Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Czystość
- Wartość
Labranda Marieta - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 500 m od plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 25 min
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Czystość
- Wartość
- Olga P2022-05-27
hotel tylko dla dorosłych z 3 barami otwartymi w przystępnych godzinach, bliskością dojazdu z lotniska i animacjami. wyczytałam(z myślnikiem co było) All inclusive śniadanie: 07:00 - 10:00, w formie bufetu – śniadania były serwowane 08:00 – 10:00 późne śniadanie: 10:00 - 11:00 – brak późnego śniadania obiad: 13:00 - 15:00, w formie bufetu – zgadza się kolacja: 24 h i 18:00 - 21:00, w formie bufetu, kulinarne wieczory tematyczne – kolacje serwowane 18:30 – 21:00 przekąski, 10:00 - 17:00, ciasto, 14:00 - 15:00 i 18:00 - 21:00, lody, 18:30 - 21:30 – przekąski serwowane 11:00 – 17:00, ciasto było, lody tylko płatne wybrane napoje bezalkoholowe: 10:00 - 23:00 – serwowane od 10:30 – 23:00 wybrane lokalne napoje alkoholowe: 10:00 - 23:00 – serwowane 10:30 – 23:00 wybrane międzynarodowe napoje alkoholowe: 10:00 - 23:00 – zgadza się wybrane napoje do posiłków – zgadza się kawa/herbata po południu – zgadza się Godziny otwarcia barów: to żenada bary i inne: bar przy zewnętrznym basenie „COCO LOCO": 10:00 - 18:00 bar przy basenie był otwarty 11:00 – 16:00 basen zaś czynny 10:00 – 18:00 jeżeli chciało się pić trzeba było wjechać windą na 5 pietrą i iść tam do baru który był otwierany od 10:30 lub wyjść z hotelu i iść do sklepu, nie do pomyślenia leżeć od 16:00 bez baru żadnego tylko na 5 piętrze, nawet bar w lobby był zamknięty ! lounge bar „MARIETA LOUNGE'S BAR": 18:00 - 00:00 – bar otwarty 17:30 – 23:00 bar tematyczny „CHILL OUT BAR PANORAMICO": codziennie 10:00 - 23:00 i 10:00 - 18:00 – bar na 5 piętrze otwarty 10:30 – 17:30 jak widać rozbieżność otwarcia barów jest dość duża!! Leżąc na basenie nie miałam dostępu do żadnego baru to śmieszne. Transfer Kolejna kwestia która chce poruszyć to dojazd z lotniska 25 min, tymczasem spędziłam godzinę w autobusie zarówno jadąc z lotniska jak i na lotnisko. Ostatnie o czym chciała bym poruszyć to animacje, w ciągu dnia ich nie było, chyba ze pozostawione na stoliku karty, domino i szachy można nazwać animacjami. Taras widokowy na 5 pietrze zamknięty!!! Słabo, szkoda dobrze się zapowiadało. Byliśmy w maju 2022
- 440bobc1002017-12-21Wyjątkowy
Wspaniały hotel z fantastycznym ogrodem na dachu. Hotel jest nieskazitelnie czysty, ale najlepszą wizytówką hotelu jest zdecydowanie personel, każdy pracownik jest chętny do pomocy i zawsze uśmiechnięty. Od chwili kiedy weszliśmy do recepcji dopóki nie wyjechałem tydzień później czuliśmy się tam mile widziani. Public relations manager Aisling Martin służył pomocą i informacjami o wyspie Gran Canaria. Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej wizyty w tym hotelu i nie mogę się doczekać, żeby tam wrócić ponownie w niedalekiej przyszłości. Dziękuję.
- 343Sara392017-10-22
kiedy przyjechaliśmy do hotelu nikt nie wyszedł nas powitać nikt nie odebrał od nas walizek, nie poczęstował choćby szklanką wody , zostaliśmy potraktowani jak kolejni namolni turyści. Pobrano od nas opłatę ( depozyt ) Ł30 za ręczniki plażowe oraz sejf i wręczono klucz do pokoju. Walizkami nadal nikt sie nie interesował musieliśmy je sami dostarczyć do pokoju. W pokoju nie było żadnych napojów nawet jednej butelki wody. W hotelu all inclusive najczęstszym widokiem byli ludzie wracający ze sklepu z reklamówkami napojów oraz jedzenia. Pokój urządzony w dość ciekawej scenerii ale bardzo mało praktyczny , łóżko pościelone niedbale, pościel zmieniona tylko raz w ciagu tygodnia ..łazienka koszmar - okno od strony łazienki wychodziło na oświetloną w nocy część hotelu co powodowało że w całym pokoju w nocy było bardzo jasno ponieważ drzwi od łazienki do częsci sypialnej były ze szkła. Ponadto drzwi do łazienki miały lukę pomiędzy drzwiami a futryną co powodowało że mój partner leżąc na łóżku miał widok na toaletę co było wyjątkowo niekomfortowe gdy któreś z nas z niej korzystało. Restauracja - ogromnie mały wybór jedzenia... .serwis strasznie powolny na napoje trzeba było czekać około 10 minut a i tak dostawało się nie to co się zamówiło. Bar....hmmm tam nie szło się do baru po drinka tylko “do kolejki” niewiarygodne , człowiek jedzie wypocząć a musi spędzać czas w kolejce po drinka ...dwie osoby za barem i za każdym razem długie kolejki Basen mały i to od strony bardzo głośnej i ruchliwej ulicy relaks w tej częsci praktycznie niemożliwy. Ręczniki plażowe można wymienić na swieże po opłaceniu £1 od sztuki. Bardzo niekomfortowy dostęp do morza , hotel nie posiada prywatnej części plażowej więc za leżaki i parasole trzeba płacić, bardzo dużo miejscowych plażowiczów. Taras na dachu to jedyne interesujące miejsce Nocne show poza akrobatyką i występem saksofonisty oraz pianisty...nic ciekawego. Podsumowując NIGDY tam nie wrócimy i zdecydowanie nie polecam ...jesli chcesz czuć sie mile widzianym gościem nie wybieraj się do tego hotelu.