Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel

Boutique Hotel's II Łódź

WAW07004

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Obsługa
  • Czystość
  • Wartość
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel
Boutique Hotel's II Łódź Polska - Hotel

Boutique Hotel's II Łódź - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • Ten obiekt apartamentowy położony jest w samym sercu Łodzi.
  • Lotnisko ok. 8 km
  • Centrum miasta ok. 50 m
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
(167 opinii)
(167 opinii)
    Lokalizacja
    Obsługa
    Czystość
    Wartość
    Jakość noclegu
    Pokoje
  • Mikołaj M2022-07-30

    Hotel nastawiony na tylko i wyłącznie zysk a nie na zadowolenie klientów! Zarezerwowałem pokój na 1 noc (płatność z góry), niestety następnego dnia okazało się, że mój cel przyjazdu do Łodzi został przesunięty z przyczyn niezależnych ode mnie. Poprosiłem Hotel o przesunięcie daty na inny termin albo o bezpłatną anulację albo nawet o częściowy zwrot pieniędzy - zero odpowiedzi. Firma nastawiona na zysk 200zł straciła właśnie częstego bywalca Łodzi który mógł zostawić w przyszłości o wiele więcej pieniędzy w tym hotelu. Dodam, że obserwowałem dostępność pokoi i w momencie w którym wysyłałem moją prośbę wszystkie pokoje na booking były wyprzedane, więc hotel bezproblemowo poradziłby sobie w odsprzedaży tego pokoju komuś innemu.

  • marcino4482021-07-31

    Jak właściwie odnieść się do tego miejsca - o swietnej lokalizacji, ogromnym parkingu, w miarę przeciętnych pokojach bliższych standardowi dwóch mocnych gwiazdek, za to z dramatycznie zła, niekompetentna, nie radząca sobie obsługa. Z zaproponowanego pokoju na poddaszu (okna dachowe) zrezygnowaliśmy nie tyle z powodu braku okien, co gigantyczne kałuży jakiejś cieczy rozlanej na środku. Pani w recepcji po trzykroć zwątpiła w istnienie tej cieczy, gdy poprosiliśmy o zmianę pokoju. Otrzymaliśmy z.oknem, bez klimatyzacji, której w tym hotelu (poza poddaszem) nie ma. Rozumiem to, to słabe 3 gwiazdki, w których standardzie zgodnie z polskimi przepisamimi, po prostu nie ma. Za to z jedną poduszka. Pani na recepcji widząc, że wychodzimy na miasto, obiecała pozostawić poduszkę na recepcji. Nawet, gdyby miał nam ją wieczorem wydać kolega. Po kilku godzinach i powrocie kolega na recepcji nie wiedział o poduszce. Poszedł poszukać. Wrocił po chwili prosząc o czas na jej przyniesienie z magazynu pościeli, wcześniej informując o tym, że jej 'nie powlecze' bo musi pilnie znać miesiąc (cokolwiek to znaczy). Po godzinie zrezygnowałem z poduszki. Spałem na tzw.jasku. I nie chodzi w tej opowieści o poduszkę. Chodzi o skrajna.niekompetencje. Hotel ma ogromny potencjał. Niestety drugi raz nie sprawdzę czy obsługa wie jak go wykorzystać. Cudowny weekend w Łodzi mógłby być jeszcze piękniejszy. Następnym razem w innym hotelu. Dziś jedna gwiazdka .

  • Esia902019-08-20
    Bardzo dobry

    Zaznaczając że przyjeżdżamy z małym dzieckiem dostaliśmy pokój na parterze gdzie są schody z wózkiem było utrudnieniem żeby dostać się do pokoju(-)Kolejny minus nie działa karta(klucz)dostaliśmy zwykły klucz(-)Następny minus jedna pościel(-)Plusy blisko Piotrowskiej(+)kawa w lobby(+)

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI