Goście cenią ten hotel za...
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- Jakość noclegu
- Lokalizacja
Jaz Elite Asteria - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 20 km od centrum Hurghada
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- Jakość noclegu
- Lokalizacja
- Artur B2025-10-03Wyjątkowy
Świetny nowy hotel tej sieci. Bardzo czysty i nowoczesny ze świetna obsługa, pokoje sprzątane perfekcyjnie. Bardzo dobre restauracje tematyczne. Meksykańska i Arabska według nas najlepsze ale to kwestia smaku niż ocena. Obsługa kelnerska na plaży. Duży teren. Bardzo udany pobyt. Hotel przewyższył nasze oczekiwania. Kelnerzy i barmani pomocni i uśmiechnięci. Osama który opiekował się naszym pokojem super od pierwszego dnia czuliśmy się zaopiekowani, czystość i to jak dbał o nasz pokój były super. Mógłby szkolić personel w wielu hotelach w Europie jak powinno sie sprzatac i dbac o pokoje gości. Perfekcja, dbalość, zyczliwosc. Z czymś takim spotkałem się tylko w hotelach sieci Secrets na Karaibach. Na pewno z chęcią wrócimy.
- karolina k2025-09-22Wyjątkowy
Świetny nowo otwarty hotel. Wszystko bez zarzutów. Obsługa, jedzenie, pokoje, czystość, atrakcje na najwyższym poziomie. Jednym słowem super wypoczynek. Bardzo polecam.
- Trip504866300912025-09-10
Niestety hotel nie spełnił moich oczekiwań : 1.Jedzenie monotonne nie było kolacji tematycznych tylko cały czas to samo 2.Zwichnąłem bark i zostawiłem na chwilę okulary na basenie o wartości 3000 zł mimo systemu kamer nikt nie chciał mi pomóc odnaleźć przywłaszczone okulary , kamera patrzyła idealnie tam gdzie je zostawiłem więc po prostu zabrakło chęci do pomocy. 3.Leżaki rezerwowane ręcznikami od 6 rano , obsługa nie reagowała , znalezienie miejsc bez ręczników graniczyło z cudem co jest niedopuszczalne na 5 gwiazdkowy hotel w innych resortach jak ręcznik leżał dłużej niż 30 minut był ściągany przez obsługę. 4. Podczas wymeldowania z hotelu została naliczone wypożyczenie szisy podwójnie chociaż wypożyczaliśmy jeden raz. Obsługa zamiast anulować opłatę podwójną rozłożyła ręce i kazała płacić.
