Hotel Gasthof Adler  Austria - Hotel
Hotel Gasthof Adler  Austria - Hotel
Hotel Gasthof Adler  Austria - Hotel
Hotel Gasthof Adler  Austria - Hotel
Hotel Gasthof Adler  Austria - Hotel
Hotel Gasthof Adler  Austria - Hotel
Hotel Gasthof Adler  Austria - Hotel
Hotel Gasthof Adler  Austria - Hotel
Hotel Gasthof Adler  Austria - Hotel
Hotel Gasthof Adler  Austria - Hotel
Hotel Gasthof Adler  Austria - Hotel
Hotel Gasthof Adler  Austria - Hotel

Hotel Gasthof Adler

VOA13062
Hotel Gasthof Adler  Austria - Hotel
Hotel Gasthof Adler  Austria - Hotel
Hotel Gasthof Adler  Austria - Hotel
Hotel Gasthof Adler  Austria - Hotel
Hotel Gasthof Adler  Austria - Hotel
Hotel Gasthof Adler  Austria - Hotel
Hotel Gasthof Adler  Austria - Hotel
Hotel Gasthof Adler  Austria - Hotel
Hotel Gasthof Adler  Austria - Hotel
Hotel Gasthof Adler  Austria - Hotel
Hotel Gasthof Adler  Austria - Hotel
Hotel Gasthof Adler  Austria - Hotel
Bardzo dobry
Wyjątkowy
2014-02-12

Just returned from an excellent skiing trip to the Montafon valley when we stayed at the Hotel Adler in St Gallenkirch.Our luggage was whisked up to our room whilst we were being taken to the ski storage facility next to the main lifts. This was a free service offered by the hotel. The room we booked through Cosmos was large and well appointed with a separate toilet and bathroom. It had a balcony with some outdoor chairs but the weather was never good enough to sit outside in the evenings. Every morning from 8.00 am until 11.00 am there was a hotel shuttle to the ski lifts-a Land Rover! So no matter what time you were ready to set off you were at the lifts in 5 minutes, so no hanging about waiting for a bus. The meals were fabulous from the extensive buffet breakfast to the afternoon snack(served from 3.00 pm until 4.30 pm) to the evening meal. This was a five course meal with both Austrian and International cuisine served in the stylish restaurant. The staff were all both professional and friendly.The hotel was beautifully decorated and warm. We could detect no faults and will certainly be back.

mandrwatts
2017-03-02

Mieszkaliśmy z większej grupy na kilka dni w lutym. Zameldowanie było szybkie. Pokoje były czyste i ładne (mieszkaliśmy w pokoju typu junior suite). Łóżko było porządku, chociaż spodziewałem się drugi poduszkę w 4-gwiazdkowym hotelu. Koc był ciężki i ogromny. z widokiem na dobrze śpisz nasz pokój był bardzo, bardzo głośne, zwłaszcza we wczesnych godzinach porannych. Było tylko malusieńka butelkę bodylotion, mały bar z handsoap i dystrybutora w wannie z szampon i mydło. Te naprawdę podstawowe udogodnienia były tylko raz w trakcie naszego 4-dniowego pobytu. Ręczniki były również wymieniana tylko raz, dotyczące environmetal problemów jest dość porządku dla mnie. Ale zabrali dużych ręczników, i nie wychodzić nowe. I co najgorsze: masz szlafrok ale nie kapcie. Poprosiłem o trochę w recepcji i powiedzieli mi, że nie mają kapcie już w ogóle. Dlatego też kilka osób z centrum odnowy biologicznej były albo boso lub w ulicy buty. Poważnie? Z powrotem do naszego pokoju. Jeśli chcesz wziąć prysznic, trzeba było się wspinać w wannie pierwszy co było dość wysokie. Personel porządkowy był bardzo unmotivated, chociaż zostawiliśmy dobre wskazówki od początku. sauna i centrum odnowy biologicznej był mały i dla mnie bardzo niewygodne ponieważ wszyscy ludzie w leżaki gdzie naprzeciwko do sauny. Czułem się jak po widowni oglądać. W restauracji nie było 4-gwiazdkowy jakość. Po pierwsze nasza obsługa była ładna, ale bardzo, bardzo intensywne i niezorganizowani. Jedzenie wahał się od bardzo dobre i straszne (zwłaszcza niektórych wegetariańskich posiłków) . Śniadanie było bardzo złe żart po 4-gwiazdkowym hotelu, tylko bardzo mało opcji do wyboru i było to samo każdego dnia. Kawa była umieścić na stole w dużym dzbanki co jest niezwykłe jak na cztery gwiazdki. W barze napoje zajęło prawie od zawsze i zabrakło i że częściej niż rozsądna. wymeldowanie ponownie było bardzo nieprofesjonalne z młodszych dziewczyna absolutnie prowadzenia przypominam sobie co oznacza bardzo głośno mówił o cenę, rezerwacji i płatności. Ja tak jak transfer zaproponowali, była zbyt mocna pracy razy mogło być rozbudowane trochę dłużej w godzinach popołudniowych. Dla mnie byłoby to dobre 3 - gwiazdkowy hotel, ale w żaden sposób to 4-gwiazdkowy. Smutno powiedzieć, ale nie wrócę.

Hatschko
Bardzo dobry
2018-03-19

The restaurant offers international or regional cuisine, the daily menu choices are always creative and spot on. The cuisine is of the highest quality, featuring both local and unusual delicacies. We were told the food is being served on antique tables in Montafon parlour. The impressively stocked wine cellar offers an unusual selection of both rare and everyday wines. Although the dining room is not huge, it is still good for big parties. Happy they were able to accommodate our group of 13 people. Kids were very happy with the kids menu (6-9 euro), options - spatzle, schnitzel or hot dogs with fries. Soup was a great appetizer. I loved the fish and risotto dish, rib eye was excellent too.

Julia S
Wyjątkowy
2018-02-08

The menu features many regional specialties from the Montafon Valley. The portions are typically Austrian, large. The small mixed salads consist of about 10 kinds of salad and they make great starters. The choice of meat, fish and vegetarian dishes is quite ample. As for wine, we chose the Heideboden, a fine red wine sold by the glass for 5.80€ or by the bottle, which was excellent. The greeting was warm and friendly and we were asked how were were enjoying our meal, which was delicious. Hotel Adler exhibits Austrian hospitality and charm at its best.

2FlyingCoconuts
Bardzo dobry
2016-03-07

I went to Voralberg last week with the family for a ski trip to Montafon and stayed in der Adler. Staff is very friendly and very willing to help you out with anything. They have an a la carte restaurant which I did not visit, and a dining room for a pre selected 4/5 course dinner in the evening (which I opted for). Food in general was typical Austrian (a bit heavy on the carbs) but decent quality. The hotel has a lovely sauna, but unfortunately misses out on a swimming pool. Overall a good choice for an active stay in the mountains and the hotel jeep service to the funicular is excellent.

pimv896
Wyjątkowy
2014-02-12

Just returned from an excellent skiing trip to the Montafon valley when we stayed at the Hotel Adler in St Gallenkirch.Our luggage was whisked up to our room whilst we were being taken to the ski storage facility next to the main lifts. This was a free service offered by the hotel. The room we booked through Cosmos was large and well appointed with a separate toilet and bathroom. It had a balcony with some outdoor chairs but the weather was never good enough to sit outside in the evenings. Every morning from 8.00 am until 11.00 am there was a hotel shuttle to the ski lifts-a Land Rover! So no matter what time you were ready to set off you were at the lifts in 5 minutes, so no hanging about waiting for a bus. The meals were fabulous from the extensive buffet breakfast to the afternoon snack(served from 3.00 pm until 4.30 pm) to the evening meal. This was a five course meal with both Austrian and International cuisine served in the stylish restaurant. The staff were all both professional and friendly.The hotel was beautifully decorated and warm. We could detect no faults and will certainly be back.

mandrwatts
2017-03-02

Mieszkaliśmy z większej grupy na kilka dni w lutym. Zameldowanie było szybkie. Pokoje były czyste i ładne (mieszkaliśmy w pokoju typu junior suite). Łóżko było porządku, chociaż spodziewałem się drugi poduszkę w 4-gwiazdkowym hotelu. Koc był ciężki i ogromny. z widokiem na dobrze śpisz nasz pokój był bardzo, bardzo głośne, zwłaszcza we wczesnych godzinach porannych. Było tylko malusieńka butelkę bodylotion, mały bar z handsoap i dystrybutora w wannie z szampon i mydło. Te naprawdę podstawowe udogodnienia były tylko raz w trakcie naszego 4-dniowego pobytu. Ręczniki były również wymieniana tylko raz, dotyczące environmetal problemów jest dość porządku dla mnie. Ale zabrali dużych ręczników, i nie wychodzić nowe. I co najgorsze: masz szlafrok ale nie kapcie. Poprosiłem o trochę w recepcji i powiedzieli mi, że nie mają kapcie już w ogóle. Dlatego też kilka osób z centrum odnowy biologicznej były albo boso lub w ulicy buty. Poważnie? Z powrotem do naszego pokoju. Jeśli chcesz wziąć prysznic, trzeba było się wspinać w wannie pierwszy co było dość wysokie. Personel porządkowy był bardzo unmotivated, chociaż zostawiliśmy dobre wskazówki od początku. sauna i centrum odnowy biologicznej był mały i dla mnie bardzo niewygodne ponieważ wszyscy ludzie w leżaki gdzie naprzeciwko do sauny. Czułem się jak po widowni oglądać. W restauracji nie było 4-gwiazdkowy jakość. Po pierwsze nasza obsługa była ładna, ale bardzo, bardzo intensywne i niezorganizowani. Jedzenie wahał się od bardzo dobre i straszne (zwłaszcza niektórych wegetariańskich posiłków) . Śniadanie było bardzo złe żart po 4-gwiazdkowym hotelu, tylko bardzo mało opcji do wyboru i było to samo każdego dnia. Kawa była umieścić na stole w dużym dzbanki co jest niezwykłe jak na cztery gwiazdki. W barze napoje zajęło prawie od zawsze i zabrakło i że częściej niż rozsądna. wymeldowanie ponownie było bardzo nieprofesjonalne z młodszych dziewczyna absolutnie prowadzenia przypominam sobie co oznacza bardzo głośno mówił o cenę, rezerwacji i płatności. Ja tak jak transfer zaproponowali, była zbyt mocna pracy razy mogło być rozbudowane trochę dłużej w godzinach popołudniowych. Dla mnie byłoby to dobre 3 - gwiazdkowy hotel, ale w żaden sposób to 4-gwiazdkowy. Smutno powiedzieć, ale nie wrócę.

Hatschko

Hotel Gasthof Adler - informacje

Hotel Gasthof Adler zlokalizowany jest w centrum miejscowości St. Gallenkirch w odległości ok. 700 m od stoku narciarskiego. W pobliżu hotelu znajduje się przystanek skibusa i trasa narciarstwa biegowego. Na miejscu goście mogą zrelaksować się w strefie spa.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Zwierzęta domowe
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • w centrum St. Gallenkirch
  • ok. 700 m od stoku narciarskiego
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(53 opinie)
(53 opinie)
    Czystość
    Obsługa
    Pokoje
    Lokalizacja
    Wartość
    Jakość noclegu
  • Hatschko2017-03-02

    Mieszkaliśmy z większej grupy na kilka dni w lutym. Zameldowanie było szybkie. Pokoje były czyste i ładne (mieszkaliśmy w pokoju typu junior suite). Łóżko było porządku, chociaż spodziewałem się drugi poduszkę w 4-gwiazdkowym hotelu. Koc był ciężki i ogromny. z widokiem na dobrze śpisz nasz pokój był bardzo, bardzo głośne, zwłaszcza we wczesnych godzinach porannych. Było tylko malusieńka butelkę bodylotion, mały bar z handsoap i dystrybutora w wannie z szampon i mydło. Te naprawdę podstawowe udogodnienia były tylko raz w trakcie naszego 4-dniowego pobytu. Ręczniki były również wymieniana tylko raz, dotyczące environmetal problemów jest dość porządku dla mnie. Ale zabrali dużych ręczników, i nie wychodzić nowe. I co najgorsze: masz szlafrok ale nie kapcie. Poprosiłem o trochę w recepcji i powiedzieli mi, że nie mają kapcie już w ogóle. Dlatego też kilka osób z centrum odnowy biologicznej były albo boso lub w ulicy buty. Poważnie? Z powrotem do naszego pokoju. Jeśli chcesz wziąć prysznic, trzeba było się wspinać w wannie pierwszy co było dość wysokie. Personel porządkowy był bardzo unmotivated, chociaż zostawiliśmy dobre wskazówki od początku. sauna i centrum odnowy biologicznej był mały i dla mnie bardzo niewygodne ponieważ wszyscy ludzie w leżaki gdzie naprzeciwko do sauny. Czułem się jak po widowni oglądać. W restauracji nie było 4-gwiazdkowy jakość. Po pierwsze nasza obsługa była ładna, ale bardzo, bardzo intensywne i niezorganizowani. Jedzenie wahał się od bardzo dobre i straszne (zwłaszcza niektórych wegetariańskich posiłków) . Śniadanie było bardzo złe żart po 4-gwiazdkowym hotelu, tylko bardzo mało opcji do wyboru i było to samo każdego dnia. Kawa była umieścić na stole w dużym dzbanki co jest niezwykłe jak na cztery gwiazdki. W barze napoje zajęło prawie od zawsze i zabrakło i że częściej niż rozsądna. wymeldowanie ponownie było bardzo nieprofesjonalne z młodszych dziewczyna absolutnie prowadzenia przypominam sobie co oznacza bardzo głośno mówił o cenę, rezerwacji i płatności. Ja tak jak transfer zaproponowali, była zbyt mocna pracy razy mogło być rozbudowane trochę dłużej w godzinach popołudniowych. Dla mnie byłoby to dobre 3 - gwiazdkowy hotel, ale w żaden sposób to 4-gwiazdkowy. Smutno powiedzieć, ale nie wrócę.

  • Julia S2018-03-19
    Bardzo dobry

    The restaurant offers international or regional cuisine, the daily menu choices are always creative and spot on. The cuisine is of the highest quality, featuring both local and unusual delicacies. We were told the food is being served on antique tables in Montafon parlour. The impressively stocked wine cellar offers an unusual selection of both rare and everyday wines. Although the dining room is not huge, it is still good for big parties. Happy they were able to accommodate our group of 13 people. Kids were very happy with the kids menu (6-9 euro), options - spatzle, schnitzel or hot dogs with fries. Soup was a great appetizer. I loved the fish and risotto dish, rib eye was excellent too.

  • 2FlyingCoconuts2018-02-08
    Wyjątkowy

    The menu features many regional specialties from the Montafon Valley. The portions are typically Austrian, large. The small mixed salads consist of about 10 kinds of salad and they make great starters. The choice of meat, fish and vegetarian dishes is quite ample. As for wine, we chose the Heideboden, a fine red wine sold by the glass for 5.80€ or by the bottle, which was excellent. The greeting was warm and friendly and we were asked how were were enjoying our meal, which was delicious. Hotel Adler exhibits Austrian hospitality and charm at its best.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się beztroskim czasem na stoku

Co 30 narciarz

ulega wypadkowi na stoku i wymaga pomocy medycznej w postaci zaopatrzenia ambulatoryjnego lub hospitalizacji

55 000zł
aż tyle

kosztował najdroższy transport medyczny ze stoku przy użyciu helikoptera do najbliższej placówki medycznej

Co 50
poszkodowany

wymaga specjalistycznego transportu do kraju zamieszkania, karta EKUZ nie zapewnia pokrycia tych kosztów

Większość
Klientów

rozszerza ubezpieczenie o dodatkową ochronę po spożyciu alkoholu obejmującą NNW zaistniałych pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Hotel Gasthof Adler

  • w centrum St. Gallenkirch
  • darmowe Wi-Fi w całym hotelu
  • przystanek skibusa przy hotelu

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Zobacz, co nowego na blogu TUI