Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel

Champion Holiday Village

AYT17046

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Champion Holiday Village Turcja - Hotel
Bardzo dobry
2024-10-22

hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek .Komu płacą za pozytywne opinie? na pewno nie piszą turyści którzy tam byli. Moim zdaniem beznadzieja, mieliśmy wykupiony pokój standard dostaliśmy chyba ekonom, balkon jednoosobowy, sprzątanie polegało na pościeleniu łóżka, nawet woda która powinna być w pokoju, niedostarczona . Śniadania marne natomiast obiad i kolacja takie same przez 12 dni, sorry dwa razy mieli święto i dołożyli jakiś dodatkowy makaron z dodatkami, było ich w sumie 3 rodzaje, dołożyli też mięso jagnięcinę (niejadalną) może mają inne smaki ( jeśli tak to kiepskie moim zdaniem ) co dziennie na obiad i kolacje był gulasz i mięso z kurczaka smażone na tłuszczu , z ryb serwują filet i cała ryba, oczywiście obiad i kolacja przez 12 dni taka sama, frytki( niecodziennie) i ryż .Warzywa czyli pomidor krojony na różne sposoby, papryka, cebula (nie na śniadania), oliwki itp. Tak ze jedzenie tragedia. Byłem w Turcji ósmy raz ale to był najgorszy, nikomu nie polecam hotelu Champion . Jeśli ktoś lubi budzenie przez koguty bardzo wcześnie rano i nie smaczne jedzenie z minimalnym wyborem to dla niego.

Artur Ł
2025-09-01

Spędziliśmy w hotelu 12 dni. Pierwsze wrażenie wydaje się pozytywne – piękne otoczenie, dużo drzew i roślinności, teren czysty i zadbany. Na plus także to, że przy check-inie zamieniono nam pokój na parterowy, co było wygodnym rozwiązaniem. Niestety, cała reszta mocno rozczarowuje. Obsługa i recepcja Największy minus hotelu. Od momentu meldunku ma się wrażenie, że gość przestaje być ważny. Na start dostaje się jedynie wydrukowaną kartkę z opisem hotelu, z której praktycznie nic nie wynika. Nikt nie oprowadza, nikt nie wyjaśnia, co można robić, jakie są atrakcje dodatkowe, kiedy i gdzie. Wszystkiego musieliśmy dowiadywać się sami. Przykład? Okazało się, że istnieje możliwość jednej kolacji à la carte – ale gdy poszliśmy się zapisać, dowiedzieliśmy się, że akurat w te dwa dni, które nam odpowiadały, restauracja będzie zamknięta. Zero elastyczności i jakiejkolwiek pomocy ze strony obsługi. Recepcja przez cały pobyt była mało pomocna i obojętna, a przy wyjeździe – po 12 dniach – nikt nawet nie pożegnał nas słowem „do widzenia”. Szczególnie negatywnie zapadł w pamięć jeden pan z tatuażami – większość czasu spędzał na papierosie, a jego tempo pracy przypominało ruchy ślimaka. Komunikacja To ogromny problem. W hotelu praktycznie nikt nie mówi po angielsku. Żeby się z kimkolwiek dogadać, trzeba znać turecki, rosyjski albo ewentualnie niemiecki. W przypadku tak dużego, reklamowanego jako 5-gwiazdkowy hotelu, to po prostu nieporozumienie. Czystość i sprzątanie Na bardzo niskim poziomie. Sprzątanie ograniczało się do wymiany ręczników i pościeli. Przez 12 dni nikt nie umył toalety ani nie posprzątał pokoju dokładniej. Jedzenie i restauracja Jedzenie monotonne – około 80% dań powtarzało się codziennie. Do prawie każdej potrawy dodawano duże ilości kminu i/lub kurkumy, co w mojej ocenie było zdecydowaną przesadą. Dodatkowo – walka o stoliki. Jeśli nie przyszło się od razu na początek posiłku, zostawały same resztki, a najlepsze jedzenie znikało od razu i praktycznie nigdy nie było dokładane. Animacje i rozrywka Bardzo słabe i powtarzalne. Dla dzieci każdego dnia odtwarzane były te same pięć piosenek – bez pomysłowości i zaangażowania. Bary i drinki Większość barmanów obsługiwała bez entuzjazmu, drinki były kiepskiej jakości i robione od niechcenia. Wyjątek stanowił Okan wraz z koleżanką barmanką, z którą zazwyczaj pracował w głównym barze – tylko oni przygotowywali naprawdę dobre drinki i obsługiwali gości z uśmiechem. Sklep hotelowy Najgorszy punkt całego obiektu. Sprzedawca był chamski, agresywny i ewidentnie nastawiony na oszukiwanie turystów. Nie polecam tam nic kupować. O wiele lepiej zrobić zakupy w sklepie naprzeciwko hotelu – ceny są wielokrotnie niższe, a obsługa normalna i uczciwa. Strefa basenowa i plaża Typowa walka o leżaki. Choć nie było łatwo, ostatecznie zawsze udało się znaleźć jakieś wolne miejsce. ⸻ Podsumowanie Champion Holiday Village ma potencjał dzięki pięknemu otoczeniu i zieleni, ale niestety poza tym zawodzi niemal pod każdym względem. Recepcja i obsługa są na dramatycznie niskim poziomie – brak profesjonalizmu, brak zainteresowania gośćmi i żadnej chęci pomocy. Do tego praktyczny brak komunikacji po angielsku to ogromna wada. Jedzenie monotonne, sprzątanie słabe, animacje bez polotu, a sklep hotelowy to wręcz wstyd dla obiektu. Hotel reklamowany jako 5-gwiazdkowy w rzeczywistości zasługuje maksymalnie na 3,5 gwiazdki. Za prawie 4 tys. EUR za trzyosobową rodzinę można znaleźć znacznie lepsze miejsca, gdzie naprawdę poczuje się człowiek gościem.

Paweł G
Wyjątkowy
2025-08-10

Gorąco polecam hotel,cisza spokój, obsługa super,jedzenie bardzo smaczne,duży basen wspaniały i co ważne nie ma walki o leżaki..Hotel bardzo kameralny ,animacje spoko,dodatkowa atrakcją kogut, kury ,kaczki, jeże oraz duzi kotków..

anna r
Wyjątkowy
2025-05-15

Właśnie wróciliśmy z wakacji w Champion Holiday Beldibi i chciałbym bardzo podziękować zespołowi animatorów i klubowi dla dzieci za uczynienie naszego pobytu tak przyjemnym. Byliście wszyscy naprawdę niesamowici. Zespół animatorów w Coralia i hotelu również sprawił, że każdy dzień był zabawny i niezapomniany - od porannych zajęć przy basenie po wieczorny quiz, na który czekaliśmy każdego wieczoru. Byliście tak energiczni, zawsze uśmiechnięci i sprawiliście, że każdy czuł się włączony. Było jasne, ile wysiłku w to włożyliście i dodało to tak wiele do atmosfery hotelu. Szczególne podziękowania również dla klubu dla dzieci. Moja wnuczka „gaby” świetnie się tam bawiła - grając w gry i biorąc udział w tak wielu zabawnych zajęciach. Dało nam to spokój ducha, wiedząc, że są w bezpiecznych rękach i naprawdę szczęśliwi, że mogą tam być każdego dnia. Naprawdę doceniliśmy opiekę i uwagę, jaką poświęciliście wszystkim dzieciom. To były jedne z najbardziej relaksujących i przyjemnych wakacji, jakie spędziliśmy jako rodzina, i ogromne podziękowania dla was wszystkich. Kontynuujcie niesamowitą pracę - bardzo to doceniamy i mamy nadzieję, że wkrótce wrócimy!

Roving18958064892
Wyjątkowy
2025-05-03

Hotele super.Taoufik pracownik Club Coralia jest super organizatorem,umie zabawić gości.Jest sympatyczny,wesoły,życzliwy,pomocny. Pracownicy hotelu mili życzliwi.Polecam ten hotel.Jedzenie urozmaicone ,smaczne.Pokoje codzienne sprzątane.

Mariusz J
2024-10-22

hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek .Komu płacą za pozytywne opinie? na pewno nie piszą turyści którzy tam byli. Moim zdaniem beznadzieja, mieliśmy wykupiony pokój standard dostaliśmy chyba ekonom, balkon jednoosobowy, sprzątanie polegało na pościeleniu łóżka, nawet woda która powinna być w pokoju, niedostarczona . Śniadania marne natomiast obiad i kolacja takie same przez 12 dni, sorry dwa razy mieli święto i dołożyli jakiś dodatkowy makaron z dodatkami, było ich w sumie 3 rodzaje, dołożyli też mięso jagnięcinę (niejadalną) może mają inne smaki ( jeśli tak to kiepskie moim zdaniem ) co dziennie na obiad i kolacje był gulasz i mięso z kurczaka smażone na tłuszczu , z ryb serwują filet i cała ryba, oczywiście obiad i kolacja przez 12 dni taka sama, frytki( niecodziennie) i ryż .Warzywa czyli pomidor krojony na różne sposoby, papryka, cebula (nie na śniadania), oliwki itp. Tak ze jedzenie tragedia. Byłem w Turcji ósmy raz ale to był najgorszy, nikomu nie polecam hotelu Champion . Jeśli ktoś lubi budzenie przez koguty bardzo wcześnie rano i nie smaczne jedzenie z minimalnym wyborem to dla niego.

Artur Ł
2025-09-01

Spędziliśmy w hotelu 12 dni. Pierwsze wrażenie wydaje się pozytywne – piękne otoczenie, dużo drzew i roślinności, teren czysty i zadbany. Na plus także to, że przy check-inie zamieniono nam pokój na parterowy, co było wygodnym rozwiązaniem. Niestety, cała reszta mocno rozczarowuje. Obsługa i recepcja Największy minus hotelu. Od momentu meldunku ma się wrażenie, że gość przestaje być ważny. Na start dostaje się jedynie wydrukowaną kartkę z opisem hotelu, z której praktycznie nic nie wynika. Nikt nie oprowadza, nikt nie wyjaśnia, co można robić, jakie są atrakcje dodatkowe, kiedy i gdzie. Wszystkiego musieliśmy dowiadywać się sami. Przykład? Okazało się, że istnieje możliwość jednej kolacji à la carte – ale gdy poszliśmy się zapisać, dowiedzieliśmy się, że akurat w te dwa dni, które nam odpowiadały, restauracja będzie zamknięta. Zero elastyczności i jakiejkolwiek pomocy ze strony obsługi. Recepcja przez cały pobyt była mało pomocna i obojętna, a przy wyjeździe – po 12 dniach – nikt nawet nie pożegnał nas słowem „do widzenia”. Szczególnie negatywnie zapadł w pamięć jeden pan z tatuażami – większość czasu spędzał na papierosie, a jego tempo pracy przypominało ruchy ślimaka. Komunikacja To ogromny problem. W hotelu praktycznie nikt nie mówi po angielsku. Żeby się z kimkolwiek dogadać, trzeba znać turecki, rosyjski albo ewentualnie niemiecki. W przypadku tak dużego, reklamowanego jako 5-gwiazdkowy hotelu, to po prostu nieporozumienie. Czystość i sprzątanie Na bardzo niskim poziomie. Sprzątanie ograniczało się do wymiany ręczników i pościeli. Przez 12 dni nikt nie umył toalety ani nie posprzątał pokoju dokładniej. Jedzenie i restauracja Jedzenie monotonne – około 80% dań powtarzało się codziennie. Do prawie każdej potrawy dodawano duże ilości kminu i/lub kurkumy, co w mojej ocenie było zdecydowaną przesadą. Dodatkowo – walka o stoliki. Jeśli nie przyszło się od razu na początek posiłku, zostawały same resztki, a najlepsze jedzenie znikało od razu i praktycznie nigdy nie było dokładane. Animacje i rozrywka Bardzo słabe i powtarzalne. Dla dzieci każdego dnia odtwarzane były te same pięć piosenek – bez pomysłowości i zaangażowania. Bary i drinki Większość barmanów obsługiwała bez entuzjazmu, drinki były kiepskiej jakości i robione od niechcenia. Wyjątek stanowił Okan wraz z koleżanką barmanką, z którą zazwyczaj pracował w głównym barze – tylko oni przygotowywali naprawdę dobre drinki i obsługiwali gości z uśmiechem. Sklep hotelowy Najgorszy punkt całego obiektu. Sprzedawca był chamski, agresywny i ewidentnie nastawiony na oszukiwanie turystów. Nie polecam tam nic kupować. O wiele lepiej zrobić zakupy w sklepie naprzeciwko hotelu – ceny są wielokrotnie niższe, a obsługa normalna i uczciwa. Strefa basenowa i plaża Typowa walka o leżaki. Choć nie było łatwo, ostatecznie zawsze udało się znaleźć jakieś wolne miejsce. ⸻ Podsumowanie Champion Holiday Village ma potencjał dzięki pięknemu otoczeniu i zieleni, ale niestety poza tym zawodzi niemal pod każdym względem. Recepcja i obsługa są na dramatycznie niskim poziomie – brak profesjonalizmu, brak zainteresowania gośćmi i żadnej chęci pomocy. Do tego praktyczny brak komunikacji po angielsku to ogromna wada. Jedzenie monotonne, sprzątanie słabe, animacje bez polotu, a sklep hotelowy to wręcz wstyd dla obiektu. Hotel reklamowany jako 5-gwiazdkowy w rzeczywistości zasługuje maksymalnie na 3,5 gwiazdki. Za prawie 4 tys. EUR za trzyosobową rodzinę można znaleźć znacznie lepsze miejsca, gdzie naprawdę poczuje się człowiek gościem.

Paweł G

Champion Holiday Village - informacje

Kompleks hotelowy Champion Holiday Village położony jest pośród pięknego ogrodu i lasu piniowego, tuż przy wzgórzach i wybrzeżu Morza Śródziemnego. Doskonale wkomponowana w krajobraz niska zabudowa obiektu i układ basenów tworzą przestrzeń do komfortowego wypoczynku zarówno dla aktywnych, jak i poszukujących błogiego relaksu. Na najmłodszych czekają osobne baseny z kolorowymi zjeżdżalniami, plac zabaw, a także zajęcia sportowe i artystyczne w miniklubie. Gości zadowoli również smaczna i urozmaicona kuchnia z oddzielnym menu dla dzieci. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Menu dla dzieci
  • Dla rodzin
  • Zjeżdżalnie dla dzieci
  • Plac zabaw
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 7 km od centrum Göynük
  • ok. 14 km od centrum miasta Kemer
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Bardzo dobry
(1202 opinie)
(1202 opinie)
    Lokalizacja
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
  • Paweł G2025-09-01

    Spędziliśmy w hotelu 12 dni. Pierwsze wrażenie wydaje się pozytywne – piękne otoczenie, dużo drzew i roślinności, teren czysty i zadbany. Na plus także to, że przy check-inie zamieniono nam pokój na parterowy, co było wygodnym rozwiązaniem. Niestety, cała reszta mocno rozczarowuje. Obsługa i recepcja Największy minus hotelu. Od momentu meldunku ma się wrażenie, że gość przestaje być ważny. Na start dostaje się jedynie wydrukowaną kartkę z opisem hotelu, z której praktycznie nic nie wynika. Nikt nie oprowadza, nikt nie wyjaśnia, co można robić, jakie są atrakcje dodatkowe, kiedy i gdzie. Wszystkiego musieliśmy dowiadywać się sami. Przykład? Okazało się, że istnieje możliwość jednej kolacji à la carte – ale gdy poszliśmy się zapisać, dowiedzieliśmy się, że akurat w te dwa dni, które nam odpowiadały, restauracja będzie zamknięta. Zero elastyczności i jakiejkolwiek pomocy ze strony obsługi. Recepcja przez cały pobyt była mało pomocna i obojętna, a przy wyjeździe – po 12 dniach – nikt nawet nie pożegnał nas słowem „do widzenia”. Szczególnie negatywnie zapadł w pamięć jeden pan z tatuażami – większość czasu spędzał na papierosie, a jego tempo pracy przypominało ruchy ślimaka. Komunikacja To ogromny problem. W hotelu praktycznie nikt nie mówi po angielsku. Żeby się z kimkolwiek dogadać, trzeba znać turecki, rosyjski albo ewentualnie niemiecki. W przypadku tak dużego, reklamowanego jako 5-gwiazdkowy hotelu, to po prostu nieporozumienie. Czystość i sprzątanie Na bardzo niskim poziomie. Sprzątanie ograniczało się do wymiany ręczników i pościeli. Przez 12 dni nikt nie umył toalety ani nie posprzątał pokoju dokładniej. Jedzenie i restauracja Jedzenie monotonne – około 80% dań powtarzało się codziennie. Do prawie każdej potrawy dodawano duże ilości kminu i/lub kurkumy, co w mojej ocenie było zdecydowaną przesadą. Dodatkowo – walka o stoliki. Jeśli nie przyszło się od razu na początek posiłku, zostawały same resztki, a najlepsze jedzenie znikało od razu i praktycznie nigdy nie było dokładane. Animacje i rozrywka Bardzo słabe i powtarzalne. Dla dzieci każdego dnia odtwarzane były te same pięć piosenek – bez pomysłowości i zaangażowania. Bary i drinki Większość barmanów obsługiwała bez entuzjazmu, drinki były kiepskiej jakości i robione od niechcenia. Wyjątek stanowił Okan wraz z koleżanką barmanką, z którą zazwyczaj pracował w głównym barze – tylko oni przygotowywali naprawdę dobre drinki i obsługiwali gości z uśmiechem. Sklep hotelowy Najgorszy punkt całego obiektu. Sprzedawca był chamski, agresywny i ewidentnie nastawiony na oszukiwanie turystów. Nie polecam tam nic kupować. O wiele lepiej zrobić zakupy w sklepie naprzeciwko hotelu – ceny są wielokrotnie niższe, a obsługa normalna i uczciwa. Strefa basenowa i plaża Typowa walka o leżaki. Choć nie było łatwo, ostatecznie zawsze udało się znaleźć jakieś wolne miejsce. ⸻ Podsumowanie Champion Holiday Village ma potencjał dzięki pięknemu otoczeniu i zieleni, ale niestety poza tym zawodzi niemal pod każdym względem. Recepcja i obsługa są na dramatycznie niskim poziomie – brak profesjonalizmu, brak zainteresowania gośćmi i żadnej chęci pomocy. Do tego praktyczny brak komunikacji po angielsku to ogromna wada. Jedzenie monotonne, sprzątanie słabe, animacje bez polotu, a sklep hotelowy to wręcz wstyd dla obiektu. Hotel reklamowany jako 5-gwiazdkowy w rzeczywistości zasługuje maksymalnie na 3,5 gwiazdki. Za prawie 4 tys. EUR za trzyosobową rodzinę można znaleźć znacznie lepsze miejsca, gdzie naprawdę poczuje się człowiek gościem.

  • anna r2025-08-10
    Wyjątkowy

    Gorąco polecam hotel,cisza spokój, obsługa super,jedzenie bardzo smaczne,duży basen wspaniały i co ważne nie ma walki o leżaki..Hotel bardzo kameralny ,animacje spoko,dodatkowa atrakcją kogut, kury ,kaczki, jeże oraz duzi kotków..

  • Roving189580648922025-05-15
    Wyjątkowy

    Właśnie wróciliśmy z wakacji w Champion Holiday Beldibi i chciałbym bardzo podziękować zespołowi animatorów i klubowi dla dzieci za uczynienie naszego pobytu tak przyjemnym. Byliście wszyscy naprawdę niesamowici. Zespół animatorów w Coralia i hotelu również sprawił, że każdy dzień był zabawny i niezapomniany - od porannych zajęć przy basenie po wieczorny quiz, na który czekaliśmy każdego wieczoru. Byliście tak energiczni, zawsze uśmiechnięci i sprawiliście, że każdy czuł się włączony. Było jasne, ile wysiłku w to włożyliście i dodało to tak wiele do atmosfery hotelu. Szczególne podziękowania również dla klubu dla dzieci. Moja wnuczka „gaby” świetnie się tam bawiła - grając w gry i biorąc udział w tak wielu zabawnych zajęciach. Dało nam to spokój ducha, wiedząc, że są w bezpiecznych rękach i naprawdę szczęśliwi, że mogą tam być każdego dnia. Naprawdę doceniliśmy opiekę i uwagę, jaką poświęciliście wszystkim dzieciom. To były jedne z najbardziej relaksujących i przyjemnych wakacji, jakie spędziliśmy jako rodzina, i ogromne podziękowania dla was wszystkich. Kontynuujcie niesamowitą pracę - bardzo to doceniamy i mamy nadzieję, że wkrótce wrócimy!

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Champion Holiday Village

  • hotel polecany rodzinom z dziećmi
  • urozmaicona oferta sportowa
  • kompleks basenów

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI