Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel

Corinthia Hotel St. George's Bay

MLA11002

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Czystość
  • Obsługa
  • Pokoje
  • Wartość
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Corinthia Hotel St. George's Bay Malta - Hotel
Wyjątkowy
Wyjątkowy
2015-11-21

Hotel polozony jest na juz na granicy ciagu zabudowy, praktycznie nie widac zadnych przejawow nocnego zycia St. Julians, choc do serca tej strefy jest kilkuminutowy spacer. Wyposazenie hotelu wprawdzie nie jest pierwszej swiezosci, patyna jest mocno widoczna w pokojach i lazienkach, ale to nie jest istotny problem, bo generalnie jest czysto. Pokoje sa przestronne i dobrze wyposazone, teren hotelu jest rozlegly, baseny zewnetrzne ulozone sa tarasowo, dla chetnych jest duza "plaza" wykuta w skale z kilkoma drabinkami prowadzacymi do zatoki z morska woda. Hotel posiada takze basen kryty. Bufet sniadaniowy jak na warunki maltanskie przyzwoity i zroznicowany, choc obsluga bezwzglednie przestrzega czasu zakonczenia pory sniadaniowej i o 10:30 w bufecie nie ma juz nic, nawet obrusu... Myslalem, ze to moze jakis przypadek, ale przypadki nie zdarzaja sie 3 dni z rzedu ;-) Dla gosci poszukujacych taksowek zalecam dzialanie na wlasna reke, bo dla concierge i recepcji to zadanie na granicy umiejetnosci, a juz zamowienie taksowki z platnoscia obciazajaca konto goscia, mimo 3-krotnych potwierdzen i potakiwan ze strony obslugi, zdecydowanie przekracza ich umiejetnosci organizacyjne...

Oluslawus
2019-08-08

Hotel ma już swoje dni chwały za sobą, wymaga remontu ale również większej ilości profesjonalnego personelu. Pierwsze wrażenie słabe po przybyciu, brak pomocy z walizkami (jeden boy na wszystkich gości), stęchły zapach w holu, zresztą w korytarzach i pokojach również problem z sprawnym układem klimatyzacji. Rezerwowaliśmy pokój z widokiem na morze i dostaliśmy w ramach upgrade za platynowy status w programie Discovery junior suite z widokiem na ścianę i boczny widok na zatokę po interwencji przeniesiono nas do innego pokoju z lepszym widokiem na zatokę ale dopiero w drugi dzień pobytu, przed przyjazdem wysłałem mailem specjalnie prośbę do hotelu, aby przydzielono nam ładny pokój z widokiem bo to wyjazd z okazji urodzin żony, niestety nie postarali się, pierwszy raz zdarzyło nam się również aby hotel nie zostawił nawet kartki z życzeniami w dniu urodzin gościa słabo. Mieliśmy pokój z dostępem do Executive Club w którym na plus: 3h happy hours i jakość posiłków. Na minus: jakość napoi alkoholowych, brak obsługi klubu jedna osoba obsługi na kilkadziesiąt gości oznacza problem z czystością oraz uzupełnianiem produktów. Kids club czynny 4 godziny dziennie, syn był raz i się nudził a jego wymagania są niewielkie zwykle trudno go wyciągnąć po 8 godzinach grania w UNO, brak basenu dla dzieci. Udało się wyegzekwować wykupiony w pakiecie masaż ale zajęło nam to godzinę chodzenia od SPA do recepcji głównej nikt nie wiedział co zawiera wykupiony bezpośrednio na stronie hotelu pakiet...

Stanislaw_888
Wyjątkowy
2017-02-25

Przyjemny hotel z widokiem na zatokę St. George's Bay. Wygodne pokoje, doskonała obsługa i smaczne jedzenie. W pobliżu klimatyczne restauracje z lokalnym jedzeniem. Dosłownie parę kroków do wieczornego centrum miasta, gdzie napić można się dobrego wina.

Marzena K
2017-02-01

Olbrzymi hotel, zlokalizowany na skalistym wybrzezu, bez plazy, bez dogodnego zejscia do morza. UWAGA! Kupujac pokoj superior nie spodziewajcie sie, iz otzyma cie pokoj z chocby minimalnym widokiem na morze. Nie, superior w tym hotelu oznacza: od strony miasta, czyli nad parkingiem. Obsluga sarajaca sie u uprzejma. Z pozoru czysto, jednak w newralgicznych miejscach, jak plywalnia i przebieralnia, no coz brod! Wlosy, klaki kurzu niedolkadnie sprzatniete. Natomiast panie w recepcji spa i basenu!!! To reklama butiku z kosmetykami! Rada: malowac sie mniej, sprzarac wiecej!!! Rozczarowanie! Celowe wprowadzanie w blad przez hotel mylna nazwa pokoji. 125 euro za osobe za pokoj w srd Odku zimy i ... Superior view over the parking! Nie polecam. Never more. Anulka

anna g
Wyjątkowy
2016-05-03

Hotel bardzo dobry Trochę widać wiek ale prace przywracające świeżość trwają na bierząco Wifi ok śniadania dobre leżaków starcza dla wszystkich odległość od miasteczka 5 min spacerem pokoje duże łóżka wygodne Cena wysoka ale dzięki temu jest spokój

895micha_
Wyjątkowy
2015-11-21

Hotel polozony jest na juz na granicy ciagu zabudowy, praktycznie nie widac zadnych przejawow nocnego zycia St. Julians, choc do serca tej strefy jest kilkuminutowy spacer. Wyposazenie hotelu wprawdzie nie jest pierwszej swiezosci, patyna jest mocno widoczna w pokojach i lazienkach, ale to nie jest istotny problem, bo generalnie jest czysto. Pokoje sa przestronne i dobrze wyposazone, teren hotelu jest rozlegly, baseny zewnetrzne ulozone sa tarasowo, dla chetnych jest duza "plaza" wykuta w skale z kilkoma drabinkami prowadzacymi do zatoki z morska woda. Hotel posiada takze basen kryty. Bufet sniadaniowy jak na warunki maltanskie przyzwoity i zroznicowany, choc obsluga bezwzglednie przestrzega czasu zakonczenia pory sniadaniowej i o 10:30 w bufecie nie ma juz nic, nawet obrusu... Myslalem, ze to moze jakis przypadek, ale przypadki nie zdarzaja sie 3 dni z rzedu ;-) Dla gosci poszukujacych taksowek zalecam dzialanie na wlasna reke, bo dla concierge i recepcji to zadanie na granicy umiejetnosci, a juz zamowienie taksowki z platnoscia obciazajaca konto goscia, mimo 3-krotnych potwierdzen i potakiwan ze strony obslugi, zdecydowanie przekracza ich umiejetnosci organizacyjne...

Oluslawus
2019-08-08

Hotel ma już swoje dni chwały za sobą, wymaga remontu ale również większej ilości profesjonalnego personelu. Pierwsze wrażenie słabe po przybyciu, brak pomocy z walizkami (jeden boy na wszystkich gości), stęchły zapach w holu, zresztą w korytarzach i pokojach również problem z sprawnym układem klimatyzacji. Rezerwowaliśmy pokój z widokiem na morze i dostaliśmy w ramach upgrade za platynowy status w programie Discovery junior suite z widokiem na ścianę i boczny widok na zatokę po interwencji przeniesiono nas do innego pokoju z lepszym widokiem na zatokę ale dopiero w drugi dzień pobytu, przed przyjazdem wysłałem mailem specjalnie prośbę do hotelu, aby przydzielono nam ładny pokój z widokiem bo to wyjazd z okazji urodzin żony, niestety nie postarali się, pierwszy raz zdarzyło nam się również aby hotel nie zostawił nawet kartki z życzeniami w dniu urodzin gościa słabo. Mieliśmy pokój z dostępem do Executive Club w którym na plus: 3h happy hours i jakość posiłków. Na minus: jakość napoi alkoholowych, brak obsługi klubu jedna osoba obsługi na kilkadziesiąt gości oznacza problem z czystością oraz uzupełnianiem produktów. Kids club czynny 4 godziny dziennie, syn był raz i się nudził a jego wymagania są niewielkie zwykle trudno go wyciągnąć po 8 godzinach grania w UNO, brak basenu dla dzieci. Udało się wyegzekwować wykupiony w pakiecie masaż ale zajęło nam to godzinę chodzenia od SPA do recepcji głównej nikt nie wiedział co zawiera wykupiony bezpośrednio na stronie hotelu pakiet...

Stanislaw_888

Corinthia Hotel St. George's Bay - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Dla rodzin
  • Kryty basen
  • Spa
  • Menu dla dzieci
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 100 m od centrum St. Julian
  • ok. 12 km od lotniska
  • bezpośrednio przy plaży
World map
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(3588 opinii)
(3588 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Czystość
    Obsługa
    Pokoje
    Wartość
  • Stanislaw_8882019-08-08

    Hotel ma już swoje dni chwały za sobą, wymaga remontu ale również większej ilości profesjonalnego personelu. Pierwsze wrażenie słabe po przybyciu, brak pomocy z walizkami (jeden boy na wszystkich gości), stęchły zapach w holu, zresztą w korytarzach i pokojach również problem z sprawnym układem klimatyzacji. Rezerwowaliśmy pokój z widokiem na morze i dostaliśmy w ramach upgrade za platynowy status w programie Discovery junior suite z widokiem na ścianę i boczny widok na zatokę po interwencji przeniesiono nas do innego pokoju z lepszym widokiem na zatokę ale dopiero w drugi dzień pobytu, przed przyjazdem wysłałem mailem specjalnie prośbę do hotelu, aby przydzielono nam ładny pokój z widokiem bo to wyjazd z okazji urodzin żony, niestety nie postarali się, pierwszy raz zdarzyło nam się również aby hotel nie zostawił nawet kartki z życzeniami w dniu urodzin gościa słabo. Mieliśmy pokój z dostępem do Executive Club w którym na plus: 3h happy hours i jakość posiłków. Na minus: jakość napoi alkoholowych, brak obsługi klubu jedna osoba obsługi na kilkadziesiąt gości oznacza problem z czystością oraz uzupełnianiem produktów. Kids club czynny 4 godziny dziennie, syn był raz i się nudził a jego wymagania są niewielkie zwykle trudno go wyciągnąć po 8 godzinach grania w UNO, brak basenu dla dzieci. Udało się wyegzekwować wykupiony w pakiecie masaż ale zajęło nam to godzinę chodzenia od SPA do recepcji głównej nikt nie wiedział co zawiera wykupiony bezpośrednio na stronie hotelu pakiet...

  • Marzena K2017-02-25
    Wyjątkowy

    Przyjemny hotel z widokiem na zatokę St. George's Bay. Wygodne pokoje, doskonała obsługa i smaczne jedzenie. W pobliżu klimatyczne restauracje z lokalnym jedzeniem. Dosłownie parę kroków do wieczornego centrum miasta, gdzie napić można się dobrego wina.

  • anna g2017-02-01

    Olbrzymi hotel, zlokalizowany na skalistym wybrzezu, bez plazy, bez dogodnego zejscia do morza. UWAGA! Kupujac pokoj superior nie spodziewajcie sie, iz otzyma cie pokoj z chocby minimalnym widokiem na morze. Nie, superior w tym hotelu oznacza: od strony miasta, czyli nad parkingiem. Obsluga sarajaca sie u uprzejma. Z pozoru czysto, jednak w newralgicznych miejscach, jak plywalnia i przebieralnia, no coz brod! Wlosy, klaki kurzu niedolkadnie sprzatniete. Natomiast panie w recepcji spa i basenu!!! To reklama butiku z kosmetykami! Rada: malowac sie mniej, sprzarac wiecej!!! Rozczarowanie! Celowe wprowadzanie w blad przez hotel mylna nazwa pokoji. 125 euro za osobe za pokoj w srd Odku zimy i ... Superior view over the parking! Nie polecam. Never more. Anulka

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI