Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Czystość
- Pokoje
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
Radisson Hotel & Suites - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Lokalizacja
- Czystość
- Pokoje
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
- Curious555287438762025-08-18
Jestem stała klientka Radissona w Gdańsku od 4 lat, ale ostatni pobyt w Gdańsku (Chmielna)był ogromnym rozczarowaniem. • Zarezerwowałam 3 miesiące wczesniej pokój dla pary o podwyższonym standardzie, a otrzymałam pokój z dwoma pojedynczymi łòżkami. • Pokój był brudny, zniszczone wykładziny, porwana posciel. . Szlafroki do spa w tragicznym stanie. • Obsługa recepcji nieuprzejma i bez chẹci pomocy. . Rezerwacja w barze po raz kolejny nie zostata zrealizowana. Hotel w zaden sposób nie trzyma standardu marki Radisson. Zdecydowanie nie polecam!
- Patrycja J2025-02-28Wyjątkowy
Mój pobyt w hotelu był niezwykle przyjemny. Czystość na najwyższym poziomie, a obsługa miła i zawsze pomocna. Przez całe 4 dni jedzenie było codziennie świeże i urozmaicone. Organizacja konferencji w takim miejscu to prawdziwa przyjemność. Szczególne podziękowania kieruję do Pani Mai G., Wiktorii D. i Jakuba K. za ich chęć pomocy i profesjonalizm. Dziękuję i zdecydowanie polecam! 😊
- Michał K2025-01-06Wyjątkowy
Oczywiście! Oto propozycja: Chciałbym serdecznie podziękować Pani Natalii H., recepcjonistce hotelu Radisson Blu w Gdańsku, za wyjątkową obsługę, pełen profesjonalizm i niezwykłą życzliwość. Po trudnym dniu i wyczerpującej podróży, Pani Natalia swoim ciepłym podejściem, kompetencjami oraz gotowością do pomocy sprawiła, że mój wieczór stał się wyjątkowy. Jej zaangażowanie i dbałość o komfort gości są godne najwyższego uznania. To osoba, która doskonale reprezentuje standardy tego hotelu i potrafi uczynić pobyt niezapomnianym. Dziękuję i z pewnością wrócę ponownie!
