Ten hotel znajduje się jedną przecznicę od dworca autobusowego, dwie przecznice od promu Cozumel i jedną przecznicę od 5th Avenue. Zameldowanie w recepcji było bardzo sprawne, status Hilton został uznany, a pokój był bardzo nowoczesny i czysty. Byliśmy jedno piętro od ulicy, ale nie było hałasu na drodze. Śniadanie było dobre (w formie bufetu). W hotelu znajduje się basen bez krawędzi na dachu, bar i restauracja. Mieliśmy tam burgera i było doskonałe. Nasze specjalne podziękowania dla Meliny w recepcji, która była bardzo skuteczna i pomocna podczas naszego pobytu. Chciałbym zatrzymać się w tym hotelu ponownie.
BuckeyeNewMexico2020-01-19
2020-01-21
Hotel jest bardzo uroczy, ale udogodnienia to fasada. W pokoju jest kuchnia, ale jest rozebrana, więc nie masz nawet widelca. Sofa była bardzo brudna, a ponieważ była jasnoszara, wszystko było zauważalne. Poza tym obsługa była świetna i bardzo miły personel.
KC c2020-01-21
2020-01-21
Poniżej znajduje się kopia wiadomości e-mail wysłanej dziś do hotelu.
Ma to związek z imprezą odbywającą się w hotelu, kiedy tam byliśmy.
Nieruchomość jest w porządku. Czysty, centralnie położony, dobrze obsadzony. Jeśli wybierasz się na paczkę, pamiętaj, że wszystko kosztuje dodatkowo $. Basen jest niewielki i jest ograniczona liczba leżaków. Moim największym problemem jest zarządzanie i to, jak priorytetowo traktują swoich klientów
Teraz list / e-mail
Najpierw powinieneś się wstydzić, że kierownik mógł / nawet nie wyjść i porozmawiać z gośćmi, którzy mieli problemy z przyjęciem zorganizowanym na dachu wieczorem 16 stycznia.
Najwyraźniej imprezowicze znaczą dla hotelu więcej niż ich goście. W przeciwnym razie nie narazilibyście swoich gości na hałas, aby zorganizować, wstrzymać i zlikwidować to przyjęcie. Nie wziąłeś pod uwagę hałasu, który przenikałby przez cały budynek.
Biorąc pod uwagę, że we wszystkich drzwiach hotelu można umieścić ulotkę dotyczącą wydarzenia, które należy wynagrodzić co najmniej każdemu gościowi pełnym śniadaniem, tak jak dla niektórych gości. Tak. Reszta z nas dowiedziała się, że niektóre osoby otrzymały rekompensatę. To niesprawiedliwe, ponieważ wszyscy musieliśmy znosić przyjęcie.
A tak przy okazji, kiedy zapytałem o hałas itp., Pytanie, czy chcę zmienić pokoje, nie jest rozwiązaniem tego problemu. Gdzie mogłem pójść to było ciche? Kolejny hotel to jedyne rozwiązanie, jakie widziałem!
Wysłane z mojego iPada
Staples1919192020-01-21
Wyjątkowy
2020-01-20
Miałem piękny apartament z jedną sypialnią, a personel udekorował go balonami, kartą i czekoladowym talerzem na naszą rocznicę. Hotel posiada wspaniały basen na dachu z niesamowitymi widokami. Na pewno zatrzymam się tam ponownie następnym razem, gdy będę w Playa
Ivan D2020-01-20
2020-01-20
W hotelu było dużo hałasu. Izolacja akustyczna nie jest dobra. Każdego ranka i wieczoru słyszeliśmy, jak organizowany jest taras na dachu, przesuwające się stoły, krzesła i tak dalej. Kiedy przyjechaliśmy, nie było nikogo, kto mógłby nas przywitać, więc musieliśmy czekać, aż ktoś otworzy główne drzwi, abyśmy mogli wejść. Musieliśmy poprosić o kawę i ręczniki, ponieważ nie były one wymieniane po regularnym czyszczeniu pokoju.
551samirk2020-01-20
Wyjątkowy
2020-01-19
Ten hotel znajduje się jedną przecznicę od dworca autobusowego, dwie przecznice od promu Cozumel i jedną przecznicę od 5th Avenue. Zameldowanie w recepcji było bardzo sprawne, status Hilton został uznany, a pokój był bardzo nowoczesny i czysty. Byliśmy jedno piętro od ulicy, ale nie było hałasu na drodze. Śniadanie było dobre (w formie bufetu). W hotelu znajduje się basen bez krawędzi na dachu, bar i restauracja. Mieliśmy tam burgera i było doskonałe. Nasze specjalne podziękowania dla Meliny w recepcji, która była bardzo skuteczna i pomocna podczas naszego pobytu. Chciałbym zatrzymać się w tym hotelu ponownie.
BuckeyeNewMexico2020-01-19
2020-01-21
Hotel jest bardzo uroczy, ale udogodnienia to fasada. W pokoju jest kuchnia, ale jest rozebrana, więc nie masz nawet widelca. Sofa była bardzo brudna, a ponieważ była jasnoszara, wszystko było zauważalne. Poza tym obsługa była świetna i bardzo miły personel.
KC c2020-01-21
The Fives Downtown Hotel & Residences, Curio Collection by Hilton - informacje
The Fives Downtown Hotel & Residences, Curio Collection by Hilton to 5-gwiazdkowy hotel zlokalizowany w odległości około kilometra od piaszczystej plaży. Goście zatrzymają się tu w komfortowych pokojach 2-osobowych lub apartamentach z oddzielną sypialnią. Upragniony relaks przyniesie wizyta w strefie spa lub nad basenem infinity ulokowanym na hotelowym dachu. Smaczne posiłki kuchni włoskiej serwowane są w restauracji głównej, do dyspozycji gości są także 2 bary. Przyjazna atmosfera, profesjonalna obsługa i nienaganny wystrój zapewniają udany wypoczynek.
Najpopularniejsze udogodnienia:
Piaszczysta plaża
Spa
TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
ok. 1000 m od plaży
czas dojazdu z lotniska ok. 60 min
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(1887 opinii)
(1887 opinii)
Lokalizacja
Czystość
Jakość noclegu
Pokoje
Obsługa
Wartość
KC c2020-01-21
Hotel jest bardzo uroczy, ale udogodnienia to fasada. W pokoju jest kuchnia, ale jest rozebrana, więc nie masz nawet widelca. Sofa była bardzo brudna, a ponieważ była jasnoszara, wszystko było zauważalne. Poza tym obsługa była świetna i bardzo miły personel.
Staples1919192020-01-21
Poniżej znajduje się kopia wiadomości e-mail wysłanej dziś do hotelu.
Ma to związek z imprezą odbywającą się w hotelu, kiedy tam byliśmy.
Nieruchomość jest w porządku. Czysty, centralnie położony, dobrze obsadzony. Jeśli wybierasz się na paczkę, pamiętaj, że wszystko kosztuje dodatkowo $. Basen jest niewielki i jest ograniczona liczba leżaków. Moim największym problemem jest zarządzanie i to, jak priorytetowo traktują swoich klientów
Teraz list / e-mail
Najpierw powinieneś się wstydzić, że kierownik mógł / nawet nie wyjść i porozmawiać z gośćmi, którzy mieli problemy z przyjęciem zorganizowanym na dachu wieczorem 16 stycznia.
Najwyraźniej imprezowicze znaczą dla hotelu więcej niż ich goście. W przeciwnym razie nie narazilibyście swoich gości na hałas, aby zorganizować, wstrzymać i zlikwidować to przyjęcie. Nie wziąłeś pod uwagę hałasu, który przenikałby przez cały budynek.
Biorąc pod uwagę, że we wszystkich drzwiach hotelu można umieścić ulotkę dotyczącą wydarzenia, które należy wynagrodzić co najmniej każdemu gościowi pełnym śniadaniem, tak jak dla niektórych gości. Tak. Reszta z nas dowiedziała się, że niektóre osoby otrzymały rekompensatę. To niesprawiedliwe, ponieważ wszyscy musieliśmy znosić przyjęcie.
A tak przy okazji, kiedy zapytałem o hałas itp., Pytanie, czy chcę zmienić pokoje, nie jest rozwiązaniem tego problemu. Gdzie mogłem pójść to było ciche? Kolejny hotel to jedyne rozwiązanie, jakie widziałem!
Wysłane z mojego iPada
Ivan D2020-01-20
Wyjątkowy
Miałem piękny apartament z jedną sypialnią, a personel udekorował go balonami, kartą i czekoladowym talerzem na naszą rocznicę. Hotel posiada wspaniały basen na dachu z niesamowitymi widokami. Na pewno zatrzymam się tam ponownie następnym razem, gdy będę w Playa
Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
Aż 25 131
Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków
689 420 zł
tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela
Aż 8496
w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji
Większość Klientów
rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i
następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu
Dane Mondial Assistance
konfiguruj pokój
wszystkie oferty
kalendarz najniższych cen
Opis oferty obowiązuje dla wyjazdów w terminie od 22 marca 2025 do 31 października 2025
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Hotel
Plaża
ok. 1000 m od plaży
piaszczysta
hotel oddzielony od plaży ulicą
Basen
basen: zewnętrzny, na tarasie na dachu, łóżka balijskie: za opłatą, leżaki: za opłatą
Sport i Wellness
Płatne
strefa spa
siłownia: 16+
salon kosmetyczny
rowery
Wyposażenie
recepcja
Wi-Fi: w miejscach ogólnodostępnych, w cenie
sala konferencyjna
winda
ogród
taras na dachu
sklep z pamiątkami
fryzjer
parking strzeżony: za opłatą
Karty
Visa, MasterCard, American Express
Liczba pokojów
93
Kategoria lokalna
5 gwiazdek
Dodatkowe informacje
obowiązkowy depozyt karty kredytowej
hotel akceptuje zwierzęta domowe
W niektórych okresach (najczęściej od maja do października) plaże w Cancun i Riviera Maya mogą być dotknięte zwiększonym poziomem wodorostów. Występowanie gronorostów w tym regionie jest zjawiskiem naturalnym, jego nasilenie zmienia się codziennie w zależności od warunków pogodowych i prądów morskich. W związku z tym, ze względów bezpieczeństwa, korzystanie z plaży lub sportów wodnych w tym regionie i w tym okresie może być niedostępne. Pracownicy hotelu będą na bieżąco starać się usuwać niedogodności związane z wodorostami.
W przypadku niektórych sportów wodnych, oznaczonych jako bezpłatne, mogą wystąpić dodatkowe opłaty (np. za wynajęcie sternika, sprzętu itp.). Uwaga – niektóre sporty wodne ze względu na czynniki zewnętrzne mogą być niedostępne.
Prosimy pamiętać, że w Meksyku gniazdka elektryczne są takie same jak w Stanach Zjednoczonych, dlatego przed wyjazdem warto zakupić odpowiedni adapter.
Uwaga: w związku z rządowym rozporządzeniem w niektórych hotelach mogą występować ograniczenia w sprzedaży alkoholu
Uwaga: w 2023 roku rząd Meksyku wprowadził nowe rozporządzenie do Ustawy ws. Kontroli Artykułów Tytoniowych. Palenie jest zabronione między innymi w miejscach takich jak: hotele, plaże, przystanki autobusowe czy wszelkie pomieszczenia zamknięte i szeroko rozumiane miejsca publiczne. Za złamanie przepisów grozi kara nagany, grzywny, a nawet pozbawienia wolności w przypadku powtórnego wykroczenia.
Opieka TUI na wakacjach 24/7
W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo kontaktu z TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji: telefonicznie, SMS-owo lub za pomocą czatu w aplikacji TUI. Szczegóły tutaj.
Podatek turystyczny
W Meksyku obowiązuje podatek turystyczny, który należy uiścić na miejscu, przed podróżą powrotną. Podatek turystyczny należy opłacić za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej (https://www.visitax.gob.mx/sitio) i obecnie kosztuje on 258 MXN na osobę, włączając wszystkie dzieci i niemowlęta. Prosimy korzystać wyłącznie z podanej witryny, ponieważ zgłoszono występowanie fałszywych witryn. Dowód wpłaty należy przedstawić na lotnisku podczas podróży powrotnej, więc po zapłaceniu podatku przez powyższą stronę internetową należy pobierać zrzut ekranu potwierdzenia QR, aby zminimalizować opóźnienia w odprawie podczas podróży powrotnej.
Transfer
Brak transferu (lotnisko-hotel, hotel-lotnisko) w cenie imprezy turystycznej. Możliwość zakupu transferu z lotniska i na lotnisko dodatkowo w trakcie procesu zakupowego wyłącznie dla oferty pakietowej z przelotem (lot + hotel).
Bagaż rejestrowany
Bagaż rejestrowany jest wliczony w cenę. Wyjątkiem są połączenia obsługiwane przez linię PLL LOT
Podatek od turystyki zrównoważonej
01.04.2025 r. zmieni się stawka podatku pobieranego na rzecz turystyki zrównoważonej. Podatek pobierany będzie dodatkowo w niektórych regionach Meksyku. Opłata odbywa się podczas zakwaterowania lub wykwaterowania bezpośrednio w hotelu i wynosić będzie: - 33.94 MXN/noc za pokój 1-osobowy - 56.57 MXN/noc za pokój 2-osobowy - 73.54 MXN/noc za pokój 3-osobowy - 84.86 MXN/noc za pokój 4-osobowy.
Niepełnosprawność ruchowa
Hotel nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
Opinie gości
The Fives Downtown Hotel & Residences, Curio Collection by Hilton - opinie | właścicielem opinii jest TripAdvisor
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(1887 opinii)
(1887 opinii)
Lokalizacja
Czystość
Jakość noclegu
Pokoje
Obsługa
Wartość
KC c2020-01-21
To nie jest warte ceny, o którą prosi.
Hotel jest bardzo uroczy, ale udogodnienia to fasada. W pokoju jest kuchnia, ale jest rozebrana, więc nie masz nawet widelca. Sofa była bardzo brudna, a ponieważ była jasnoszara, wszystko było zauważalne. Poza tym obsługa była świetna i bardzo miły personel.
Staples1919192020-01-21
Nie oczekuj, że będą priorytetem jako goście hotelowi
Poniżej znajduje się kopia wiadomości e-mail wysłanej dziś do hotelu.
Ma to związek z imprezą odbywającą się w hotelu, kiedy tam byliśmy.
Nieruchomość jest w porządku. Czysty, centralnie położony, dobrze obsadzony. Jeśli wybierasz się na paczkę, pamiętaj, że wszystko kosztuje dodatkowo $. Basen jest niewielki i jest ograniczona liczba leżaków. Moim największym problemem jest zarządzanie i to, jak priorytetowo traktują swoich klientów
Teraz list / e-mail
Najpierw powinieneś się wstydzić, że kierownik mógł / nawet nie wyjść i porozmawiać z gośćmi, którzy mieli problemy z przyjęciem zorganizowanym na dachu wieczorem 16 stycznia.
Najwyraźniej imprezowicze znaczą dla hotelu więcej niż ich goście. W przeciwnym razie nie narazilibyście swoich gości na hałas, aby zorganizować, wstrzymać i zlikwidować to przyjęcie. Nie wziąłeś pod uwagę hałasu, który przenikałby przez cały budynek.
Biorąc pod uwagę, że we wszystkich drzwiach hotelu można umieścić ulotkę dotyczącą wydarzenia, które należy wynagrodzić co najmniej każdemu gościowi pełnym śniadaniem, tak jak dla niektórych gości. Tak. Reszta z nas dowiedziała się, że niektóre osoby otrzymały rekompensatę. To niesprawiedliwe, ponieważ wszyscy musieliśmy znosić przyjęcie.
A tak przy okazji, kiedy zapytałem o hałas itp., Pytanie, czy chcę zmienić pokoje, nie jest rozwiązaniem tego problemu. Gdzie mogłem pójść to było ciche? Kolejny hotel to jedyne rozwiązanie, jakie widziałem!
Wysłane z mojego iPada
Ivan D2020-01-20
Wyjątkowy
Świetny hotel i miły personel!
Miałem piękny apartament z jedną sypialnią, a personel udekorował go balonami, kartą i czekoladowym talerzem na naszą rocznicę. Hotel posiada wspaniały basen na dachu z niesamowitymi widokami. Na pewno zatrzymam się tam ponownie następnym razem, gdy będę w Playa
551samirk2020-01-20
Nie to, czego oczekujesz od 5-gwiazdkowego hotelu
W hotelu było dużo hałasu. Izolacja akustyczna nie jest dobra. Każdego ranka i wieczoru słyszeliśmy, jak organizowany jest taras na dachu, przesuwające się stoły, krzesła i tak dalej. Kiedy przyjechaliśmy, nie było nikogo, kto mógłby nas przywitać, więc musieliśmy czekać, aż ktoś otworzy główne drzwi, abyśmy mogli wejść. Musieliśmy poprosić o kawę i ręczniki, ponieważ nie były one wymieniane po regularnym czyszczeniu pokoju.
BuckeyeNewMexico2020-01-19
Wyjątkowy
Bardzo miła niespodzianka
Ten hotel znajduje się jedną przecznicę od dworca autobusowego, dwie przecznice od promu Cozumel i jedną przecznicę od 5th Avenue. Zameldowanie w recepcji było bardzo sprawne, status Hilton został uznany, a pokój był bardzo nowoczesny i czysty. Byliśmy jedno piętro od ulicy, ale nie było hałasu na drodze. Śniadanie było dobre (w formie bufetu). W hotelu znajduje się basen bez krawędzi na dachu, bar i restauracja. Mieliśmy tam burgera i było doskonałe. Nasze specjalne podziękowania dla Meliny w recepcji, która była bardzo skuteczna i pomocna podczas naszego pobytu. Chciałbym zatrzymać się w tym hotelu ponownie.
Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.
Wyżywienie
Śniadania
kontynentalne, w formie bufetu, a la carte
Restauracje i bary
restauracje: 2
restauracja „Lola Rooftop Restaurant": rodzaje kuchni: śródziemnomorska, meksykańska, regionalna, ryby/owoce morza, dania z grilla, a la carte, wybór z menu, na zapytanie, wymagana rezerwacja, za opłatą, styczeń - grudzień, codziennie 12:00 - 23:00, przy basenie
główna restauracja „Mercatto": bufet, a la carte, za opłatą, codziennie
bary i inne: 2
bar „Catina el Tigre Bar": 18+, styczeń - grudzień, kilka razy w tygodniu, za opłatą
kafeteria „Marley Coffee Shop": styczeń - grudzień, codziennie, za opłatą
Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.
Atrakcje
Zapoznaj się z szeroką ofertą atrakcji stworzoną z myślą o naszych Klientach, którzy kochają aktywnie spędzać czas i odkrywać fascynujące miejsca podczas wakacji. Atrakcje możesz zarezerwować:
Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim,
Dostępność i potwierdzenie online,
Możliwość anulacji nawet na dzień przed rozpoczęciem,
Szeroka oferta biletów wstępu na atrakcje w ponad 90 krajach,
Wiele atrakcji obejmuje transfer bezpośrednio z hotelu.
W większości miast wygodniej podróżować taksówkami, które są dość tanie. Jednak głównym środkiem transportu jest autobus, którym dojedziecie dosłownie wszędzie