Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Obsługa
Lindos Royal - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Leżaki i parasole w cenie
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 45 km od centrum miasta Rodos
- ok. 4 km od centrum Lindos Village
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 60 min
- Lokalizacja
- Obsługa
- Jakość noclegu
- Wartość
- Czystość
- Pokoje
- Michal J2025-05-29Wyjątkowy
Hotel bardzo fajny z wieloma basenami ,na bieżąco sprzątany bardzo czysty , blisko plarzy oraz zatoki , Jeżeli chodzi o jedzenie bardzo dobre na pewno każdy znajdzie coś dla siebie i dla dzieci . Obsługa hotelowa pomocna i miła nie ma problemów z dogadaniem się jeżeli chodzi o jakieś zmiany .Cindy i Alexandra z calipso bar najlepsze barmanki bardzo miłe i sympatyczne dziewczyny do tego warto dodać parę słów o Tommym również świetny gość prowadzi wiele fajnych zabaw dla dzieci i dorosłych .Jeżeli chodzi o pokoja to zależy na jaki trafimy niektóre na pewno wymagają renowacji łóżka mają bardzo wygodne codziennie są sprzątane klimatyzacja działa bez zarzutu . Ogólnie gorąco polecam świetna lokalizacja dużo miejsc blisko do zwiedzania
- Monika J2025-05-28Wyjątkowy
Hotel bardzo fajny, przyjazny, czysto chociaż pokoje wymagają odświeżenia, smaczne jedzenie, dużo basenów dzieci zadowolone co wieczór nowe atrakcje. Z hotelu wszędzie blisko. Najlepsze panie w barze Calypso Sindy and Alexandra zawsze uśmiechnięte i zrobią cudne drinki;)
- Asia Z2024-10-02
Mój pobyt w hotelu Lindos Royal na wyspie Rodos z biura TUI zaczął się od zakwaterowania w pokoju 3-osobowym superior (DZX3), który w żadnej mierze nie spełnia standardów pokoju w hotelu 5*. W załączeniu wykonane przeze mnie zdjęcia elementów wyposażania, zniszczonych, potłuczonych, brudnych. Zapach stęchlizny i wieloletniego kurzu zmusił mnie do spędzenia części nocy na balkonie. W dniu zakwaterowania otrzymałam informację, że hotel nie dysponuje innym pokojem. Zgłosiłam sprawę do TUI, przesłałam zdjęcia i opisałam sytuację. Przedstawiciel nie pojawił się w tym dniu w hotelu, żeby pomóc mi porozumieć się z osobami z recepcji, byłam zdana na siebie. W rozmowie telefonicznej konsultantka poradziła mi żebym poczekała do następnego dnia, to może coś się zwolni. Jestem oburzona brakiem wsparcia ze strony TUI !!! Jestem oburzona również tym, że w ofercie biura TUI znajdują się pokoje W TAKIM STANIE !!! Dodatkowo hotel pobiera 10 euro za dzień pobytu w tym "luksusie". Zdjęcia w katalogu ewidentnie wskazują na zakwaterowanie w pokoju ekonomicznym (narzuta na łózko). Następnego dnia dostałam propozycję przeniesienia się do innego pokoju, ale pokoje superior wszystkie są w takim stanie. W końcu zaproponowano mi pokój dużo mniejszy, z umywalka w przedpokoju, ale odnowiony, z widokiem na tył obszaru hotelowego. Zgodziłam się, bo obiecano mi od kolejnego dnia przeniesienie do takiego samego, wyremontowanego, ale z widokiem na zatokę. Jakież było moje zdziwienie, gdy następnego dnia otrzymany pokój miał schody między przedpokojem a pokojem, a ja byłam z 86letnią mamą. Żadnych wieszaków w łazience, brak suszarki na której można by powiesić mokre kostiumy. To nie jest hotel na 5 gwiazdek! Moje podstawowe zarzuty to posiadanie w ofercie TUI takiego standardu pokoi i sprzedaż ich jako pokoi w 5* hotelu oraz całkowity brak pomocy w kontakcie z hotelem. Brud na korytarzach i niedokładnie sprzątane pokoje. Woda butelkowa należy się każdego dnia, ale jak o nią nie poprosisz, nie dostaniesz. Ogromny hotel, masa ludzi i ciągle rozbrzmiewająca klubowa muzyka, zarówno przy basenach jak i na plaży. Plaża jest kamienista, nie żwirowa, jak w opisie.