Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
Kurhotel Bałtyk - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Dla rodzin
- Zjeżdżalnie dla dzieci
- Plac zabaw
- Spa
- Kryty basen
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Lokalizacja
- Pokoje
- Jakość noclegu
- Czystość
- Wartość
- Obsługa
- bogusiat20212024-11-06Bardzo dobry
Jestem w tym Sanatorium drugi raz. Pierwszy raz byłem we wrześniu 2024. Mieszkałam w budynku nr II, miałam okna na kort/park. Pokoje czyste, sprzątane, wymiana ręczników zgodnie z ofertą/grafikiem. Drugi pobyt zarezerwowałam w budynku w pokoju z widokiem na morze. Cudowny widok. Pokój również czysty, sprzątany. Wymiana ręczników zgodnie z harmonogramem. Restauracja samoobsługowa, ma bardzo duży wybór jedzenia i posiłki są smaczne. Zabiegi które otrzymałem w ramach wykupionego pobytu były wykonywane bardzo sumiennie. Cała obsługa tego obiektu była bardzo miła i pomocna. Czego mi brakowało? Sejfu w pokoju, tak jak w innych hotelach. Jest to bardzo wygodne i bezpieczne. Takie małe sefy montowane są w szafach. I czajniki mogłyby być w każdym pokoju.
- I8522RZmariab2024-05-30Bardzo dobry
Sanatorium Bałtyk położony przy samym morzu o tej samej nazwie. Świetne miejsce, bardzo dobre posiłki, przyjemna obsługa. Jedynie gdzie mogę odjąć punktów to komunikacja z marketingiem. Po zrobieniu rezerwacji i uiszczeniu połowy zapłaty, wysłałam e-mail, na który nigdy nie dostałam odpowiedzi. Natomiast ich reklamy są w mojej e-mail box dość często. Również usługi sanatoryjne były w większości bardzo dobre, z wyjątkiem zachowania pani przy hydro jet, pokój 1009. Pacjent nie powinen wiedzieć o tym, ze administracja nie dba o przerwy dla pracowników. Brakiem czasu na zjedzenie posiłku, pracownica była bardzo niegrzeczna do klientów. Tego nie powinno być. Ogólnie, Bałtyk był miłym miejscem i myślę, że powrócę tam jeszcze.
- GoshaWy2024-01-20
Zaletą jest lokalizacja. Organizacja zabiegów masakryczna, kolejki i zaduch w poczekalniach - recepcja umawia zabiegi, których obsługa nie jest w stanie punktualnie realizować. Sfrustrowana obsługa z pretensjami do klientów. NIE POLECAM. Standard średni - pobyt 3-dniowy i żadnej wymiany ręczników. Karty (klucze do pokoi) co chwila rozkodowujące się. Na tak duży obiekt tylko 3 windy, na które trzeba czekać nawet po 10 minut. Śniadania smaczne i urozmaicone, ale znów słaba organizacja lub niewydolność kuchni - na uzupełnienie niektórych potraw trzeba było czekać po kilkanaście minut. Pokoje w miarę przestronne i czyste lecz czas się tu zatrzymał jakieś 20 lat temu.