Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel

Raffles Doha

DOH14035

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Czystość
  • Lokalizacja
  • Obsługa
  • Wartość
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Raffles Doha Katar - Hotel
Wyjątkowy
Wyjątkowy
2025-08-25

We had a wonderful stay at Raffles which included breakfast at L’Artisan. Every morning we were greeted by Nour who always had a warm and welcoming smile. All the staff at L’Artisan were fantastic. They would go above and beyond to make sure you had a great start to the day with delicious breakfast.

Tim B
Wyjątkowy
2024-12-05

Przyjechałem na kilka dni na wyścigi Formuły 1. Hotel robi niesamowite wrażenie, zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz. Może śmiało konkurować z najlepszymi hotelami na świecie. To uczucie wszechobecnego, aczkolwiek dyskretnego luksusu jest wszechobecne w każdym aspekcie tego hotelu. Od samego przyjazdu i witania przez lokaja w drzwiach, to wszystkich aspektów pobytu. Mieszkaliśmy na wysokim, 20 + piętrze. Nasz pokój na otwartej przestrzeni składał się z części dziennej i sypialnianej, przegrodzonej po środku pokoju zamkniętym mini pomieszczeniem z barem a drugiej strony garderobą. Z pokoju przez ogromne okno roztaczał się piękny widok na zatokę, a z drugiej strony był duży balkon z leżankami. Jest też ogromna łazienka, z wanną, odrębnym pomieszczeniem prysznica i odrębnym pomieszczeniem toalety. Oświetlenie, klimatyzacja, system rolet, żaluzji, zasłon i firanek jest sterowany poprzez 2 tablety lub wbudowane w ścianę systemy sterowania. Prysznic zawiera ławeczkę i ma kilka różnych trybów pracy, w tym różne programy na zasadzie, deszczownica plus system dysz w ścianie. Wszystko sterowane panelami pod prysznicem. Toaleta tj. deska sedesowa otwiera się przy wejściu i całość oprócz normalnego sterowania posiada pilota. Uruchomienie wanny też poprzez panel. Nie ukrywam, że część rzeczy nie jest intuicyjne. Całość , zarówno apartament jak i toaleta bardzo gustownie wykończona, ale bez ociekających złotem klimatów (no może trochę :). Byliśmy w jednym z mniejszych pokoi, a miał na pewno ok 90 m2. W pomieszczeniu barku, są 2 lodówki z napojami, ekspres kapsułkowy, czajnik oraz zlew. W garderobie jest toaletka, sejf, suszarka z prostownicą bardzo dobrej firmy, drewniane prawiła do butów, szlafroki, klapki do kąpieli, klapki do chodzenia, Koran i mata do modlitwy, wieszaki w otwartej szafie. Bardzo mało półek. Generalnie mało miejsca na rzeczy. Hotel posiada 2 baseny, średniej wielkości. UWAGA - byłem w listopadzie, i woda w basenach jest podgrzewana, ale wg mnie za słabo. Hotel ma rewelacyjne śniadania. Jest ogólny bufet z owocami, serami, owsianką i słodyczami a do tego wybiera się jakie się chce i w dowolnej ilości dania z karty. Jakość dań na bardzo wysokim poziomie. Jest mało osób i cisza oraz spokój. Korzystałem też z opcji lunchu - jest w określonych godzinach za kwotę 140 QAR wybór 3 przystawek, 3 głównych dań i 3 deserów, plus napoje bezalkoholowe. Polecam zdecydowanie. W hotelu jest też bar przy basenie z przekąskami oraz restauracja włoska i bar na ostatnim piętrze. Jest też bar BLUE CIGARE z alkoholami. Są tam tez tajemne pokoje, gdzie piją osoby, które nie chcą aby ich było widać. Ceny drinków i alkoholi - odsyłam na stronę restauracji. Drinki wyśmienite. Średnio od 50 do 100 QAR. Oczywiście jakieś szampany, drogie wina i Whisky odpowiednio więcej. Ceny zarówno dań jak i drinków, jak na klasę hotelu są przystępne. Byłem także w drugiej wieży - Fairmont. Drugi hotel jest bardzo doby, ale odbiega mocno klasą od RAFFLES. Natomiast ma dużo cieplejszy basen.

Marcin W
Wyjątkowy
2025-08-28

Visit to Raffle and Aqua restaurant. Aqua staff extremely attentive especially our waiter Omit who was friendly and gave main course recommendation. Thanks

Keith B
Wyjątkowy
2025-08-28

Brilliant service 10/10. Atmosphere 10/10 Ussama who served us was lovely very pleasant and polite. Excellent service.

Deepa K
2025-08-26

My reservation was made through Fine Hotels & Resorts as a Centurion cardholder, which entitles me to special treatment and benefits, including a USD 100 credit to be used during my stay. Upon arrival, I was warmly welcomed by a staff member named Amin. The suite keys were ready, and he clearly explained all the benefits of my booking. I was also given a welcome card to use during my stay. On the first evening, we had dinner at the Malaki Café. The food was good, and when the bill was presented, I asked for it to be charged to my room, as I had the USD 100 credit benefit. I signed the bill and left. A few minutes later, however, a café staff member came to meet me at the reception and asked me to pay directly, claiming there was no credit in the system. This was incorrect, as the reception confirmed that the system was open and all charges could be posted to the room for settlement upon check-out. This was an unnecessary and unpleasant incident that should not have occurred. On the second day, my wife had a package delivered to the hotel. The delivery representative contacted us, but the package was refused by hotel staff. I then received a call from security telling me to contact reception to collect it. Normally, this communication should come through guest services, not directly from security. Despite my repeated requests for the Butler service to bring the package to the room, no one responded, and I eventually had to collect it myself. The package was not food, and I made it clear that it was not an external food delivery, as outside food is prohibited. There were also issues with room service. After ordering lunch on the second day, I signed the bill, but shortly after, a staff member returned telling me I had to pay because there was no credit available—again, despite the fact that I did have the benefit. This repeated questioning of my entitlement was unprofessional and gave the impression of treating me like a non-guest rather than a valued customer. On the final day, I received a call at 12 noon telling me it was time to check out, even though my booking included late check-out until 4 PM. The time was corrected afterward, but this should not have happened. Before leaving, I wanted to use my beverage voucher and sat down at the Malaki Café. When I requested a table for two, the staff member asked me if I had a reservation. I explained that I was a hotel guest and did not need one, especially since the café was not full. Nonetheless, she insisted. I chose not to enter, returned the voucher at reception, and decided not to use it due to this poor treatment. Overall, the behavior and attitude of some staff members fell far short of the standards expected at a Fine Hotels & Resorts property, especially for Centurion cardholders. At multiple points, I felt I was being treated more like a suspect than a guest. This experience was disappointing and did not reflect the professionalism and hospitality that should define such a hotel.

bosaleh1
Wyjątkowy
2025-08-25

We had a wonderful stay at Raffles which included breakfast at L’Artisan. Every morning we were greeted by Nour who always had a warm and welcoming smile. All the staff at L’Artisan were fantastic. They would go above and beyond to make sure you had a great start to the day with delicious breakfast.

Tim B
Wyjątkowy
2024-12-05

Przyjechałem na kilka dni na wyścigi Formuły 1. Hotel robi niesamowite wrażenie, zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz. Może śmiało konkurować z najlepszymi hotelami na świecie. To uczucie wszechobecnego, aczkolwiek dyskretnego luksusu jest wszechobecne w każdym aspekcie tego hotelu. Od samego przyjazdu i witania przez lokaja w drzwiach, to wszystkich aspektów pobytu. Mieszkaliśmy na wysokim, 20 + piętrze. Nasz pokój na otwartej przestrzeni składał się z części dziennej i sypialnianej, przegrodzonej po środku pokoju zamkniętym mini pomieszczeniem z barem a drugiej strony garderobą. Z pokoju przez ogromne okno roztaczał się piękny widok na zatokę, a z drugiej strony był duży balkon z leżankami. Jest też ogromna łazienka, z wanną, odrębnym pomieszczeniem prysznica i odrębnym pomieszczeniem toalety. Oświetlenie, klimatyzacja, system rolet, żaluzji, zasłon i firanek jest sterowany poprzez 2 tablety lub wbudowane w ścianę systemy sterowania. Prysznic zawiera ławeczkę i ma kilka różnych trybów pracy, w tym różne programy na zasadzie, deszczownica plus system dysz w ścianie. Wszystko sterowane panelami pod prysznicem. Toaleta tj. deska sedesowa otwiera się przy wejściu i całość oprócz normalnego sterowania posiada pilota. Uruchomienie wanny też poprzez panel. Nie ukrywam, że część rzeczy nie jest intuicyjne. Całość , zarówno apartament jak i toaleta bardzo gustownie wykończona, ale bez ociekających złotem klimatów (no może trochę :). Byliśmy w jednym z mniejszych pokoi, a miał na pewno ok 90 m2. W pomieszczeniu barku, są 2 lodówki z napojami, ekspres kapsułkowy, czajnik oraz zlew. W garderobie jest toaletka, sejf, suszarka z prostownicą bardzo dobrej firmy, drewniane prawiła do butów, szlafroki, klapki do kąpieli, klapki do chodzenia, Koran i mata do modlitwy, wieszaki w otwartej szafie. Bardzo mało półek. Generalnie mało miejsca na rzeczy. Hotel posiada 2 baseny, średniej wielkości. UWAGA - byłem w listopadzie, i woda w basenach jest podgrzewana, ale wg mnie za słabo. Hotel ma rewelacyjne śniadania. Jest ogólny bufet z owocami, serami, owsianką i słodyczami a do tego wybiera się jakie się chce i w dowolnej ilości dania z karty. Jakość dań na bardzo wysokim poziomie. Jest mało osób i cisza oraz spokój. Korzystałem też z opcji lunchu - jest w określonych godzinach za kwotę 140 QAR wybór 3 przystawek, 3 głównych dań i 3 deserów, plus napoje bezalkoholowe. Polecam zdecydowanie. W hotelu jest też bar przy basenie z przekąskami oraz restauracja włoska i bar na ostatnim piętrze. Jest też bar BLUE CIGARE z alkoholami. Są tam tez tajemne pokoje, gdzie piją osoby, które nie chcą aby ich było widać. Ceny drinków i alkoholi - odsyłam na stronę restauracji. Drinki wyśmienite. Średnio od 50 do 100 QAR. Oczywiście jakieś szampany, drogie wina i Whisky odpowiednio więcej. Ceny zarówno dań jak i drinków, jak na klasę hotelu są przystępne. Byłem także w drugiej wieży - Fairmont. Drugi hotel jest bardzo doby, ale odbiega mocno klasą od RAFFLES. Natomiast ma dużo cieplejszy basen.

Marcin W

Raffles Doha - informacje

Raffles Doha to luksusowy obiekt położony ok. 5 km od centrum handlowego Palace Vendome i ok. 15 km od centrum West Bay. To 5-gwiazdkowy hotel, który zostały otwarty w 2022 roku i przyciąga wysokim poziomem obsługi. Na gości czekają tu wykwintne dania w hotelowych restauracjach, zapewniająca relaks strefa spa czy zajęcia z pilatesu. Komfortowy wypoczynek zapewni pobyt w przestronnych suitach z widokiem na morze lub zachwycające miasto. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Menu dla dzieci
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 15 km od centrum West Bay
  • ok. 5 km od centrum handlowego Palace Vendome
  • czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Wyjątkowy
(403 opinie)
(403 opinie)
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Czystość
    Lokalizacja
    Obsługa
    Wartość
  • Marcin W2024-12-05
    Wyjątkowy

    Przyjechałem na kilka dni na wyścigi Formuły 1. Hotel robi niesamowite wrażenie, zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz. Może śmiało konkurować z najlepszymi hotelami na świecie. To uczucie wszechobecnego, aczkolwiek dyskretnego luksusu jest wszechobecne w każdym aspekcie tego hotelu. Od samego przyjazdu i witania przez lokaja w drzwiach, to wszystkich aspektów pobytu. Mieszkaliśmy na wysokim, 20 + piętrze. Nasz pokój na otwartej przestrzeni składał się z części dziennej i sypialnianej, przegrodzonej po środku pokoju zamkniętym mini pomieszczeniem z barem a drugiej strony garderobą. Z pokoju przez ogromne okno roztaczał się piękny widok na zatokę, a z drugiej strony był duży balkon z leżankami. Jest też ogromna łazienka, z wanną, odrębnym pomieszczeniem prysznica i odrębnym pomieszczeniem toalety. Oświetlenie, klimatyzacja, system rolet, żaluzji, zasłon i firanek jest sterowany poprzez 2 tablety lub wbudowane w ścianę systemy sterowania. Prysznic zawiera ławeczkę i ma kilka różnych trybów pracy, w tym różne programy na zasadzie, deszczownica plus system dysz w ścianie. Wszystko sterowane panelami pod prysznicem. Toaleta tj. deska sedesowa otwiera się przy wejściu i całość oprócz normalnego sterowania posiada pilota. Uruchomienie wanny też poprzez panel. Nie ukrywam, że część rzeczy nie jest intuicyjne. Całość , zarówno apartament jak i toaleta bardzo gustownie wykończona, ale bez ociekających złotem klimatów (no może trochę :). Byliśmy w jednym z mniejszych pokoi, a miał na pewno ok 90 m2. W pomieszczeniu barku, są 2 lodówki z napojami, ekspres kapsułkowy, czajnik oraz zlew. W garderobie jest toaletka, sejf, suszarka z prostownicą bardzo dobrej firmy, drewniane prawiła do butów, szlafroki, klapki do kąpieli, klapki do chodzenia, Koran i mata do modlitwy, wieszaki w otwartej szafie. Bardzo mało półek. Generalnie mało miejsca na rzeczy. Hotel posiada 2 baseny, średniej wielkości. UWAGA - byłem w listopadzie, i woda w basenach jest podgrzewana, ale wg mnie za słabo. Hotel ma rewelacyjne śniadania. Jest ogólny bufet z owocami, serami, owsianką i słodyczami a do tego wybiera się jakie się chce i w dowolnej ilości dania z karty. Jakość dań na bardzo wysokim poziomie. Jest mało osób i cisza oraz spokój. Korzystałem też z opcji lunchu - jest w określonych godzinach za kwotę 140 QAR wybór 3 przystawek, 3 głównych dań i 3 deserów, plus napoje bezalkoholowe. Polecam zdecydowanie. W hotelu jest też bar przy basenie z przekąskami oraz restauracja włoska i bar na ostatnim piętrze. Jest też bar BLUE CIGARE z alkoholami. Są tam tez tajemne pokoje, gdzie piją osoby, które nie chcą aby ich było widać. Ceny drinków i alkoholi - odsyłam na stronę restauracji. Drinki wyśmienite. Średnio od 50 do 100 QAR. Oczywiście jakieś szampany, drogie wina i Whisky odpowiednio więcej. Ceny zarówno dań jak i drinków, jak na klasę hotelu są przystępne. Byłem także w drugiej wieży - Fairmont. Drugi hotel jest bardzo doby, ale odbiega mocno klasą od RAFFLES. Natomiast ma dużo cieplejszy basen.

  • Keith B2025-08-28
    Wyjątkowy

    Visit to Raffle and Aqua restaurant. Aqua staff extremely attentive especially our waiter Omit who was friendly and gave main course recommendation. Thanks

  • Deepa K2025-08-28
    Wyjątkowy

    Brilliant service 10/10. Atmosphere 10/10 Ussama who served us was lovely very pleasant and polite. Excellent service.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Raffles Doha

  • hotel otwarty w 2022 roku
  • suity z oddzielną sypialnią
  • strefa spa i zajęcia sportowe

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI