Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel

Willa Jan

WAW33023

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Czystość
  • Obsługa
  • Lokalizacja
  • Wartość
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Willa Jan Polska - Hotel
Znakomity
Wyjątkowy
2019-01-27

Położenie rewelacyjne 7min szlismy do Krupówek. z nartami na plecach w prawo 5minut do Szymoszkowej. i w lewo 5minut do Gubałówki. Obsługa w hotelu bardzo, bardzo miła i pomocna. Pokoje przestronne, czyściutkie, śniadania szwedzki stół duży wybór. Świetnie, że moglismy korzystać z jaccuzi i sauny kiedy i ile chcielismy zawsze były wolne.Łóżka mega wygodne. Pokoje wyciszone nie slychac sasiadów. Fajna winda do 4pietra. Atutem jest lokalizacja 5+

Aga2307
2021-10-30

W tym miejscu chciałbym ostrzec ewentualnych gości przed korzystaniem z oferty WillaJan w Zakopanem. Obciążono nas kwotą 500PLN za szkodę, której nie spowodowaliśmy. WillaJan uznała, że jeden z foteli w pokoju został przez nas uszkodzony podczas gdy my nie używaliśmy tego fotela, nie kładliśmy żadnych rzeczy na niego, nie dotykaliśmy go nawet.(Byliśmy w hotelu 2 noce) Nasze tłumaczenia na nic się zdały bo właściciele twierdzą, że dostaliśmy pokój bez usterek. W czasie przybycia nie dano nam najmniejszych szans na sprawdzenie pokoju pod kątem usterek. Pokój rezerwowaliśmy przez platformę Booking.com i w warunkach rezerwacji nie widniała żadna informacja odnośnie polityki szkód prowadzonej przez Wille Jan. Nikt nie poinformował nas o procedurze szkód prowadzonej w hotelu z czym nigdy się nie spotkaliśmy wynajmując pokoje w różnych miejscach. Żona zauważyła uszkodzony fotel rano drugiego dnia pobytu ale nie czuliśmy się zobligowani do raportowania tego gdyż nikt nie poinformował nas aby to zrobić i uznaliśmy, że taka jest kondycja tego mebla. Nie przedstawiono nam regulaminu podczas zameldowania (W rozmowie telefonicznej post factum nawet pani, która meldowała nas w Willi potwierdziła, że nie otrzymaliśmy regulaminu. Potem, w kolejnej rozmowie, usłyszałem, że regulamin wisiał na ścianie (sic! )), ale na umowie wynajmu figuruje adnotacja napisana małymi literami, że przeczytałem regulamin i zobowiązuję się do pokrycia kosztów usterek. (Mój jedyny błąd) Dokładnie taka samą deklarację, jak rozumiem, podpisuje każdy gość podczas zameldowania a to powoduje, że dla właścicieli nie ma znaczenia kiedy zauważą jakąkolwiek szkodę w pokojach ponieważ obciążyć kosztami mogą każdego gościa, który tylko wszedł do pokoju, jak zrobiono to z nami. Dzień przed przybyciem zapytaliśmy o możliwość wcześniejszego zameldowania w Willi na co odpowiedziano nam, że jeśli pokoje będą dostępne to nie będzie problemu. Przybyliśmy do hotelu o umówionej godzinie (około 12) i Pani w recepcji oznajmiła, że pokój będzie gotowy za godzinę czyli zakładam, że przygotowywany był po poprzednich gościach a co za tym idzie istniała możliwość, że przygotowywanie naprędce pokoju mogło spowodować niezauważenie uszkodzonego fotela przez personel housekeepingu. Właściciele jednak nie zakładają, że mogą się mylić. Sugerowano nam, że ładowaliśmy jakiś sprzęt elektroniczny albo postawiliśmy gorący termos na fotel podczas gdy my nie mieliśmy z sobą takiego sprzętu. Błąd niekompetentnego i nieprofesjonalnego personelu spowodował obciążenie nas za szkodę której nie spowodowaliśmy. Jeśli ktoś zdecyduje się wynająć pokoje u nich proszę dokładnie sprawdzić pokój pod kątem usterek w obecności personelu i ewentualnie wtedy podpisać umowę wynajmu. Nie róbcie tego bez sprawdzenia bo więcej niż pewne, że zostaniecie Państwo obciążeni kwotą za ukryte usterki. A tam może być ukryte wszystko, nawet usterka gniazdka elektrycznego. Zgłosiłem to do Booking.com jednak platforma umywa ręce i nie jest w stanie pomóc. Willa Jan po ukazaniu się mojej opinii na Booking.com skontaktowała się ze mną z ofertą zwrotu 500PLN w zamian za usunięcie przeze mnie niesatysfakcjonującej ich opinii. Proponowano mi żebym usunął opinię i oni wtedy zwrócą pieniądze. Moja opinia ma na celu ostrzec ewentualnych gości przed niekorzystną dla nich i mało transparentną polityką prowadzoną przez Willę, co może zaoszczędzić Państwu kłopotów, które nas spotkały.

geezam
Wyjątkowy
2020-02-09

Położony nieco na uboczu a więc okolica bardzo spokojna przy czym do centrum przyjemnym spacerkiem można dojść bardzo szybko. Pokoje bardzo dobrej jakości śniadania również. Parking zamykany na pilota bezpieczny. Jacuzzi oraz sauna jest w cenie pobytu i dodatkowo można dokonać rezerwacji tylko dla siedzie na jedna godzinę w ciągu każdego dnia pobytu. W willi byłem gościem już trzy razy.

Janer5000
Wyjątkowy
2019-08-12

Serdecznie polecamy to miejsce. Pokoje czyste zadbane pięknie urządzone. Mieliśmy niesamowity widok z okna. Cisza, spokój, dobra lokalizacja bilisko centrum. Bardzo miła obsługa. Pyszne śniadanie w formie bufetu. Na pewno wrócimy.

Geodetata
Bardzo dobry
2019-05-03

Przybyliśmy do hotelu sugerując się opiniami z tej aplikacji. Wizytę możemy uznać za jedną z bardziej udanych! Pokoj ładny, czysty, wyposażony w kosmetyki, pomimo niskiej ceny. Śniadania smaczne, obsługa na plus. Na pewno wrócimy przy najbliższej okazji :)

krysiam2017
Wyjątkowy
2019-01-27

Położenie rewelacyjne 7min szlismy do Krupówek. z nartami na plecach w prawo 5minut do Szymoszkowej. i w lewo 5minut do Gubałówki. Obsługa w hotelu bardzo, bardzo miła i pomocna. Pokoje przestronne, czyściutkie, śniadania szwedzki stół duży wybór. Świetnie, że moglismy korzystać z jaccuzi i sauny kiedy i ile chcielismy zawsze były wolne.Łóżka mega wygodne. Pokoje wyciszone nie slychac sasiadów. Fajna winda do 4pietra. Atutem jest lokalizacja 5+

Aga2307
2021-10-30

W tym miejscu chciałbym ostrzec ewentualnych gości przed korzystaniem z oferty WillaJan w Zakopanem. Obciążono nas kwotą 500PLN za szkodę, której nie spowodowaliśmy. WillaJan uznała, że jeden z foteli w pokoju został przez nas uszkodzony podczas gdy my nie używaliśmy tego fotela, nie kładliśmy żadnych rzeczy na niego, nie dotykaliśmy go nawet.(Byliśmy w hotelu 2 noce) Nasze tłumaczenia na nic się zdały bo właściciele twierdzą, że dostaliśmy pokój bez usterek. W czasie przybycia nie dano nam najmniejszych szans na sprawdzenie pokoju pod kątem usterek. Pokój rezerwowaliśmy przez platformę Booking.com i w warunkach rezerwacji nie widniała żadna informacja odnośnie polityki szkód prowadzonej przez Wille Jan. Nikt nie poinformował nas o procedurze szkód prowadzonej w hotelu z czym nigdy się nie spotkaliśmy wynajmując pokoje w różnych miejscach. Żona zauważyła uszkodzony fotel rano drugiego dnia pobytu ale nie czuliśmy się zobligowani do raportowania tego gdyż nikt nie poinformował nas aby to zrobić i uznaliśmy, że taka jest kondycja tego mebla. Nie przedstawiono nam regulaminu podczas zameldowania (W rozmowie telefonicznej post factum nawet pani, która meldowała nas w Willi potwierdziła, że nie otrzymaliśmy regulaminu. Potem, w kolejnej rozmowie, usłyszałem, że regulamin wisiał na ścianie (sic! )), ale na umowie wynajmu figuruje adnotacja napisana małymi literami, że przeczytałem regulamin i zobowiązuję się do pokrycia kosztów usterek. (Mój jedyny błąd) Dokładnie taka samą deklarację, jak rozumiem, podpisuje każdy gość podczas zameldowania a to powoduje, że dla właścicieli nie ma znaczenia kiedy zauważą jakąkolwiek szkodę w pokojach ponieważ obciążyć kosztami mogą każdego gościa, który tylko wszedł do pokoju, jak zrobiono to z nami. Dzień przed przybyciem zapytaliśmy o możliwość wcześniejszego zameldowania w Willi na co odpowiedziano nam, że jeśli pokoje będą dostępne to nie będzie problemu. Przybyliśmy do hotelu o umówionej godzinie (około 12) i Pani w recepcji oznajmiła, że pokój będzie gotowy za godzinę czyli zakładam, że przygotowywany był po poprzednich gościach a co za tym idzie istniała możliwość, że przygotowywanie naprędce pokoju mogło spowodować niezauważenie uszkodzonego fotela przez personel housekeepingu. Właściciele jednak nie zakładają, że mogą się mylić. Sugerowano nam, że ładowaliśmy jakiś sprzęt elektroniczny albo postawiliśmy gorący termos na fotel podczas gdy my nie mieliśmy z sobą takiego sprzętu. Błąd niekompetentnego i nieprofesjonalnego personelu spowodował obciążenie nas za szkodę której nie spowodowaliśmy. Jeśli ktoś zdecyduje się wynająć pokoje u nich proszę dokładnie sprawdzić pokój pod kątem usterek w obecności personelu i ewentualnie wtedy podpisać umowę wynajmu. Nie róbcie tego bez sprawdzenia bo więcej niż pewne, że zostaniecie Państwo obciążeni kwotą za ukryte usterki. A tam może być ukryte wszystko, nawet usterka gniazdka elektrycznego. Zgłosiłem to do Booking.com jednak platforma umywa ręce i nie jest w stanie pomóc. Willa Jan po ukazaniu się mojej opinii na Booking.com skontaktowała się ze mną z ofertą zwrotu 500PLN w zamian za usunięcie przeze mnie niesatysfakcjonującej ich opinii. Proponowano mi żebym usunął opinię i oni wtedy zwrócą pieniądze. Moja opinia ma na celu ostrzec ewentualnych gości przed niekorzystną dla nich i mało transparentną polityką prowadzoną przez Willę, co może zaoszczędzić Państwu kłopotów, które nas spotkały.

geezam

Willa Jan - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Dla rodzin
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • B & B wita gości w Zakopanem.
  • odległość do centrum miasta ok. 1,5 km
  • odległość do stoków narciarskich ok. 800 m
  • odległość do dworca kolejowego ok. 200 m
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(53 opinie)
(53 opinie)
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Czystość
    Obsługa
    Lokalizacja
    Wartość
  • geezam2021-10-30

    W tym miejscu chciałbym ostrzec ewentualnych gości przed korzystaniem z oferty WillaJan w Zakopanem. Obciążono nas kwotą 500PLN za szkodę, której nie spowodowaliśmy. WillaJan uznała, że jeden z foteli w pokoju został przez nas uszkodzony podczas gdy my nie używaliśmy tego fotela, nie kładliśmy żadnych rzeczy na niego, nie dotykaliśmy go nawet.(Byliśmy w hotelu 2 noce) Nasze tłumaczenia na nic się zdały bo właściciele twierdzą, że dostaliśmy pokój bez usterek. W czasie przybycia nie dano nam najmniejszych szans na sprawdzenie pokoju pod kątem usterek. Pokój rezerwowaliśmy przez platformę Booking.com i w warunkach rezerwacji nie widniała żadna informacja odnośnie polityki szkód prowadzonej przez Wille Jan. Nikt nie poinformował nas o procedurze szkód prowadzonej w hotelu z czym nigdy się nie spotkaliśmy wynajmując pokoje w różnych miejscach. Żona zauważyła uszkodzony fotel rano drugiego dnia pobytu ale nie czuliśmy się zobligowani do raportowania tego gdyż nikt nie poinformował nas aby to zrobić i uznaliśmy, że taka jest kondycja tego mebla. Nie przedstawiono nam regulaminu podczas zameldowania (W rozmowie telefonicznej post factum nawet pani, która meldowała nas w Willi potwierdziła, że nie otrzymaliśmy regulaminu. Potem, w kolejnej rozmowie, usłyszałem, że regulamin wisiał na ścianie (sic! )), ale na umowie wynajmu figuruje adnotacja napisana małymi literami, że przeczytałem regulamin i zobowiązuję się do pokrycia kosztów usterek. (Mój jedyny błąd) Dokładnie taka samą deklarację, jak rozumiem, podpisuje każdy gość podczas zameldowania a to powoduje, że dla właścicieli nie ma znaczenia kiedy zauważą jakąkolwiek szkodę w pokojach ponieważ obciążyć kosztami mogą każdego gościa, który tylko wszedł do pokoju, jak zrobiono to z nami. Dzień przed przybyciem zapytaliśmy o możliwość wcześniejszego zameldowania w Willi na co odpowiedziano nam, że jeśli pokoje będą dostępne to nie będzie problemu. Przybyliśmy do hotelu o umówionej godzinie (około 12) i Pani w recepcji oznajmiła, że pokój będzie gotowy za godzinę czyli zakładam, że przygotowywany był po poprzednich gościach a co za tym idzie istniała możliwość, że przygotowywanie naprędce pokoju mogło spowodować niezauważenie uszkodzonego fotela przez personel housekeepingu. Właściciele jednak nie zakładają, że mogą się mylić. Sugerowano nam, że ładowaliśmy jakiś sprzęt elektroniczny albo postawiliśmy gorący termos na fotel podczas gdy my nie mieliśmy z sobą takiego sprzętu. Błąd niekompetentnego i nieprofesjonalnego personelu spowodował obciążenie nas za szkodę której nie spowodowaliśmy. Jeśli ktoś zdecyduje się wynająć pokoje u nich proszę dokładnie sprawdzić pokój pod kątem usterek w obecności personelu i ewentualnie wtedy podpisać umowę wynajmu. Nie róbcie tego bez sprawdzenia bo więcej niż pewne, że zostaniecie Państwo obciążeni kwotą za ukryte usterki. A tam może być ukryte wszystko, nawet usterka gniazdka elektrycznego. Zgłosiłem to do Booking.com jednak platforma umywa ręce i nie jest w stanie pomóc. Willa Jan po ukazaniu się mojej opinii na Booking.com skontaktowała się ze mną z ofertą zwrotu 500PLN w zamian za usunięcie przeze mnie niesatysfakcjonującej ich opinii. Proponowano mi żebym usunął opinię i oni wtedy zwrócą pieniądze. Moja opinia ma na celu ostrzec ewentualnych gości przed niekorzystną dla nich i mało transparentną polityką prowadzoną przez Willę, co może zaoszczędzić Państwu kłopotów, które nas spotkały.

  • Janer50002020-02-09
    Wyjątkowy

    Położony nieco na uboczu a więc okolica bardzo spokojna przy czym do centrum przyjemnym spacerkiem można dojść bardzo szybko. Pokoje bardzo dobrej jakości śniadania również. Parking zamykany na pilota bezpieczny. Jacuzzi oraz sauna jest w cenie pobytu i dodatkowo można dokonać rezerwacji tylko dla siedzie na jedna godzinę w ciągu każdego dnia pobytu. W willi byłem gościem już trzy razy.

  • Geodetata2019-08-12
    Wyjątkowy

    Serdecznie polecamy to miejsce. Pokoje czyste zadbane pięknie urządzone. Mieliśmy niesamowity widok z okna. Cisza, spokój, dobra lokalizacja bilisko centrum. Bardzo miła obsługa. Pyszne śniadanie w formie bufetu. Na pewno wrócimy.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI