Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
- Obsługa
Hotel Warsaw Plaza - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
- Obsługa
- Lokalizacja
- Kate J2024-11-13
Najbardziej chamski i nieprofesjonalny personel z jakim się dawno, naprawdę dawno spotkał. To czeka gości rezerwujących pobyt w tym hotelu. Zarezerwowałam ten hotel przez booking.com tygodnie temu. Zaraz po zarezerwowaniu, zadzwoniłam do obiektu z pytaniem czy mogę się wymeldować do 15:00 i z informacją, że mimo iż zarezerwowałam pokój z poniedziałku na wtorek, pojawię się dopiero we wtorek rano - taki był cel tej rezerwacji: dostępny pokój rano około 9, żeby po po 16h w samolocie zdrzemnąć się i odświeżyć. Pan z recepcji przez telefon powiedział mi, że wpisze te informacje w moją rezerwację, jednak wymeldowania o 15 nie może zagwarantować, bo uzależniona jest ona od dostępności hotelu - zrozumiałe. W niedzielę, czyli dzień przed oficjalnym zameldowaniem, napisałam do obiektu przez booking z tym samym pytanie: czy mogę wymeldować się do 15:00 i że będę dopiero we wtorek koło godziny 9. obiekt odpisał, najpierw że wymeldowanie zależy od dostępności i żebym pytała o to koło godziny 10:00 przy wymeldowaniu, a po 3h ze pokój będzie dostępny dla mnie do 15:00. Jakie było moje zdziwienie jak po wylądowaniu o 8 rano, dostałan info z booking.com, że obiekt odwołał moją rezerwację! Oczywiście na wiadomość nie odpisali, tak więc zadzwoniłam do obiektu i spotkałam się z największym chamstwem jakie można sobie wyobrazić. Pierwszy Pan się rozłączył, jak zadzwoniłam po raz drugi, drugi Pan nie był zainteresowany rozmowa ze mną “bo on się takimi sprawami nie zajmuje i wg robi co innego” po czym na mnie krzyknął i mnie przełączył do Pana nr 1. Po moim pytaniu dlaczego anulowali mój pobyt, Pan mi powiedział, że on wg nie widzi takiej informacji u siebie, a skoro się nie stawiłam to anulował. Wytłumaczyłam więc Panu jeszcze raz, i zaznaczyłam że w obu wypadkach dostałam potwierdzenie przez telefon jak i przez wiadomość że będę mogła się zameldować dopiero we wtorek i jeszcze dzień wcześniej o tym że mogę zostać do 15:00 za opłatą oczywiście. Pan stwierdził, że to automatyczna wiadomość na booking.com, a nie potwierdzenie od pracownika, i wg to nie wiem kto mi to zagwarantował, on tego nie widzi, nie wiem , ale że spoko, mogę przyjechać ale muszę opuścić pokój do 12:00 (była już 9:30) Na moje pytanie skąd ta zmiana powiedział że mają pełne obłożenie (oczywiście na stronie booking i ich własnej dostępność pokoi na ten dzień od groma) Jeden i drugi Pan ewidencję wyznają zasadę “nie moja firma, nie moja sprawa” i siedzą tam tylko po to żeby uprzykrzać ludziom życie. Nie wiem skąd ten hotel ma tyle pozytywnych opinii ale ewidentnie, poprzedni goście mieli szczęście i nie trafili na tych “przyjemniaczków” którzy przychodzą do pracy bo muszą i ewidentnie minieli się z powołaniem. Stwierdziłam, że nie będę jechała do tego hotelu na 2h po tym co mnie spotkało i z jakim aroganckim podejściem się spotkałam. Zadzwoniłam do booking.com który poprosił hotel o nie pobieranie opłaty za ten pobyt - hotel odmówił. Czyli obiecali mi coś pisemnie i słownie, po czym jeden Pan, który wstał lewą nogą, do pracy której nie lubi stwierdził inaczej i chce ode mnie pełnej kwoty. To się nadaje do UOKiK i tam też zostanie zgłoszone. mam nadzieję, że przełożeni obu Panów wyciągną konsekwencje od obu Panów i doszkolą ich z postaw customer serwisu, bo na zwykłą ludzką przyzwoitość i uprzyjemniać już dla nich za późno. więc możne chociaż obowiązki za które mają płacone będą wykonywać rzetelniej. Nie polecam tego obiektu. Nigdy nie wiadomo co kogoś spotka na kilka godzin przez zameldowaniem.
- Rafał W2024-09-06Wyjątkowy
- dość miejsca na parkingu; nie overbookują, jak zamówisz, to się zmieścisz - czyste, przestronne pokoje, DUŻE łóżka - całkiem przyzwoite śniadanie - uprzejma i pomocna obsługa - bardzo dogodna (dla mnie) lokalizacja: Blisko do serwerowni Netia Heart i całkiem niedaleko serwerowni ATMANa na MORDORze
- AgnieszkaK73532021-12-21Wyjątkowy
Bardzo fajny hotel, czyste duże pokoje, śliczne choinki świąteczne a do tego bardzo dobre śniadanie. Wysoka jakość w stosunku do ceny. Garaż podziemny zaoszczędził nam skrobania samochodu - więc polecamy.