Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Pokoje
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- Pokoje
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
- Lokalizacja
- Miguel P2024-11-06Bardzo dobry
Warto dopłacić do pokoju premium. Otrzymujemy wtedy mnóstwo przestrzeni, gdzie z dziećmi mozna grać nawet w piłkę, a następnie bawić się w chowanego, gdyż pokój posiada dodatkowo oddzielną i przestronną garderobę. Kolejne atuty to możliwość skorzystania z sauny oraz z skorzystania z kawy kanapek na drogę.
- Rambolec2021-10-24Wyjątkowy
Pokoje bardzo czyste i przestronne, Łazienki funkcjonalne i zadbane. Widoki z górnych pięter bardzi fajne. Na plus bardzo fajne śniadania z szeroką gamą jedzenia przez kilka dań na ciepło do wyboru, do wielu przystawek na zimno. Niestety w dobie covidowej trzeba brać każdą przystawkę na osobnym taerzyku i stoli wygląda potem, jakbyśmy byli na weselu ;-) Parking też fajnie zorganizowany na zewnątrz, podbijamy przed wyjazdem i jest za darmo. Ogólnie na plus! Na minus "fitness" czyli bieżnia i rowerek. Za małe i w czasie niepogody raczej się człowiek nie załapie.
- Marcin H2020-09-24
Hotel jest bardzo wygodnie położony, szczególnie dla podróżujących pociągiem (sąsiedztwo stacji Gdańsk Wrzeszcz). Do centrum miasta, ECS-u i nad Motławę spokojnie można dotrzeć spacerem. Pokoje czyste i bez zarzutu, łazienka wygodna, do dyspozycji kawa i herbata. To zdecydowanie na plus. Niestety wrażenie kompletnie psują weekendowe śniadania. Zbyt skromna obsługa (dwie, niespecjalnie dynamiczne dziewczyny) nie jest w stanie obsłużyć weekendowej ilości gości. Pierw czeka się wiec na wprowadzenie do sali (miejsce). Potem musimy wybrać kolejkę: kawa albo ciepła część posiłku wydawana przez obsługę. Zanim skończymy w drugiej kolejce wystygnie to co wystaliśmy w pierwszej. Dla jednej osoby całkowity koszmar, a cała operacja zjedzenia zimnego śniadania to ok. 1,5 godziny. Nieporozumienie. Obsługa niestety niespecjalnie reaguje na zgłaszane w tej kwestii postulaty. Menadżer hotelu najwyraźniej doszedł do wniosku, że priorytetem czasu pandemii są nie goście lecz oszczędności. Nie przystoi nie tylko w czterogwiazdkowym hotelu. Opisana sytuacja występuje w weekend. Mniejsza ilość gości w dni robocze jest sprawnie obsługiwana. Niemniej przy kolejnym pobycie w Gdańsku na pewno wybiorę inny hotel, oszczędzę czas i nerwy.