Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel

Golden Tulip Krakow Kazimierz

WAW54000

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Golden Tulip Krakow Kazimierz Polska - Hotel
Znakomity
2019-12-02

Jeśli szukacie Państwo hotelu, który w trudnym momencie podróży będzie pomocny, to wybierzcie inny. Tutaj na nic nie możecie liczyć. Moja przyjaciółka z Norwegii miała poważny wypadek w drodze do hotelu, została przewieziona do szpitala ze złamanym kręgosłupem, w związku z tym jej przyjaciolka przyleciała Do Krakowa, żeby się nią zaopiekować. Obsługa hotelu nie chciała przyjąć zmiany rezerwacji, twierdząc, ze pewnie wymyśliłam taka historie. Ze zmiany rezerwacji może dokonać tylko gość (który leży nieprzytomny w szpitalu). A kiedy zapytałam kto zapłacił za hotel, bo to był wyjazd służbowy i może pracodawca zmienić dane gościa, pani recepcjonistka OKŁAMAŁA mnie, twierdząc, ze to była prywatna rezerwacja. Napisałam skargę do hotelu, nikt nie raczył odpowiedzieć. Mydle, ze w Krakowie można znaleźć dużo hoteli, w których obsługa jest przyjazna.

dagimara
Bardzo dobry
2022-02-18

świetne miejsce na pobyt w Krakowie szczególnie dla tych co lubia Kazimierz. Czysto, genialne łazienki z super prysznicem. Klimatyzacja i wystarczająco miejsca aby swobodnie się czuć. Śniadania bardzo smaczne i urozmaicone. Co w takim razie na minus? Niestety łóżka - niewygodne, z ceratą która dla osób z alergią bezie stanowiła niezłe wyzwanie. Aż dziwne, żeby taki super hotel nie zmienił kiepskich materacy i nie zadbał o komfort snu odwiedzających. A szkoda.... gdyby nie to dałbym maksymalną ocenę.

mibrzo
Wyjątkowy
2021-09-24

Świetny hotel w idealnej lokalizacji. Obsługa w recepcji sprawna o każdej porze dnia i nocy. Pokój (224) z ładnym widokiem, czysto. Łazienka mikroskopijna, ale na hotelową wystarczy i wszystko działało bez zarzutu. Śniadania różnorodne, smaczne. Lepiej nie czekać na koniec bo wtedy jest sporo gości, czasem trzeba czekać na stolik. W czasie mojego pobytu nie było miejsca na parkingu, ale recepcjonistka poleciła nam inny parking. Generalnie hotel godny polecenia.

bozena1517
2021-01-28

Byłem na wyjeździe służbowym razem z 3 innymi osobami. Te 4 osoby były jedynymi gośćmi w hotelu. Wiadomo, COVID-19 takie czasy. Wygląd recepcji i i samego pokoju Ok. Jest to moim zdaniem standard w tej klasie. Nic nadzwyczajnego ale i bez żadnych elementów, które mogły by odstraszać potencjalnego lokatora. Sama obsługa na recepcji bardzo miła i profesjonalna. Szybko wypełniliśmy wszystkie papierki i znaleźliśmy się w pokojach. Jednym z papierków do wypełnienia był formularz śniadaniowy. Można było wybrać jaki zestaw chciało by się otrzymać, wybrać dodatki i godzinę serwowania śniadania. Śniadanie z racji pandemii było dostarczane bezpośrednio do pokoju. Niby wszystko Ok. Pierwsze schody zaczęły się już rano. Wyjazd służbowy to i napiety harmonogram, umówiona godzina o której trzeba się zjawić u klienta itp. A tu mimo serwowania tylko 4 śniadań opóźnienie o 20 minut. Jakby tego było mało to z wybranych przeze mnie dodatków nie zobaczyłem ponad połowy z nich. Nie było zamówionego dżemu, musztardy, owoców czy ciasta. Boczek do jajecznicy był tak spalony, że przy dotknięciu kruszył się prawie na proszek. W pokojach był czajnik i ohydna kawa w proszku, dlatego poprosiłem o espresso i mleko. Kawa została dostarczona ale mleko dostałem w filiżance zamiast w jakimś małym dzbanuszku (problemy przy nalewaniu)i było ono tak mocno podgrzane, że zrobiły się na nim kożuchy. W domu ewentualnie do zaakceptowania ale nie w 4 gwiazdkowym hotelu. Po śniadaniu wszystkie pozostałości po śniadaniu zostawiliśmy w pokoju i jakież było nasze zdumienie, że po powrocie do pokoju pod koniec dnia wszystko nadal leżało na swoim miejscu, przepełniając pokój zapachem jedzenia. Zmuszeni byliśmy wystawić wszystko na podłogę na korytarzu i poprosić o zabranie pozostałości. Następnego dnia po zwróceniu uwagi, śniadanie było już dostarczone punktualnie ale nadal nie dostałem wszystkiego co zaznaczyłem w formularzu. Już lepiej było by dla hotelu zrezygnować z możliwości pozostawiania wyboru gościom niż realizować ich zamówienia. Nie rozumiem także dlaczego nie jest możliwe wystawienie na dole przy recepcji automatu do kawy z jednorazowymi papierowymi kubkami, podobnie jak na stacji benzynowej. To mógłby być ten sam automat do kawy, który był używany w restauracji przed pandemią. W sumie, nie polecam i na pewno przy wyborze hotelu na następny pobyt służbowy nie będę brał tego hotelu pod uwagę.

mafideck
Bardzo dobry
2020-01-02

duży minus za nocną pobudkę (alarm pożarowy ) jak się okazało fałszywy ale godzina spędzona na recepcji w piżamie z małym dzieckiem nie była przyjemna. Pyszne śniadania, brak atrakcji dla dzieci. Dobra lokalizacja - wszędzie blisko.

olgar171
2019-12-02

Jeśli szukacie Państwo hotelu, który w trudnym momencie podróży będzie pomocny, to wybierzcie inny. Tutaj na nic nie możecie liczyć. Moja przyjaciółka z Norwegii miała poważny wypadek w drodze do hotelu, została przewieziona do szpitala ze złamanym kręgosłupem, w związku z tym jej przyjaciolka przyleciała Do Krakowa, żeby się nią zaopiekować. Obsługa hotelu nie chciała przyjąć zmiany rezerwacji, twierdząc, ze pewnie wymyśliłam taka historie. Ze zmiany rezerwacji może dokonać tylko gość (który leży nieprzytomny w szpitalu). A kiedy zapytałam kto zapłacił za hotel, bo to był wyjazd służbowy i może pracodawca zmienić dane gościa, pani recepcjonistka OKŁAMAŁA mnie, twierdząc, ze to była prywatna rezerwacja. Napisałam skargę do hotelu, nikt nie raczył odpowiedzieć. Mydle, ze w Krakowie można znaleźć dużo hoteli, w których obsługa jest przyjazna.

dagimara
Bardzo dobry
2022-02-18

świetne miejsce na pobyt w Krakowie szczególnie dla tych co lubia Kazimierz. Czysto, genialne łazienki z super prysznicem. Klimatyzacja i wystarczająco miejsca aby swobodnie się czuć. Śniadania bardzo smaczne i urozmaicone. Co w takim razie na minus? Niestety łóżka - niewygodne, z ceratą która dla osób z alergią bezie stanowiła niezłe wyzwanie. Aż dziwne, żeby taki super hotel nie zmienił kiepskich materacy i nie zadbał o komfort snu odwiedzających. A szkoda.... gdyby nie to dałbym maksymalną ocenę.

mibrzo

Golden Tulip Krakow Kazimierz - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • Ten hotel znajduje się w samym centrum Krakowa.
  • Lotnisko ok. 15 km
  • Dworzec kolejowy ok. 3 km
  • Centrum miasta / centrum miasta ok. 300 m
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena TripAdvisor:
Znakomity
(560 opinii)
(560 opinii)
    Lokalizacja
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
  • mibrzo2022-02-18
    Bardzo dobry

    świetne miejsce na pobyt w Krakowie szczególnie dla tych co lubia Kazimierz. Czysto, genialne łazienki z super prysznicem. Klimatyzacja i wystarczająco miejsca aby swobodnie się czuć. Śniadania bardzo smaczne i urozmaicone. Co w takim razie na minus? Niestety łóżka - niewygodne, z ceratą która dla osób z alergią bezie stanowiła niezłe wyzwanie. Aż dziwne, żeby taki super hotel nie zmienił kiepskich materacy i nie zadbał o komfort snu odwiedzających. A szkoda.... gdyby nie to dałbym maksymalną ocenę.

  • bozena15172021-09-24
    Wyjątkowy

    Świetny hotel w idealnej lokalizacji. Obsługa w recepcji sprawna o każdej porze dnia i nocy. Pokój (224) z ładnym widokiem, czysto. Łazienka mikroskopijna, ale na hotelową wystarczy i wszystko działało bez zarzutu. Śniadania różnorodne, smaczne. Lepiej nie czekać na koniec bo wtedy jest sporo gości, czasem trzeba czekać na stolik. W czasie mojego pobytu nie było miejsca na parkingu, ale recepcjonistka poleciła nam inny parking. Generalnie hotel godny polecenia.

  • mafideck2021-01-28

    Byłem na wyjeździe służbowym razem z 3 innymi osobami. Te 4 osoby były jedynymi gośćmi w hotelu. Wiadomo, COVID-19 takie czasy. Wygląd recepcji i i samego pokoju Ok. Jest to moim zdaniem standard w tej klasie. Nic nadzwyczajnego ale i bez żadnych elementów, które mogły by odstraszać potencjalnego lokatora. Sama obsługa na recepcji bardzo miła i profesjonalna. Szybko wypełniliśmy wszystkie papierki i znaleźliśmy się w pokojach. Jednym z papierków do wypełnienia był formularz śniadaniowy. Można było wybrać jaki zestaw chciało by się otrzymać, wybrać dodatki i godzinę serwowania śniadania. Śniadanie z racji pandemii było dostarczane bezpośrednio do pokoju. Niby wszystko Ok. Pierwsze schody zaczęły się już rano. Wyjazd służbowy to i napiety harmonogram, umówiona godzina o której trzeba się zjawić u klienta itp. A tu mimo serwowania tylko 4 śniadań opóźnienie o 20 minut. Jakby tego było mało to z wybranych przeze mnie dodatków nie zobaczyłem ponad połowy z nich. Nie było zamówionego dżemu, musztardy, owoców czy ciasta. Boczek do jajecznicy był tak spalony, że przy dotknięciu kruszył się prawie na proszek. W pokojach był czajnik i ohydna kawa w proszku, dlatego poprosiłem o espresso i mleko. Kawa została dostarczona ale mleko dostałem w filiżance zamiast w jakimś małym dzbanuszku (problemy przy nalewaniu)i było ono tak mocno podgrzane, że zrobiły się na nim kożuchy. W domu ewentualnie do zaakceptowania ale nie w 4 gwiazdkowym hotelu. Po śniadaniu wszystkie pozostałości po śniadaniu zostawiliśmy w pokoju i jakież było nasze zdumienie, że po powrocie do pokoju pod koniec dnia wszystko nadal leżało na swoim miejscu, przepełniając pokój zapachem jedzenia. Zmuszeni byliśmy wystawić wszystko na podłogę na korytarzu i poprosić o zabranie pozostałości. Następnego dnia po zwróceniu uwagi, śniadanie było już dostarczone punktualnie ale nadal nie dostałem wszystkiego co zaznaczyłem w formularzu. Już lepiej było by dla hotelu zrezygnować z możliwości pozostawiania wyboru gościom niż realizować ich zamówienia. Nie rozumiem także dlaczego nie jest możliwe wystawienie na dole przy recepcji automatu do kawy z jednorazowymi papierowymi kubkami, podobnie jak na stacji benzynowej. To mógłby być ten sam automat do kawy, który był używany w restauracji przed pandemią. W sumie, nie polecam i na pewno przy wyborze hotelu na następny pobyt służbowy nie będę brał tego hotelu pod uwagę.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Zobacz, co nowego na blogu TUI