Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
MiRaBelle - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 1 km od centrum kurortu Złote Piaski
- lokalizacja w spokojnej okolicy
- ok. 300 m od długiej, piaszczystej plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Lokalizacja
- Obsługa
- Wartość
- Marta S2025-07-04
Recenzje hotelu są bardzo dobre, jednak jadąc do niego chciałabym wiedziec o pewnych kwestiach. Razem z rodziną wybraliśmy się na tygodniowy pobyt w tym hotelu w czerwcu. Zacznę od minusów, które mnie zaskoczyły. zakwaterowanie: przybyliśmy o 6 rano, oczywiście doba hotelowa zaczyna sie od godziny 14, zrozumiałe jest że pokoju nie dostaniemy od razu aczkolwiek w innych hotelach czekaliśmy zazwyczaj dużo krócej. W recepcji nie udzielono nam żadnej informacji oprócz odczepnego prosze podejśc o godzinie 14 nie wczesniej. Obsługa w recepcji to ogromy minus tego hotelu, brak informacji, bardzo naburmuszeni pracownicy. Przyjeżdżając nie dostaliśmy opaski, co skutkuje tym ze po długiem podrózy od godziny 6 rano do godziny 18:30 bo wtedy zaczyna sie kolacja o obiad kończy sie o 14, a wtedy mielismy zostac zameldowani zostalismy pozbawieni jedzenia. Po kilku próbach, telefonach do TUI które nas obsługiwoało udało nam sie dostać pokoj po godzinie 11. Ale kosztowało nas to dużo stresu, a już zmęczeni byliśmy podróżą z małym dzieckiem. Więc jeżeli ktoś ma wczesny przyjazd niech lepiej przygotuje sie na spanie w lobby hotelowym, które chyba jest na to przygotowane bo ma wiele kanap. Drugim minusem, brak bezpłatnej wody w pokoju htelowym ( co w standardzie hoteli 4gwiazdkowego powinno być normą) Płatne ręczniki * co prawda depozyt który jest zwrotny, ale podpisy przy oddawaniu i cala logistyka też pozostawia wiele do życzenia. Wykwaterowaie to również chaos poieważ opłąca sie minibarek, a obsługa nie jest przygotowana na wydawanie i wcale nie mówię o dużych kwotach co skutkuje tym że dla swietego spokoju goście odpuszczają i płacą nie otrzymując reszty. Podsumowując niemiła obsługa w recepcji i brak WODY to największe minusy. NA obronę hotelu ma on też sporo plusów: jest czysto, naprawdę obsluga bardzo o to dbra, jedenie jest smaczne i świeże ( nie jest to bardzo duży wybór ale my wszyscy byliśmy bardzo zadwoleni ) Animacje mimo wszystko skromne, ale dziewczyny się starają i w warunkach które mają robią naprawdę świetną robote, więc tutaj też duży plus. Drinki ok. Podsumowując nasze wakacje zaczęły się nieciekawie, jednak po pobycie uważam że jak za tą cene było OK, ale nie zagadzam sie z opinią ze hotel zasluguje na 4 gwiazdki.
- Iwona D2025-07-04
Hotel czysty z dobrym jedzeniem.fajne animacje,poli-cudowna ,barmani mili ,Aleksander-szybki jak błyskawica,niestety recepcja nie radzi sobie z żadnym problemem,a ręczniki za kaucje i zpodpiami- żenada,woda w pokojach płatna-pierwszy raz się spotkałam z takim czymś,przyjechaliśmy o 6 rano i kazano nam czekać do 14 bez pokoju ,jedzenia ,z małym dzieckiem,po awanturze dostaliśmy pokój o 11,spotkaniem „rezydentem” który się nazywał „ekspertem wakacyjnym „ nie chciał nas słuchać tylko sprzedawał wycieczki,pan Mikołaj bardzo arogancki i niemiły,wstyd że tui ma eksperta od niczego.
- michal_09812025-07-01
Hotel: Lata 90, Miasto Lata 90. Skąpstwo: 1. mimo zaplanowanej wycieczki /biuro podróży/ - przylot 7 rano z dziećmi, meldunek nastąpił dopiero o 14:00 - bez możliwości korzystania z hotelu poza toaleta bez jedzenia mimo pakietu HB+ etc. 2. W dniach przylotów brak wody w holu głównym, żeby ludzie nie pili, bo sie nie zameldowali-tragedia, jak nie było przyjęć woda i szampan stał cały dzień do dyspozycji gości. 3. mimo rozliczenia sie dzien wczesniej - recepcja przy wymeldowaniu wysyłała pracownika do kazdego pokoju by sprawdził lodówke - co wydłużało wymeldowania do 20 min na osobę(wymeldowanie miało miejsce o 3 w nocy) - pomijam fakt iż sytuacja jest uwłaczająca i traktująca klientów jak złodziei 4. recepcja mimo powyższego nie posiadała gotówki do wydawania klientom Jakość: 1. wszedoobylski bród, spuchnięta witryny drzwi , nie odkurzana podłoga przez cały tydzień 2. brak wymiany reczników - bez wyraźnej prośby, brak uzupełnienia papieru toaletowego bez zwrócenia uwagi, w pokoju brak wody innej niż odpłatna, o takim miłym geście jak powitalny poczęstunek/woda (praktykowany w każdym hotelu, jakim byłem) nie wspomnę 3. sprzatanie polegało na wymianie reczników i wyniesieniu smieci 4. wredna recepcja 5. dojscie do plazy z hotelu w opłakanym stanie - porozwalane schody 6. siłownia - nie naprawiana od 20 lat ... strach było biegać na bieżni z powodu ryzyka rozpadniecia sie pozostałe sprzety w tym samym stanie 7. sauna dodatkowo płatna - nigdy sie nie spotkałem z taką opcją 8. zdjecia fałszujace rzeczywistość, nie pokazuja aktualnego stanu hotelu 9. w Hiszpani hotele 3 gwiazdkowe wyglądaja znacznie lepiej niż ten niby 4 gwiazdkowy 10. zamiast karty do pokoju (klucz jak w latach 80) 11. śmierdzące korytarze i obskurne 12. windy które chodza jak chca jest ich za mało jak na taki hotel i wydaja dzwieki jak by miały sie zerwać, brak czujnika autamatycznego otwierania lub jest juz tak stary ze ledwo dziala dopiero jak drzwi przytrzasnely pasazera to odbijały, przypuszczam ze gdyby to było 3 letnie dziecko zostało by mocno poturbowane
Dlaczego warto wybrać MiRaBelle
- w okolicy aquapark Aquapolis (wstęp za opłatą)
- miniklub i atrakcje dla dzieci
- strefa spa