Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Czystość
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
Mercure Wroclaw Centrum - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
- Lokalizacja
- Czystość
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
- piotrzJ7164OO2025-07-02Wyjątkowy
Bardzo dziekuje za przemiła obsługę Pani Dominice , profesjonala i przemiła osba , sporo pomogła i wsparła
- Marlena M2025-06-29Wyjątkowy
Pobyt w tym hotelu to była czysta przyjemność! Już od pierwszych chwil zostałam ciepło powitana przez niezwykle profesjonalną i pomocną obsługę recepcji – wszystko przebiegało sprawnie i z uśmiechem. Szczególne uznania dla Pana Kajetana, który doradził co zwiedzać w najbliższej okolicy. Śniadania to prawdziwa uczta – ogromny wybór, a do tego pyszne lokalne specjały, które pozwoliły mi poczuć smak regionu. Zatrzymałam się w pokoju typu Privilege i muszę przyznać, że wnętrza są zachwycające – nowoczesne, eleganckie i bardzo komfortowe. Czuć tu dbałość o każdy detal. To idealne miejsce zarówno na wyjazd służbowy, jak i weekendowy relaks. Na pewno wrócę!
- 547patrykb2025-06-27
Nie polecam ze względu na problemy z klimatyzacją połączone z brakiem możliwości otwarcia okna w pokoju. Pobyt w terminie 19-22 czerwca. Wiedzieliśmy, że w pokojach nie otwierają się okna, dlatego przed przyjazdem wysłaliśmy do hotelu maila z pytaniem czy na pewno będzie działać klimatyzacja. Otrzymaliśmy odpowiedź twierdzącą, więc spokojnie udaliśmy się do hotelu. Nasze problemy rozpoczęły się w momencie wejścia do pokoi (mieliśmy dwa pokoje privilege, które łącznie na 3 doby kosztowały nas 3200zł). W obydwu pokojach panował zaduch, klimatyzacja "dmuchała", ale nie chłodziła pomimo ustawienia na najniższą temperaturę. Po interwencji w recepcji przyszedł Technik, który powiedział, że zwiększy wydajność klimatyzacji w całym hotelu i że w ciągu pół godziny powinno być lepiej. Odczekaliśmy godzinę, ale nadal było duszno i nieprzyjemnie (Oboje z Mamą chorujemy na astmę i mamy problem z przebywaniem w dusznych pomieszczeniach). Ponownie zeszliśmy do recepcji tym razem by poprosić o zwrot pieniędzy i anulować rezerwację, co okazało się niemożliwe, ponieważ rezerwacja była bezzwrotna, a niemiła, wręcz arogancka kobieta z recepcji powiedziała, że Ona nie może jej anulować, że musi to zrobić manager i mamy czekać do jutra na managera. Poprosiliśmy, żeby do niego zadzwoniła. Odmówiła mówiąc że ma wolne i odpoczywa, poza tym jest święto (Boże ciało)! Dla nas jest to niedorzeczne, żeby na zmianie w 4* hotelu nie było żadnego managera na miejscu albo chociaż pod telefonem... Rozmowa z recepcjonistką stawała się coraz bardziej nieprzyjemna, w końcu Mama zaproponowała, żeby zmienili jej pokój na taki, który jest po stronie cienia, na co recepcjonistka z łaską się zgodziła (tak naprawdę to recepcja powinna szukać rozwiązania problemu, a nie my). Wróciliśmy do pokoi i w międzyczasie znów przyszedł Technik, tym razem z termometrem. Wszyscy twierdzili, że klimatyzacja działa, a okazało się, że w pokoju są 24 stopnie, przy temperaturze zewnętrznej... również 24 stopnie! Pan Technik ponownie poszedł zwiększyć wydajność klimatyzacji w całym hotelu. Po dłuższej chwili w końcu dotarł do nas ochroniarz Pan Krzysztof (bardzo miły), który pokazał nam inne pokoje. Moja Mama zmieniła pokój na mniejszy, po stronie cienia, było w nim chłodniej, natomiast ja pozostałem w swoim "pierwotnym pokoju", ponieważ klimatyzacja w końcu zaczęła delikatnie chłodzić oraz nie chciałem zmieniać pokoju na mniejszy. Ostatecznie pokoje ochłodziły się do znośnej temperatury, ale wciąż ta temperatura pozostawiała trochę do życzenia i zajęło to pół dnia... Reszta pobytu przebiegła w znośnej temperaturze, ale wciąż nie była to dobrze działająca klimatyzacja. Po prostu nie robiliśmy afery, bo staraliśmy się uratować wyjazd... Wniosek jest taki, że to hotel a nie gość steruje klimatyzacją, przy czym hotel mocno oszczędza na tym. A na koniec pobytu, przy wymeldowaniu, trafiliśmy na Panią manager której dokładnie opisaliśmy problem. Pani ta obiecała, że hotel skontaktuje się z nami w celu wyjaśnienia sytuacji. Niestety do dnia dzisiejszego nic takiego nie miało miejsca... P.s. Załączam zdjęcie tabliczki która wisi przy windzie, według której idealna temperatura do spania to według hotelu... 26 stopni! Brak słów i raz jeszcze nie polecam!