Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Pokoje
- Wartość
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Lokalizacja
Hotel Hampton by Hilton - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Dla rodzin
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Czystość
- Pokoje
- Wartość
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Lokalizacja
- mini2_132023-01-08
Dosyć dużo podróżuje, i wiem że turyści z Niemiec są podstawą turystyki. Ale takiego traktowania w recepcji ( po tym jak powiedziałem "dzień dobry") się nie spodziewałem. Pani z pełną buzią jedzenie, zaczęła nas obsługiwać.Na każdym kroku, pokazując kto tu rządzi... Po nas byli turyści z Niemiec, całkiem inna obsługa pani w recepcji... dramat... Co do hotelu. Pokój mały, mocno zużyty. Łóżko się rozjeżdża, skrzypi, wykładzina brudna, kabina nie domtyta ( grzyb, koło miejsca na mydło, i w miejscu łączenia). Telewizor mały i stary. Śniadanie smaczne i świeże. W tym samym dniu byłem w Hilton by Hampton w Krakowie, dwa inne światy za tą samą cenę.
- Zibid2021-06-29Wyjątkowy
Polecam na krótsze i dłuższe pobyty. Bardzo dobry standard. Śniadania z dobrej jakości produktów. Rowery do wypożyczenia na miejscu. bezpłatne miejsca parkingowe przed hotelem. Pochwały dla obsługi. Życzenia były spełniane błyskawicznie. Przy meldunku recepcja przywitała nas stwierdzeniem, że dbają o każdego gościa tak, żeby czuł się jak u siebie w domu. I tak się czuliśmy ........ Zdecydowanie polecam
- DarekRega2021-06-27
Przestrzegam przed tym hotelem. Proszę się zastanowić przed podjęciem rezerwacji, gdyż recepcja potrafi gościa hotelowego wprowadzać w błąd, niekompetencja, podnoszenie głosu, matactwo to tylko część co mnie spotkało. Jeszcze po powrocie dochodzę do siebie. Rezerwowałem podobno Pokój 18+ w TUI z dopłatą a otrzymałem pokoik 3 metry x 3 metry z jednym krzesłem obrotowym, gdy jedna osoba siedziała na krześle to druga wręcz nie mogła przejść. Według recepcji ten pokój może być ekonomicznym, standardowym co sobie wymyślę. Pokój z widokiem miał być niby na miasto a za oknem ruchliwa głośna ulica w nocy a szczególnie nad ranem co było wg mnie niezgodne z ofertą. Zamiana pokoju niemożliwa, gdyż te ze zdjęcia to podobno inne pokoje Queen których nie ma dla mnie, lecz chyba to nieprawda. Obecnie żądam przeprosin pisemnych ze strony sieci hoteli Hilton i TUI. To niewiarygodne, że w dzisiejszych czasach można tak traktować gości hotelowych. Śniadania monotonne coś w bufecie znajdziesz np. brak szczypiec do pieczywa ( bierzesz rękami wśród bułek ), pozostałe jak na *** znośne. Raz zamówiłem obiadokolację i bardzo przyjemnie zostałem zaskoczony, gdyż łosoś i podanie jak w ***** hotelu. Spędziłem w tym hotelu 7 nocy i o 7 nocy za dużo. Pierwszy raz spotkałem tak mało ogarniętą obsługę w recepcji. Coś z zarządzaniem tego hotelu i niektórymi pracownikami jest nie tak.