Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel

Mercure Wroclaw Centrum

WAW53065

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Czystość
  • Obsługa
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Wartość
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Mercure Wroclaw Centrum Polska - Hotel
Znakomity
Wyjątkowy
2024-09-30

Pobyt w Mercure Wroclaw to zawsze obietnica wypoczynku w ładnym miejscu przy asyście kompetentnej obsługi. Lokalizacja w centrum miasta, czyli wszędzie blisko, albo wszędzie można łatwo dojechać. Na początek dnia - śniadanie,które skomponowane było pod upodobania różnych gości.Czekał zimny i ciepły bufet pełen znakomitych śniadaniowych przysmaków: doskonałych wędlin, aromatycznych serów, chrupiącego pieczywa, nabiału i świeżych warzyw i owoców.Miłośnicy słodkości i wegetarianie też mieli swój kącik. Wszystko to, podkreślone było przez aromatyczne, świeżo mielone kawy, herbaty i dodatków do niej, tworzył symfonię smaków, które radośnie budzą do życia.Pokoje hotelowe zachwyciły nas przestrzenią i elegancją a udogodnienia, takie jak HDTV, WiFi, miejsce do pracy, ekspres do kawy a przede wszystkim, wygodne łóżka, przełożyły się na wysoką ocenę komfortu pobytu. W pokoju czekały na nas świeże owoce i słodkie przekąski, które były miłym poczęstunkiem. W Mercure Wrocław dobre chwile tworzą ludzie, ale jest to również miejsce które buduje miłe wspomnienia. Cała załoga tworzy z łatwością fajną atmosferę ...GRATULUJĘ. :-))) Zdecydowanie polecam Mercure Wrocław i na pewno wrócę tam przy najbliższej okazji. Dziękuję.

Donia K
Wyjątkowy
2025-07-02

Bardzo dziekuje za przemiła obsługę Pani Dominice , profesjonala i przemiła osba , sporo pomogła i wsparła

piotrzJ7164OO
Wyjątkowy
2025-06-29

Pobyt w tym hotelu to była czysta przyjemność! Już od pierwszych chwil zostałam ciepło powitana przez niezwykle profesjonalną i pomocną obsługę recepcji – wszystko przebiegało sprawnie i z uśmiechem. Szczególne uznania dla Pana Kajetana, który doradził co zwiedzać w najbliższej okolicy. Śniadania to prawdziwa uczta – ogromny wybór, a do tego pyszne lokalne specjały, które pozwoliły mi poczuć smak regionu. Zatrzymałam się w pokoju typu Privilege i muszę przyznać, że wnętrza są zachwycające – nowoczesne, eleganckie i bardzo komfortowe. Czuć tu dbałość o każdy detal. To idealne miejsce zarówno na wyjazd służbowy, jak i weekendowy relaks. Na pewno wrócę!

Marlena M
2025-06-27

Nie polecam ze względu na problemy z klimatyzacją połączone z brakiem możliwości otwarcia okna w pokoju. Pobyt w terminie 19-22 czerwca. Wiedzieliśmy, że w pokojach nie otwierają się okna, dlatego przed przyjazdem wysłaliśmy do hotelu maila z pytaniem czy na pewno będzie działać klimatyzacja. Otrzymaliśmy odpowiedź twierdzącą, więc spokojnie udaliśmy się do hotelu. Nasze problemy rozpoczęły się w momencie wejścia do pokoi (mieliśmy dwa pokoje privilege, które łącznie na 3 doby kosztowały nas 3200zł). W obydwu pokojach panował zaduch, klimatyzacja "dmuchała", ale nie chłodziła pomimo ustawienia na najniższą temperaturę. Po interwencji w recepcji przyszedł Technik, który powiedział, że zwiększy wydajność klimatyzacji w całym hotelu i że w ciągu pół godziny powinno być lepiej. Odczekaliśmy godzinę, ale nadal było duszno i nieprzyjemnie (Oboje z Mamą chorujemy na astmę i mamy problem z przebywaniem w dusznych pomieszczeniach). Ponownie zeszliśmy do recepcji tym razem by poprosić o zwrot pieniędzy i anulować rezerwację, co okazało się niemożliwe, ponieważ rezerwacja była bezzwrotna, a niemiła, wręcz arogancka kobieta z recepcji powiedziała, że Ona nie może jej anulować, że musi to zrobić manager i mamy czekać do jutra na managera. Poprosiliśmy, żeby do niego zadzwoniła. Odmówiła mówiąc że ma wolne i odpoczywa, poza tym jest święto (Boże ciało)! Dla nas jest to niedorzeczne, żeby na zmianie w 4* hotelu nie było żadnego managera na miejscu albo chociaż pod telefonem... Rozmowa z recepcjonistką stawała się coraz bardziej nieprzyjemna, w końcu Mama zaproponowała, żeby zmienili jej pokój na taki, który jest po stronie cienia, na co recepcjonistka z łaską się zgodziła (tak naprawdę to recepcja powinna szukać rozwiązania problemu, a nie my). Wróciliśmy do pokoi i w międzyczasie znów przyszedł Technik, tym razem z termometrem. Wszyscy twierdzili, że klimatyzacja działa, a okazało się, że w pokoju są 24 stopnie, przy temperaturze zewnętrznej... również 24 stopnie! Pan Technik ponownie poszedł zwiększyć wydajność klimatyzacji w całym hotelu. Po dłuższej chwili w końcu dotarł do nas ochroniarz Pan Krzysztof (bardzo miły), który pokazał nam inne pokoje. Moja Mama zmieniła pokój na mniejszy, po stronie cienia, było w nim chłodniej, natomiast ja pozostałem w swoim "pierwotnym pokoju", ponieważ klimatyzacja w końcu zaczęła delikatnie chłodzić oraz nie chciałem zmieniać pokoju na mniejszy. Ostatecznie pokoje ochłodziły się do znośnej temperatury, ale wciąż ta temperatura pozostawiała trochę do życzenia i zajęło to pół dnia... Reszta pobytu przebiegła w znośnej temperaturze, ale wciąż nie była to dobrze działająca klimatyzacja. Po prostu nie robiliśmy afery, bo staraliśmy się uratować wyjazd... Wniosek jest taki, że to hotel a nie gość steruje klimatyzacją, przy czym hotel mocno oszczędza na tym. A na koniec pobytu, przy wymeldowaniu, trafiliśmy na Panią manager której dokładnie opisaliśmy problem. Pani ta obiecała, że hotel skontaktuje się z nami w celu wyjaśnienia sytuacji. Niestety do dnia dzisiejszego nic takiego nie miało miejsca... P.s. Załączam zdjęcie tabliczki która wisi przy windzie, według której idealna temperatura do spania to według hotelu... 26 stopni! Brak słów i raz jeszcze nie polecam!

547patrykb
Wyjątkowy
2024-10-24

Organizacja Konferencji na ponad 270 osób w tym hotelu to prawdziwa przyjemność. Profesjonalnie przygotowane i podane przerwy kawowe i lunch. Restauracja hotelowa serwuje przepyszną kuchnię. Obsługa na wysokim poziomie, pomocna, dbała o dobro zarówno przebywających klientów, jak i organizatorów. Szybka reakcja i eleastyczne podejście do potrzeb i wymogów organizaowanej Konferencji bezcenne! Świetna lokalizacja, pokoje utrzymane w czystości, łóżka bardzo wygodne, śniadania bogate. Szczególne podziękowania dla Pana Managera Wojciecha Wawrzyniak oraz Koordynatora Pana Grzegorza i obsługi Pana Andrzeja, Pani Agnieszki i Pani Ani. Bardzo dziękuję i ogromnie polecam!

paulinajuskiewicz
Wyjątkowy
2024-09-30

Pobyt w Mercure Wroclaw to zawsze obietnica wypoczynku w ładnym miejscu przy asyście kompetentnej obsługi. Lokalizacja w centrum miasta, czyli wszędzie blisko, albo wszędzie można łatwo dojechać. Na początek dnia - śniadanie,które skomponowane było pod upodobania różnych gości.Czekał zimny i ciepły bufet pełen znakomitych śniadaniowych przysmaków: doskonałych wędlin, aromatycznych serów, chrupiącego pieczywa, nabiału i świeżych warzyw i owoców.Miłośnicy słodkości i wegetarianie też mieli swój kącik. Wszystko to, podkreślone było przez aromatyczne, świeżo mielone kawy, herbaty i dodatków do niej, tworzył symfonię smaków, które radośnie budzą do życia.Pokoje hotelowe zachwyciły nas przestrzenią i elegancją a udogodnienia, takie jak HDTV, WiFi, miejsce do pracy, ekspres do kawy a przede wszystkim, wygodne łóżka, przełożyły się na wysoką ocenę komfortu pobytu. W pokoju czekały na nas świeże owoce i słodkie przekąski, które były miłym poczęstunkiem. W Mercure Wrocław dobre chwile tworzą ludzie, ale jest to również miejsce które buduje miłe wspomnienia. Cała załoga tworzy z łatwością fajną atmosferę ...GRATULUJĘ. :-))) Zdecydowanie polecam Mercure Wrocław i na pewno wrócę tam przy najbliższej okazji. Dziękuję.

Donia K
Wyjątkowy
2025-07-02

Bardzo dziekuje za przemiła obsługę Pani Dominice , profesjonala i przemiła osba , sporo pomogła i wsparła

piotrzJ7164OO

Mercure Wroclaw Centrum - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • Hotel położony jest w centrum Wrocławia (Breslau) w pobliżu zabytkowej starówki.
  • Pole golfowe ok. 7 km
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(1383 opinie)
(1383 opinie)
    Lokalizacja
    Czystość
    Obsługa
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
  • piotrzJ7164OO2025-07-02
    Wyjątkowy

    Bardzo dziekuje za przemiła obsługę Pani Dominice , profesjonala i przemiła osba , sporo pomogła i wsparła

  • Marlena M2025-06-29
    Wyjątkowy

    Pobyt w tym hotelu to była czysta przyjemność! Już od pierwszych chwil zostałam ciepło powitana przez niezwykle profesjonalną i pomocną obsługę recepcji – wszystko przebiegało sprawnie i z uśmiechem. Szczególne uznania dla Pana Kajetana, który doradził co zwiedzać w najbliższej okolicy. Śniadania to prawdziwa uczta – ogromny wybór, a do tego pyszne lokalne specjały, które pozwoliły mi poczuć smak regionu. Zatrzymałam się w pokoju typu Privilege i muszę przyznać, że wnętrza są zachwycające – nowoczesne, eleganckie i bardzo komfortowe. Czuć tu dbałość o każdy detal. To idealne miejsce zarówno na wyjazd służbowy, jak i weekendowy relaks. Na pewno wrócę!

  • 547patrykb2025-06-27

    Nie polecam ze względu na problemy z klimatyzacją połączone z brakiem możliwości otwarcia okna w pokoju. Pobyt w terminie 19-22 czerwca. Wiedzieliśmy, że w pokojach nie otwierają się okna, dlatego przed przyjazdem wysłaliśmy do hotelu maila z pytaniem czy na pewno będzie działać klimatyzacja. Otrzymaliśmy odpowiedź twierdzącą, więc spokojnie udaliśmy się do hotelu. Nasze problemy rozpoczęły się w momencie wejścia do pokoi (mieliśmy dwa pokoje privilege, które łącznie na 3 doby kosztowały nas 3200zł). W obydwu pokojach panował zaduch, klimatyzacja "dmuchała", ale nie chłodziła pomimo ustawienia na najniższą temperaturę. Po interwencji w recepcji przyszedł Technik, który powiedział, że zwiększy wydajność klimatyzacji w całym hotelu i że w ciągu pół godziny powinno być lepiej. Odczekaliśmy godzinę, ale nadal było duszno i nieprzyjemnie (Oboje z Mamą chorujemy na astmę i mamy problem z przebywaniem w dusznych pomieszczeniach). Ponownie zeszliśmy do recepcji tym razem by poprosić o zwrot pieniędzy i anulować rezerwację, co okazało się niemożliwe, ponieważ rezerwacja była bezzwrotna, a niemiła, wręcz arogancka kobieta z recepcji powiedziała, że Ona nie może jej anulować, że musi to zrobić manager i mamy czekać do jutra na managera. Poprosiliśmy, żeby do niego zadzwoniła. Odmówiła mówiąc że ma wolne i odpoczywa, poza tym jest święto (Boże ciało)! Dla nas jest to niedorzeczne, żeby na zmianie w 4* hotelu nie było żadnego managera na miejscu albo chociaż pod telefonem... Rozmowa z recepcjonistką stawała się coraz bardziej nieprzyjemna, w końcu Mama zaproponowała, żeby zmienili jej pokój na taki, który jest po stronie cienia, na co recepcjonistka z łaską się zgodziła (tak naprawdę to recepcja powinna szukać rozwiązania problemu, a nie my). Wróciliśmy do pokoi i w międzyczasie znów przyszedł Technik, tym razem z termometrem. Wszyscy twierdzili, że klimatyzacja działa, a okazało się, że w pokoju są 24 stopnie, przy temperaturze zewnętrznej... również 24 stopnie! Pan Technik ponownie poszedł zwiększyć wydajność klimatyzacji w całym hotelu. Po dłuższej chwili w końcu dotarł do nas ochroniarz Pan Krzysztof (bardzo miły), który pokazał nam inne pokoje. Moja Mama zmieniła pokój na mniejszy, po stronie cienia, było w nim chłodniej, natomiast ja pozostałem w swoim "pierwotnym pokoju", ponieważ klimatyzacja w końcu zaczęła delikatnie chłodzić oraz nie chciałem zmieniać pokoju na mniejszy. Ostatecznie pokoje ochłodziły się do znośnej temperatury, ale wciąż ta temperatura pozostawiała trochę do życzenia i zajęło to pół dnia... Reszta pobytu przebiegła w znośnej temperaturze, ale wciąż nie była to dobrze działająca klimatyzacja. Po prostu nie robiliśmy afery, bo staraliśmy się uratować wyjazd... Wniosek jest taki, że to hotel a nie gość steruje klimatyzacją, przy czym hotel mocno oszczędza na tym. A na koniec pobytu, przy wymeldowaniu, trafiliśmy na Panią manager której dokładnie opisaliśmy problem. Pani ta obiecała, że hotel skontaktuje się z nami w celu wyjaśnienia sytuacji. Niestety do dnia dzisiejszego nic takiego nie miało miejsca... P.s. Załączam zdjęcie tabliczki która wisi przy windzie, według której idealna temperatura do spania to według hotelu... 26 stopni! Brak słów i raz jeszcze nie polecam!

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Zobacz, co nowego na blogu TUI