiązaniu problemu, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
    Telefon: +48 222043596
    SMS: + 48 799448800
    E-mail: servicePL@TUI.com
    Czat: w aplikacji TUI

Szczególne warunki funkcjonowania hotelu podczas pandemii COVID-19

  • Śniadanie: w formie bufetu bez samoobsługi
  • Istnieje możliwość płacenia gotówką w hotelu: tak
  • Zakwaterowanie i wykwaterowanie: odbywa się w hotelu z zachowaniem wymaganego dystansu
  • Obiad: w formie bufetu bez samoobsługi
  • Dostępność dozowników z płynem dezynfekującym: wyłącznie w miejscach ogólnodostępnych
  • Odległość do najbliższego lekarza (w metrach): 100
  • Odległość do najbliższego szpitala (w metrach): 500
  • Odległość do najbliższej apteki (w metrach): 100
  • Program animacyjny/wycieczki: brak
  • Bary: są otwarte w ograniczonym zakresie
  • Baseny zewnętrzne: są otwarte w ograniczonym zakresie
  • Restauracje: są otwarte w ograniczonym zakresie
  • Masaże i zabiegi: są dostępne w ograniczonym zakresie
  • Wyznaczone są stałe godziny posiłków dla gości: tak
  • Wymagana jest rezerwacja przed pobytem w restauracji: tak
  • Kolacja: w formie bufetu bez samoobsługi
  • Lekarz w hotelu: brak
  • Zakrywanie ust i nosa przez personel hotelowy: jest wymagane w całym hotelu
  • Zakrywanie ust i nosa przez gości: jest wymagane w zamkniętych pomieszczeniach
  • Hotel zapewnia gościom maski ochronne: tak
  • Godziny otwarcia restauracji są tymczasowo wydłużone: tak
  • Wymagane jest noszenie rękawiczek jednorazowych w bufecie samoobsługowym: nie
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Florasol Residence - opinie
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(615 opinii)
(615 opinii)
    Lokalizacja
    Obsługa
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
  • asienka20022020-02-12
    Wyjątkowy

    Ferie zimowe na Maderze

  • Mrowekwpodrozy2020-02-02
    Wyjątkowy

    Podróże

  • Zarzii2020-01-15
    Bardzo dobry

    Wakacje na Maderze

  • marzena z2020-01-05
    Bardzo dobry

    udany Bożonarodzeniowy pobyt

  • Adi_oli2019-12-05
    Wyjątkowy

    Nie ma się do czego przyczepić...

Pokoje

Apartament

  • Kod pokoju: APX1
  • Metraż: 

    około 42m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • po renowacji w 2018 r.
  • pokój dzienno-sypialny
  • 1 sypialnia
  • sejf: ok. 1.50 €
  • wentylator sufitowy
  • sofa
  • kuchnia: lodówka, płyta kuchenna, kuchenka mikrofalowa, stół jadalny
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon: z miejscami do siedzenia
  • boczny widok na morze

Studio

  • Kod pokoju: STX1
  • Metraż: 

    około 29m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • po renowacji w 2017 r.
  • pokój dzienno-sypialny
  • sejf
  • wentylator sufitowy
  • sofa
  • aneks kuchenny: lodówka, płyta kuchenna, kuchenka mikrofalowa
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon: z miejscami do siedzenia

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Ważne informacje
  • Waluta

    euro (EUR)
  • Długość lotu

    Warszawa – Faro – ok. 4 godziny
    Warszawa – Madera – ok. 5 godzin
  • Strefa czasowa

    czas polski - 1 godz
  • Podatek turystyczny

    - obowiązkowo płatny w regionie Santa Cruz i Canico (Madera) od 1 maja 2017 r. – ok. 1 EUR/dzień/osoba (przy pobycie poniżej 5 dni) lub max. 5 EUR/pobyt/osoba (przy pobycie powyżej 5 dni)
    - wysokość podatku może ulec zmianie w zależności od decyzji Ministerstwa Gospodarki
  • Komunikacja

    jednorazowy bilet komunikacji miejskiej – ok. 1,8 EUR
  • Przepisy wjazdowe

  • Depozyt w hotelu

    Większość hoteli wymaga od swoich gości wpłacenie kaucji w gotówce lub zablokowania depozytu na karcie kredytowej jako zabezpieczenia za wyposażenie pokoju, bądź zawartości minibaru.
  • Język

    portugalski
  • Przykładowe ceny

    mała bagietka – 0,2 EUR, 6 jajek – 1 EUR, 1 kg sera – 15 EUR, piwo lokalne – 1 EUR, posiłek w taniej restauracji – 10 EUR, posiłek na ulicznym straganie – 5 EUR
  • Rezydent

    Podczas imprez turystycznych zawierających pobyt na Porto Santo obsługa telefoniczna wyłącznie poprzez TUI Contact Center.
    Telefon: +48 22 2043596
    SMS: +48 732168339
    E-Mail: poland@tui-service.info
  • Warunki podróży

Dlaczego warto wybrać Florasol Residence

  • odnowione pokoje
  • komfortowe studia z aneksem kuchennym
  • możliwość korzystania z infrastruktury sąsiednich hoteli

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę