Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
Golden Tulip Krakow Kazimierz - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Lokalizacja
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- mibrzo2022-02-18Bardzo dobry
świetne miejsce na pobyt w Krakowie szczególnie dla tych co lubia Kazimierz. Czysto, genialne łazienki z super prysznicem. Klimatyzacja i wystarczająco miejsca aby swobodnie się czuć. Śniadania bardzo smaczne i urozmaicone. Co w takim razie na minus? Niestety łóżka - niewygodne, z ceratą która dla osób z alergią bezie stanowiła niezłe wyzwanie. Aż dziwne, żeby taki super hotel nie zmienił kiepskich materacy i nie zadbał o komfort snu odwiedzających. A szkoda.... gdyby nie to dałbym maksymalną ocenę.
- bozena15172021-09-24Wyjątkowy
Świetny hotel w idealnej lokalizacji. Obsługa w recepcji sprawna o każdej porze dnia i nocy. Pokój (224) z ładnym widokiem, czysto. Łazienka mikroskopijna, ale na hotelową wystarczy i wszystko działało bez zarzutu. Śniadania różnorodne, smaczne. Lepiej nie czekać na koniec bo wtedy jest sporo gości, czasem trzeba czekać na stolik. W czasie mojego pobytu nie było miejsca na parkingu, ale recepcjonistka poleciła nam inny parking. Generalnie hotel godny polecenia.
- mafideck2021-01-28
Byłem na wyjeździe służbowym razem z 3 innymi osobami. Te 4 osoby były jedynymi gośćmi w hotelu. Wiadomo, COVID-19 takie czasy. Wygląd recepcji i i samego pokoju Ok. Jest to moim zdaniem standard w tej klasie. Nic nadzwyczajnego ale i bez żadnych elementów, które mogły by odstraszać potencjalnego lokatora. Sama obsługa na recepcji bardzo miła i profesjonalna. Szybko wypełniliśmy wszystkie papierki i znaleźliśmy się w pokojach. Jednym z papierków do wypełnienia był formularz śniadaniowy. Można było wybrać jaki zestaw chciało by się otrzymać, wybrać dodatki i godzinę serwowania śniadania. Śniadanie z racji pandemii było dostarczane bezpośrednio do pokoju. Niby wszystko Ok. Pierwsze schody zaczęły się już rano. Wyjazd służbowy to i napiety harmonogram, umówiona godzina o której trzeba się zjawić u klienta itp. A tu mimo serwowania tylko 4 śniadań opóźnienie o 20 minut. Jakby tego było mało to z wybranych przeze mnie dodatków nie zobaczyłem ponad połowy z nich. Nie było zamówionego dżemu, musztardy, owoców czy ciasta. Boczek do jajecznicy był tak spalony, że przy dotknięciu kruszył się prawie na proszek. W pokojach był czajnik i ohydna kawa w proszku, dlatego poprosiłem o espresso i mleko. Kawa została dostarczona ale mleko dostałem w filiżance zamiast w jakimś małym dzbanuszku (problemy przy nalewaniu)i było ono tak mocno podgrzane, że zrobiły się na nim kożuchy. W domu ewentualnie do zaakceptowania ale nie w 4 gwiazdkowym hotelu. Po śniadaniu wszystkie pozostałości po śniadaniu zostawiliśmy w pokoju i jakież było nasze zdumienie, że po powrocie do pokoju pod koniec dnia wszystko nadal leżało na swoim miejscu, przepełniając pokój zapachem jedzenia. Zmuszeni byliśmy wystawić wszystko na podłogę na korytarzu i poprosić o zabranie pozostałości. Następnego dnia po zwróceniu uwagi, śniadanie było już dostarczone punktualnie ale nadal nie dostałem wszystkiego co zaznaczyłem w formularzu. Już lepiej było by dla hotelu zrezygnować z możliwości pozostawiania wyboru gościom niż realizować ich zamówienia. Nie rozumiem także dlaczego nie jest możliwe wystawienie na dole przy recepcji automatu do kawy z jednorazowymi papierowymi kubkami, podobnie jak na stacji benzynowej. To mógłby być ten sam automat do kawy, który był używany w restauracji przed pandemią. W sumie, nie polecam i na pewno przy wyborze hotelu na następny pobyt służbowy nie będę brał tego hotelu pod uwagę.