Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel

Hotel Halo Szczyrk

WAW72000

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Pokoje
  • Czystość
  • Wartość
  • Obsługa
  • Jakość noclegu
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Hotel Halo Szczyrk Polska - Hotel
Znakomity
Wyjątkowy
2020-08-31

Byliśmy już tam drugi raz i na pewno nie ostatni. Czujemy się tam jak w domu, przemiła obsługa zarówno w recepcji jak i podczas posiłków, ewentualnie Pan ratownik mógłby być trochę przyjemniejszy ;-) W ośrodku można mieć ze sobą zwierzątka, my korzystamy z tego przywileju i jest super. Świetna lokalizacja, ładne odnowione pokoje. Nawet podczas niepogody jest tam co robić.

Armatorka
Bardzo dobry
2024-02-03

Pobyt 15-20 stycznia 2024 r., rezerwacja na Booking.com, pokój nr 121 na pierwszym piętrze z widokiem na Skrzyczne. Pokój z wyjściem na ogólnodostępny zewnętrzny taras, zimą niestety zaśnieżony i praktycznie nieużywany. Jeżeli chodzi o sam hotel to fajnie położony trochę na wzniesieniu w niedalekiej odległości od ścisłego centrum miasta, piechotką około 15 minut drogi. Wracając do hotelu z centrum może trochę dłużej trzeba iść bo trzeba wchodzić pod górę. Teren hotelu duży co uważam za plus, bo przed hotelem dość spory parking – dodatkowo płatny. Przed hotelem też był niewielki plac zabaw, oczywiście zimą niedostępny. Sam hotel kilkupiętrowy, niedawno odnowiony w środku jak i na zewnątrz. Pokój, który mieliśmy był to pokój dwuosobowy niewielkich rozmiarów wyposażony w telewizor, czajnik do parzenia herbaty i to byłoby wszystko z dodatkowego wyposażenia pokoju, a dostaliśmy też szlafroki na recepcji. Brak w pokoju sejfu i lodówki, co jest już standardem w hotelach trzygwiazdkowych. W pokoju była też oczywiście łazienka już standardowych i adekwatnych rozmiarów. Plusem na pewno hotelu był niewielki basen, ale co bardzo mnie zaskoczyło dość głęboki w jednym jego końcu, bo aż ok. 180 cm głębokości, w drugiej jego części było oczywiściej dużo płycej, na plus na basenie był ratownik. Było też jedno niewielkie jacuzzi oraz dwie też niewielkie suche sauny, a także strefa relaksu z kilkoma leżakami. Była też sala gimnastyczna co nie jest często spotykane w tego typu hotelach. Sala gimnastyczna była wyposażona w kosze do koszykówki oraz urządzenia do gry w siatkówkę. W hotelu była też niewielka siłownia. Hotelowa restauracja była dość przestronna, ale miała niskie blaty stołowe i miałem wrażenie że przy jedzenie musiałem być lekko pochylony, trochę było to niekomfortowe. Jedzenie podawane na śniadania z urozmaiconym wyborem, były dania na ciepło i na zimno, brakowało mi lokalnych „swojskich” wędlin co również jest już standardem w podobnych hotelach w Polsce. Plus za dobrą kawę z ekspresu. Przy recepcji funkcjonowało coś w rodzaju lobby połączone z niewielką baro/restauracją hotelową tu serwowane były dania z karty menu. Jedzenie było dobre – jedliśmy kilka dań, plus za danie dla dzieci, ceny ok jak na hotel. Restauracja ta była z kilkoma stolikami, jedne typowe do zjedzenia dania obiadowego inne niskie typowe do kawy. Duży minus, że restauracja ta nie była oddzielona od recepcji jakimiś drzwiami, kotarami czy czymś podobnym bo w momencie przebywania w niej często wiało zimne powietrze dochodzące z zewnątrz w momencie otwierania automatycznych drzwi wejściowych do hotelu, które znajdowały się niedaleko. W tej baro/restauracji pracował młody chłopak, ale dość ponury, bez uśmiechu i chęci nawiązywania kontaktu z klientami, pracowała też pani w średnim wieku, która widać że miała dużo pracy, ale też lekko posępnie nastawiona do klientów. Zresztą, niestety co muszę stwierdzić obsługa hotelowa wypadła dość słabo, co również nam się z reguły nie przytrafia w hotelach w Polsce jak i w innych krajach, bo ta prawie zawsze wypadała dobrze. Tu tak nie było, najsłabiej wypadła pani z recepcji (była ta sama w dniu naszego przyjazdu i wyjazdu z hotelu), bo w momencie naszego przyjazdu do hotelu o godzinie ok. 12 jeszcze nasz pokój był niegotowy, zapytaliśmy gdzie możemy się przebrać w stroje narciarskie, powiedziała że nie ma takiego miejsca w hotelu, a przecież obok basenu były szatnie i tam mogliśmy się przebrać. Niestety przebieraliśmy się w naszym samochodzie. Reasumując hotel oceniamy jako niezły hotel trzygwiazdkowy, z niezłym wyposażaniem, ładnie wyglądający, z serwowanymi dobrymi i smacznymi śniadaniami. Plus za basen, sauny oraz salę gimnastyczną. Wielki minus za akustykę w pokojach bo ta była tragiczna i słychać było włączony telewizor z za ściany oraz z mało przyjazną obsługą pracującą w hotelu. Czy tu wrócimy jeszcze nie wiem, ale generalnie za całokształt dam w ocenie cztery gwiazdki, taka ocena cztery z dużym minusem.

Przemek_K_premo18
Wyjątkowy
2024-01-25

W hotelu byłam w styczniu z przyjaciółką. Personel na recepcji był niezwykle pomocny, śniadania i kuchnia również dobra, spory wybór dań na "obiad" :). Widok z pokoju na góry jest nie do zapomnienia, napewno tam wrócę. Dodatki typu basen i sauna również na plus :)

Kasia B
2023-09-04

Wizualnie hotel ładny i przytulny. Widok z balkonu piękny. Panie z recepcji bardzo miłe. Duży plus za salę gimnastyczną, ale niestety trafiły się również minusy, które obniżają ocenę hotelu, takie jak: - niestety często na śniadaniach brakowało wielu podstawowych produktów, na dołożenie ich czekało się niekiedy godzinę - jeszcze nie spotkałam się z czymś takim w hotelach. Wynikało to pewnie ze zbyt małej obsługi. Niestety bardzo mnie to zniechęciło i cieszyłam się, że nie zdecydowałam się również na obiady w hotelu (jeżeli by to miało tak samo wyglądać jak podczas śniadania). Nie mniej jednak śniadania w sobie samej były smaczne. - bardzo zimna woda w basenie - kilka stopni więcej i by była przyjemność z jego korzystania a tak niestety z synem nie chcieliśmy z niego korzystać. - cienkie ściany - było słychać rozmowy, chrapanie ludzi z pokoju obok - sprzątanie pokoju - nie wiem czy to jest w standardzie hotelu, być może nie - pokoje nie były sprzątane codziennie, nie była dokładana woda, kawa/herbata. Generalnie hotel fajny, z potencjałem, ale wg. mnie kilka rzeczy fajnie by było poprawić.

Monika M
Wyjątkowy
2023-02-15

Dostałam piękny, pachnący pokój po remoncie. Bardzo ładne lobby i kawiarnia, nowocześnie urządzone. Piękny widok na góry. Z restauracji i basenu również. Jedzenie tradycyjne, mógłby być większy wybór na śniadaniach. Chciałabym tu przyjechać na narty z rodziną i na pewno kiedyś to zrobię.

Q8473OGrenatap
Wyjątkowy
2020-08-31

Byliśmy już tam drugi raz i na pewno nie ostatni. Czujemy się tam jak w domu, przemiła obsługa zarówno w recepcji jak i podczas posiłków, ewentualnie Pan ratownik mógłby być trochę przyjemniejszy ;-) W ośrodku można mieć ze sobą zwierzątka, my korzystamy z tego przywileju i jest super. Świetna lokalizacja, ładne odnowione pokoje. Nawet podczas niepogody jest tam co robić.

Armatorka
Bardzo dobry
2024-02-03

Pobyt 15-20 stycznia 2024 r., rezerwacja na Booking.com, pokój nr 121 na pierwszym piętrze z widokiem na Skrzyczne. Pokój z wyjściem na ogólnodostępny zewnętrzny taras, zimą niestety zaśnieżony i praktycznie nieużywany. Jeżeli chodzi o sam hotel to fajnie położony trochę na wzniesieniu w niedalekiej odległości od ścisłego centrum miasta, piechotką około 15 minut drogi. Wracając do hotelu z centrum może trochę dłużej trzeba iść bo trzeba wchodzić pod górę. Teren hotelu duży co uważam za plus, bo przed hotelem dość spory parking – dodatkowo płatny. Przed hotelem też był niewielki plac zabaw, oczywiście zimą niedostępny. Sam hotel kilkupiętrowy, niedawno odnowiony w środku jak i na zewnątrz. Pokój, który mieliśmy był to pokój dwuosobowy niewielkich rozmiarów wyposażony w telewizor, czajnik do parzenia herbaty i to byłoby wszystko z dodatkowego wyposażenia pokoju, a dostaliśmy też szlafroki na recepcji. Brak w pokoju sejfu i lodówki, co jest już standardem w hotelach trzygwiazdkowych. W pokoju była też oczywiście łazienka już standardowych i adekwatnych rozmiarów. Plusem na pewno hotelu był niewielki basen, ale co bardzo mnie zaskoczyło dość głęboki w jednym jego końcu, bo aż ok. 180 cm głębokości, w drugiej jego części było oczywiściej dużo płycej, na plus na basenie był ratownik. Było też jedno niewielkie jacuzzi oraz dwie też niewielkie suche sauny, a także strefa relaksu z kilkoma leżakami. Była też sala gimnastyczna co nie jest często spotykane w tego typu hotelach. Sala gimnastyczna była wyposażona w kosze do koszykówki oraz urządzenia do gry w siatkówkę. W hotelu była też niewielka siłownia. Hotelowa restauracja była dość przestronna, ale miała niskie blaty stołowe i miałem wrażenie że przy jedzenie musiałem być lekko pochylony, trochę było to niekomfortowe. Jedzenie podawane na śniadania z urozmaiconym wyborem, były dania na ciepło i na zimno, brakowało mi lokalnych „swojskich” wędlin co również jest już standardem w podobnych hotelach w Polsce. Plus za dobrą kawę z ekspresu. Przy recepcji funkcjonowało coś w rodzaju lobby połączone z niewielką baro/restauracją hotelową tu serwowane były dania z karty menu. Jedzenie było dobre – jedliśmy kilka dań, plus za danie dla dzieci, ceny ok jak na hotel. Restauracja ta była z kilkoma stolikami, jedne typowe do zjedzenia dania obiadowego inne niskie typowe do kawy. Duży minus, że restauracja ta nie była oddzielona od recepcji jakimiś drzwiami, kotarami czy czymś podobnym bo w momencie przebywania w niej często wiało zimne powietrze dochodzące z zewnątrz w momencie otwierania automatycznych drzwi wejściowych do hotelu, które znajdowały się niedaleko. W tej baro/restauracji pracował młody chłopak, ale dość ponury, bez uśmiechu i chęci nawiązywania kontaktu z klientami, pracowała też pani w średnim wieku, która widać że miała dużo pracy, ale też lekko posępnie nastawiona do klientów. Zresztą, niestety co muszę stwierdzić obsługa hotelowa wypadła dość słabo, co również nam się z reguły nie przytrafia w hotelach w Polsce jak i w innych krajach, bo ta prawie zawsze wypadała dobrze. Tu tak nie było, najsłabiej wypadła pani z recepcji (była ta sama w dniu naszego przyjazdu i wyjazdu z hotelu), bo w momencie naszego przyjazdu do hotelu o godzinie ok. 12 jeszcze nasz pokój był niegotowy, zapytaliśmy gdzie możemy się przebrać w stroje narciarskie, powiedziała że nie ma takiego miejsca w hotelu, a przecież obok basenu były szatnie i tam mogliśmy się przebrać. Niestety przebieraliśmy się w naszym samochodzie. Reasumując hotel oceniamy jako niezły hotel trzygwiazdkowy, z niezłym wyposażaniem, ładnie wyglądający, z serwowanymi dobrymi i smacznymi śniadaniami. Plus za basen, sauny oraz salę gimnastyczną. Wielki minus za akustykę w pokojach bo ta była tragiczna i słychać było włączony telewizor z za ściany oraz z mało przyjazną obsługą pracującą w hotelu. Czy tu wrócimy jeszcze nie wiem, ale generalnie za całokształt dam w ocenie cztery gwiazdki, taka ocena cztery z dużym minusem.

Przemek_K_premo18

Hotel Halo Szczyrk - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Kryty basen
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 800 m od centrum Szczyrku
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena TripAdvisor:
Znakomity
(31 opinii)
(31 opinii)
    Lokalizacja
    Pokoje
    Czystość
    Wartość
    Obsługa
    Jakość noclegu
  • Przemek_K_premo182024-02-03
    Bardzo dobry

    Pobyt 15-20 stycznia 2024 r., rezerwacja na Booking.com, pokój nr 121 na pierwszym piętrze z widokiem na Skrzyczne. Pokój z wyjściem na ogólnodostępny zewnętrzny taras, zimą niestety zaśnieżony i praktycznie nieużywany. Jeżeli chodzi o sam hotel to fajnie położony trochę na wzniesieniu w niedalekiej odległości od ścisłego centrum miasta, piechotką około 15 minut drogi. Wracając do hotelu z centrum może trochę dłużej trzeba iść bo trzeba wchodzić pod górę. Teren hotelu duży co uważam za plus, bo przed hotelem dość spory parking – dodatkowo płatny. Przed hotelem też był niewielki plac zabaw, oczywiście zimą niedostępny. Sam hotel kilkupiętrowy, niedawno odnowiony w środku jak i na zewnątrz. Pokój, który mieliśmy był to pokój dwuosobowy niewielkich rozmiarów wyposażony w telewizor, czajnik do parzenia herbaty i to byłoby wszystko z dodatkowego wyposażenia pokoju, a dostaliśmy też szlafroki na recepcji. Brak w pokoju sejfu i lodówki, co jest już standardem w hotelach trzygwiazdkowych. W pokoju była też oczywiście łazienka już standardowych i adekwatnych rozmiarów. Plusem na pewno hotelu był niewielki basen, ale co bardzo mnie zaskoczyło dość głęboki w jednym jego końcu, bo aż ok. 180 cm głębokości, w drugiej jego części było oczywiściej dużo płycej, na plus na basenie był ratownik. Było też jedno niewielkie jacuzzi oraz dwie też niewielkie suche sauny, a także strefa relaksu z kilkoma leżakami. Była też sala gimnastyczna co nie jest często spotykane w tego typu hotelach. Sala gimnastyczna była wyposażona w kosze do koszykówki oraz urządzenia do gry w siatkówkę. W hotelu była też niewielka siłownia. Hotelowa restauracja była dość przestronna, ale miała niskie blaty stołowe i miałem wrażenie że przy jedzenie musiałem być lekko pochylony, trochę było to niekomfortowe. Jedzenie podawane na śniadania z urozmaiconym wyborem, były dania na ciepło i na zimno, brakowało mi lokalnych „swojskich” wędlin co również jest już standardem w podobnych hotelach w Polsce. Plus za dobrą kawę z ekspresu. Przy recepcji funkcjonowało coś w rodzaju lobby połączone z niewielką baro/restauracją hotelową tu serwowane były dania z karty menu. Jedzenie było dobre – jedliśmy kilka dań, plus za danie dla dzieci, ceny ok jak na hotel. Restauracja ta była z kilkoma stolikami, jedne typowe do zjedzenia dania obiadowego inne niskie typowe do kawy. Duży minus, że restauracja ta nie była oddzielona od recepcji jakimiś drzwiami, kotarami czy czymś podobnym bo w momencie przebywania w niej często wiało zimne powietrze dochodzące z zewnątrz w momencie otwierania automatycznych drzwi wejściowych do hotelu, które znajdowały się niedaleko. W tej baro/restauracji pracował młody chłopak, ale dość ponury, bez uśmiechu i chęci nawiązywania kontaktu z klientami, pracowała też pani w średnim wieku, która widać że miała dużo pracy, ale też lekko posępnie nastawiona do klientów. Zresztą, niestety co muszę stwierdzić obsługa hotelowa wypadła dość słabo, co również nam się z reguły nie przytrafia w hotelach w Polsce jak i w innych krajach, bo ta prawie zawsze wypadała dobrze. Tu tak nie było, najsłabiej wypadła pani z recepcji (była ta sama w dniu naszego przyjazdu i wyjazdu z hotelu), bo w momencie naszego przyjazdu do hotelu o godzinie ok. 12 jeszcze nasz pokój był niegotowy, zapytaliśmy gdzie możemy się przebrać w stroje narciarskie, powiedziała że nie ma takiego miejsca w hotelu, a przecież obok basenu były szatnie i tam mogliśmy się przebrać. Niestety przebieraliśmy się w naszym samochodzie. Reasumując hotel oceniamy jako niezły hotel trzygwiazdkowy, z niezłym wyposażaniem, ładnie wyglądający, z serwowanymi dobrymi i smacznymi śniadaniami. Plus za basen, sauny oraz salę gimnastyczną. Wielki minus za akustykę w pokojach bo ta była tragiczna i słychać było włączony telewizor z za ściany oraz z mało przyjazną obsługą pracującą w hotelu. Czy tu wrócimy jeszcze nie wiem, ale generalnie za całokształt dam w ocenie cztery gwiazdki, taka ocena cztery z dużym minusem.

  • Kasia B2024-01-25
    Wyjątkowy

    W hotelu byłam w styczniu z przyjaciółką. Personel na recepcji był niezwykle pomocny, śniadania i kuchnia również dobra, spory wybór dań na "obiad" :). Widok z pokoju na góry jest nie do zapomnienia, napewno tam wrócę. Dodatki typu basen i sauna również na plus :)

  • Monika M2023-09-04

    Wizualnie hotel ładny i przytulny. Widok z balkonu piękny. Panie z recepcji bardzo miłe. Duży plus za salę gimnastyczną, ale niestety trafiły się również minusy, które obniżają ocenę hotelu, takie jak: - niestety często na śniadaniach brakowało wielu podstawowych produktów, na dołożenie ich czekało się niekiedy godzinę - jeszcze nie spotkałam się z czymś takim w hotelach. Wynikało to pewnie ze zbyt małej obsługi. Niestety bardzo mnie to zniechęciło i cieszyłam się, że nie zdecydowałam się również na obiady w hotelu (jeżeli by to miało tak samo wyglądać jak podczas śniadania). Nie mniej jednak śniadania w sobie samej były smaczne. - bardzo zimna woda w basenie - kilka stopni więcej i by była przyjemność z jego korzystania a tak niestety z synem nie chcieliśmy z niego korzystać. - cienkie ściany - było słychać rozmowy, chrapanie ludzi z pokoju obok - sprzątanie pokoju - nie wiem czy to jest w standardzie hotelu, być może nie - pokoje nie były sprzątane codziennie, nie była dokładana woda, kawa/herbata. Generalnie hotel fajny, z potencjałem, ale wg. mnie kilka rzeczy fajnie by było poprawić.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI