Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Czystość
- Pokoje
- Wartość
H10 Conquistador - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Menu dla dzieci
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 3 km od centrum Los Cristianos
- ok. 800 m od plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 20 min
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Czystość
- Pokoje
- Wartość
- Raf A2021-09-12Wyjątkowy
Kilka dni na all po objeździe Teneryfy było bardzo udane. Dobre jedzenie na poziomie wyższym niż typowy all, dobre ciasta i kawy w cukierni. Dobre coctaile, wina musujące. Obsługa bez zastrzeżeń. Architektura hotelu nie powala ale tu takich doznań nie szukaliśmy.
- Malsmi19922021-05-23Wyjątkowy
W hotelu byliśmy w zeszłym roku na początku sierpnia na naszej podróży poślubnej. Pierwotny plan był taki, że będziemy w tej sieci na Fuerteventurze, jednak tam hotel nie otworzył się więc zmieniliśmy kierunek na Teneryfę i hotel H10 Conquistador. Hotel czysty, zadbany. Początkowo rezerwacja miejsc do restauracji była dla Nas czymś nowym, ale szybko się przyzwyczailiśmy. I to w sumie nie było takie głupie - zawsze mieliśmy wolny stolik do wyboru. Dostaliśmy piękny pokój z widokiem na ocean - bardzo za niego dziękujemy! :) pięknie było wyjść na ten wielki taras i podziwiać widoki. Obsługa bardzo miła, w restauracji również - kelnerzy uśmiechnięci, przesympatyczni. Pokoje sprzątane codziennie. W pokoju szlafroki, kapcie i podstawowy zestaw do mycia - Mydło, szampon, odżywka. Jedzenie pyszne, zawsze coś się ciekawego znalazło, a słodycze wybitne! Ukłony na kucharzy i cukierników! Tarty, makaroniki, ciasta - no cudo! Dziękuję również za nie! Baseny przyjemne, leżaków nigdy nie zabrakło, ale też byliśmy w czasie Covida więc i obłożenie hotelu mogło być mniejsze niż w "normalnym" sezonie. Do plaży był kawałek, ale do przeżycia, 10 minut spacerkiem max. Animacje wieczorami były - głównie pokazy różnych wykonawców. Były też zabawh dla dzieci. My raczej nie korzystaliśmy z wieczornych atrakcji, jesteśmy raczej z tych co wolą pospacerować po okolicy i wieczorami najczęściej byliśmy też poza hotelem. Mało też piję, ale jakiegoś drinka wypiłam - były bardzo dobre :) Parking przy hotelu troszkę mały i niestety nie można było z niego skorzystać... Trzeba było szukać miejsca dookoła a to było nie lada wyzwanie w godzinach wieczornych. No... Ale nie będę się czepiać bo ogólnie byliśmy bardzo zadowoleni z tego hotelu. Pozdrowienia dla obsługi!
- Morolczyk2020-08-03
Największym atutem tego hotelu jest obsługa, zarówno kelnerzy jak i pracownicy recepcji bardzo pomocni i mili (jedyna nieprzyjemność spotkała mnie ze strony pracownika wydającego ręczniki, ale w recepcji problem został rozwiązany). Jedzenie - owoce morza oraz produkty hiszpańskie bardzo dobre, trafiłam na okres gdzie w hotelu głównymi gośćmi byli Brytyjczycy i niestety na śniadaniu codziennie w większości było English Breakfast (co w moim odczuciu jest minusem bo to przecież Teneryfa a nie Wielka Brytania). Basen - odremontowany, nowe leżaki i czysta woda. Tutaj również nieprzyjemne doświadczenie, jednak ze strony innych gości. Od godziny 8:30 przed wejściem na teren basenu czekała kolejka ludzi, o 9 wszyscy się dosłownie rzucili biegiem na leżaki. Leżaków nie zabrakło, ale sytuacja dziwna. Karaluch- po powrocie ze śniadania po ścianie na korytarzu chodził karaluch. Uważam, że takie rzeczy są niedopuszczalne w 4* hotelu. Pokój - dostałam pokój na 3 piętrze z widokiem na góry i miasto. Widok bardzo ładny jednak pokój niestety niewyremontowany. Panie sprzątające utrzymywały czystość, jednak nie dało się nie zauważyć odpadających silikonów w łazience, czarnych fug i mrówek na balkonie. Kolejny duży minus to lóżka na kółkach. Sam materac wygodny, jednak bardzo niekomfortowe uczucie jak podczas snu co 5 minut łóżka się rozjeżdżają. Ponadto, w pokoju brak szlafroków, kapci i ręczników basenowych.Te przedmioty są dostępne tylko dla członków H10 privilege. Za ręczniki basenowe trzeba zapłacić 15 euro kaucji. Nigdy w żadnym hotelu 4* nie spotkałam się z brakiem tak podstawowych przedmiotów. Karty do pokoju rozmagnesowywały się średnio 2 razy dziennie, za każdym razem trzeba było zgłaszać problem do recepcji i nie raz czekać chwile w kolejce. Lokalizacja hotelu - do piaszczystej plaży jest spory kawałek. Sklepy, kluby i restauracje są blisko. Następnym razem wybrałabym inny hotel w innej dzielnicy. Na spacerze po Costa Adeje widać było zdecydowanie większy spokój i ładniejszą okolicę.