Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel

Ambassador

MLA13035
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel
Ambassador Malta - Hotel

Ambassador - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • Hotel położony jest na skraju Xemxija, małej zatoki w spokojnej okolicy z pięknymi widokami i dużą ilością słońca. Jest to idealna baza wypadowa do odkrywania wielu historycznych atrakcji i zabytków wysp. Do środków transportu publicznego można dojść pieszo w około 5 minut, a przystanek autobusowy znajduje się około 3 km od hotelu.
  • Odległość do plaży ok. 3,5 km
  • Odległość do centrum miasta ok. 2 km
  • Odległość do dworca kolejowego ok. 3 km
World map
Średnia ocena klientów:
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Czystość
    Obsługa
    Wartość
    Pokoje
  • Mariusz602019-11-10

    Hotel zatrzymal sie w latach 60 ubieglego wieku.Pokoje okropne.bez lodowki ,czajnika itp.Jedzenie fatalne ,mialo byc w formie bufetu,a na sniadanie byl wybor talez na zimno lub nacieplo,obsluga pozostawia wiele do zyczenia.Nikomu nie polecamy,wedlug mnie mie zasluguje nawet na dwie gwiazdki.

  • NataliaGromulska2018-09-27

    Hotel zbudowany w 1960 roku czym się szczyci i tak właśnie wygladaja pokoje. Zatrzymał się w czasie. Warto dopłacić trochę więcej i zatrzymać się gdzie indziej. Pokòj stary i brudny, bez lodòwki, czajnika (trzeba doplacic), wody, kawy herbaty - a to standard w 3 gwiazdkowym hotelu. Za wifi trzeba zaplacic 2.50 euro za dzien, co jest wyczynem sprzed 10lat. Jest jeszcze kilka innych rzeczy, ale szkoda pisac. Ogòlnie nie polecam.

  • Malgorzata S2018-01-29

    Hotel z całodobową recepcją z dość miłą obsługą. Trafiliśmy na pokój stary z częściowym widokiem na morze. Ładnie pachniał, dość czysty,. Pokój hotelowy posiadał dość duży balkon, który był niestety wąski. Hotel bardzo dobry dla lubiących spokój i ciszę. Cisza wieczorami była naprawdę przecudowna! Wokół nie ma restauracji ani sklepów, wszędzie trzeba dojechać lub dojść około 15 minut pieszo. Niedaleko hotelu jest przystanek autobusowy skąd można dojechać na plażę oraz centrum rozrywkowego, nabrzeża ze statkami płynącymi na lagunę itp. Przy hotelu jeżdzi czasami samochód z melodyjką w którym można kupić lody. Nie ma plaży, tylko nabrzeże ze skałkami, ale za to można skakać do morza z wysokości ( na własne ryzyko, bez ratownika, bardzo urokliwe miejsce). Skałki upodobała sobie starsza młodzież zwłaszcza w weekendy: grillują, uprawiają sporty wodne, spotykają się przy cichej muzyce itp. itd. Przy hotelu jest basen (też nadszarpnięty czasem), a przy nim leżaki, prysznice i toalety. Na basenie jest zakaz picia i jedzenia chyba, ze zamówi się coś w restauracji hotelowej. A restauracja hotelowa to najgorsze miejsce w tym hotelu i najgorsza obsługa jaką kiedykolwiek w życiu spotkałam. A obsługiwała mnie sama szefowa, a raczej nakazywała, informowała i zabraniała, bez najmniejszego uśmiechu na twarzy. Śniadania były wliczone w cenę. Były 2 rodzaje: śniadanie angielskie i kontynentalne do wyboru. Nie lubię rano wstawać na śniadania więc mój partner w każdym hotelu zabiera całe śniadanie hotelowe dla mnie do pokoju lub jego część. W tej restauracji coś takiego nie było możliwe. Mój partner nie mógł też zjeść 2 śniadań na miejscu (za mnie i za siebie), nie wiadomo dlaczego?! A najgorsze spotkało mnie gdy raz w ciągu 10 dni pojawiłam się na śniadaniu (miałam rano samolot), Dostałam śniadanie, ale zabrakło mi przypraw więc wzięłam sobie je ze stolika obok. Jak spod ziemi pojawiła się kierowniczka restauracji i powiedziała mi, że przyprawy są tylko do obiadu! Nawet ładny widok na morze nie osłodzi tej okropnej atmosfery z restauracji hotelowej. Jedynie miłe wrażenie robił kelner zatrudniony na weekend i obsługujący gości na basenie hotelowym. Reszta nie do zniesienia. Właściciel hotelu też przemiły człowiek i bardzo pomocny. Hotel oferuje pokój z łazienką dla gości, którzy muszą się wymeldować, a np. samolot mają wieczorem. Gdyby nie ta restauracja to poleciłabym to miejsce.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI