MiRaBelle - informacje

MiRaBelle to położony na zalesionym wzgórzu obiekt z nowocześnie zaaranżowaną strefą basenową. W niedalekiej okolicy mieści się słynny aquapark Aquapolis (wstęp za opłatą), co stanowi dużą atrakcję dla rodzin z dziećmi. Do długiej, piaszczystej plaży jest około 300 m, a w pobliżu znajdują się liczne sklepy, restauracje i bary. Dzięki dogodnej lokalizacji goście mogą korzystać z wielu miejscowych rozrywek. Smaczne dania serwowane przez hotelową restaurację i 2 zewnętrzne baseny umilą wakacyjny czas.

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • ok. 1 km od centrum kurortu Złote Piaski
  • lokalizacja w spokojnej okolicy
  • ok. 300 m od długiej, piaszczystej plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(15 opinii)
(15 opinii)
    Czystość
    Obsługa
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
  • angelikamJ3441JA2019-09-25
     

    Z narzeczonym pojechaliśmy na nasze pierwsze wakacje za granicą. 9 dni w opcji all inclusive, po 5 dniach miałam to ochotę walnąć i jechać do domu. Owszem pokój z pięknym widokiem i.. Nie działającą klimatyzacją co również zgłosiłam na recepcji to Pani mnie zbyła z durnym uśmieszkiem, że to przecież 7 piętro i nie będzie działać dobrze,ale jeśli chodzi również o wyżywienie i ogólne warunki i zasady panujące w hotelu to jakaś paranoja. Jedzenie to był jakiś dramat, codziennie to samo mdłe, tłuste albo stare jedzenie np. Pierwszego dnia dane są pieczarki, te nie zeszły to na następny dzień były ugotowane a jak to nie zeszło to na 3 dzień były już smażone i śmierdzące, a żeby było śmieszniej na 4 dzień były skrojone i wrzucone do ryżu, a to tylko przykład jeden z wielu. Z narzeczonym woleliśmy chodzić na bazar niedaleko hotelu, bo od jedzenia w hotelu ciągle bolały nas żołądki i dostaliśmy jakiejś dziwnej wysypki i tu kolejny żart bo Tui wciska ubezpieczenia, a na wakacjach była z nami rodzina z dzieckiem które również dostało wysypki ale bardzo ostrej wręcz zaognionej, zadzwonili po lekarza z ubezpieczalni to teraz uwaga!!! Hotelowa recepcja nie pozwoliła nawet lekarzowi wejść do hotelu!!! A rodzice dziecka byli zmuszeni zadzwonić po karetkę. Kolejna kwestia,hotel oferuje spa, kryty basen i jaquzzi które powinno być sprawne do końca sezonu czyli do końca września, ja z narzeczonym byliśmy tam w terminie 13-22.09.19 i jak chcieliśmy skorzystać bodajże 19.09 bo akurat była brzydka pogoda to obsługa hotelu powiedziała że jest nie czynne a po na naszych dopytywaniach stwierdzili tylko, że to skomplikowane nie podając żadnych konkretów. Kolejną żenadą ze strony hotelu jest fakt, że po godzinie 22.30 mimo opcji all inclusive nie można było sobie nawet zrobić herbaty, ludzie ja nie wymagałam że mają mi serwować drinki za darmo całą noc, ale żeby za takie pieniądze które daliśmy za tą wycieczkę żałowali nawet wrzątku??!! Po którymś dniu pobytu spotkaliśmy się z rezydentem tui, który teoretycznie był tam dla nas, żeby nam pomóc, ale kiedy grupą Polaków około 15 osób, powiedzieliśmy mu o tym wszystkim co nas denerwuje w pobycie, jeden z kolegów powiedział, że suche stare bułki na śniadanie to też nieporozumienie jak za te pieniądze i że chcemy żeby przyprowadził Panią menager, to wrócił zadowolony z siebie bo załatwił, że bułki będą... Najmniejsza błahostka została rozwiązana, ale dalej musieliśmy się męczyć ze wstrętnym I zimnym jedzeniem bo Pani menager finalnie nie miała ochoty z nami porozmawiać. Hotelu nie polecam, a wręcz odradzam. Zmarnowane pieniądze i to nie małe. Jedyne co ratuje ten hotel to miła obsługa na barze i restauracji bo recepcja to porażka, napuszone Panie, które z łaską Cię obsługują

  • Kamila N2019-09-24
     

    Hotel jest kameralny, ładny, czysty. Pokoje przestronne, zadbane i sprzątane codziennie. Duży plus za piękny widok na morze z balkonu. Obsługa w większości młoda i miła, poza starszą panią na barze w lobby, która jest bardzo specyficzna. Wybiera sobie gości, których lubi, a dla reszty bywa nieprzyjemna. Największym minusem tego hotelu jest niestety jedzenie. Bardzo mały wybór dań, monotonne, niezależnie od godziny przyjścia na posiłek jest zimne, tłuste i po prostu niesmaczne. Wielokrotnie duża liczba gości miała problemy żołądkowe. Z all inclusive można korzystać tylko do godziny 22:30. Po tym czasie obsługa nie pozwala nawet napić się wody. Co ważne, hotel nie zapewnia gościom darmowej wody butelkowej. W dniu przyjazdu trzeba liczyć się z tym, że doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14. Będąc w hotelu już o 7:40 nie dostaliśmy od razu opasek, co wiąże się z tym, że nie mogliśmy zjeść śniadania czy nawet napić się kawy/wody. Wszyscy nowi goście spali na kanapach w recepcji czekając na pokój. Hotel nie posiada własnej części plaży i plażowego baru. Biuro nie podaje informacji na ten temat poza tym, że znajduje się 300 metrów od hotelu. Teoretycznie znajdują się tutaj trzy baseny i strefa spa, ale w okresie września nie można już skorzystać z basenu krytego i jacuzzi, co zapewniało w opisie biuro podróży. Recepcjonista tłumaczył to jako „skomplikowany proces” i nie polecał korzystania z tej formy wypoczynku. Ogólnie jak za tę cenę jesteśmy zadowoleni. Drugi raz niestety nie wrócimy na pewno, a szkoda, bo hotel ma duży potencjał.

  • DawidC2382019-09-23
     

    Zastanawia mnie skąd ten hotel ma tak wysokie pozytywne opinie. Podczas naszego pobytu z narzeczoną chcieliśmy wrócić szybciej do domu lecz wówczas dostaliśmy informację od rezydenta biura podróży że musielibyśmy dokonać zakupu dwóch miejsc w samolocie co wiązało się z dodatkowymi kosztami. Jedzenie w hotelu to istna porażka. Monotonnia posiłków oraz mistrzostwo w kwestii braku marnotrawienia jedzenia - przykład - jeśli na lunch podano a'la kotleciki mielone to na kolacje były one również lecz rozwalkowane bo przecież gość jest kretynem i nie zauważy różnicy. Nie udało się nawet porozmawiać w kwestii jedzenia z menadżerka hotelu ponieważ pomimo usilnych próśb innych wczasowiczów nie zjawiła się. Jeśli ktoś wybrałby się z dzieckiem - nie ma możliwości zrobienia chociażby bułki dla dziecka i wzięcia jej ze sobą ponieważ hotel nie wyraża na to zgody. Hotel nie posiada własnej plaży - jedyna informacja w biurze podróży jaka otrzymaliśmy to taka że do plaży jest 300m. Owszem racja - tylko plaża przynależy do innego hotelu więc leżaki są płatne z baru nie można skorzystać ponieważ również przynależy do innego hotelu. Klimatyzacja w pokoju jest tragiczna - w pokoju w którym my byliśmy (7 piętro) nie funkcjonowała wcale - jedynie po dźwięku jaki wydawała można było domyśleć się że działa. Kiedy omowilismy ta kwestie z rezydentka w recepcji usłyszeliśmy odpowiedź że czemu nas to dziwi skoro to 7 piętro. Jedyne co zrobiono w tej sprawie to zamknięcie okna balkonowego i zasloniecie zasłon i nic poza tym. Kwestia internetu - "działa" w lobby. Jeśli chce się mieć w pokoju należy zapłacić. Ale - WiFi zostaje przypisane do danego urządzenia więc posiadając przykładowo 3 urządzenia na których chce się korzystać z internetu należy za każde zapłacić. Hotel podaję informacje ze posiada SPA płatne oraz jacuzzi - ze SPA nie można było skorzystać przez cały nasz pobyt ponieważ jak nam powiedziało było nieczynne a jeśli chodzi o jacuzzi odpowiedź jaka usłyszeliśmy to: nie można bo to skomplikowane. Nie oczekuję wykupując all inclusive kawioru kwiatów sypanych pod nogi oraz że każdy będzie skakał na moje skinienie ale jeśli hotel informuje o danych atrakcjach z których nie może skorzystać oraz ogłasza się różnorodnością jedzenia które jest zimne monotonne lub identyczne jak posiłek wcześniej (powiedziano nam że w Bułgarii jest tradycja że posiłki je się zimne..) to ewidentnie jest coś nie tak. Szkoda ponieważ hotel sam w sobie ma potencjał lecz my na pewno nie powrócimy do niego. Ogólnie rzecz ujmując - nie polecam. Pozdrawiam Dawid

Hotel

Dla dzieci

  • łóżeczka dla dzieci: w cenie, na zapytanie
  • basen dla dzieci
  • wysokie krzesełka dla dzieci
  • miniklub: 4-12 lat, w cenie
  • animacje dla dzieci: 4-12 lat
  • pokój gier i zabaw
  • plac zabaw
  • minidyskoteka: w cenie
  • klub dla nastolatków: 13-16 lat, w cenie
  • animacje dla nastolatków: 12-16 lat

Sport i wellness

    W cenie
  • siłownia: codziennie 09:00 - 17:30
  • Płatne
  • strefa spa
  • sauna fińska
  • łaźnia parowa
  • masaże

Rozrywka

  • zajęcia sportowe
  • międzynarodowe animacje dla dorosłych od 2019-06-01 do 2019-09-30
  • wieczory tematyczne
  • przedstawienia
  • boccia w cenie
  • rzutki w cenie
  • bilard za opłatą

Wyposażenie

  • recepcja
  • winda
  • taras
  • sala TV
  • Wi-Fi: w recepcji/lobby w cenie, w pozostałych miejscach za opłatą
  • terminal internetowy: za opłatą
  • sejf: w recepcji
  • kantor
  • sklep z pamiątkami
  • minimarket
  • pralnia: za opłatą
  • parking: w zależności od dostępności, niestrzeżony, za opłatą

Karty

  • Visa, MasterCard, Maestro

Liczba pokojów

  • 180

Kategoria lokalna

  • 4 gwiazdki

Dodatkowe informacje

  • hotel nie akceptuje zwierząt

Plaża

  • ok. 300 m od plaży
  • piaszczysta
  • ręczniki za kaucją

Basen

  • baseny: 3
  • basen: maj - wrzesień, w cenie, zewnętrzny, ze słodką wodą, wydzielona część basenu dla dzieci
  • basen dla dzieci: maj - wrzesień, w cenie, zewnętrzny, ze słodką wodą
  • jacuzzi: 18+, maj - wrzesień, za opłatą, kryte, ze słodką wodą, w strefie spa
  • leżaki, parasole
  • ręczniki: wymagana kaucja, płatność gotówką
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
MiRaBelle - opinie
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(15 opinii)
(15 opinii)
    Czystość
    Obsługa
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
  • angelikamJ3441JA2019-09-25
     

    Nie wiem kto normalny daje tak wysokie opinie dla tego hotelu

    Z narzeczonym pojechaliśmy na nasze pierwsze wakacje za granicą. 9 dni w opcji all inclusive, po 5 dniach miałam to ochotę walnąć i jechać do domu. Owszem pokój z pięknym widokiem i.. Nie działającą klimatyzacją co również zgłosiłam na recepcji to Pani mnie zbyła z durnym uśmieszkiem, że to przecież 7 piętro i nie będzie działać dobrze,ale jeśli chodzi również o wyżywienie i ogólne warunki i zasady panujące w hotelu to jakaś paranoja. Jedzenie to był jakiś dramat, codziennie to samo mdłe, tłuste albo stare jedzenie np. Pierwszego dnia dane są pieczarki, te nie zeszły to na następny dzień były ugotowane a jak to nie zeszło to na 3 dzień były już smażone i śmierdzące, a żeby było śmieszniej na 4 dzień były skrojone i wrzucone do ryżu, a to tylko przykład jeden z wielu. Z narzeczonym woleliśmy chodzić na bazar niedaleko hotelu, bo od jedzenia w hotelu ciągle bolały nas żołądki i dostaliśmy jakiejś dziwnej wysypki i tu kolejny żart bo Tui wciska ubezpieczenia, a na wakacjach była z nami rodzina z dzieckiem które również dostało wysypki ale bardzo ostrej wręcz zaognionej, zadzwonili po lekarza z ubezpieczalni to teraz uwaga!!! Hotelowa recepcja nie pozwoliła nawet lekarzowi wejść do hotelu!!! A rodzice dziecka byli zmuszeni zadzwonić po karetkę. Kolejna kwestia,hotel oferuje spa, kryty basen i jaquzzi które powinno być sprawne do końca sezonu czyli do końca września, ja z narzeczonym byliśmy tam w terminie 13-22.09.19 i jak chcieliśmy skorzystać bodajże 19.09 bo akurat była brzydka pogoda to obsługa hotelu powiedziała że jest nie czynne a po na naszych dopytywaniach stwierdzili tylko, że to skomplikowane nie podając żadnych konkretów. Kolejną żenadą ze strony hotelu jest fakt, że po godzinie 22.30 mimo opcji all inclusive nie można było sobie nawet zrobić herbaty, ludzie ja nie wymagałam że mają mi serwować drinki za darmo całą noc, ale żeby za takie pieniądze które daliśmy za tą wycieczkę żałowali nawet wrzątku??!! Po którymś dniu pobytu spotkaliśmy się z rezydentem tui, który teoretycznie był tam dla nas, żeby nam pomóc, ale kiedy grupą Polaków około 15 osób, powiedzieliśmy mu o tym wszystkim co nas denerwuje w pobycie, jeden z kolegów powiedział, że suche stare bułki na śniadanie to też nieporozumienie jak za te pieniądze i że chcemy żeby przyprowadził Panią menager, to wrócił zadowolony z siebie bo załatwił, że bułki będą... Najmniejsza błahostka została rozwiązana, ale dalej musieliśmy się męczyć ze wstrętnym I zimnym jedzeniem bo Pani menager finalnie nie miała ochoty z nami porozmawiać. Hotelu nie polecam, a wręcz odradzam. Zmarnowane pieniądze i to nie małe. Jedyne co ratuje ten hotel to miła obsługa na barze i restauracji bo recepcja to porażka, napuszone Panie, które z łaską Cię obsługują

  • Kamila N2019-09-24
     

    Nie zasługuje na 4 gwiazdki

    Hotel jest kameralny, ładny, czysty. Pokoje przestronne, zadbane i sprzątane codziennie. Duży plus za piękny widok na morze z balkonu. Obsługa w większości młoda i miła, poza starszą panią na barze w lobby, która jest bardzo specyficzna. Wybiera sobie gości, których lubi, a dla reszty bywa nieprzyjemna. Największym minusem tego hotelu jest niestety jedzenie. Bardzo mały wybór dań, monotonne, niezależnie od godziny przyjścia na posiłek jest zimne, tłuste i po prostu niesmaczne. Wielokrotnie duża liczba gości miała problemy żołądkowe. Z all inclusive można korzystać tylko do godziny 22:30. Po tym czasie obsługa nie pozwala nawet napić się wody. Co ważne, hotel nie zapewnia gościom darmowej wody butelkowej. W dniu przyjazdu trzeba liczyć się z tym, że doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14. Będąc w hotelu już o 7:40 nie dostaliśmy od razu opasek, co wiąże się z tym, że nie mogliśmy zjeść śniadania czy nawet napić się kawy/wody. Wszyscy nowi goście spali na kanapach w recepcji czekając na pokój. Hotel nie posiada własnej części plaży i plażowego baru. Biuro nie podaje informacji na ten temat poza tym, że znajduje się 300 metrów od hotelu. Teoretycznie znajdują się tutaj trzy baseny i strefa spa, ale w okresie września nie można już skorzystać z basenu krytego i jacuzzi, co zapewniało w opisie biuro podróży. Recepcjonista tłumaczył to jako „skomplikowany proces” i nie polecał korzystania z tej formy wypoczynku. Ogólnie jak za tę cenę jesteśmy zadowoleni. Drugi raz niestety nie wrócimy na pewno, a szkoda, bo hotel ma duży potencjał.

  • DawidC2382019-09-23
     

    Najgorsze wakacje..

    Zastanawia mnie skąd ten hotel ma tak wysokie pozytywne opinie. Podczas naszego pobytu z narzeczoną chcieliśmy wrócić szybciej do domu lecz wówczas dostaliśmy informację od rezydenta biura podróży że musielibyśmy dokonać zakupu dwóch miejsc w samolocie co wiązało się z dodatkowymi kosztami. Jedzenie w hotelu to istna porażka. Monotonnia posiłków oraz mistrzostwo w kwestii braku marnotrawienia jedzenia - przykład - jeśli na lunch podano a'la kotleciki mielone to na kolacje były one również lecz rozwalkowane bo przecież gość jest kretynem i nie zauważy różnicy. Nie udało się nawet porozmawiać w kwestii jedzenia z menadżerka hotelu ponieważ pomimo usilnych próśb innych wczasowiczów nie zjawiła się. Jeśli ktoś wybrałby się z dzieckiem - nie ma możliwości zrobienia chociażby bułki dla dziecka i wzięcia jej ze sobą ponieważ hotel nie wyraża na to zgody. Hotel nie posiada własnej plaży - jedyna informacja w biurze podróży jaka otrzymaliśmy to taka że do plaży jest 300m. Owszem racja - tylko plaża przynależy do innego hotelu więc leżaki są płatne z baru nie można skorzystać ponieważ również przynależy do innego hotelu. Klimatyzacja w pokoju jest tragiczna - w pokoju w którym my byliśmy (7 piętro) nie funkcjonowała wcale - jedynie po dźwięku jaki wydawała można było domyśleć się że działa. Kiedy omowilismy ta kwestie z rezydentka w recepcji usłyszeliśmy odpowiedź że czemu nas to dziwi skoro to 7 piętro. Jedyne co zrobiono w tej sprawie to zamknięcie okna balkonowego i zasloniecie zasłon i nic poza tym. Kwestia internetu - "działa" w lobby. Jeśli chce się mieć w pokoju należy zapłacić. Ale - WiFi zostaje przypisane do danego urządzenia więc posiadając przykładowo 3 urządzenia na których chce się korzystać z internetu należy za każde zapłacić. Hotel podaję informacje ze posiada SPA płatne oraz jacuzzi - ze SPA nie można było skorzystać przez cały nasz pobyt ponieważ jak nam powiedziało było nieczynne a jeśli chodzi o jacuzzi odpowiedź jaka usłyszeliśmy to: nie można bo to skomplikowane. Nie oczekuję wykupując all inclusive kawioru kwiatów sypanych pod nogi oraz że każdy będzie skakał na moje skinienie ale jeśli hotel informuje o danych atrakcjach z których nie może skorzystać oraz ogłasza się różnorodnością jedzenia które jest zimne monotonne lub identyczne jak posiłek wcześniej (powiedziano nam że w Bułgarii jest tradycja że posiłki je się zimne..) to ewidentnie jest coś nie tak. Szkoda ponieważ hotel sam w sobie ma potencjał lecz my na pewno nie powrócimy do niego. Ogólnie rzecz ujmując - nie polecam. Pozdrawiam Dawid

  • Emilka9512019-09-20
    Bardzo dobry

    Ogólnie polecam

    Ogólnie jak na taką cenę za wakacje szczerze polecam. Wszędzie jest czysto, pokoje sprzątane codziennie. Przy basenie również czysto. Personel miły, animatorzy uśmiechnięci. Jedzenie monotonne, prawie codziennie to samo, brak owoców morza na co bardzo liczyliśmy. Zazwyczaj była ryba ale wysuszona bardzo,średnio to wyglądało. Ale pozostałe rzeczy były dobre i w dużych ilościach. All inclusive dosyć dobre, przekąski w ciągu dnia również. Ogólnie Bułgaria zrobiła na nas dobre wrażenie. Miło i czysto wbrew pozorom oraz niedrogo :) polecam!

  • 90Pau2019-09-20
    Bardzo dobry

    Hotel dla rodzin

    Polecam ten hotel przede wszystkim rodzinom z dziećmi, pokoje czyste sprzątane codziennie, pościel zmieniana co 3 dni, łóżeczka dla dzieci w bardzo dobrym stanie. Jedzenie jak na Bułgarię to całkiem niezłe, każdy znajdzie coś dla siebie.Pierwszy hotel w Bułgarii, w którym nie mieliśmy zatrucia pokarmowego :) Basen czysty, ciepła woda, jednak pomimo próśb ze strony hotelu, aby nie rezerwować leżaków przy basenie to goście hotelowi robili to nagminnie i zdarzało się, że te zarezerwowane leżaki stały wolne przez pół dnia bo nikt z nich nie korzystał. Do plaży najbliżej nie jest, na busa hotelowego też bym nie liczyła bo zabiera ludzi według swojego uznania lub w zależności od wielkości napiwku dla kierowcy, spokojnie można dotrzeć na plaże na pieszo bo jest z górki a wrócić taksówką za 5lv. Obsługa hotelowa na bardzo wysokim poziomie, są pomocni i uśmiechnięci. Ogólne wrażenie bardzo dobre.

Pokoje

Pokój ekonomiczny

  • Kod pokoju: DZZ1
  • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Studio

  • Kod pokoju: STX1
  • Metraż: 

    około 40m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • ostatni, częściowy remont: 2019
  • klimatyzacja: w cenie
  • sejf: za opłatą
  • sofa
  • biurko
  • minibar: za opłatą, napoje bezalkoholowe: za opłatą, woda: za opłatą, napoje alkoholowe: za opłatą, uzupełnianie minibaru: codziennie 09:00 - 16:30
  • telefon
  • TV kab.
  • serwis sprzątający: kilka razy w tygodniu 09:00 - 16:30, w cenie
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon
  • boczny widok na morze

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 22m2

  • Max. liczba osób: 
  • ostatni, częściowy remont: 2019
  • klimatyzacja: w cenie
  • sejf: za opłatą
  • biurko
  • minibar: za opłatą, napoje bezalkoholowe: za opłatą, woda: za opłatą, napoje alkoholowe: za opłatą, uzupełnianie minibaru: codziennie 09:00 - 16:30
  • telefon
  • Wi-Fi: za opłatą
  • TV kab.
  • serwis sprzątający: kilka razy w tygodniu 09:00 - 16:30, w cenie
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon
  • widok boczny na morze

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX3
  • Metraż: 

    około 22m2

  • Max. liczba osób: 
  • ostatni, częściowy remont: 2019
  • klimatyzacja: w cenie
  • sejf: za opłatą
  • biurko
  • minibar: za opłatą, napoje bezalkoholowe: za opłatą, woda: za opłatą, napoje alkoholowe: za opłatą, uzupełnianie minibaru: codziennie 09:00 - 16:30
  • telefon
  • Wi-Fi: za opłatą
  • TV kab.
  • serwis sprzątający: kilka razy w tygodniu 09:00 - 16:30, w cenie
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon
  • widok boczny na morze

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne
Banner wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Ważne informacje
Riwiera Bułgarska - przewodnik

Dlaczego warto wybrać MiRaBelle

  • w okolicy aquapark Aquapolis (wstęp za opłatą)
  • miniklub i atrakcje dla dzieci
  • strefa spa
Sprawdzanie ceny