Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel

Mercury

BOJ11065
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Mercury Bułgaria - Hotel
Bardzo dobry
2020-08-19

Zacznę od pozytywów, bardzo dobra lokalizacja w centrum słonecznego brzegu, zaledwie kilka kroków. Wejście do bramy hotelowej na kartę dostępową co również jest bardzo dogodne. Klimatyzacja oraz lodówka w pokoju. Pokoje starodawne. Z negatywów bardzo słaba jakość jedzenia, praktycznie codziennie to samo, jedzenie gorsze niż w fastfoodzie, prawie codziennie ryż, frytki 2 razy w ciągu tygodnia, słaba jakość mięs, soki na bazie syropu, alkohol tak rozcieńczony, że nie sposób cokolwiek wypić, jedynie co ma trochę procent to Rakija, która też jest podłej jakości. Dodatkowo otrzymaliśmy pokój od strony parkingu z marnym widokiem i ciągłym smrodem co uniemożliwiało przebywanie na balkonie. Sama miejscowość jak najbardziej na plus, dużo się dzieje, dużo barów, restauracji, więc jeśli kolejny raz w Bułgarii to na pewno nie w tym hotelu. Jedynym plusem była niska cena, jednak musieliśmy się „żywić” częściowo na mieście no i na szczęście cały tydzień człowiek się nie pochorował co miało miejsce w pobliskich hotelach takich jak Diamond.

Wojciech W
2025-09-09

Jedynym plusem hotelu jest lokalizacja i duże pokoje. Jednak jedzenie to jest jakiś dramat i to do tego stopnia ze wystawili bulki z pleśnią na śniadanie . Codziennie niemalże to samo menu. jakieś dziwne potrawki z mortadeli albo z parówki .na obiad brokuł na kolacje zupa z brokuła...nuda. Basen lata świetności ma za sobą już dawno zresztą nic sią tam nie dzieje, gdzieś obok w budynku w ramach All inclusive masz wystawione kawałki pizzy i zimne frytki oraz ciasteczka, a obok stoi i czeka wysoki niezadowolony z życia barman lejący z nalewaka jakieś dziwne soki słodkie jak sam cukier do drinka . Błędem jest myślenie ze ten barman obsłuży cię o 22:45 nawet jeśli bar jest czynny do 23 . Kubki w barze plastikowe. lodu jak na lekarstwo albo brak....parasolka wisienka? zapomnij ! Zamówiłyśmy budzenie o 4 rano- nic z tego , ale Hit to kanapki w zamówionym lunch box: dwie kromki chleba bez masła czy innego smarowidła, a w środku dumny jeden plaster mortadeli, w drugiej kanapce dla odmiany plaster żółtego sera. Nie polecam . i dziwne ze mając tak duża konkurencje poprostu nie dbają o gości. .

Renata K
2020-09-14

Nie polecam nikomu! Zachowanie obsługi chamskie, pretensjonalne, bezczelne wręcz, szczególnie szefa barów i restauracji o imieniu Aleksander. Brak szacunku do kobiet, nie było mowy o tym żeby odczuwać szacunek w przypadku prośby lub konwersacji. Jedyna osoba w miarę kompetentna to szef recepcji, Pan w okularach. Jedzenie zimne, przesolone, tluste. Świeże warzywa to ogórek i pomidor- to wszystko. Jedyne co pozostawiam bez zarzutu to pieczywo, zawsze świeże i smaczne, jedyny element który jadłam tam bez obaw. Dla osób pijących alkohol -Wasz all in wcale się tu nie opłaca, z ręka na sercu lepiej kupić w sklepie alkohol i zrezygnować z tej opcji tutaj. W tym hotelu jest on strasznie rozcieńczony, a mieszanki nazywane „drinkami” mogą jedynie przyprawić o mdłości. Kawa i czekolada z automatu dobra. Pokoje przez tydzień czasu nie sprzątane, jedna wizyta Pań z obsługi zakończona dodatkowym papierem i ręcznikami. Basen nie jest chlorowany ani w jakikolwiek sposób chroniony chemią przed bakteriami, u nas zakończyło się to infekcją w pierwszym dniu pobytu, ostrzegam wszystkie Panie i dziewczynki. Syf wszystkich gości plus srające do basenu mewy, wieczorem można zaobserwować to zjawisko. Wieczorem jest włączany filtr na kawałki brudu i to wszystko. Za taką cenę polecam wziąć sam nocleg bez wyżywienia, rano wychodzić z hotelu i wracać jak najpóźniej żeby jak najmniej spędzać tam czasu, atmosfera tego miejsca jest mocno irytująca. Szczerze odradzam pobyt w tym miejscu, taka ilość niemiłych sytuacji na wakacjach, nie sprzyja dobremu wypoczynkowi. 4 gwiazdki to nie standard europejski w tym miejscu, nie zasługują oni nawet na jedną.

samasami
2020-09-08

Pobyt w tym hotelu oceniamy na 3. Dużym plusem jest lokalizacja. Hotel nie znajduje się przy samej plaży lecz nieopodal. Również klimatyzacja w pokoju oraz mocne drinki zasługuja na pochwałę. Minusy:nazwa hotelu przed wejściem była filigranowa, korytarz prowadzący do pokoju na piętrze posiadał bardzo kiepskie oświetlonie (panuje półmrok). Pokój: łazienka była nieposprzątana w chwili zameldowania (lustro zachlapane, kafelki brudne, słabe oświetlenie, brak kontaktu). Podczas całego pobytu(8 dni) łazienka oraz pokój nie były sprzątany, jedynie sporadycznie donoszony był papier toaletowy i wymieniane ręczniki. W pokoju były pajęczyny, lodówka nie działała, dostawka dla osoby dorosłej niewygodna i skrzypiaca. Balkon od zameldowania brudny i ani razu nie sprzątany. Pokój z widokiem na parking oraz zaplecze, wyczuwalny był nieprzyjemny zapach. Winda nie sprzątana, na podłodze przez kilka dni leżało ciasteczko. Winda często nie działała. Jedzenie różnorodne lecz monotonne. Codziennie do każdego posiłku serwowany był chleb tostowy. Brak napoi gazowanych w restauracji, soki barwione i niedobre( "drapały" w gardle). Dzieci lizały łyżkę do nabierania lodów(pomimo próśb nie była ona wymieniana). Nad basenem uważajcie na srające mewy:) Brak animacji. Z basenu odpadają kafelki mozaikowe. W ostatnim dniu wylot mieliśmy o godz. 22:30, opaski odcinali o godz 16. Pan z recepcji w okularach polecił nam aby przed wylotem wykąpać się w basenie tzn. odświeżyć się przed lotem... Dużym minusem jest brak prysznica przy basenie. Wifi działało tylko w jednym miejscu w pokoju, na zewnątrz w hotelu było bardzo słabe łącze.

Mirelllka
Bardzo dobry
2020-08-26

Pokoje duże, klimatyzacja działa dobrze, lodówka, telewizor, w hotelu dość czysto. Jedzenie trochę zimne i mało przyprawione, ja jednak nie narzekałem, myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Do posiłków różne owoce, słodycze, lody, napoje, kawa, herbata, wino i piwo. Drinki dobre, szczególnie w lobby. Basen podzielony na brodzik i część dla dorosłych, woda trochę chłodna ale czysta, leżaki i parasole dostępne bez problemu. Do plaży kilka minut spacerkiem. Parasole i leżaki na plaży płatne 4 lv. Hotel w centrum miasta ale trochę na uboczu i jest spokojnie. Polecam zwiedzenie Nessebaru - taxi 20 lv. Animacje były tylko w sobotę.

piotr295
2020-08-19

Zacznę od pozytywów, bardzo dobra lokalizacja w centrum słonecznego brzegu, zaledwie kilka kroków. Wejście do bramy hotelowej na kartę dostępową co również jest bardzo dogodne. Klimatyzacja oraz lodówka w pokoju. Pokoje starodawne. Z negatywów bardzo słaba jakość jedzenia, praktycznie codziennie to samo, jedzenie gorsze niż w fastfoodzie, prawie codziennie ryż, frytki 2 razy w ciągu tygodnia, słaba jakość mięs, soki na bazie syropu, alkohol tak rozcieńczony, że nie sposób cokolwiek wypić, jedynie co ma trochę procent to Rakija, która też jest podłej jakości. Dodatkowo otrzymaliśmy pokój od strony parkingu z marnym widokiem i ciągłym smrodem co uniemożliwiało przebywanie na balkonie. Sama miejscowość jak najbardziej na plus, dużo się dzieje, dużo barów, restauracji, więc jeśli kolejny raz w Bułgarii to na pewno nie w tym hotelu. Jedynym plusem była niska cena, jednak musieliśmy się „żywić” częściowo na mieście no i na szczęście cały tydzień człowiek się nie pochorował co miało miejsce w pobliskich hotelach takich jak Diamond.

Wojciech W
2025-09-09

Jedynym plusem hotelu jest lokalizacja i duże pokoje. Jednak jedzenie to jest jakiś dramat i to do tego stopnia ze wystawili bulki z pleśnią na śniadanie . Codziennie niemalże to samo menu. jakieś dziwne potrawki z mortadeli albo z parówki .na obiad brokuł na kolacje zupa z brokuła...nuda. Basen lata świetności ma za sobą już dawno zresztą nic sią tam nie dzieje, gdzieś obok w budynku w ramach All inclusive masz wystawione kawałki pizzy i zimne frytki oraz ciasteczka, a obok stoi i czeka wysoki niezadowolony z życia barman lejący z nalewaka jakieś dziwne soki słodkie jak sam cukier do drinka . Błędem jest myślenie ze ten barman obsłuży cię o 22:45 nawet jeśli bar jest czynny do 23 . Kubki w barze plastikowe. lodu jak na lekarstwo albo brak....parasolka wisienka? zapomnij ! Zamówiłyśmy budzenie o 4 rano- nic z tego , ale Hit to kanapki w zamówionym lunch box: dwie kromki chleba bez masła czy innego smarowidła, a w środku dumny jeden plaster mortadeli, w drugiej kanapce dla odmiany plaster żółtego sera. Nie polecam . i dziwne ze mając tak duża konkurencje poprostu nie dbają o gości. .

Renata K

Mercury - informacje

Hotel Mercury będzie dobrym wyborem zarówno dla rodzin, jak i par. Obiekt położony jest ok. 150 m od piaszczystej plaży oraz w centrum kurortu, gdzie znajduje się wiele barów, klubów i restauracji. Hotel oferuje dorosłym gościom siłownię oraz program rozrywkowy, a najmłodszym wiele atrakcji, takich jak miniklub, minidyskoteka czy plac zabaw. Cała rodzina spędzi tu udane wakacje.

Położenie:

  • w centrum Słonecznego Brzegu
  • ok. 100 m od przystanku autobusowego
  • ok. 150 m od piaszczystej plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Bardzo dobry
(331 opinii)
(331 opinii)
    Lokalizacja
    Pokoje
    Obsługa
    Jakość noclegu
    Czystość
    Wartość
  • Renata K2025-09-09

    Jedynym plusem hotelu jest lokalizacja i duże pokoje. Jednak jedzenie to jest jakiś dramat i to do tego stopnia ze wystawili bulki z pleśnią na śniadanie . Codziennie niemalże to samo menu. jakieś dziwne potrawki z mortadeli albo z parówki .na obiad brokuł na kolacje zupa z brokuła...nuda. Basen lata świetności ma za sobą już dawno zresztą nic sią tam nie dzieje, gdzieś obok w budynku w ramach All inclusive masz wystawione kawałki pizzy i zimne frytki oraz ciasteczka, a obok stoi i czeka wysoki niezadowolony z życia barman lejący z nalewaka jakieś dziwne soki słodkie jak sam cukier do drinka . Błędem jest myślenie ze ten barman obsłuży cię o 22:45 nawet jeśli bar jest czynny do 23 . Kubki w barze plastikowe. lodu jak na lekarstwo albo brak....parasolka wisienka? zapomnij ! Zamówiłyśmy budzenie o 4 rano- nic z tego , ale Hit to kanapki w zamówionym lunch box: dwie kromki chleba bez masła czy innego smarowidła, a w środku dumny jeden plaster mortadeli, w drugiej kanapce dla odmiany plaster żółtego sera. Nie polecam . i dziwne ze mając tak duża konkurencje poprostu nie dbają o gości. .

  • samasami2020-09-14

    Nie polecam nikomu! Zachowanie obsługi chamskie, pretensjonalne, bezczelne wręcz, szczególnie szefa barów i restauracji o imieniu Aleksander. Brak szacunku do kobiet, nie było mowy o tym żeby odczuwać szacunek w przypadku prośby lub konwersacji. Jedyna osoba w miarę kompetentna to szef recepcji, Pan w okularach. Jedzenie zimne, przesolone, tluste. Świeże warzywa to ogórek i pomidor- to wszystko. Jedyne co pozostawiam bez zarzutu to pieczywo, zawsze świeże i smaczne, jedyny element który jadłam tam bez obaw. Dla osób pijących alkohol -Wasz all in wcale się tu nie opłaca, z ręka na sercu lepiej kupić w sklepie alkohol i zrezygnować z tej opcji tutaj. W tym hotelu jest on strasznie rozcieńczony, a mieszanki nazywane „drinkami” mogą jedynie przyprawić o mdłości. Kawa i czekolada z automatu dobra. Pokoje przez tydzień czasu nie sprzątane, jedna wizyta Pań z obsługi zakończona dodatkowym papierem i ręcznikami. Basen nie jest chlorowany ani w jakikolwiek sposób chroniony chemią przed bakteriami, u nas zakończyło się to infekcją w pierwszym dniu pobytu, ostrzegam wszystkie Panie i dziewczynki. Syf wszystkich gości plus srające do basenu mewy, wieczorem można zaobserwować to zjawisko. Wieczorem jest włączany filtr na kawałki brudu i to wszystko. Za taką cenę polecam wziąć sam nocleg bez wyżywienia, rano wychodzić z hotelu i wracać jak najpóźniej żeby jak najmniej spędzać tam czasu, atmosfera tego miejsca jest mocno irytująca. Szczerze odradzam pobyt w tym miejscu, taka ilość niemiłych sytuacji na wakacjach, nie sprzyja dobremu wypoczynkowi. 4 gwiazdki to nie standard europejski w tym miejscu, nie zasługują oni nawet na jedną.

  • Mirelllka2020-09-08

    Pobyt w tym hotelu oceniamy na 3. Dużym plusem jest lokalizacja. Hotel nie znajduje się przy samej plaży lecz nieopodal. Również klimatyzacja w pokoju oraz mocne drinki zasługuja na pochwałę. Minusy:nazwa hotelu przed wejściem była filigranowa, korytarz prowadzący do pokoju na piętrze posiadał bardzo kiepskie oświetlonie (panuje półmrok). Pokój: łazienka była nieposprzątana w chwili zameldowania (lustro zachlapane, kafelki brudne, słabe oświetlenie, brak kontaktu). Podczas całego pobytu(8 dni) łazienka oraz pokój nie były sprzątany, jedynie sporadycznie donoszony był papier toaletowy i wymieniane ręczniki. W pokoju były pajęczyny, lodówka nie działała, dostawka dla osoby dorosłej niewygodna i skrzypiaca. Balkon od zameldowania brudny i ani razu nie sprzątany. Pokój z widokiem na parking oraz zaplecze, wyczuwalny był nieprzyjemny zapach. Winda nie sprzątana, na podłodze przez kilka dni leżało ciasteczko. Winda często nie działała. Jedzenie różnorodne lecz monotonne. Codziennie do każdego posiłku serwowany był chleb tostowy. Brak napoi gazowanych w restauracji, soki barwione i niedobre( "drapały" w gardle). Dzieci lizały łyżkę do nabierania lodów(pomimo próśb nie była ona wymieniana). Nad basenem uważajcie na srające mewy:) Brak animacji. Z basenu odpadają kafelki mozaikowe. W ostatnim dniu wylot mieliśmy o godz. 22:30, opaski odcinali o godz 16. Pan z recepcji w okularach polecił nam aby przed wylotem wykąpać się w basenie tzn. odświeżyć się przed lotem... Dużym minusem jest brak prysznica przy basenie. Wifi działało tylko w jednym miejscu w pokoju, na zewnątrz w hotelu było bardzo słabe łącze.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

57 201

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 9002

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Dlaczego warto wybrać TUI?
icon-https://n-104-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976601630.svgLider niskich cen
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976339486.svgNajwiększe biuro podróży w Polsce
icon-https://r.cdn.redgalaxy.com/http/o2/TUI/hybrismedia/p/12481547534366.svg30 lat w Polsce
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976699934.svgTylko u nas opieka na wakacjach 24/7
icon-https://n-104-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976503326.svg10 000 hoteli w ponad 50 krajach
icon-https://n-106-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976241182.svgNajwyższa gwarancja ubezpieczeniowa

Dlaczego warto wybrać Mercury

  • miniklub i atrakcje dla dzieci
  • program rozrywkowy
  • komfortowo wyposażone pokoje

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Zobacz, co nowego na blogu TUI