Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel

Hugo’s Boutique Hotel

MLA11017

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Obsługa
  • Pokoje
  • Czystość
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Hugo’s Boutique Hotel Malta - Hotel
Znakomity
2020-02-25

Mieszane uczucia. Hotel bardzo fajny, wygodny, komfortowy, dobrze położony, choć trochę brudny, szczególnie okna i nie działa system informacji hotelowej w tv, ale to drobiazgi. Niestety o poziomie hotelu decyduje to, jak traktują gości, a tu na początku było tragicznie. Sprzedali ofertę na pokój o wyższym standardzie ze śniadaniem, bezzwrotną, płatna z góry, ale wcisneli nas do najtanszego pokoju z widokiem na śmietnik na dachu, w trakcie niskiego sezonu. Na śniadaniu oznajmili, że nie mamy tego w cenie. Rezerwacja byla za pośrednictwem Booking (dno, nie polecam) jednak, okazało sie, że pośrednikiem była dziwna firma z Chin, z którą nikt nie miał kontaktu i tak znalazł się winny, a hotel rzekomo nie mógł nic zrobić. Różnica w cenie jaką zapłaciliśmy, a tym co dostaliśmy była bardzo duża, jednak to nie był argument dla hotelu. W ciągu 7 dni mieszkaliśmy w 4 różnych pokojach, dopiero na ostatnie 3 dostaliśmy apartament, po interwencji u managera hotelu. Niestety za śniadania, obciażyli nas, nawet za dzień w którym go nie jedliśmy. Przykro.mi to powiedzieć, ale uważam, że hotelu nie interesuje Twoja wygoda i komfort, tylko wyciągnanie jak najwięcej kasy, każdym możliwym sposobem. To bardzo smutne i przykre. Zepsuli nam sylwestrowe wakacje, to gorsze niz strata pieniedzy. Z pewnością nie wrócę tam i nie polecam.

wasylA6622CE
2020-02-25

Mieszane uczucia. Hotel bardzo fajny, wygodny, komfortowy, dobrze położony, choć trochę brudny, szczególnie okna i nie działa system informacji hotelowej w tv, ale to drobiazgi. Niestety o poziomie hotelu decyduje to, jak traktują gości, a tu na początku było tragicznie. Sprzedali ofertę na pokój o wyższym standardzie ze śniadaniem, bezzwrotną, płatna z góry, ale wcisneli nas do najtanszego pokoju z widokiem na śmietnik na dachu, w trakcie niskiego sezonu. Na śniadaniu oznajmili, że nie mamy tego w cenie. Rezerwacja byla za pośrednictwem Booking (dno, nie polecam) jednak, okazało sie, że pośrednikiem była dziwna firma z Chin, z którą nikt nie miał kontaktu i tak znalazł się winny, a hotel rzekomo nie mógł nic zrobić. Różnica w cenie jaką zapłaciliśmy, a tym co dostaliśmy była bardzo duża, jednak to nie był argument dla hotelu. W ciągu 7 dni mieszkaliśmy w 4 różnych pokojach, dopiero na ostatnie 3 dostaliśmy apartament, po interwencji u managera hotelu. Niestety za śniadania, obciażyli nas, nawet za dzień w którym go nie jedliśmy. Przykro.mi to powiedzieć, ale uważam, że hotelu nie interesuje Twoja wygoda i komfort, tylko wyciągnanie jak najwięcej kasy, każdym możliwym sposobem. To bardzo smutne i przykre. Zepsuli nam sylwestrowe wakacje, to gorsze niz strata pieniedzy. Z pewnością nie wrócę tam i nie polecam.

wasylA6622CE
2020-02-25

Mieszane uczucia. Hotel bardzo fajny, wygodny, komfortowy, dobrze położony, choć trochę brudny, szczególnie okna i nie działa system informacji hotelowej w tv, ale to drobiazgi. Niestety o poziomie hotelu decyduje to, jak traktują gości, a tu na początku było tragicznie. Sprzedali ofertę na pokój o wyższym standardzie ze śniadaniem, bezzwrotną, płatna z góry, ale wcisneli nas do najtanszego pokoju z widokiem na śmietnik na dachu, w trakcie niskiego sezonu. Na śniadaniu oznajmili, że nie mamy tego w cenie. Rezerwacja byla za pośrednictwem Booking (dno, nie polecam) jednak, okazało sie, że pośrednikiem była dziwna firma z Chin, z którą nikt nie miał kontaktu i tak znalazł się winny, a hotel rzekomo nie mógł nic zrobić. Różnica w cenie jaką zapłaciliśmy, a tym co dostaliśmy była bardzo duża, jednak to nie był argument dla hotelu. W ciągu 7 dni mieszkaliśmy w 4 różnych pokojach, dopiero na ostatnie 3 dostaliśmy apartament, po interwencji u managera hotelu. Niestety za śniadania, obciażyli nas, nawet za dzień w którym go nie jedliśmy. Przykro.mi to powiedzieć, ale uważam, że hotelu nie interesuje Twoja wygoda i komfort, tylko wyciągnanie jak najwięcej kasy, każdym możliwym sposobem. To bardzo smutne i przykre. Zepsuli nam sylwestrowe wakacje, to gorsze niz strata pieniedzy. Z pewnością nie wrócę tam i nie polecam.

wasylA6622CE

Hugo’s Boutique Hotel - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • Idealny dla dorosłych, którzy chcą być wśród siebie na wakacjach, butikowy hotel położony jest w tętniącej życiem okolicy w samym sercu St. Julian'.
  • Odległość od lotniska ok. 7,6 km
  • Odległość od plaży ok. 400 m
  • Odległość od centrum miasta ok. 400 m
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Znakomity
(585 opinii)
(585 opinii)
    Obsługa
    Pokoje
    Czystość
    Jakość noclegu
    Lokalizacja
    Wartość
  • wasylA6622CE2020-02-25

    Mieszane uczucia. Hotel bardzo fajny, wygodny, komfortowy, dobrze położony, choć trochę brudny, szczególnie okna i nie działa system informacji hotelowej w tv, ale to drobiazgi. Niestety o poziomie hotelu decyduje to, jak traktują gości, a tu na początku było tragicznie. Sprzedali ofertę na pokój o wyższym standardzie ze śniadaniem, bezzwrotną, płatna z góry, ale wcisneli nas do najtanszego pokoju z widokiem na śmietnik na dachu, w trakcie niskiego sezonu. Na śniadaniu oznajmili, że nie mamy tego w cenie. Rezerwacja byla za pośrednictwem Booking (dno, nie polecam) jednak, okazało sie, że pośrednikiem była dziwna firma z Chin, z którą nikt nie miał kontaktu i tak znalazł się winny, a hotel rzekomo nie mógł nic zrobić. Różnica w cenie jaką zapłaciliśmy, a tym co dostaliśmy była bardzo duża, jednak to nie był argument dla hotelu. W ciągu 7 dni mieszkaliśmy w 4 różnych pokojach, dopiero na ostatnie 3 dostaliśmy apartament, po interwencji u managera hotelu. Niestety za śniadania, obciażyli nas, nawet za dzień w którym go nie jedliśmy. Przykro.mi to powiedzieć, ale uważam, że hotelu nie interesuje Twoja wygoda i komfort, tylko wyciągnanie jak najwięcej kasy, każdym możliwym sposobem. To bardzo smutne i przykre. Zepsuli nam sylwestrowe wakacje, to gorsze niz strata pieniedzy. Z pewnością nie wrócę tam i nie polecam.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI