Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Czystość
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
H10 Puerta de Alcalá - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 2 km od centrum
- stacja kolejowa ok. 6,2 km
- Lotnisko ok. 11 km
- Lokalizacja
- Czystość
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
- Christine P2020-02-23Bardzo dobry
Piękny hotel w naprawdę dobrej lokalizacji z łatwością poszliśmy do sklepów na Gran Via. Taras na dachu to coś innego ze wspaniałymi widokami na Madryt. Bardzo podobał nam się również ekspres do kawy Nespresso na śniadanie.
- Cainicorn2020-02-15
Zatrzymaliśmy się tutaj, ponieważ zdjęcia basenu na dachu i baru wyglądały niesamowicie i myślałem, że będzie fajnie. Basen jest zamknięty przez 9 miesięcy w roku i pozostaje w stagnacji - nawet go nie opróżniają, co stanowi ogromne zagrożenie dla zdrowia. Na stronie internetowej nie ma nic, co sugerowałoby, że jest ona kiedykolwiek zamknięta, ani żadnych oznakowań w hotelu. Zdecydowaliśmy się nie wliczać śniadania, ale kiedy musieliśmy coś szybko zjeść, byliśmy zdumieni, gdy stwierdziliśmy, że było to 22 € za mało jedzenia i brak obsługi, a jedzenie się zastygało. Widok nie istniał, ponieważ znajdował się w pokojach innych osób, co stanowiło naruszenie prywatności. To było okropnie drogie za to, co było tylko sypialnią i łazienką. Łóżko wciąż się rozsuwało, ponieważ składały się z 2 pojedynczych łóżek, ale nie były zabezpieczone. Zsuwał się również ze ściany. Nie wrócimy tutaj.
- peggytiew2020-01-30
Zdecydowaliśmy się pozostać w sieci hoteli H 10, ponieważ podobał nam się nasz pobyt w H 10 Duque de Loul w Lizbonie. Podróżując z przyjacielem, zarezerwowaliśmy dwa pokoje (podstawowy pokój dwuosobowy i klasyczny pokój dwuosobowy z widokiem na miasto) na 5 nocy. Pokoje były czyste, a łóżka były wygodne. Pobyt byłby świetny, gdyby nie dwa incydenty. Incydent 1 dotyczył rodzaju łóżka w pokoju. W przypadku klasycznego pokoju dwuosobowego z widokiem na miasto dali nam pokój z dwoma pojedynczymi łóżkami (nie informowali nas podczas odprawy), wiedząc, że mój mąż i ja mieszkaliśmy w tym pokoju. Sprawa została naprawiona po tym, jak zadzwoniliśmy do recepcji, kiedy byliśmy w pokoju. Incydent 2 dotyczył klimatyzacji w pokoju mojego przyjaciela. Jednostka klimatyzacyjna wyłączała się automatycznie około 4 rano codziennie, a sen mojego przyjaciela był zakłócany z powodu duszności w pokoju. Poprosiliśmy personel recepcji o poinformowanie obsługi, aby sprawdził (brak aktualizacji od personelu recepcji, czy sprawa została naprawiona), kiedy nas nie było, ale to samo zdarzyło się ponownie następnego dnia. Sprawa została naprawiona dopiero następnego dnia, kiedy mój przyjaciel był obecny w pokoju z konserwacją. Jeśli rezerwujesz pokój z widokiem na miasto, sprawdź, czy naprawa drogi przed hotelem została zakończona.