Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel

Hugo’s Boutique Hotel

MLA11017

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Pokoje
  • Obsługa
  • Czystość
  • Jakość noclegu
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel

Hugo’s Boutique Hotel - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • Idealny dla dorosłych, którzy chcą być wśród siebie na wakacjach, butikowy hotel położony jest w tętniącej życiem okolicy w samym sercu St. Julian'.
  • Odległość od lotniska ok. 7,6 km
  • Odległość od plaży ok. 400 m
  • Odległość od centrum miasta ok. 400 m
World map
Średnia ocena klientów:
(566 opinii)
(566 opinii)
    Pokoje
    Obsługa
    Czystość
    Jakość noclegu
    Lokalizacja
    Wartość
  • wasylA6622CE2020-02-25

    Mieszane uczucia. Hotel bardzo fajny, wygodny, komfortowy, dobrze położony, choć trochę brudny, szczególnie okna i nie działa system informacji hotelowej w tv, ale to drobiazgi. Niestety o poziomie hotelu decyduje to, jak traktują gości, a tu na początku było tragicznie. Sprzedali ofertę na pokój o wyższym standardzie ze śniadaniem, bezzwrotną, płatna z góry, ale wcisneli nas do najtanszego pokoju z widokiem na śmietnik na dachu, w trakcie niskiego sezonu. Na śniadaniu oznajmili, że nie mamy tego w cenie. Rezerwacja byla za pośrednictwem Booking (dno, nie polecam) jednak, okazało sie, że pośrednikiem była dziwna firma z Chin, z którą nikt nie miał kontaktu i tak znalazł się winny, a hotel rzekomo nie mógł nic zrobić. Różnica w cenie jaką zapłaciliśmy, a tym co dostaliśmy była bardzo duża, jednak to nie był argument dla hotelu. W ciągu 7 dni mieszkaliśmy w 4 różnych pokojach, dopiero na ostatnie 3 dostaliśmy apartament, po interwencji u managera hotelu. Niestety za śniadania, obciażyli nas, nawet za dzień w którym go nie jedliśmy. Przykro.mi to powiedzieć, ale uważam, że hotelu nie interesuje Twoja wygoda i komfort, tylko wyciągnanie jak najwięcej kasy, każdym możliwym sposobem. To bardzo smutne i przykre. Zepsuli nam sylwestrowe wakacje, to gorsze niz strata pieniedzy. Z pewnością nie wrócę tam i nie polecam.

  • TheJohnsons21072019-10-14
    Wyjątkowy

    Bar na dachu jest koniecznością! Nemanja robił wszystko, aby nasz pobyt był tak wyjątkowy. On jest wart swojej wagi w złocie! Hotel jest piękny i bardzo czysty. Bardzo centralna i wyglądała na plażę. Śniadanie było idealne.

  • Steve M2019-10-14

    Recenzje wyglądają świetnie, ale nie daj się zwieść. Prawdopodobnie był przyzwoity hotel, kiedy został otwarty, ale wątpię, że został utrzymany. Nigdy nie oferowano mi „tabletu”, który kontroluje wszystko i nie podaje żadnych instrukcji dotyczących czegokolwiek (nie dotyczy oświetlenia, telewizora, wanny z hydromasażem, sauny, nawet ekspresu do kawy). Powiedzieć, że to apartament byłby ogromnie przesadzony z pokojem, był to duży standardowy pokój, bez wanny (z wyjątkiem wanny z hydromasażem na balkonie, która i tak nie działała prawidłowo, a naklejka ostrzegawcza na nim była na prysznic parowy - nie żartuję) . Okrągłe łóżko było w porządku, chociaż materac był oddzielony pośrodku, lustro sufitowe było zabawne, chociaż brudne. Również „otwarta” toaleta (bez drzwi oddzielających od reszty pokoju) z niedziałającym Xpelair nie zapewnia komfortowego życia. Częściowy widok na morze był widoczny przez pochylanie się nad krawędzią balkonu, wyciąganie szyi w prawo i mruganie przez inny budynek, w przeciwnym razie widok był na lokalne dachy i klimatyzatory. Główne problemy: - Hałas „klubowy i pubowy” (od 19:00 do 3:00 każdego wieczoru), który emanuje z hotelowego basenu na dachu i ulic poniżej - to tak naprawdę jak pobyt w klubie nocnym ze stałym hałasem basowym, który wibruje przez podłogę. Jeśli lubisz głośną, powtarzalną muzykę typu klubowego, może ci się to spodobać - dla pozostałych 99% społeczeństwa nie. Następnie konserwacja (lub jej brak), krótka lista: - Po przyjeździe Żaden z gniazd USB w pokoju nie działał i dwie standardowe wtyczki również nie działały, narzekaliśmy następnego dnia rano i zostały one naprawione tego dnia. Prysznic spadł ze ściany, jeśli go dotknąłeś, narzekał, ale nic nie zrobiliśmy podczas naszego pobytu. Xpelair nad toaletą nie działał z włączonymi lub wyłączonymi światłami - zapytany w recepcji, czy jest osobny wyłącznik i powiedziano mi, że będzie działał, ale byli cicho - nie działał. Tapeta była obrana i podarte zasłony (naprawdę - 4 * hotel!!). Okablowanie wystawione z boku wanny z hydromasażem (narzekało, ale nic nie zrobiliśmy podczas naszego 5-dniowego pobytu). „Bezpieczny” nie został przykręcony, więc można go łatwo zabrać - niezupełnie bezpieczny! Brakuje części balkonu (lub nigdy nie jest ukończona) z ostrymi krawędziami, niektóre panele trzymane za pomocą „tymczasowych” wsporników i śrub (zapytano o odbiór i powiedzieli, że sprawdzą - nic więcej nie słyszeli). Różne przyciski do elektrycznych lamp kurtynowych itp. Działały czasami, ale nie inne - ponownie zapytano w recepcji o instrukcje dotyczące ich użycia, ale żaden nie był w przygotowaniu. Przez lata mieszkaliśmy w wielu dobrych i tak, w niektórych nie tak dobrych hotelach, ale byłoby to jedno z nich, które aktywnie zalecamy powiedzieć z dala. . . . . . Sprzątaczka powiedziała nam, że odkąd pierwotny właściciel, Hugo Chetcuti, został zabity rok temu, w żadnym z jego zakładów nie wykonano żadnej pracy, więc może to jest problem, ale jeśli tak, to nowi właściciele muszą załatwić sprawę wkrótce. . . . .

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI