La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel

La Gemma Dell `Est Resort

ZNZ40012

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
La Gemma Dell `Est Resort  Zanzibar - Hotel
Wyjątkowy
2025-03-20

Nasza opinia o hotelu Riu Jambo Byliśmy w hotelu Riu Jambo we dwoje w terminie 27.02-10.03 tego roku. Ogólnie hotel bardzo fajny, jednak duży minus to budowa obok, która niestety zakłócała cały wypoczynek. Z tego powodu polecamy odwiedzić ten hotel dopiero po zakończeniu prac budowlanych. Dodatkowo polecamy kupować wycieczki od lokalnych przewodników – są o połowę tańsze niż te oferowane przez TUI, a nikt was nie oszuka. Zalety hotelu: 1. Czysta, szeroka plaża z pięknym oceanem – największy atut tego miejsca. Co ważne, ocean nie ma odczuwalnych przypływów i odpływów, więc można bez przerwy cieszyć się kąpielami. 2. Wyżywienie bardzo dobre, każdy znajdzie coś dla siebie. Jednak po 10 dniach jedzenie zaczęło się nam nudzić, bo codziennie było to samo. Na plus restauracje a’la carte – zwłaszcza japońska/chińska, która serwowała naprawdę pyszne dania. Polecamy odwiedzić je kilka razy. 3. Atrakcje wodne – kajaki, deska SUP, rowerki wodne – świetny pomysł na aktywne spędzanie czasu. W cenie pobytu można z nich korzystać przez godzinę dziennie. 4. Animacje i rozrywka – bardzo fajne, ciekawe występy taneczne i muzyka na żywo wieczorami, co tworzyło świetną atmosferę. 5. Sport – duży wybór zajęć sportowych, więc można aktywnie spędzić czas, jeśli ktoś nie lubi tylko leżenia na plaży. Wady hotelu: 1. Monotonność wyżywienia – choć jedzenie było dobre, to menu się nie zmieniało, przez co po kilku dniach wszystko zaczęło się powtarzać. 2. Pokoje – dostaliśmy drugi pokój na 5 piętrze i sprzątanie tam było tragedią. Pani sprzątaczka ograniczała się do ścielenia łóżka i wymiany ręczników. Często brakowało nam wody, płynu do mycia i papieru toaletowego. Zgłaszaliśmy to, ale bez efektu. 3. Budowa – najgorsza część naszego pobytu. Dostaliśmy pokój na 8 piętrze tuż przy budowie. Balkon był non stop brudny, pokryty pyłem. Nie dało się tam usiąść, a nawet powiesić ręczników. Jako alergiczka musiałam cały czas brać leki, co zepsuło mi początek wakacji. Próbowaliśmy zmienić pokój, ale recepcja chciała za to 450$. Dopiero po interwencji TUI udało się dostać nowy pokój – po 5 dniach, i to bez dopłaty. 4. Recepcja – niestety obsługa recepcji pozostawia wiele do życzenia. Poprosiliśmy o butelkę wody przed wycieczką, ale nikt nie chciał nam pomóc. Ogólnie podejście bardzo mało pomocne. 5. Alkohol – duże rozczarowanie. W ofercie było może 6 drinków, a wszystkie smakowały podobnie. Mojito to bardziej woda z limonką i miętą niż porządny koktajl. 6. Braki wody i prądu – codziennie przez około godzinę nie było wody ani prądu, co bywało bardzo uciążliwe, szczególnie gdy wracaliśmy z plaży lub szykowaliśmy się na wieczorne wyjście. Podsumowanie: Największym atutem hotelu jest plaża i ocean – widoki są nie do opisania, po prostu cudowne. Jednak przez trwającą budowę pobyt stracił na jakości. Jeśli planujecie wyjazd do Riu Jambo, radzimy poczekać, aż prace budowlane się skończą. Jedzenie i napoje nie zachwycają, więc lepiej nie nastawiać się na kulinarne doznania. Mimo wszystko po zakończeniu budowy miejsce ma ogromny potencjał.

Julia K
2025-07-04

Mieliśmy okazję odwiedzić kolejny po Wyspach Zielonego Przylądka hotel sieci RIU. Tym razem niestety wielkie rozczarowanie. Po pierwsze: biuro podróży TUI w swojej ofercie nie informuje o trwającej budowie na sąsiedniej działce. Hałas niestety nie do zniesienia od świtu do zmroku. Po wykupieniu oferty, po kilku miesiącach TUI podsyła maila z informacją, o możliwych niedogodnościach z powodu budowy, ale zapewnia, że hotel stara się przydzielać lepsze pokoje. Niestety to nie jest prawdą, hotel kwateruje klientów w piwnicy, a na pozomie balustrady w pokoju rosną krzaki, które zasłanają wszystko. Informacja powinna być jasno zawarta w umowie, zwykły mail z informacją o niedogodnościach nie zmienia warunków umowy. Pozew przeciwko TUI w sądzie. Po drugie: Rozczarowało nas jedzenie. To był dwutygoniowy urlop a jedzienie bardzo powtarzalne każdego dnia. Po miłym zaskoczeniu w hotelu Riu na Wyspach Zielonego Przylądka w Riu Jambo ogromne rozczarowanie. Śniadania bardzo powtarzalne, codziennie to samo. podobnie z lunchem i kolacjami. Przesuszone ryby, twarde wręcz nie do zjedzenia mięsa, mały wybór dań. Czy w tym hotelu nikt nie próbuje czy to się da zjeść bo jest poprostu niezjadliwe. Po trzecie pokój: Jak na w miarę nowy hotel niemiłe rozczarowanie. Już piewszej nocy przy rozpakowywaniu rozpadła się szuflada, poobijane ściany i drzwi. Łóżka wędrójące po całym pokoju bo są tak niestabilne. W łazience oprócz żelu po prysznic brak innych kosmetyków. O krem do golenia i golarkę trzeba się upominać. Pokoje sprzątane codzienne. Po czwarte: animacje wieczorne przeciętne. Wieczór masajski wręcz nudny a piękno afryki opisane piosenkami Madonny nijak ma się do siebie. Hotel chyba ma świadomość niedociągnieć bo zrobił dla gości ankietę o jakości usług. Jedyna zmiana po tej akcji to że personel był jeszcze bardziej miły. Dużym atutem przyznaję tego hotelu jest przemiły personel. To jest wartość tego hotelu, ale to nie rozwiązuje problemów, które mam ten hotel. Ludzie tam pracujący są naprawdę wspaniali ale czas pomyśleć o zmianie managerów. Hotel ma 3 restauracje tematyczne. Kulinarium bardzo sie broni jakością potraw, Yunnan również ale restauracja włoska była ogromnym rozczarowaniem, bruschetta jako zgrillowana buła z czterema kawałkami rzuconego pomidora ... totalna porażka. Mając aplikację RIU można wielokrotnie chodzić do restauracji tematycznych. To jest jakiś patent na niesmaczne jedzenie podczas kolacji. Podsumując: hotel jeśli poprawi jakość serwowanych potraw, po zakończeniu budowy obok, po poprawieniu jakości wieczornych rozrywek będzie mógł starać się o miano najlepszego hotelu na Zanzibarze. Na dzień dzisiejszy nie zasługuje na 5 gwiazdek. Czy wrócę... na pewno nie na dzień dzisiejszy, a jeśli podejmę decyzję o powrocie na Zanzibar .... będę szukał innego hotelu i myślę że taki znajdę. Riu Jambo bardzo nas rozczarowało niestety. Zmiana pokoju w aplikacji za nie duzą opłatą była możliwa w recepcji po zapłaceniu całej kwoty za pobyt dwutygodniowy, w aplikacji możliwa była dopłata za przedłużenie pobytu, a recepcji niestety nie było zgody na to. Hotel RIU Jambo weź przykład z hotelu na Capo Verde jeśli chodzi o jakość usług, bo na dzień dzisiejszy uważam że nie należy się Wam 5 gwiazdek a jedzenie serwowane jest zwyczajnie niesmaczne. Na dzień dzisiejszy ....niestety nie polecam

MarJan M
Wyjątkowy
2025-06-07

Hotel nowy, w doskonałej lokalizacji. Moim zdaniem to najlepszy hotel na Zanzibarze. Wszystko nowe, czyściutkie, szeroki wybór dań w restauracji, pokoje nowoczesne, codziennie sprzątane. Obsługa dba o każdy detal aby goście byli zadowoleni. Na plaży i przy basenie mnóstwo leżaków. Plaża bezodpływowa długa i szeroka, przy plaży stragany z pamiątkami. W okolicy jest lokalny market oraz blisko jest do miasteczka Nungwi.

Aleksandra C
Wyjątkowy
2025-04-24

Hotel Riu Jambo jest najlepszym miejscem, w jakim byłam kiedykolwiek. Obsługa, jedzenie, drinki, plaża, pokoje - wszystko - było na najwyższym poziomie. Hotel jest cudowny. Nigdy nie było problemu z leżakami na plaży, czy przy basenie. Pokoje codziennie dokładnie sprzątane. Codziennie były organizowane jakieś występy, gry i zabawy, a na koniec dyskoteka, która absolutnie nie wpływała na wypoczynek. Pokoje klimatyzowane. I mała przestroga dla tych, którzy nigdy nie byli na egzotyce - to są Tropiki, jest wilgotno, więc zostawcie klimatyzację włączoną nawet na noc. Hotel Riu Jambo is the best place I've ever been. Service, food, drinks, beach, rooms - everything - was top notch. The hotel is wonderful. There was never a problem with sunbeds on the beach or by the pool. The rooms were cleaned thoroughly every day. Every day there were some shows, games and fun, and at the end there was a disco, which absolutely did not affect the rest. The rooms were air-conditioned. And a small warning for those who have never been to an exotic place - this is the Tropics, it is humid, so leave the air conditioning on even at night.

Agata S
Wyjątkowy
2025-04-06

Cudowne miejsce, wszystko na najlepszym poziomie, plaża, jedzenie, obsługa. Cudna restauracja i bar na morzu dziewczyny z baru Catherine, Magereth and Imelda bardzo miłe, serdeczne i pomocne. Piękne widoki, dobre drinki. Cudowny zachód słońca.

Karina S
2025-03-20

Nasza opinia o hotelu Riu Jambo Byliśmy w hotelu Riu Jambo we dwoje w terminie 27.02-10.03 tego roku. Ogólnie hotel bardzo fajny, jednak duży minus to budowa obok, która niestety zakłócała cały wypoczynek. Z tego powodu polecamy odwiedzić ten hotel dopiero po zakończeniu prac budowlanych. Dodatkowo polecamy kupować wycieczki od lokalnych przewodników – są o połowę tańsze niż te oferowane przez TUI, a nikt was nie oszuka. Zalety hotelu: 1. Czysta, szeroka plaża z pięknym oceanem – największy atut tego miejsca. Co ważne, ocean nie ma odczuwalnych przypływów i odpływów, więc można bez przerwy cieszyć się kąpielami. 2. Wyżywienie bardzo dobre, każdy znajdzie coś dla siebie. Jednak po 10 dniach jedzenie zaczęło się nam nudzić, bo codziennie było to samo. Na plus restauracje a’la carte – zwłaszcza japońska/chińska, która serwowała naprawdę pyszne dania. Polecamy odwiedzić je kilka razy. 3. Atrakcje wodne – kajaki, deska SUP, rowerki wodne – świetny pomysł na aktywne spędzanie czasu. W cenie pobytu można z nich korzystać przez godzinę dziennie. 4. Animacje i rozrywka – bardzo fajne, ciekawe występy taneczne i muzyka na żywo wieczorami, co tworzyło świetną atmosferę. 5. Sport – duży wybór zajęć sportowych, więc można aktywnie spędzić czas, jeśli ktoś nie lubi tylko leżenia na plaży. Wady hotelu: 1. Monotonność wyżywienia – choć jedzenie było dobre, to menu się nie zmieniało, przez co po kilku dniach wszystko zaczęło się powtarzać. 2. Pokoje – dostaliśmy drugi pokój na 5 piętrze i sprzątanie tam było tragedią. Pani sprzątaczka ograniczała się do ścielenia łóżka i wymiany ręczników. Często brakowało nam wody, płynu do mycia i papieru toaletowego. Zgłaszaliśmy to, ale bez efektu. 3. Budowa – najgorsza część naszego pobytu. Dostaliśmy pokój na 8 piętrze tuż przy budowie. Balkon był non stop brudny, pokryty pyłem. Nie dało się tam usiąść, a nawet powiesić ręczników. Jako alergiczka musiałam cały czas brać leki, co zepsuło mi początek wakacji. Próbowaliśmy zmienić pokój, ale recepcja chciała za to 450$. Dopiero po interwencji TUI udało się dostać nowy pokój – po 5 dniach, i to bez dopłaty. 4. Recepcja – niestety obsługa recepcji pozostawia wiele do życzenia. Poprosiliśmy o butelkę wody przed wycieczką, ale nikt nie chciał nam pomóc. Ogólnie podejście bardzo mało pomocne. 5. Alkohol – duże rozczarowanie. W ofercie było może 6 drinków, a wszystkie smakowały podobnie. Mojito to bardziej woda z limonką i miętą niż porządny koktajl. 6. Braki wody i prądu – codziennie przez około godzinę nie było wody ani prądu, co bywało bardzo uciążliwe, szczególnie gdy wracaliśmy z plaży lub szykowaliśmy się na wieczorne wyjście. Podsumowanie: Największym atutem hotelu jest plaża i ocean – widoki są nie do opisania, po prostu cudowne. Jednak przez trwającą budowę pobyt stracił na jakości. Jeśli planujecie wyjazd do Riu Jambo, radzimy poczekać, aż prace budowlane się skończą. Jedzenie i napoje nie zachwycają, więc lepiej nie nastawiać się na kulinarne doznania. Mimo wszystko po zakończeniu budowy miejsce ma ogromny potencjał.

Julia K
2025-07-04

Mieliśmy okazję odwiedzić kolejny po Wyspach Zielonego Przylądka hotel sieci RIU. Tym razem niestety wielkie rozczarowanie. Po pierwsze: biuro podróży TUI w swojej ofercie nie informuje o trwającej budowie na sąsiedniej działce. Hałas niestety nie do zniesienia od świtu do zmroku. Po wykupieniu oferty, po kilku miesiącach TUI podsyła maila z informacją, o możliwych niedogodnościach z powodu budowy, ale zapewnia, że hotel stara się przydzielać lepsze pokoje. Niestety to nie jest prawdą, hotel kwateruje klientów w piwnicy, a na pozomie balustrady w pokoju rosną krzaki, które zasłanają wszystko. Informacja powinna być jasno zawarta w umowie, zwykły mail z informacją o niedogodnościach nie zmienia warunków umowy. Pozew przeciwko TUI w sądzie. Po drugie: Rozczarowało nas jedzenie. To był dwutygoniowy urlop a jedzienie bardzo powtarzalne każdego dnia. Po miłym zaskoczeniu w hotelu Riu na Wyspach Zielonego Przylądka w Riu Jambo ogromne rozczarowanie. Śniadania bardzo powtarzalne, codziennie to samo. podobnie z lunchem i kolacjami. Przesuszone ryby, twarde wręcz nie do zjedzenia mięsa, mały wybór dań. Czy w tym hotelu nikt nie próbuje czy to się da zjeść bo jest poprostu niezjadliwe. Po trzecie pokój: Jak na w miarę nowy hotel niemiłe rozczarowanie. Już piewszej nocy przy rozpakowywaniu rozpadła się szuflada, poobijane ściany i drzwi. Łóżka wędrójące po całym pokoju bo są tak niestabilne. W łazience oprócz żelu po prysznic brak innych kosmetyków. O krem do golenia i golarkę trzeba się upominać. Pokoje sprzątane codzienne. Po czwarte: animacje wieczorne przeciętne. Wieczór masajski wręcz nudny a piękno afryki opisane piosenkami Madonny nijak ma się do siebie. Hotel chyba ma świadomość niedociągnieć bo zrobił dla gości ankietę o jakości usług. Jedyna zmiana po tej akcji to że personel był jeszcze bardziej miły. Dużym atutem przyznaję tego hotelu jest przemiły personel. To jest wartość tego hotelu, ale to nie rozwiązuje problemów, które mam ten hotel. Ludzie tam pracujący są naprawdę wspaniali ale czas pomyśleć o zmianie managerów. Hotel ma 3 restauracje tematyczne. Kulinarium bardzo sie broni jakością potraw, Yunnan również ale restauracja włoska była ogromnym rozczarowaniem, bruschetta jako zgrillowana buła z czterema kawałkami rzuconego pomidora ... totalna porażka. Mając aplikację RIU można wielokrotnie chodzić do restauracji tematycznych. To jest jakiś patent na niesmaczne jedzenie podczas kolacji. Podsumując: hotel jeśli poprawi jakość serwowanych potraw, po zakończeniu budowy obok, po poprawieniu jakości wieczornych rozrywek będzie mógł starać się o miano najlepszego hotelu na Zanzibarze. Na dzień dzisiejszy nie zasługuje na 5 gwiazdek. Czy wrócę... na pewno nie na dzień dzisiejszy, a jeśli podejmę decyzję o powrocie na Zanzibar .... będę szukał innego hotelu i myślę że taki znajdę. Riu Jambo bardzo nas rozczarowało niestety. Zmiana pokoju w aplikacji za nie duzą opłatą była możliwa w recepcji po zapłaceniu całej kwoty za pobyt dwutygodniowy, w aplikacji możliwa była dopłata za przedłużenie pobytu, a recepcji niestety nie było zgody na to. Hotel RIU Jambo weź przykład z hotelu na Capo Verde jeśli chodzi o jakość usług, bo na dzień dzisiejszy uważam że nie należy się Wam 5 gwiazdek a jedzenie serwowane jest zwyczajnie niesmaczne. Na dzień dzisiejszy ....niestety nie polecam

MarJan M

La Gemma Dell `Est Resort - informacje

Obiekt Diamonds La Gemma dell'Est znajduje się niedaleko miejscowości Nungwi, na samej północy Zanzibaru. To jeden z najchętniej wybieranych hoteli przez gości. Na terenie obiektu znaleźć można duży basen, kort tenisowy, salę fitness, strefę spa oraz 4 restauracje a la carte z ciekawą ofertą kulinarną. Dodatkowym atutem są programy animacyjne dla najmłodszych. Hotel otrzymał ponadto certyfikat jakości na TripAdvsiorze. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Piaszczysta plaża
  • Menu dla dzieci
  • Spa

Położenie:

  • bezpośrednio przy piaszczystej plaży
  • ok. 2 km do miejscowości Nungwi
  • czas dojazdu z lotniska ok. 1 godz. 15 min
World map
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(1298 opinii)
(1298 opinii)
    Lokalizacja
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
  • MarJan M2025-07-04

    Mieliśmy okazję odwiedzić kolejny po Wyspach Zielonego Przylądka hotel sieci RIU. Tym razem niestety wielkie rozczarowanie. Po pierwsze: biuro podróży TUI w swojej ofercie nie informuje o trwającej budowie na sąsiedniej działce. Hałas niestety nie do zniesienia od świtu do zmroku. Po wykupieniu oferty, po kilku miesiącach TUI podsyła maila z informacją, o możliwych niedogodnościach z powodu budowy, ale zapewnia, że hotel stara się przydzielać lepsze pokoje. Niestety to nie jest prawdą, hotel kwateruje klientów w piwnicy, a na pozomie balustrady w pokoju rosną krzaki, które zasłanają wszystko. Informacja powinna być jasno zawarta w umowie, zwykły mail z informacją o niedogodnościach nie zmienia warunków umowy. Pozew przeciwko TUI w sądzie. Po drugie: Rozczarowało nas jedzenie. To był dwutygoniowy urlop a jedzienie bardzo powtarzalne każdego dnia. Po miłym zaskoczeniu w hotelu Riu na Wyspach Zielonego Przylądka w Riu Jambo ogromne rozczarowanie. Śniadania bardzo powtarzalne, codziennie to samo. podobnie z lunchem i kolacjami. Przesuszone ryby, twarde wręcz nie do zjedzenia mięsa, mały wybór dań. Czy w tym hotelu nikt nie próbuje czy to się da zjeść bo jest poprostu niezjadliwe. Po trzecie pokój: Jak na w miarę nowy hotel niemiłe rozczarowanie. Już piewszej nocy przy rozpakowywaniu rozpadła się szuflada, poobijane ściany i drzwi. Łóżka wędrójące po całym pokoju bo są tak niestabilne. W łazience oprócz żelu po prysznic brak innych kosmetyków. O krem do golenia i golarkę trzeba się upominać. Pokoje sprzątane codzienne. Po czwarte: animacje wieczorne przeciętne. Wieczór masajski wręcz nudny a piękno afryki opisane piosenkami Madonny nijak ma się do siebie. Hotel chyba ma świadomość niedociągnieć bo zrobił dla gości ankietę o jakości usług. Jedyna zmiana po tej akcji to że personel był jeszcze bardziej miły. Dużym atutem przyznaję tego hotelu jest przemiły personel. To jest wartość tego hotelu, ale to nie rozwiązuje problemów, które mam ten hotel. Ludzie tam pracujący są naprawdę wspaniali ale czas pomyśleć o zmianie managerów. Hotel ma 3 restauracje tematyczne. Kulinarium bardzo sie broni jakością potraw, Yunnan również ale restauracja włoska była ogromnym rozczarowaniem, bruschetta jako zgrillowana buła z czterema kawałkami rzuconego pomidora ... totalna porażka. Mając aplikację RIU można wielokrotnie chodzić do restauracji tematycznych. To jest jakiś patent na niesmaczne jedzenie podczas kolacji. Podsumując: hotel jeśli poprawi jakość serwowanych potraw, po zakończeniu budowy obok, po poprawieniu jakości wieczornych rozrywek będzie mógł starać się o miano najlepszego hotelu na Zanzibarze. Na dzień dzisiejszy nie zasługuje na 5 gwiazdek. Czy wrócę... na pewno nie na dzień dzisiejszy, a jeśli podejmę decyzję o powrocie na Zanzibar .... będę szukał innego hotelu i myślę że taki znajdę. Riu Jambo bardzo nas rozczarowało niestety. Zmiana pokoju w aplikacji za nie duzą opłatą była możliwa w recepcji po zapłaceniu całej kwoty za pobyt dwutygodniowy, w aplikacji możliwa była dopłata za przedłużenie pobytu, a recepcji niestety nie było zgody na to. Hotel RIU Jambo weź przykład z hotelu na Capo Verde jeśli chodzi o jakość usług, bo na dzień dzisiejszy uważam że nie należy się Wam 5 gwiazdek a jedzenie serwowane jest zwyczajnie niesmaczne. Na dzień dzisiejszy ....niestety nie polecam

  • Aleksandra C2025-06-07
    Wyjątkowy

    Hotel nowy, w doskonałej lokalizacji. Moim zdaniem to najlepszy hotel na Zanzibarze. Wszystko nowe, czyściutkie, szeroki wybór dań w restauracji, pokoje nowoczesne, codziennie sprzątane. Obsługa dba o każdy detal aby goście byli zadowoleni. Na plaży i przy basenie mnóstwo leżaków. Plaża bezodpływowa długa i szeroka, przy plaży stragany z pamiątkami. W okolicy jest lokalny market oraz blisko jest do miasteczka Nungwi.

  • Agata S2025-04-24
    Wyjątkowy

    Hotel Riu Jambo jest najlepszym miejscem, w jakim byłam kiedykolwiek. Obsługa, jedzenie, drinki, plaża, pokoje - wszystko - było na najwyższym poziomie. Hotel jest cudowny. Nigdy nie było problemu z leżakami na plaży, czy przy basenie. Pokoje codziennie dokładnie sprzątane. Codziennie były organizowane jakieś występy, gry i zabawy, a na koniec dyskoteka, która absolutnie nie wpływała na wypoczynek. Pokoje klimatyzowane. I mała przestroga dla tych, którzy nigdy nie byli na egzotyce - to są Tropiki, jest wilgotno, więc zostawcie klimatyzację włączoną nawet na noc. Hotel Riu Jambo is the best place I've ever been. Service, food, drinks, beach, rooms - everything - was top notch. The hotel is wonderful. There was never a problem with sunbeds on the beach or by the pool. The rooms were cleaned thoroughly every day. Every day there were some shows, games and fun, and at the end there was a disco, which absolutely did not affect the rest. The rooms were air-conditioned. And a small warning for those who have never been to an exotic place - this is the Tropics, it is humid, so leave the air conditioning on even at night.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać La Gemma Dell `Est Resort

  • Rozległy, bujny ogród
  • Atrakcje dla dzieci

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Zobacz, co nowego na blogu TUI