Niesamowite miejsce z ogromną pozytywna energią.
Hotel Hard Rock oceniam bardzo wysoko. Położenie, obsługa, jedzenie, pogoda, infrastruktura, animacje wszystko na 5!
1. Jedzenie
Pierwszy raz nie narzekam na jedzenie w hotelu podczas dłuższego pobytu. Jest bardzo zróżnicowane, dostęp do kilkunastu restauracji z ogromną ilością możliwości kulinarnych. Jakość jedzenie przekroczyła moje oczekiwania. Na specjalne wyróżnienie zasługują: Thor, Ganga, Yassup, Dhabey, Feby, Naan, Firuty. Wszyscy są bardzo przyjaźni, uśmiechnięci, pomocni, uprzejmi. Podchodzą profesjonalnie do klienta wraz z uśmiechem i podejściem przyjaciela. Super! Większość restauracji jest all inclusive, kilka dodatkowo płatnych. Jednak! Trzeba uważać. Menu all inclusive w restauracjach po za hotelem jest ograniczone. Dzieci tylko Kids menu itp. I mamy problem. Dziecko 12 lat i dostaje pizze z 4 kawałków... Wstyd Najbardziej boli to w hard rock cafe, restauracja hotelu hard rock ma dla gości również ograniczone menu. Szkoda. Akurat ta jedna powinna być w pełni dostępna. Polecam za to koncerty, widok na plażę i obsługę. Na szczególne wyróżnienie zasługuje JL. Niesamowity człowiek! Uśmiechnięty, pozytywny. Pomoże w każdej kwestii. Serdecznie cię pozdrawiam! Dziękujemy za przemiłe wieczory! Dodatkowo BE jest bardzo pomocny i potrafi odpowiednio i profesjonalnie podejść od klienta. Dziękuję! Aha! Jeszcze dziewczyny z rezerwacji I sklepu hard rock! Dziękujemy zawsze za najlepsze miejsca przy scenie!
2. Animacje
Sądziłem, że na tych wyspach nie będzie dużo do robienia. Myliłem się i to bardzo się myliłem. 9 dni to stanowczo za krótko. Hotel hard rock posiada ogromną ilość zajęć i animacji. Od 3 roku życia aż do dorosłej osoby. W Roxity kids club dzieci uczą się grać na instrumentach, mają zajęcia plastyczne, zajęcia z sadzenia koralowców, które później trafiają do morza! Jestesny bardzo zadowoleni z programu do dzieci, z opieki, z nauki jaką dostały od animatorów. Naprawdę szczególnie dziękuję w imieniu Leona animatorom: Emma, Elvie, Sam, Raai. Jesteście kochani, wspaniali, uśmiechnięci pomocni, towarzyscy! Życzę innym hotelom takich pracowników! Diving center posiada wiele opcji na aktywny wypoczynek na wodzie. Skutery wodne, motorówki, surfing, kute surfing, rower wodny kayaki. Na Malediwach hotele posiadają opcje wycieczek a nie biura podróży. Z jednej strony dobrze, ale ceny są najwyższe z jakimi się spotkałem. Motorówka na 1 dzień na Majorce kosztuje około 500 euro. Tutaj 1h kosztuje 600 USD. Bardzo drogo. Powinniście to zmienić. Dominikana posiada nawet lepsze ceny Polecam jednak wydać te USD na wycieczkę z delfinami! Niesamowite przeżycie! Wcześniej jednak warto odwiedzić centrum nauki przy diving center. Jest tam biolog, niesamowity pasjonata, który wspaniale opowiada o żółwiu emma oraz o delfinach. Wiele się od niego dowiedzieliśmy i przeniesie za 2 tygodnie koralowce Leona do morza. Otrzymany nawet film z tym przeniesieniem. Na szczególnie uznanie zasługuje Azum. Każdemu polecam zgłosić się właśnie do niego. Opieka, staranność, ceny to jego specjalność.
3. Siłownia
Jest ok, sprzęty podstawowe, niestety często nie działa tutaj wifi, zgłoszone.
4. Infrastruktura
Pokoje są bardzo ładnie wykończone. Bardzo dobrze zawsze posprzątane. Niestety nie ma mini baru lub jest płatny. Myślę że hotel mógłby już trochę nie oszczędzać w ten sposób na klienta. To tylko mini bar.. Myślę że sprzęt wifi powinien być wymieniony na inny. Nie cisco. Niestety zrywa połączenia ale jakość wifi jest bardzo dobra. Jest to wyłącznie problem ze sprzętem i jego konfiguracja. Polecam motorola. Do pokoju otrzymaliśmy gitarę elektryczna. Świetna zabawa dla dzieci i dorosłych. Łóżka bardzo wygodne. Dla rodzin z dziećmi polecam pokój 127! Dwupiętrowy z piękna plaża, hamakiem, leżakami. Świetnym pomysłem są rowery! Bardzo fajnie można zwiedzić wszystkie 3 wyspy. Recepcja też świadczy pomoc przejazdu pojazdem elektrycznym
5. Manager
Najważniejsza rzecz, manager i consierge. Byłem już w maxx royal turcja, raffles, mercure i wiele innych hoteli na całym świecie. Jedno jest pewne. Najlepszy, najbardziej przyjazny i pomocny consierge to Sajja! Musicie na niego trafić. Załatwi wam dosłownie wszystko we wszystkim pomoże. Dostępny jest 24h, zawsze uśmiechnięty, pod telefonem. Sajja nie potrzebuje garnituru, czy też smokingu jak w hotelach w Europie. On ma coś więcej! Ogromne serce, przyjaźń, uśmiech, pozytywna energię.
Na szczególne wyróżnienie zasługuje manager Carlton, zawsze działa od razu w razie jakiegoś problemu. Poznaje się z każdym gościem hotelu, poznaje każda osobę, rodzinę i stara się dopasować hotel do indywidualnych potrzeb. Nie spotkałem się jeszcze z tak profesjonalnym podejściem do klienta i prowadzenia hotelu.
Życzę wszystkim hotelom takiego managera.
Pozdrawiam wszystkich Hard Rock Hotel Malediwy.
ADAM, KINGA, LEON, BRUNO!
adamlC942QY2022-01-22