Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
- Pokoje
Taurito Princess - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Menu dla dzieci
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 16 km od centrum Puerto Mogan
- lokalizacja w spokojnej okolicy
- ok. 30 m od plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 60 min
- Czystość
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
- Pokoje
- Diana M2025-07-29Bardzo dobry
Hotel jest bardzo dobry. Wyremontowany. Nowoczesny. Ładne pokoje z balkonami i wspaniałe jedzenie. Naprawdę nie ma się do czego pod tym kątem przyczepić. Ma jednak jedna wade. Otóż na basenie który jest za mały jak na tak dużą liczbę gości jest całkowity zakaz gry w piłkę i pływania na materacach czy kołach dmuchanych. Dopuszczalne są tylko małe kółeczka dla dzieci. W życiu nie spotkaliśmy się z takim ograniczeniem wolności. Człowiek przyjeżdża na wakacje. Dziecko zabiera swojego delfina żeby raz na rok na nim popływać po czym okazuje się że nie może bo pan ratownik ma obsesję na tym punkcie i drze się na każdego kto złamie zakaz! GLUPOTA! I wiem co hotel odpisze. Że basen za mały żeby każdy mógł w nim pływać że sprzętem. Seriooo? To wybudujcie se większy a nie ograniczajcie ludzi na urlopie. I że na takim sprzęcie to można w oceanie popływać bo przecież jest tuż obok. Więc od razu mówię że nie nie można. W oceanie wielkie fale. Woda zimna. Nie jest to przyjemne i niektórzy po prostu chcą to zrobić w basenie Tak że sam hotel polecam ale jeśli masz dziecko lub sam lubisz poleżeć na materacu w basenie to lepiej wybierz inny hotel lub inna wyspe raczej bo chyba wszędzie tam mają takie zakazy bo niestety baseny wszędzie malutkie w stosunku do rozmiaru hotelu ..
- Sightseer480795561392025-07-16Wyjątkowy
Witam, Nie zawsze wystawiam opinię, ale tutaj uważałam, że w pełni zasługuje ten hotel na 10/10. Praca całego personelu zasługuje na wielkie brawa. Szybkość organizacji i poczucie ze naprawdę jesteś w dobrych rękach sprawia, że warto wrócić do Princess:-) Fantastyczne jedzenie, jako jedna z rodziny jestem osobą bezglutenowa, bez problemu znalazłam coś dla siebie. Wspaniały Szef Kuchni pomocny, za każdym razem.chetnie udzielał informacji co mogę zjeść. Pyszne kolację tamtyczne i codzienne smaczne ryby i nie tylko. Widoki z basenu cudowne, sama podróż windą zapierała dech w piersiach, ponieważ mieszkaliśmy na 11 piętrze. Obok świetna plaża wulkaniczna. Owszem była możliwość wykupienia wyższej opcji all ale jakoś bez tego i tak było świetnie. Wodę za każdym razem mogłam otrzymać do swojego termosu, wiec nie ma potrzeby korzystania z wody z butelki. Jedzenia i picia pod dostatkiem. Pokoje sprzątane codziennie. Czysto i porządek panował w całym hotelu. Turysto nie doszukuj sie negatywów tylko jedz sprawdź i wypoczywaj! :-) Było cudownie Dziękujemy:-)
- Piotr63212025-06-28Bardzo dobry
Pobyt był bardzo udany. Super hotel. Nowoczesny, ładny, świeżo odnowiony. Fajna strefa dla dzieci. Bardzo duża łazienka. Widok z balkonu imponujący. Hotel pięknie położony na skałach. Okolica również piękna. Przepyszne jedzenie i pisze to jako osoba wybredna. Personel bardzo miły. Niestety negatywnie na nasz pobyt wpłynęły usługi Esencia. Płaciliśmy za ten dodatek niemałe pieniądze i czuję się zwyczajnie oszukany. Hotel powinien zwrócić cześć pieniędzy, bo dużo usług z Esencia po prostu nie bylo lub były gorszej jakości niż zapowiadano: 1. Podczas rezerwacji pobytu napisane było, że dostępne będą luksusowe kosmetyki marki Rituals. Okazało się, że zamiast Rituals dostaliśmy jakieś kiepskie kosmetyki nieznanej firmy Ekos. Kosmetyki nie zawsze były regularnie dokładane. Raz musiałem zgłosić w recepcji, że nie mamy już prawie żadnych kosmetyków, nawet mydła do rąk. 2. W barze Corner miała być specjalna oferta napojów i przekąsek dla gości Esencia. Taka informacja nadal jest na stronie internetowej oraz była na kartce z informacjami o hotelu, którą otrzymałem przy zameldowaniu. Jednak w rzeczywistości takiego baru nie ma, jest całkowicie zamknięty. 3. Miała być spersonalizowana obsługa przy zameldowaniu, z powitalnym drinkiem. W rzeczywistości zostałem obsłużony tak jak wszyscy pozostali bez usług Esencia a powitalnego drinka nikt nie zaproponował. 4. Miał być Concierge service w godzinach 8:00-0:00, ale ja nikogo takiego nie widziałem, nikt też mnie o tym nie informował. Był po prostu Guest service 2 lub 4 godziny w zależności od dnia. 5. W pokoju był ekspres do kawy, ale nawet po wyborze dużej kawy była ona bardzo, bardzo malutka i bardzo niesmaczna. 6. W pokoju miało być Wi-Fi, ale zasięg był tak słaby, że niczego nie można było zrobić. 7. Goście Esencia na śniadanie i kolację mieli wyłączny dostęp do restauracji The One. Zwykła restauracja Food Market dostępna dla każdego wybór na śniadanie miała taki sam co niby ta lepsza restauracja, a nawet więcej bo były na świeżo robione omlety. Na kolację restauracja The One oferowała dania à la carte, ale wybór wył dosyć wąski a same dania nie były jakieś wybitne. Tutaj też według mnie wygrywa zwykła restauracja, która na kolację miała bardzo duży wybór i live cookong. 8. Wybór drinków dosyć slaby tylko odrobinę lepszy niż na zwykłym all inclusive. Reasumując, hotel jest rewelacyjny, a jego okolice przepiękne, ale usługa Esencia to jest niestety zwykle naciąganie i kłamanie w ofercie.