
Prywatny transfer z lotniska do Perłowego Kataru

Skorzystaj z wyjątkowej okazji, aby wzbogacić swoje doświadczenia z podróży i serdecznie powitać Katar. Przygotowując się do podróży, zespół dokłada wszelkich starań, aby Twój przyjazd nie tylko przebiegł bezproblemowo, ale także pozostawił niezapomniane pierwsze wrażenie. Aby rozpocząć Twoją podróż, przyjazny i profesjonalny przedstawiciel będzie czekał na Twoje przybycie na lotnisko. Zwróć uwagę na znak z Twoim imieniem i nazwiskiem, ponieważ będą tam, aby powitać Cię ciepłym uśmiechem i udzielić wszelkich informacji lub wskazówek, których możesz potrzebować. Podróżowanie z bagażem może czasami być kłopotliwe. Dlatego też zespół będzie do Twojej dyspozycji, aby pomóc Ci odzyskać bagaż z karuzeli i zadbać o to, aby Twoje rzeczy zostały bezpiecznie załadowane do oczekującego pojazdu. Pojazd przygotowany do Twojego transferu jest nie tylko przestronny i luksusowy, ale także wyposażony w udogodnienia, które uprzyjemnią Ci podróż. Usiądź wygodnie i zrelaksuj się, gdy będziesz prowadzony przez miasto do miejsca docelowego. W polu zamówienia możesz wybrać jedną z następujących opcji: - Opcja 1 – Pojazd standardowy (2 osoby) – Transfer dzienny – (08:00–20:00) - Opcja 2 – Pojazd standardowy (2 osoby) – Transfer nocny – (od 20:00 do 08:00) - Opcja 3 – Pojazd Deluxe (3 osoby) – Transfer dzienny – (08:00–20:00) - Opcja 4 – Pojazd Deluxe (3 osoby) – Transfer nocny – (od 20:00 do 08:00) - Opcja 5 – pojazd typu SUV (4 osoby) – transfer dzienny – (08:00–20:00) - Opcja 6 – pojazd typu SUV (4 osoby) – transfer nocny – (od 20:00 do 08:00) - Opcja 7 – Minivan (6 osób) – Transfer dzienny – (08:00–20:00) - Opcja 8 – Minivan (6 osób) – Transfer nocny – (od 20:00 do 08:00) - Opcja 9 – Pojazd premium (3 osoby) – Transfer dzienny – (08:00–20:00) - Opcja 10 – Pojazd premium (3 osoby) – Transfer nocny – (od 20:00 do 08:00) * (jeśli brakuje Twojego przedziału czasowego, skontaktuj się z lokalnym operatorem)
Nieodpowiednie dla:
- Ta usługa nie jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
Wiedz z góry:
- Skontaktuj się z lokalnym operatorem, aby potwierdzić lotnisko lub hotel i godzinę odbioru z co najmniej 48-godzinnym wyprzedzeniem. Dane kontaktowe znajdują się na kuponie po dokonaniu rezerwacji
- Jeśli potrzebujesz specjalnych rozwiązań, takich jak fotelik dziecięcy, dodatkowa przestrzeń na nogi lub specjalne napoje podczas transferu, poinformuj o tym lokalnego operatora z wyprzedzeniem
- Lokalny operator nie ponosi odpowiedzialności za utratę jakichkolwiek przedmiotów osobistych
- Niemowlęta muszą siedzieć na kolanach
Potrzebujesz pomocy w dokonaniu rezerwacji lub chcesz o coś zapytać? Skontaktuj się z nami.
Telefoniczne Centrum Rezerwacji: 22 270 31 20