Goście cenią ten hotel za...
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Czystość
- Wartość
- Lokalizacja
Gennadi Grand Resort - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Dla rodzin
- Plac zabaw
- Spa
- Kryty basen
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 19 km od centrum Lindos
- ok. 55 km od miasta Rhodos
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 75 min
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Czystość
- Wartość
- Lokalizacja
- Krzysztof S2025-07-21Bardzo dobry
+ duża przestrzeń + brak tłoku na basenach, w restauracji mimo pobytu w lipcu + pomocny personel + aplikacja, z której możemy zamawiać napoje do leżaków przy basenie lub nad morzem + - dobre jedzenie jednak co dzień takie samo - nieustanne pytanie się obsługi o numer pokoju, w restauracji przy wejściu, po chwili już przy stoliku podczas zamówieniu napoi, kolejny raz przy zamówieniu alkoholi i oczywiście już po za restauracją przy barach. - bardzo długie czekanie wieczorami na złożenie zamówienia przy barach, tak samo długie oczekiwanie na przyniesienie zamówienia (polecam od razu zamawiać więcej) Plaża jest kamienista, polecam zabrać ze sobą buty do wody, nad morzem w przypadku mojego pobytu praktycznie nie było ludzi więc nie było problemu z dostępnością leżaków. Przy basenach standardowa poranna rezerwacja, jednak polecam zostawić coś swojego np. ręcznik lub koszulkę, ponieważ zdarzyło się tak że obsługa zabierała ręczniki hotelowe i udostępniała miejsce innym osobą. W hotelu 80% wczasowiczów pochodziła z UK. Wieczorami codziennie koncerty muzyczne zlokalizowane przy barze basenowym. W przypadku kolacji w restauracjach a la carte proponuje rezerwować je od godziny 20. Przed tą godziną słońce bardzo mocno świeci na stoliki, nie ma żadnych zasłon które mogłyby by dać trochę cienia.
- Arkadiusz P2025-07-18Wyjątkowy
Wspaniały, czysty, pozwalający odpocząć hotel. Duże przestronne pokoje. Jedzenie jakiego jeszcze w pięciogwiazdkowych hotelach nie spotkałem. Gorąco polecam
- Julia P2023-10-19Wyjątkowy
Najlepszy hotel, w jakim byliśmy! Cudowny hotel i obsługa! Nie wspominając o naprawdę pysznym jedzeniu, a wiemy, co mówimy, bo kochamy dobrze zjeść i doceniamy produkty najlepszej jakości. Bardzo dobrej jakości desery, przepyszna pizza lepsza niż większości pizzerii na całej wyspie, naprawdę! Pyszne jedzenie w hotelowych restauracjach (Arancini z krewetkami, jagnięcina, cudowne!). Naprawdę niezrozumiale są dla nas opinie na temat „złego jedzenia”…, bo wszystko nam bardzo smakowało. Pyszne i codziennie świeże pieczywo. Wszędzie bardzo czysto i schludnie, pokoje codziennie sprzątane. Aż się nie chce wychodzić z pokoju czy okolicy hotelu ;) Ogromny plus za rodzaj klimatyzacji w pokoju- system nawiewów zamiast podłączonej typowej klimatyzacji. Dzięki temu cały pokój przyjemnie się schładza do danej temperatury, a nie wieje w jednym kierunku bardzo zimnym powietrzem. Duży parking chroniony, na którym można zaparkować wynajęty samochód. Pozdrawiamy Pana Stratosa i dziękujemy za Astro Party! Uwielbiamy kosmos i taka atrakcja to dla nas cudowne wspomnienie, wszyscy uczestnicy się super bawili. Pan Stratos to wspaniała osoba, która mogłaby do rana siedzieć z nami i rozmawiać o kosmosie. Dzięki niemu mogliśmy oglądać gwiazdy/planety przy użyciu teleskopu w towarzystwie jego opowieści. Z takich naszych małych minusów, które nie są zbyt istotne, ale chcemy wspomnieć o wszystkich szczegółach przy naszej całej opinii: -mimo naprawdę dźwiękoszczelnych pokoi- bardzo głośne Panie sprzątające we wczesnych godzinach porannych… (mimo że naprawdę miłe i sympatyczne) od samego rana krzyczą do siebie bez przerwy z piętra na parter, szurają mocno krzesłami balkonowymi podczas sprzątania, trzaskają drzwiami… niestety, nie jest to zbyt relaksujące od bardzo wczesnych godzin porannych, gdy chcemy się wyspać, taki troszkę brak szacunku do śpiących osób, które nie mają chęci wstawać o 6 rano w wakacje :( -nie wiemy, czy to tylko w naszym pokoju lub może to przez nasze małe problemy z plecami i przyzwyczajenie do nieco bardziej miękkich materacy, ale nasze materace były bardzo twarde i spanie na boku było praktycznie niemożliwe :( -mimo że w Pokojach istnieje możliwość podłączenia telefonu do telewizora to niestety jest ona jedynie dla posiadaczy telefonów z Androidem… Nie ma opcji klonowania ekranu z iPhone’a :( Prawie wszystkie kanały w telewizji są w języku niemieckim, więc nawet po angielsku niestety za bardzo nic nie obejrzymy poza bodajże jednym kanałem z informacjami ze świata. -od godziny mniej więcej 17:00 do 19:00 nawet mając wykupiony pakiet all inclusive to nie ma możliwości zjedzenia czegoś w hotelu, jako ze wszystko jest wtedy zamknięte :( Więc jeżeli wracamy bardzo głodni o godzinie 17:30 z na przykład wycieczki to musimy czekać jakieś 1,5h godziny na rozpoczęcie kolacji (chyba że coś zle sprawdziliśmy, to oczywiście przepraszam) -brak ogólnodostępnej większej ilości chusteczek przy posiłkach (podawana jest tylko jedna ze sztućcami), nieco uciążliwe, bo nie ma ich nawet gdzieś przy kelnerach :( -nie udało nam się niestety skorzystać ani razu ze spa, jako że podobno cały czas nie było menadżera i mieliśmy czekać na telefon z recepcji, którego niestety nie otrzymaliśmy :( -może nie jest to minus, ale po prostu coś na co zwróciliśmy uwagę to fakt, że nie ma bardziej „tematycznych” kolacji. W wielu hotelach można się spotkać np z różnymi wieczorami jak wieczór włoski, hiszpański, grecki, kiedy można spróbować choć kilku dań z innej kuchni. Tutaj za każdym razem na kolacji spotkaliśmy pizzę z pieca jako taka bardziej główna „atrakcja” (choć pizza jest naprawdę pyszna, więc nie jest to żaden minus, ale fajnie byłoby spróbować czegoś nieco innego dla urozmaicenia :) ) Ogólnie hotel jest po prostu cudowny! Już się nie możemy doczekać aż wrócimy za rok, bo wrócimy na 200% :) Małe minusy kompletnie nie będą miały wpływu na nasz powrót i ocenę hotelu, jest to bardziej takie małe zwrócenie uwagi dla menadżera, bo może akurat będziemy mogli w ten sposób pomóc w poprawie jakichś małych szczegółów. Do zobaczenia za rok!