Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel

Wave Międzyzdroje Resort & Spa

WAW50013
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Wave Międzyzdroje Resort & Spa Polska - Hotel
Znakomity
Bardzo dobry
2024-04-14

Pokoje czyste i starannie urządzone. Strefa basenów i spa na dobrym poziomie, choć woda w basenie na zewnątrz mógłaby być nieco cieplejsza, zwłaszcza w chłodniejsze dni. Jedzenie dobre i urozmaicone. Obsługa na przyzwoitym poziomie, choć kolejki do recepcji są trochę za długie.

Adam B
2025-07-08

Zostaliśmy Oszukani Przez Hotel Wave Międzyzdroje! Zarezerwowaliśmy pokój o podwyższonym standardzie z częściowym widokiem na wodę z półrocznym wyprzedzeniem. Dodatkowo dodaliśmy notatkę, że bardzo nam zależy na dobrym widoku, ponieważ jest to wyjazd niespodzianka. Pomimo dopłaty do widoku na morze i wyższego standardu za UWAGA 2200 zł za dobę (Apartament Exclusive Plus) otrzymaliśmy pokój na parterze z widokiem na krzaki i baraki obok hotelu. Po złożeniu skargi w recepcji otrzymaliśmy informację, że przydzielają pokoje dzień wcześniej i nic innego im nie zostało, ponieważ hotel jest w całości obłożony. Totalny absurd! Poza sytuacją z pokojem możemy śmiało stwierdzić, że hotel nie jest wart nawet 1/4 tej ceny… • Wybór w restauracji na śniadaniach i kolacji bardzo słaby. Jedzenie tragicznej jakości, przygotowane na masówkę (dla przykładu na kolację jako danie na ciepło podawany jest bigos, pierogi czy zapiekane ziemniaki z serem… w luksusowym hotelu za ponad 2000 zł za dobę). • Zbyt mała restauracja. Brak stolików dla gości. Prawdziwa walka o miejsce do siedzenia i o jedzenie. • Brudne talerze i naczynia w restauracji. Kubki jak z Ikei po bardzo dramatycznych przejściach. • Kolacja w bufecie dostępna tylko do godz. 20:00 • Zgłaszaliśmy 5 razy uszkodzoną deskę do prasowania i brak suszarki w pokoju. • Musieliśmy 2 razy dzwonić i prosić o sprzątanie, ponieważ nikt do godz. 16:00 nie był łaskawy do nas przyjść i posprzątać. • Butelki wody są tylko na przywitanie. Potem każdego kolejnego dnia trzeba iść do Żabki i sobie kupić wodę do pokoju samemu. Hotel nie oferuje nawet tak podstawowej rzeczy jak darmowa woda w pokoju… • Pomiędzy budynkami brak przejścia czy komunikacji, tzn. żeby dojść do basenu, recepcji czy restauracji, trzeba wychodzić z budynku lub iść garażem. • Obsługa w 80% pochodzenia ukraińskiego i afrykańskiego, która nie mówi po polsku. • Większość gości z dziećmi, co bardzo utrudniało odpoczynek. • Parking podziemny płatny dodatkowo 150 zł za dobę (prawdopodobnie, najdroższy parking w PL). Z plusów hotelu to ładna infrastruktura na plaży i dobra restauracja w Wave Beach Concept. Na pewno nigdy nie wrócę do tego hotelu i nie przypominam sobie, żebym był kiedyś tak rozczarowany pobytem w jakimkolwiek miejscu. Szkoda, bo hotel ma potencjał i przy dobrym zarządzaniu mógłby być bardzo ciekawym punktem na mapie Polski.

Dawid J
2025-06-09

To była nasza pierwsza wizyta z wykupionymi śniadaniami i obiadokolacjami – niestety, również ostatnia!!! Doświadczenie kulinarne było dalekie od oczekiwań: brudne stoły, brak wolnych miejsc, naczynia z resztkami jedzenia pozostawiane przez długi czas bez sprzątania. Jedzenie było niesmaczne, a wybór bardzo ubogi. Obsługa w kantynie niemiła, brak jakiejkolwiek organizacji czy chęci pomocy. Osoby zarządzające częścią gastronomiczną sprawiały wrażenie całkowicie niekompetentnych, co odbiło się negatywnie na całym pobycie. W pokojach brakowało podstawowego wyposażenia – np. szklanek czy kieliszka do wina. Próba wypożyczenia szklanki lub kieliszka z baru zakończyła się informacją, że można jedynie kupić plastikowy kubek za 1 zł jako gość hotelowy, co było dla nas zaskakujące i niekomfortowe. Miejsce ma potencjał, ale zdecydowanie wymaga zmian organizacyjnych, poprawy czystości, kultury obsługi i standardów zarówno w restauracji, jak i w pokojach. Szkoda, bo z odrobiną starań mogłoby być znacznie lepiej.

Curious55528743876
2025-02-12

Mój pobyt w tym hotelu w dniach 24.01 -29.01 2025 to horror, który trudno opisać. Zostałem porażony prądem w BASENIE, co jest sytuacją absolutnie niedopuszczalną i stanowi realne zagrożenie dla życia gości. Po takim zdarzeniu oczekiwałbym natychmiastowej reakcji personelu i zapewnienia mi odpowiedniej pomocy medycznej. Niestety, zamiast tego hotel próbował zamieść sprawę pod dywan. Zamiast zaoferować mi jakiekolwiek wsparcie, zaproponowano mojej partnerce… masaż relaksacyjny! To absolutny brak szacunku i dowód na to, że liczy się dla nich tylko unikanie odpowiedzialności. Na moją prośbę dot. wezwania karetki człowiek podający się za menadżera hotelu, poradził mi abym wsiadł w taksówkę i pojechał do oddalonego o 30km Kamienia pomorskiego do szpitala. Sprzeciwiłem się i zażądałem wezwania karetki, ratownicy którzy przyjechali dali ostrą reprymendę owemu samozwańczeniu menadżerowi, informując że zaraz po zdarzeniu powinien wezwać zespół ratownictwa medycznego w celu przebadania wszystkich znajdujących się w basenie ludzi. Najbardziej szokujące jest jednak to, że zaraz po zdarzeniu zgłosiłem sprawę do ratownika na basenie, który ów ratownik poinformował mnie że ma świadomość o zaistniałej sytuacji ponieważ zgłaszał to kadrze zarządzającej dwa dni wcześniej. Ratownik nie zareagował w żaden inny sposób chroniąc bezpieczeństwo przebywających tam osób, to ja działając instynktownie zamknąłem basen wypraszając gości z obiektu. Dopiero po tym działaniu kierownictwo wezwało ekipę serwisową, która na 2 godziny wyłączyła basen z użytkowania. Zamiast jakiegokolwiek wsparcia, przedstawiono mi dokument z porozumieniem, w którym FAŁSZYWIE zmieniono fakty dotyczące zdarzenia i w którym grożono mi konsekwencjami prawno-finansowymi. Pomimo zapewnienia ,ze dostane na pismie przeprosiny i oswiadzczenie o wartosciach napiecia w chwili zdarzenia do chwili obecnej nie dotrzymano danego slowa. Zamiast zatroszczyć się o bezpieczeństwo gości, hotel stosuje zastraszanie i manipulację. Miejsce, które reklamuje się jako hotel/resort, w rzeczywistości nim NIE JEST. Właściciele posługują się formą prawną wynajmu krótkoterminowego, co pozwala im sprytnie unikać odpowiedzialności za stan obiektu i bezpieczeństwo gości. To nie tylko nieuczciwa praktyka, ale również świadome obchodzenie przepisów, które obowiązują prawdziwe hotele. Bardzo proszę osoby przebywające w obiekcie w dniach od 24.01 -29.01.2025 o kontakt

Roman F
Bardzo dobry
2024-07-13

Nowy i czysty hotel z bardzo dobrą restauracją. Piękna plaża, która wygląda jak na Malediwach i hotel. Bardzo pomocna obsługa hotelu. Niektóre pokoje mają olśniewający widok na morze, jednak niektóre na ulice czy krzaki. Duzym minusem (szczególnie w podróżach z dziećmi) jest to, że żeby pójść na basen lub do restauracji, trzeba wychodzić na zewnątrz

Nikola Z
Bardzo dobry
2024-04-14

Pokoje czyste i starannie urządzone. Strefa basenów i spa na dobrym poziomie, choć woda w basenie na zewnątrz mógłaby być nieco cieplejsza, zwłaszcza w chłodniejsze dni. Jedzenie dobre i urozmaicone. Obsługa na przyzwoitym poziomie, choć kolejki do recepcji są trochę za długie.

Adam B
2025-07-08

Zostaliśmy Oszukani Przez Hotel Wave Międzyzdroje! Zarezerwowaliśmy pokój o podwyższonym standardzie z częściowym widokiem na wodę z półrocznym wyprzedzeniem. Dodatkowo dodaliśmy notatkę, że bardzo nam zależy na dobrym widoku, ponieważ jest to wyjazd niespodzianka. Pomimo dopłaty do widoku na morze i wyższego standardu za UWAGA 2200 zł za dobę (Apartament Exclusive Plus) otrzymaliśmy pokój na parterze z widokiem na krzaki i baraki obok hotelu. Po złożeniu skargi w recepcji otrzymaliśmy informację, że przydzielają pokoje dzień wcześniej i nic innego im nie zostało, ponieważ hotel jest w całości obłożony. Totalny absurd! Poza sytuacją z pokojem możemy śmiało stwierdzić, że hotel nie jest wart nawet 1/4 tej ceny… • Wybór w restauracji na śniadaniach i kolacji bardzo słaby. Jedzenie tragicznej jakości, przygotowane na masówkę (dla przykładu na kolację jako danie na ciepło podawany jest bigos, pierogi czy zapiekane ziemniaki z serem… w luksusowym hotelu za ponad 2000 zł za dobę). • Zbyt mała restauracja. Brak stolików dla gości. Prawdziwa walka o miejsce do siedzenia i o jedzenie. • Brudne talerze i naczynia w restauracji. Kubki jak z Ikei po bardzo dramatycznych przejściach. • Kolacja w bufecie dostępna tylko do godz. 20:00 • Zgłaszaliśmy 5 razy uszkodzoną deskę do prasowania i brak suszarki w pokoju. • Musieliśmy 2 razy dzwonić i prosić o sprzątanie, ponieważ nikt do godz. 16:00 nie był łaskawy do nas przyjść i posprzątać. • Butelki wody są tylko na przywitanie. Potem każdego kolejnego dnia trzeba iść do Żabki i sobie kupić wodę do pokoju samemu. Hotel nie oferuje nawet tak podstawowej rzeczy jak darmowa woda w pokoju… • Pomiędzy budynkami brak przejścia czy komunikacji, tzn. żeby dojść do basenu, recepcji czy restauracji, trzeba wychodzić z budynku lub iść garażem. • Obsługa w 80% pochodzenia ukraińskiego i afrykańskiego, która nie mówi po polsku. • Większość gości z dziećmi, co bardzo utrudniało odpoczynek. • Parking podziemny płatny dodatkowo 150 zł za dobę (prawdopodobnie, najdroższy parking w PL). Z plusów hotelu to ładna infrastruktura na plaży i dobra restauracja w Wave Beach Concept. Na pewno nigdy nie wrócę do tego hotelu i nie przypominam sobie, żebym był kiedyś tak rozczarowany pobytem w jakimkolwiek miejscu. Szkoda, bo hotel ma potencjał i przy dobrym zarządzaniu mógłby być bardzo ciekawym punktem na mapie Polski.

Dawid J

Wave Międzyzdroje Resort & Spa - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Piaszczysta plaża
  • Dla rodzin
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 60 m od plaży
  • ok. 1,5 km od dworca kolejowego
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena TripAdvisor:
Znakomity
(59 opinii)
(59 opinii)
    Lokalizacja
    Pokoje
    Wartość
    Obsługa
    Jakość noclegu
    Czystość
  • Dawid J2025-07-08

    Zostaliśmy Oszukani Przez Hotel Wave Międzyzdroje! Zarezerwowaliśmy pokój o podwyższonym standardzie z częściowym widokiem na wodę z półrocznym wyprzedzeniem. Dodatkowo dodaliśmy notatkę, że bardzo nam zależy na dobrym widoku, ponieważ jest to wyjazd niespodzianka. Pomimo dopłaty do widoku na morze i wyższego standardu za UWAGA 2200 zł za dobę (Apartament Exclusive Plus) otrzymaliśmy pokój na parterze z widokiem na krzaki i baraki obok hotelu. Po złożeniu skargi w recepcji otrzymaliśmy informację, że przydzielają pokoje dzień wcześniej i nic innego im nie zostało, ponieważ hotel jest w całości obłożony. Totalny absurd! Poza sytuacją z pokojem możemy śmiało stwierdzić, że hotel nie jest wart nawet 1/4 tej ceny… • Wybór w restauracji na śniadaniach i kolacji bardzo słaby. Jedzenie tragicznej jakości, przygotowane na masówkę (dla przykładu na kolację jako danie na ciepło podawany jest bigos, pierogi czy zapiekane ziemniaki z serem… w luksusowym hotelu za ponad 2000 zł za dobę). • Zbyt mała restauracja. Brak stolików dla gości. Prawdziwa walka o miejsce do siedzenia i o jedzenie. • Brudne talerze i naczynia w restauracji. Kubki jak z Ikei po bardzo dramatycznych przejściach. • Kolacja w bufecie dostępna tylko do godz. 20:00 • Zgłaszaliśmy 5 razy uszkodzoną deskę do prasowania i brak suszarki w pokoju. • Musieliśmy 2 razy dzwonić i prosić o sprzątanie, ponieważ nikt do godz. 16:00 nie był łaskawy do nas przyjść i posprzątać. • Butelki wody są tylko na przywitanie. Potem każdego kolejnego dnia trzeba iść do Żabki i sobie kupić wodę do pokoju samemu. Hotel nie oferuje nawet tak podstawowej rzeczy jak darmowa woda w pokoju… • Pomiędzy budynkami brak przejścia czy komunikacji, tzn. żeby dojść do basenu, recepcji czy restauracji, trzeba wychodzić z budynku lub iść garażem. • Obsługa w 80% pochodzenia ukraińskiego i afrykańskiego, która nie mówi po polsku. • Większość gości z dziećmi, co bardzo utrudniało odpoczynek. • Parking podziemny płatny dodatkowo 150 zł za dobę (prawdopodobnie, najdroższy parking w PL). Z plusów hotelu to ładna infrastruktura na plaży i dobra restauracja w Wave Beach Concept. Na pewno nigdy nie wrócę do tego hotelu i nie przypominam sobie, żebym był kiedyś tak rozczarowany pobytem w jakimkolwiek miejscu. Szkoda, bo hotel ma potencjał i przy dobrym zarządzaniu mógłby być bardzo ciekawym punktem na mapie Polski.

  • Curious555287438762025-06-09

    To była nasza pierwsza wizyta z wykupionymi śniadaniami i obiadokolacjami – niestety, również ostatnia!!! Doświadczenie kulinarne było dalekie od oczekiwań: brudne stoły, brak wolnych miejsc, naczynia z resztkami jedzenia pozostawiane przez długi czas bez sprzątania. Jedzenie było niesmaczne, a wybór bardzo ubogi. Obsługa w kantynie niemiła, brak jakiejkolwiek organizacji czy chęci pomocy. Osoby zarządzające częścią gastronomiczną sprawiały wrażenie całkowicie niekompetentnych, co odbiło się negatywnie na całym pobycie. W pokojach brakowało podstawowego wyposażenia – np. szklanek czy kieliszka do wina. Próba wypożyczenia szklanki lub kieliszka z baru zakończyła się informacją, że można jedynie kupić plastikowy kubek za 1 zł jako gość hotelowy, co było dla nas zaskakujące i niekomfortowe. Miejsce ma potencjał, ale zdecydowanie wymaga zmian organizacyjnych, poprawy czystości, kultury obsługi i standardów zarówno w restauracji, jak i w pokojach. Szkoda, bo z odrobiną starań mogłoby być znacznie lepiej.

  • Roman F2025-02-12

    Mój pobyt w tym hotelu w dniach 24.01 -29.01 2025 to horror, który trudno opisać. Zostałem porażony prądem w BASENIE, co jest sytuacją absolutnie niedopuszczalną i stanowi realne zagrożenie dla życia gości. Po takim zdarzeniu oczekiwałbym natychmiastowej reakcji personelu i zapewnienia mi odpowiedniej pomocy medycznej. Niestety, zamiast tego hotel próbował zamieść sprawę pod dywan. Zamiast zaoferować mi jakiekolwiek wsparcie, zaproponowano mojej partnerce… masaż relaksacyjny! To absolutny brak szacunku i dowód na to, że liczy się dla nich tylko unikanie odpowiedzialności. Na moją prośbę dot. wezwania karetki człowiek podający się za menadżera hotelu, poradził mi abym wsiadł w taksówkę i pojechał do oddalonego o 30km Kamienia pomorskiego do szpitala. Sprzeciwiłem się i zażądałem wezwania karetki, ratownicy którzy przyjechali dali ostrą reprymendę owemu samozwańczeniu menadżerowi, informując że zaraz po zdarzeniu powinien wezwać zespół ratownictwa medycznego w celu przebadania wszystkich znajdujących się w basenie ludzi. Najbardziej szokujące jest jednak to, że zaraz po zdarzeniu zgłosiłem sprawę do ratownika na basenie, który ów ratownik poinformował mnie że ma świadomość o zaistniałej sytuacji ponieważ zgłaszał to kadrze zarządzającej dwa dni wcześniej. Ratownik nie zareagował w żaden inny sposób chroniąc bezpieczeństwo przebywających tam osób, to ja działając instynktownie zamknąłem basen wypraszając gości z obiektu. Dopiero po tym działaniu kierownictwo wezwało ekipę serwisową, która na 2 godziny wyłączyła basen z użytkowania. Zamiast jakiegokolwiek wsparcia, przedstawiono mi dokument z porozumieniem, w którym FAŁSZYWIE zmieniono fakty dotyczące zdarzenia i w którym grożono mi konsekwencjami prawno-finansowymi. Pomimo zapewnienia ,ze dostane na pismie przeprosiny i oswiadzczenie o wartosciach napiecia w chwili zdarzenia do chwili obecnej nie dotrzymano danego slowa. Zamiast zatroszczyć się o bezpieczeństwo gości, hotel stosuje zastraszanie i manipulację. Miejsce, które reklamuje się jako hotel/resort, w rzeczywistości nim NIE JEST. Właściciele posługują się formą prawną wynajmu krótkoterminowego, co pozwala im sprytnie unikać odpowiedzialności za stan obiektu i bezpieczeństwo gości. To nie tylko nieuczciwa praktyka, ale również świadome obchodzenie przepisów, które obowiązują prawdziwe hotele. Bardzo proszę osoby przebywające w obiekcie w dniach od 24.01 -29.01.2025 o kontakt

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI