Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Obsługa
Nirvana Beach - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 1,5 km od centrum Theologos Village
- ok. 100 m od piaszczysto-kamienistej 200-metrowej plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 10 min
- Czystość
- Obsługa
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Wartość
- Rozalia R2025-09-02
Nie dajcie się naciąć! Hotel wcale nie jest wyremontowany, pokoje są stare i w opłakanym stanie… od pękających ścian po odpadające klamki.. Łazienka tak mała, że trudno się z niej korzysta nie mówiąc o prysznicu… brodzik malutki z zasłoną, która jest obrzydliwa i śmierdzi a woda wylewa się na całą łazienkę. Słuchawkę trzeba trzymać w ręce bo uchwyt na nią również ledwo się trzyma i woda leci po ścianie… Klimatyzacja jest ale dodatkowo płatna 7€ na dobę. Łóżka również bardzo nie wygodne. Przejdźmy do oferty „all inclusive” żart i żenada. Tak jak nie mogę się przyczepić do śniadań bo te wyjątkowo było całkiem smaczne i można je było wybrać z karty tak już obiad i kolacja to porównane do stolika 5 dań, które ratował deser (ale nie zawsze) jedzenie okropne. Wszystko na bazie groszku, fasoli, bakłażana, okropna wołowina lub kurczak. Nawet ziemniaki tam są nie dobre! Drinki ? Może 10 pozycji w karcie z czego 3 lub 4 o smaku anyżowym a cała reszta o smaku pomarańczowym. Do znudzenia. Rezydentka TUI… arogancka i opryskliwa.. Plusy w tym hotelu są tylko takie, że obsługa jest miła i codzienne były przynoszone świeże ręczniki. Nigdy więcej!
- Екатерина Г2025-08-03
Nigdy więcej! To hotel nie trzy gwiazdki, to hotel zero gwiazdek !!!! Hotel jest stary i zdjęcia na stronie z pokojami nie aktualne (pokoje stare , materac stary i nie wygodny, łazienka bardzo mała, żadnych remontów tutaj nie było, chyba jakiś jeden pokój specjalnie dla zdjęć zrobili) Jakiś alkohol to nawet nie do picia , koktajle to sok pomarańczowy i koniec Dzika plaża, nie dobre jedzenie (cały czas kapusta i groszek, cały tydzień, już nie mówimy o jakichś deserach ) Musiliśmy chodzić do restauracji żeby czegoś zjeść, ale nie dla tego kupuje all inclusive żeby chodzić szukać jedzenia po knajpach ( Nie ma wyboru jedzenia, co przynoszą to i jemy ( Klimatyzacja tylko i wyłącznie za dopłatę (8 euro za dobę) za 7 dni zapłaciliśmy 56 euro!!!! Nas było cała rodzina 6 osób (razy trzy 168 euro) Chociaż na początku w pierwszym dniu Pan powiedział że tylko 4 euro Liczę że jak kupuje all inclusive to przy temperaturze +36 to musi być w cenie klima ( bez klimatyzacji pobyt nie możliwy!!!) Hotel blisko lotniska, cały czas latające samoloty nad głową Nie polecam tego hotelu, i ostrzegam!!! Jeden plus to restauracja Belly’s gdzie dobrze jedzenie, i przyjemna atmosfera (nie wysoki ceny). Znajduje się ona 3 minuty od tego okropnego hotelu.
- Renata S2025-06-24Bardzo dobry
Hotel fajny, kameralny, ale ma kilka minusów, o których Biuro TUI nie chce informować. Pokoje z widokiem na morze, dużo droższe od tych z widokiem na ogród, niestety są dużo gorsze i brzydsze. Łazienka w w pokoju nr 207 pozostawia wiele do życzenia - brodzik malutki 70x70, gdzie ciężko się obrócić. Dla dużego mężczyzny kąpiel to wielkie wyzwanie - są zasłonki, ale woda rozlewa się na całą łazienkę. Pokoje na parterze odnowione i bardzo przyjemne. Ja miałam z mężem pokój nr 102 - piękny. Jedyne do czego mogę się przyczepić to łóżko - drewniana obudowa, o którą obijałam sobie nogi, bo mało miejsca. Jedzenie świeże, smaczne, podawane do stolika. Obsługa bardzo miła. Niemiła rezydentka, która nie miała ochoty pomagać.