Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Wartość
- Czystość
Magic Atrium Plaza - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- Mieszkania znajdują się obok parku L'Aigüera, największego parku w Benidorm, i oferują gościom bardzo centralne zakwaterowanie. Apartamenty znajdują się około 300 m od centrum miasta, gdzie goście znajdą restauracje, bary, puby i centrum turystyczne. Piaszczysta plaża Levante oddalona jest od obiektu o około 500 metrów, a plaża Poniente - o około 1 km. Odległość od lotniska w Alicante wynosi około 50 km.
- Odległość do plaży ok. 500 m
- Odległość do centrum miasta ok. 300 m
- Odległość do pola golfowego ok. 4 km
- Lokalizacja
- Wartość
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Badgirlsessex2019-06-05
Lokalizacja była idealna. Lepsze porady na temat parkingów zaoszczędziłyby nam dużo pieniędzy. Jaśniejsze sprawdzenie instrukcji lokalizacji byłoby świetne. Mieszkanie było czyste, ale w salonie nie było wygodnego siedzenia, tylko łóżko typu futon. Wyposażenie kuchni było podstawowe. Bez nożyczek i chleba, noża do mięsa. Nie dostarczono żadnych środków czyszczących, nawet ścierki do naczyń lub ściereczki. Jak w poprzedniej recenzji prysznic był nieprzyjemnym doświadczeniem - cieszę się, że byliśmy tam tylko na 2 noce. Dostajesz to, za co płacisz!
- Jane M2018-03-25
Ze zdjęć tych apartamentów spodziewaliśmy się pięknego budynku, który okazał się komercyjnym budynkiem z niektórymi apartamentami wykorzystywanymi przez Magic Crystal Park. Mieszkanie wychodziło na ruchliwą główną drogę i jedyną zewnętrzną przestrzenią, jaką mieliśmy, był balkon z pralką, do której dostęp mieli bloki mieszkalnych mieszkań, które zawierały śmieci, w tym butelkę zużytego oleju spożywczego. Kubki i sztućce itp. Wszyscy brudne wyglądało, jakby wyszli ze zmywarki bez mycia, oparzenia na kołdrę i zasłona prysznicowa spadła dwa razy, gdy ktoś był w wannie. Przyjechaliśmy późno w piątek i złożyliśmy skargę do recepcji następnego ranka. Nie chcieliśmy zmieniać mieszkań tak, jak byłoby w tym samym budynku, w którym mieliśmy środek czyszczący, ponieważ mieliśmy połowę wyżywienia i położyliśmy element z brudu na boku, że nadal tam są, kiedy wyjechaliśmy tydzień później. W sobotę winda zatrzymała się na poziomie co najmniej 7 cali i aby powstrzymać moją wspaniałą 28-miesięczną wnuczkę przed brzydkim wypadkiem, mój wnuk musiał ją złapać i spowodować uraz ramienia, po raz kolejny udaliśmy się do recepcji tylko po to, aby mu powiedzieć był budynkiem komercyjnym i nic nie można było zrobić do poniedziałku. Ale mogliby zadzwonić po taksówkę, gdyby chciał iść do kliniki. We wtorek raz naprędce z windą tym razem zepsuł się i zostaliśmy w ciemności i musieliśmy zadzwonić na pogotowie, ale wrócił po około 15 minutach do tego czasu moja pradziadka była w strasznym stanie i kiedy winda Zaczęło się, że zabraliśmy nas do piwnicy bez wyjścia i mieliśmy wielkie problemy z odzyskaniem jej z windy, z której nie mogliśmy korzystać przez resztę tygodnia i musieliśmy nosić wózek w górę iw dół po schodach. okazało się to bardzo stresujące, ponieważ mam 74 lata i cierpię z powodu choroby zwyrodnieniowej stawów. Po powrocie z tego koszmaru wakacji wysłałem skargę i zdjęcia do centrali, ponieważ nie mieliśmy satysfakcji z odbioru, z wyjątkiem zaoferowania podwyższenia w noc przed naszym wyjazdem. Nie radziliśmy sobie dużo lepiej z centrali oferowali karty lojalnościowe, a kiedy odmówiliśmy, nie zadawaliśmy sobie trudu, aby odpowiedzieć na wszystkie e-maile. Podróżowaliśmy do Crystal Park przez ostatnie 5 lat i uważamy, że byliśmy bardzo źle traktowani.
- PaulB27August2018-03-21
Byliśmy zadowoleni z naszego mieszkania po pierwszych wrażeniach, jednak sprawy nie wyglądały tak, jak się wydawało. Pierwszym problemem, który napotkaliśmy, było to, że nie mieliśmy żadnych informacji dotyczących zameldowania. Po 40 minutach zapytałem mężczyznę, który naprawił drzwi bloku mieszkalnego, jeśli wiedział, kogo spotkaliśmy, aby się zameldować. Nie mówił po angielsku, ale udało nam się znaleźć od niego, że procedura odprawy odbywa się za pośrednictwem hotelu oddalonego o 200 metrów. Chcielibyśmy to znaleźć, ponieważ nasz agent nigdy nie odebrał telefonu! W każdym razie po kolejkach przez dziesięć minut w końcu dotarliśmy do naszego mieszkania później. Tak jak powiedziałem, pierwsze wrażenia były dobre. Domofon nie działał; telewizor wyłączył się po około pięciu minutach; brak deski do prasowania (czy są one dostępne w Hiszpanii?); Dwa kieliszki do wina i kieliszek sherry; bez ścierek i ściereczek kuchennych; milion spodków z 2 lub 3 miskami zbożowymi. Ta lista nie jest wyczerpująca! Za każdym razem, gdy mieliśmy problem, musieliśmy iść co najmniej pięć minut, aby dostać się do recepcji i modlić się, że nie było ogromnej kolejki. Męski personel był uprzejmy i jedna kobieta z okularami. Jednak jedna z kobiet była bardzo tępa i wyraźnie brakowało w niej żadnych umiejętności gościnności. Jeśli wrócimy do Benidorm, nie zawracamy sobie głowy, jeśli ten żart z biznesu jest jedyną opcją.