Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel

Montesol

ALC06230

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Montesol Hiszpania - Hotel
Wyjątkowy
2019-11-25

Pracownicy nie byli w stanie zapewnić alternatywnego pokoju, gdy okazało się, że oryginał pachnie dymem. Spowodowało to, że musieliśmy zmieniać hotele o 2 rano. Po przejściu tej próby byłem zszokowany, gdy odkryłem, że nadal próbowali zapłacić za pokój przy użyciu danych mojej karty. W żadnym momencie przy opuszczaniu hotelu nie było to wymagane, w rzeczywistości, kiedy się zameldowaliśmy, zapłaciliśmy pełną opłatę hotelową gotówką. Po wyjściu to samo zostało w pełni zwrócone! Potem wróciłem do hotelu, aby porozmawiać z tą samą osobą, a on przeprosił z arogancji i niegrzeczności i nalegał, abyśmy płacili. Jest wiadomość do rezerwacji. com było to, że wyszliśmy bez sprawdzania z recepcji, co jest absolutnym kłamstwem. Zwróciliśmy kluczowe karty, a on ponownie przeprosił, nie wspominając o pomocy mojemu przyjacielowi z niepełnosprawnym windą. Nie mogę uwierzyć, jak przebiegli są. To była tylko 3-dniowa przerwa i zrujnowane przez 2 dni radzenia sobie z tym. Ta kwestia jest obecnie rozpatrywana przy rezerwacji. com, ale obsługa tego hotelu była przerażająca.

zarina b
Wyjątkowy
2016-08-01

Hotel przyzwoity, w świetnej lokalizacji. Do plaży 2 min spacerkiem. Jedzenie dobre, obsługa uprzejma. Pokoje sprzątane na bieżąco. Jesteśmy średnio wymagający i hotel takim też polecamy :) zależało nam na lokalizacji, jedzeniu (byliśmy miło zaskoczeni gdyż do 3 posiłków które mieliśmy zawsze były napoje. Do obiadu i kolacji woda lub wino do woli, a w ofercie nie było to ujęte). Polecam !

Aleksandra C
Wyjątkowy
2020-02-19

Zatrzymaliśmy się tutaj na 3 noce 14-17 lutego. mieliśmy pokój czteroosobowy, który jest właściwie 2 oddzielnymi sypialniami z 4 pojedynczymi łóżkami i wspólną łazienką. Był nieskazitelnie czysty, nowoczesny i wyglądał, jakby hotel został niedawno odnowiony. Mieliśmy ogromny balkon z leżakami, stołem i 4 krzesłami. W pokoju nie ma urządzeń do przygotowywania kawy i herbaty ani suszarki do włosów, ale sądzę, że możesz wypożyczyć suszarkę do włosów, ale nie jestem pewien, czy jest czajnik. byliśmy bed and breakfast i muszę powiedzieć, że podobało nam się śniadanie, ponieważ było smażone jajka, bekon, kiełbaski i fasolę każdego dnia oraz wszystkie zwykłe owoce, płatki zbożowe i zimne półmiski mięsa itp. Personel jest bardzo pomocny i miły i nic nie było zbyt duży kłopot. Hotel ma dobrą lokalizację na starym mieście. To około 7-10 minut spacerem do morza, w zależności od tego, jak szybko idziesz. Na pewno wrócimy i nie mogę uwierzyć, że ten hotel jest tylko 3-gwiazdkowy, ponieważ jest tak miły. Przyjeżdżamy do Benidorm dwa razy w roku poza sezonem. Byłem w Benidormie zbyt wiele razy, aby pamiętać, i jest to zdecydowanie najlepszy hotel, w jakim się zatrzymaliśmy.

paulataylor1967
Wyjątkowy
2020-01-24

To nasza trzecia wizyta w hotelu. Personel jest bardzo uprzejmy i gościnny. Specjalna wzmianka o Jorge w recepcji - mieliśmy pewne wątpliwości co do naszej rezerwacji i płatności, ale był bardzo pomocny w rozwiązywaniu tego problemu. Jest dobrze położony na starym mieście w pobliżu wszystkich udogodnień. Jedynym niewielkim minusem było jedzenie, ponieważ nie było tak gorące, jak mogłoby być.

cymru123
Wyjątkowy
2020-01-13

Piękny relaksujący pobyt po raz drugi w hotelu nie można winić tego miejsca, wszystko było niesamowite jak zwykle, a personel miły i pomocny. Tylko w dół wzgórza do plaży i barów doskonałych dla Vincents i baru Rona w samym sercu starego miasta.

_margaretbrown49
2019-11-25

Pracownicy nie byli w stanie zapewnić alternatywnego pokoju, gdy okazało się, że oryginał pachnie dymem. Spowodowało to, że musieliśmy zmieniać hotele o 2 rano. Po przejściu tej próby byłem zszokowany, gdy odkryłem, że nadal próbowali zapłacić za pokój przy użyciu danych mojej karty. W żadnym momencie przy opuszczaniu hotelu nie było to wymagane, w rzeczywistości, kiedy się zameldowaliśmy, zapłaciliśmy pełną opłatę hotelową gotówką. Po wyjściu to samo zostało w pełni zwrócone! Potem wróciłem do hotelu, aby porozmawiać z tą samą osobą, a on przeprosił z arogancji i niegrzeczności i nalegał, abyśmy płacili. Jest wiadomość do rezerwacji. com było to, że wyszliśmy bez sprawdzania z recepcji, co jest absolutnym kłamstwem. Zwróciliśmy kluczowe karty, a on ponownie przeprosił, nie wspominając o pomocy mojemu przyjacielowi z niepełnosprawnym windą. Nie mogę uwierzyć, jak przebiegli są. To była tylko 3-dniowa przerwa i zrujnowane przez 2 dni radzenia sobie z tym. Ta kwestia jest obecnie rozpatrywana przy rezerwacji. com, ale obsługa tego hotelu była przerażająca.

zarina b
Wyjątkowy
2016-08-01

Hotel przyzwoity, w świetnej lokalizacji. Do plaży 2 min spacerkiem. Jedzenie dobre, obsługa uprzejma. Pokoje sprzątane na bieżąco. Jesteśmy średnio wymagający i hotel takim też polecamy :) zależało nam na lokalizacji, jedzeniu (byliśmy miło zaskoczeni gdyż do 3 posiłków które mieliśmy zawsze były napoje. Do obiadu i kolacji woda lub wino do woli, a w ofercie nie było to ujęte). Polecam !

Aleksandra C

Montesol - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • Hotel, idealny dla plażowiczów, znajduje się w Benidorm, około 300 m od plaży.
  • odległość do plaży ok. 300 m
  • odległość do centrum miasta ok. 200 m
  • odległość do pola golfowego ok. 2,5 km
  • odległość do dworca kolejowego ok. 3,5 km.
World map
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(365 opinii)
(365 opinii)
    Lokalizacja
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
  • Aleksandra C2016-08-01
    Wyjątkowy

    Hotel przyzwoity, w świetnej lokalizacji. Do plaży 2 min spacerkiem. Jedzenie dobre, obsługa uprzejma. Pokoje sprzątane na bieżąco. Jesteśmy średnio wymagający i hotel takim też polecamy :) zależało nam na lokalizacji, jedzeniu (byliśmy miło zaskoczeni gdyż do 3 posiłków które mieliśmy zawsze były napoje. Do obiadu i kolacji woda lub wino do woli, a w ofercie nie było to ujęte). Polecam !

  • paulataylor19672020-02-19
    Wyjątkowy

    Zatrzymaliśmy się tutaj na 3 noce 14-17 lutego. mieliśmy pokój czteroosobowy, który jest właściwie 2 oddzielnymi sypialniami z 4 pojedynczymi łóżkami i wspólną łazienką. Był nieskazitelnie czysty, nowoczesny i wyglądał, jakby hotel został niedawno odnowiony. Mieliśmy ogromny balkon z leżakami, stołem i 4 krzesłami. W pokoju nie ma urządzeń do przygotowywania kawy i herbaty ani suszarki do włosów, ale sądzę, że możesz wypożyczyć suszarkę do włosów, ale nie jestem pewien, czy jest czajnik. byliśmy bed and breakfast i muszę powiedzieć, że podobało nam się śniadanie, ponieważ było smażone jajka, bekon, kiełbaski i fasolę każdego dnia oraz wszystkie zwykłe owoce, płatki zbożowe i zimne półmiski mięsa itp. Personel jest bardzo pomocny i miły i nic nie było zbyt duży kłopot. Hotel ma dobrą lokalizację na starym mieście. To około 7-10 minut spacerem do morza, w zależności od tego, jak szybko idziesz. Na pewno wrócimy i nie mogę uwierzyć, że ten hotel jest tylko 3-gwiazdkowy, ponieważ jest tak miły. Przyjeżdżamy do Benidorm dwa razy w roku poza sezonem. Byłem w Benidormie zbyt wiele razy, aby pamiętać, i jest to zdecydowanie najlepszy hotel, w jakim się zatrzymaliśmy.

  • cymru1232020-01-24
    Wyjątkowy

    To nasza trzecia wizyta w hotelu. Personel jest bardzo uprzejmy i gościnny. Specjalna wzmianka o Jorge w recepcji - mieliśmy pewne wątpliwości co do naszej rezerwacji i płatności, ale był bardzo pomocny w rozwiązywaniu tego problemu. Jest dobrze położony na starym mieście w pobliżu wszystkich udogodnień. Jedynym niewielkim minusem było jedzenie, ponieważ nie było tak gorące, jak mogłoby być.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI