20210311604a53c1d11c1.jpg

Jednodniowy bilet komunikacji miejskiej HTM w Hadze

5/5

Ocena: doskonale

Na podstawie 1 recenzji

INFORMACJE O ATRAKCJI
Miejsce Haga
Czas trwania 24 godz.
Voucher tylko bilety drukowane
Bezpłatne anulowanie
od41,00zł/os.
Najpopularniejsze udogodnienia
Natychmiastowe potwierdzenie
Transport w cenie
Główne atrakcje
Przeglądaj Hagę z biletem podróżnym ważnym na autobusach, tramwajach i metrze HTM
Podróżuj po mieście z jednym biletem ważnym na cały dzień
Wysiądź w popularnych atrakcjach turystycznych i przeżyj cały dzień zwiedzania
Co zawiera cena
HTM bilet 1-dniowy na komunikację miejską
Opis wycieczki

Z 1-dniowym biletem na transport do Hagi możesz podróżować po mieście rządowym Haga z HTM bez żadnych ograniczeń!Przeglądaj Hagę, korzystając z systemu transportu publicznego, rozciągającego się od Madurodamu do Pałacu Pokoju i centrum miasta.Bilet dzienny HTM umożliwia podróżowanie po całej Hadze bez żadnych ograniczeń, w dzień i w nocy, autobusem, tramwajem i metrem.

Miejsce zbiórki

Punkt serwisowy Schiphol Plaza, Aankomstpassage, Schiphol, Holandia

W punkcie odbioru należy wymienić wydrukowany kupon na bilet komunikacji miejskiej. Bilet na transport należy odebrać w miejscu odbioru na lotnisku Schiphol w Amsterdamie: Servicepoint Schiphol Airport w hali przylotów 4, w sklepie Service Point, naprzeciwko sklepu Hema. Godziny otwarcia: od 7:00 do 20:00
Pokaż na mapie
O czym należy pamiętać?
  • Ważne: należy odebrać bilet osobiście w miejscu odbioru: Mkfleck Service Point Schiphol Plaza, Aankomstpassage, Schiphol, Holandia
  • Twój bilet jest ważny wyłącznie w tramwajach i autobusach HTM. Bilet ten nie jest ważny w autobusach regionalnych Connexxion Arriva i EBS, pociągach, w tym pociągach NS ani na liniach autobusowych w Lelystad
  • Uwaga, nie jest to bilet 24-godzinny: bilet jest ważny od momentu pierwszej odprawy do godziny 12:00 (północ)
  • Twój bilet jest aktywowany przy pierwszej odprawie w tramwaju, autobusie lub metrze
  • Przy każdym wejściu i wyjściu z jednego z pojazdów transportowych należy dokonać odprawy i wymeldowania za pomocą karty
Polityka anulowania
Otrzymasz zwrot w wysokości 100%, jeżeli anulujesz rezerwację najpóźniej na 48 godzin przed rozpoczęciem atrakcji.
Potrzebujesz pomocy?

Potrzebujesz pomocy w dokonaniu rezerwacji lub chcesz o coś zapytać? Skontaktuj się z nami.

Telefoniczne Centrum Rezerwacji: 22 270 31 20

Dodatkowe informacje
OrganizatorChip Bizz BV
Opłata za rezerwacjęDobra wiadomość! Ta rezerwacja nie wymaga żadnych dodatkowych opłat.
Należna kwota
razem
Pobierz bezpłatną aplikację TUI
  •  Szybkie wyszukiwanie i przeglądanie ofert
  •  Lista ulubionych ofert i możliwość ich udostępniania
  •  Historia wyszukiwań i ostatnio oglądanych ofert
  •  Kontakt z TUI i wszystkie informacje o Twojej rezerwacji w myTUI
AppStoreGoogle PlayAppGallery
Zapisz się do newslettera
Skontaktuj się z nami
icon
Telefoniczne Centrum Rezerwacjipon.‑pt. 08:00‑22:00, sob. 09:00-21:00, niedz. 09:00‑20:00
icon
Biuro Obsługi Klientapon.–pt. 08:00–22:00, sob.–niedz. 10:00–18:00
icon
Biuro Obsługi Klientapon.–pt. 8:00–22:00, sob.–niedz. 10:00–18:00
icon
Biura stacjonarne

Prezentowane na stronie internetowej tui.pl ogłoszenia, reklamy, cenniki i informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

Copyright Biuro podróży TUI 2025