Goście cenią ten hotel za...
- Pokoje
- Jakość noclegu
- Czystość
- Obsługa
- Wartość
- Lokalizacja
Melia Durres - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Leżaki i parasole w cenie
- Dla rodzin
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 34 km od centrum Durres
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 45 min
- Pokoje
- Jakość noclegu
- Czystość
- Obsługa
- Wartość
- Lokalizacja
- Maya G2024-11-22Wyjątkowy
Przepiękny nowoczesny hotel w którym można przede wszystkim wypocząć. Komfortowe czyste pokoje, zadbane otoczenie hotelu i spokojne wieczory tematyczne. Jedzenie jest bardzo dobre, mnóstwo leżaków na plaży i rewelacyjny miniklub dla dzieci. Serdecznie polecam!
- 81michalina_2024-07-03Wyjątkowy
Beach bar godny polecenia, obsługa miła i zabawna, napoje i koktajle bardzo smaczne , różnorodne, kolorowe. Chłopaki dbają o wspaniała atmosferę. Wyczarują każdą zachciankę, polecam skorzystać z miłej obsługi, oprócz napojów można miło spędzić czas przy barze, polecam
- Anna H2024-06-30
Mam mieszane odczucia co do hotelu. Z jednej strony hotel nowy, pokoje duże, przestronne z piękną łazienką, baseny ogromne z ciepłą wodą, szeroka plaża z dużą ilością leżaków, jedzenie ok. Z drugiej strony podział gości na tych zwykłych i tych level. Wykupując wczasy w TUI nie było możliwości wykupić tej opcji. Na miejscu okazało się, że goście Level mają swoje baseny na dachu, swoje bary, swoją restaurację, do których pozostali goście nie mają wstępu. I byłoby ok, gdybym nie była świadkiem jak na głównym basenie rodzina, która zajęła łóżko przy została przez obsługę basenową wyproszona z niego, bo są one dla gości level, którzy za nie zapłacili. Nie było żadnej o tym informacji na łóżkach, że są one dla gości specjalnych. Na kolejny dzień pojawiły się kartki na tych łóżkach, że są one zarezerwowane dla gości level, którzy jak zaobserwowałam przychodzili po wielu godzinach na te łóżka, które przez pół dnia były puste, a inni musieli szukać wolnych leżaków przy basenie, których po godzinie 9.00 już nie było. Sprzątanie pokoju było 4/5, łóżko pościelone, kosze opróżnione, czasem ręcznik był wymieniony. Problem z all inclusive w barach, w jednych coś było w cenie, w drugich trzeba było za to zapłacić. Doba hotelowa zaczyna się o 15.00, ale o tej godzinie pokój nie był jeszcze gotowy, kazano nam czekać 15 minut. Po 15 minutach i odczekaniu znowu w kolejce pokój dalej nie był gotowy. Czekaliśmy kolejne 15 minut, kiedy nie chciałam już stać w kolejce po raz kolejny i podeszłam do obsługi w recepcji usłyszałam, że w tej chwili kogoś obsługuje i mam dalej czekać. Nie byłoby problemu, gdybyśmy dostali opaski i moglibyśmy iść coś zjeść i wrócić do recepcji za godzinę, ale nam tego nie zaproponowano, tylko kazano czekać, w ogóle nami się nie interesując. Nie spotkałam się nigdzie z takim brakiem profesjonalizmu. Mam bardzo mieszane odczucia co do personelu, są to rzeczy, które psują efekt końcowy. Na całokształt wrażeń z danego miejsca ma wpływ wiele spraw, nie tylko nowy, piękny hotel, ale również miłe podejście do gościa, które czasami rekompensuje słaby hotel. Ja niestety tego nie doświadczyłam i raczej nie będę tego hotelu polecać, jeżeli chcesz zakupić zwykły pokój, to radzę się zastanowić.