Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Pokoje
- Czystość
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
L&H Gran Via Selection - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- To zakwaterowanie znajduje się w samym centrum Madrytu.
- Centrum miasta / centrum miasta ok. 500 m
- Lokalizacja
- Pokoje
- Czystość
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
- lcostello822020-02-28Wyjątkowy
Ja i mój mąż zatrzymaliśmy się tu na 2 noce, podczas gdy odwiedziliśmy miasto, aby obejrzeć Liverpool grający w Athleti. Po przyjeździe zostaliśmy przywitani przez bardzo miłego i pomocnego członka personelu. Pokój, który nam przydzielono, był naprawdę bardzo ładny. Wystrój, czystość i wyposażenie były na wysokim poziomie i byliśmy bardzo zadowoleni. Łóżko było bardzo wygodne i mieliśmy dużo miejsca. Jedyną małą krytyką jest to, że nie ma żadnych luster oprócz łazienki. Nie jest idealny do przygotowania się, jeśli łazienka jest w użyciu. Lokalizacja aparthotelu jest fantastyczna. W samym sercu miasta na Gran Via & Sol, zaledwie 5 minut spacerem. W pobliżu znajduje się tak wiele dobrych restauracji i barów w rozsądnej cenie. Hotel oferuje również transfer zi na lotnisko za 30 euro w jedną stronę lub 50 euro w obie strony. Na pewno tu wrócimy, jeśli odwiedzimy miasto w przyszłości.
- Cavalcanti12019-12-22
Hotel znajduje się w bardzo centralnej lokalizacji, w odległości krótkiego spaceru od wielu atrakcji Madrytu. Dostałem ładny pokój, który był cichy. Ale przez jakiś błąd (i nie jestem winien za to) dają mi miejsce dla inwalidów, więc łazienka była nieco mniej wygodna, niż bym sobie tego życzył. wadą jest to, że w hotelu nie ma restauracji, baru ani obsługi pokoju. Ale moją podstawową skargą było to, że za każdym razem, gdy chodziłem do recepcji, recepcjonistka rozmawiała przez telefon od wieków. Jeśli dotarłem tam, zanim zadzwonił telefon, recepcjonistka jednak priorytetowo potraktowała telefon. Szalony! Ponadto, chociaż teoretycznie hotel prowadzi całodobową recepcję, w praktyce trzeba zadzwonić i być może trzeba poczekać (prawdopodobnie do zakończenia kolejnej rozmowy telefonicznej). Jeśli jesteś zadowolony z tych stosunkowo niewielkich niedogodności, hotel jest w porządku.
- gdfree12019-09-06
Mieszkaliśmy w tym hotelu w lipcu 2019 r. Mieliśmy n lotniska do hotelu zorganizowanego przez hotel. Przyjechaliśmy na lotnisko w Madrycie na czas i zajęliśmy tylko 45 minut na odprawę celną i odbiór bagażu. Jednak kierowca czekał dopiero 40 minut po tym, jak nasz samolot opodatkował terminal. Ponad 90 minut czekało wielu innych kierowców w hali przylotów. Oczywiście kierowca firmy transferowej nie zdawał sobie sprawy z czasu potrzebnego na odprawę celną i odbiór bagażu na międzynarodowym lotnisku. Hotel odmówił zwrotu kosztów transferu. To doświadczenie zepsuło naszą podróż do Madrytu.