Venezia Resort Hotel

(672 opinii)
RHO13080

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość

Venezia Resort Hotel - informacje

Venezia Resort Hotel, położony w zacisznym miejscu, na skraju miejscowości Faliraki, jest wybierany przez osoby, które oczekują ciszy i spokoju. Otacza go śródziemnomorska, zachwycająca przyroda. Goście tego obiektu chętnie pływają w basenie, a dzieci spędzają dzień na placu zabaw i korzystają z wodnych zjeżdżalni. Choć resort jest oddalony od plaży, warto wybrać się na spacer w jej kierunku i wypoczywać w promieniach greckiego słońca. Podczas pobytu można też odwiedzić miasto Rodos i poznać jego antyczne zabytki. Po intensywnym dniu turyści odpoczną w przytulnych pokojach 2-osobowych lub rodzinnych.

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • ok. 1,5 km od centrum Faliraki
  • lokalizacja w spokojnej okolicy
  • ok. 2 km od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(672 opinii)
(672 opinii)
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Lokalizacja
  • Miroslawa O2019-09-25
    Bardzo dobry

  • Alex K2019-09-08
     

  • Journey576125681822019-06-27
    Bardzo dobry

Standardy podróżowania w Grupie TUI
Bezpieczne wakacje stworzone na nowo: tak jak jest to wymagane i tak otwarcie jak to możliwe! Czytaj więcej
cta icon
Międzynarodowe
standardy bezpieczeństwa
Zapewniamy klientom najwyższe
standardy bezpieczeństwa i higieny
cta icon
Najwyższa gwarancja
ubezpieczeniowa
na polskim rynku
438 832 039 PLN
TUI jest nr 1
na świecie
Działamy od ponad 40 lat,
mając własne hotele i linie lotnicze
Allianz logo
Zapewnij sobie beztroskie wakacje!
cta icon

5232
Klientów
skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków
cta icon
689 420 zł
wyniósł najwyższy koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela
cta icon

1173
Klientów
otrzymało zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji
Dane Mondial Assistance
Hotel

Dla dzieci

  • wysokie krzesełka dla dzieci
  • plac zabaw
  • łóżeczka dla dzieci

Rozrywka

  • lekki program animacyjny sezonowo

Plaża

  • ok. 2 km od plaży
  • transfer busem w cenie

Basen

  • baseny: 3
  • basen
  • basen „AQUA POOL AREA": maj - październik, zewnętrzny, ze słodką wodą
  • basen „Blue Lagoon": maj - październik, zewnętrzny, ze słodką wodą
  • leżaki

  • aquapark „Venezia Water Park": zewnętrzny, ze słodką wodą, liczba zjeżdżalni: 3

Wyposażenie

  • recepcja
  • kantor: w recepcji
  • winda
  • sala TV
  • ogród
  • taras
  • sklep z pamiątkami
  • minimarket
  • Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie
  • parking: w zależności od dostępności, niestrzeżony
  • pralnia: za opłatą

Karty

  • Visa, MasterCard, American Express, Maestro

Liczba pokojów

  • 196

Kategoria lokalna

  • 3 gwiazdki

Dodatkowe informacje

  • ostatni całkowity remont: 2018 r.
  • hotel nie akceptuje zwierząt
  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Niezależnie od tego, czy szukają Państwo pomysłów na spędzanie czasu w okolicy, czy potrzebują Państwo naszej pomocy w rozwiązaniu problemu, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
    Telefon: +48 222043596
    SMS: + 48 799448800
    E-mail: servicePL@TUI.com
    Czat: w aplikacji TUI
  • Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania.
    Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów:
    1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc
    3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc
    4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc
    5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc

Szczególne warunki funkcjonowania hotelu podczas pandemii COVID-19

  • Śniadanie: w formie bufetu bez samoobsługi
  • Istnieje możliwość płacenia gotówką w hotelu: nie
  • Zakwaterowanie i wykwaterowanie: odbywa się w hotelu po uprzednim umówieniu spotkania w recepcji
  • Obiad: w formie bufetu bez samoobsługi
  • Dostępność dozowników z płynem dezynfekującym: w całym hotelu
  • Odległość do najbliższego lekarza (w metrach): 1000
  • Odległość do najbliższego szpitala (w metrach): 8000
  • Odległość do najbliższej apteki (w metrach): 1000
  • Program animacyjny/wycieczki: są tymczasowo niedostępne
  • Aquapark: jest dostępny w ograniczonym zakresie
  • Bary: są dostępne w ograniczonym zakresie
  • Plac zabaw dla dzieci: jest dostępny w ograniczonym zakresie
  • Miniklub dla dzieci: jest tymczasowo niedostępny
  • Baseny zewnętrzne: są dostępne w ograniczonym zakresie
  • Restauracje: są dostępne w ograniczonym zakresie
  • Masaże i zabiegi: są dostępne w ograniczonym zakresie
  • Wyznaczone są stałe godziny posiłków dla gości: tak
  • Wymagana jest rezerwacja przed pobytem w restauracji: nie
  • Kolacja: w formie bufetu bez samoobsługi
  • Lekarz w hotelu: brak
  • Zakrywanie ust i nosa przez personel hotelowy: jest wymagane w całym hotelu
  • Zakrywanie ust i nosa przez gości: nie jest wymagane
  • Hotel zapewnia gościom maski ochronne: tak
  • Personel hotelowy ma wykonywane regularne badania pod kątem wykrycia COVID-19: nie
  • Dezynfekcja przestrzeni hotelowej: jest przeprowadzana kilka razy dziennie
  • Dezynfekcja pokoi hotelowych: jest przeprowadzana kilka razy dziennie
  • Godziny otwarcia restauracji są tymczasowo wydłużone: tak
  • Zachowana jest odpowiednia odległość pomiędzy leżakami przy basenie: tak
  • Zachowana jest odpowiednia odległość w barach i restauracjach: tak
  • Zachowana jest odpowiednia odległość w miejscach ogólnodostępnych: tak
  • Personel hotelowy przechodzi regularne szkolenia z zakresu stosowania odpowiednich środków ochrony w obiekcie: tak
  • Wymagane jest noszenie rękawiczek jednorazowych w bufecie samoobsługowym: nie
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Venezia Resort Hotel - opinie
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(672 opinii)
(672 opinii)
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Lokalizacja
  • Miroslawa O2019-09-25
    Bardzo dobry

    Wakacje we wrześniu

  • Alex K2019-09-08
     

    :)

  • Journey576125681822019-06-27
    Bardzo dobry

    Udany pobyt

  • Edytaaaaa2019-06-10
    Wyjątkowy

    Opinia hotel Venezia Resort Faliraki

  • Jurek K2018-10-22
    Wyjątkowy

    Polecam

Pokoje

Pokój rodzinny

  • Kod pokoju: FZX1
  • Metraż: 

    około 30m2

  • Max. liczba osób: 
  • ostatni całkowity remont: 2018 r.
  • pokój dzienno-sypialny
  • klimatyzacja: w cenie, maj - październik, indywidualnie sterowana
  • sejf: za opłatą, ok. 15 €/tydzień
  • lodówka
  • czajnik elektryczny
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon
  • widok na ogród

Pokój 2-osobowy superior

  • Kod pokoju: DZX3
  • Metraż: 

    około 22m2

  • Max. liczba osób: 
  • w bocznym budynku
  • ostatni całkowity remont: 2016 r.
  • pokój dzienno-sypialny
  • klimatyzacja: w cenie, maj - październik, indywidualnie sterowana
  • sejf: za opłatą, ok. 15 €/tydzień
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon
  • boczny widok na morze

Pokój 2-osobowy deluxe

  • Kod pokoju: DZX4
  • Metraż: 

    około 20m2

  • Max. liczba osób: 
  • w bocznym budynku
  • ostatni całkowity remont: 2018 r.
  • pokój dzienno-sypialny
  • klimatyzacja: w cenie, maj - październik, indywidualnie sterowana
  • sejf: za opłatą, ok. 15 €/tydzień
  • lodówka
  • czajnik elektryczny
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • taras: z leżakami, z prywatnym basenem
  • widok na basen

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 18m2

  • Max. liczba osób: 
  • ostatni całkowity remont: 2018 r.
  • pokój dzienno-sypialny
  • klimatyzacja: w cenie, maj - październik, indywidualnie sterowana
  • sejf: za opłatą, ok. 15 €/tydzień
  • czajnik elektryczny
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon
  • boczny widok na morze

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Ważne informacje

Dlaczego warto wybrać Venezia Resort Hotel

  • aquapark ze zjeżdżalniami
  • idealny dla par i rodzin z dziećmi
  • rodzinnie prowadzony hotel

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę