Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
Champion Holiday Village - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- Zjeżdżalnie dla dzieci
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 7 km od centrum Göynük
- ok. 14 km od centrum miasta Kemer
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
- Lokalizacja
- Czystość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Paweł G2025-09-01
Spędziliśmy w hotelu 12 dni. Pierwsze wrażenie wydaje się pozytywne – piękne otoczenie, dużo drzew i roślinności, teren czysty i zadbany. Na plus także to, że przy check-inie zamieniono nam pokój na parterowy, co było wygodnym rozwiązaniem. Niestety, cała reszta mocno rozczarowuje. Obsługa i recepcja Największy minus hotelu. Od momentu meldunku ma się wrażenie, że gość przestaje być ważny. Na start dostaje się jedynie wydrukowaną kartkę z opisem hotelu, z której praktycznie nic nie wynika. Nikt nie oprowadza, nikt nie wyjaśnia, co można robić, jakie są atrakcje dodatkowe, kiedy i gdzie. Wszystkiego musieliśmy dowiadywać się sami. Przykład? Okazało się, że istnieje możliwość jednej kolacji à la carte – ale gdy poszliśmy się zapisać, dowiedzieliśmy się, że akurat w te dwa dni, które nam odpowiadały, restauracja będzie zamknięta. Zero elastyczności i jakiejkolwiek pomocy ze strony obsługi. Recepcja przez cały pobyt była mało pomocna i obojętna, a przy wyjeździe – po 12 dniach – nikt nawet nie pożegnał nas słowem „do widzenia”. Szczególnie negatywnie zapadł w pamięć jeden pan z tatuażami – większość czasu spędzał na papierosie, a jego tempo pracy przypominało ruchy ślimaka. Komunikacja To ogromny problem. W hotelu praktycznie nikt nie mówi po angielsku. Żeby się z kimkolwiek dogadać, trzeba znać turecki, rosyjski albo ewentualnie niemiecki. W przypadku tak dużego, reklamowanego jako 5-gwiazdkowy hotelu, to po prostu nieporozumienie. Czystość i sprzątanie Na bardzo niskim poziomie. Sprzątanie ograniczało się do wymiany ręczników i pościeli. Przez 12 dni nikt nie umył toalety ani nie posprzątał pokoju dokładniej. Jedzenie i restauracja Jedzenie monotonne – około 80% dań powtarzało się codziennie. Do prawie każdej potrawy dodawano duże ilości kminu i/lub kurkumy, co w mojej ocenie było zdecydowaną przesadą. Dodatkowo – walka o stoliki. Jeśli nie przyszło się od razu na początek posiłku, zostawały same resztki, a najlepsze jedzenie znikało od razu i praktycznie nigdy nie było dokładane. Animacje i rozrywka Bardzo słabe i powtarzalne. Dla dzieci każdego dnia odtwarzane były te same pięć piosenek – bez pomysłowości i zaangażowania. Bary i drinki Większość barmanów obsługiwała bez entuzjazmu, drinki były kiepskiej jakości i robione od niechcenia. Wyjątek stanowił Okan wraz z koleżanką barmanką, z którą zazwyczaj pracował w głównym barze – tylko oni przygotowywali naprawdę dobre drinki i obsługiwali gości z uśmiechem. Sklep hotelowy Najgorszy punkt całego obiektu. Sprzedawca był chamski, agresywny i ewidentnie nastawiony na oszukiwanie turystów. Nie polecam tam nic kupować. O wiele lepiej zrobić zakupy w sklepie naprzeciwko hotelu – ceny są wielokrotnie niższe, a obsługa normalna i uczciwa. Strefa basenowa i plaża Typowa walka o leżaki. Choć nie było łatwo, ostatecznie zawsze udało się znaleźć jakieś wolne miejsce. ⸻ Podsumowanie Champion Holiday Village ma potencjał dzięki pięknemu otoczeniu i zieleni, ale niestety poza tym zawodzi niemal pod każdym względem. Recepcja i obsługa są na dramatycznie niskim poziomie – brak profesjonalizmu, brak zainteresowania gośćmi i żadnej chęci pomocy. Do tego praktyczny brak komunikacji po angielsku to ogromna wada. Jedzenie monotonne, sprzątanie słabe, animacje bez polotu, a sklep hotelowy to wręcz wstyd dla obiektu. Hotel reklamowany jako 5-gwiazdkowy w rzeczywistości zasługuje maksymalnie na 3,5 gwiazdki. Za prawie 4 tys. EUR za trzyosobową rodzinę można znaleźć znacznie lepsze miejsca, gdzie naprawdę poczuje się człowiek gościem.
- anna r2025-08-10Wyjątkowy
Gorąco polecam hotel,cisza spokój, obsługa super,jedzenie bardzo smaczne,duży basen wspaniały i co ważne nie ma walki o leżaki..Hotel bardzo kameralny ,animacje spoko,dodatkowa atrakcją kogut, kury ,kaczki, jeże oraz duzi kotków..
- Roving189580648922025-05-15Wyjątkowy
Właśnie wróciliśmy z wakacji w Champion Holiday Beldibi i chciałbym bardzo podziękować zespołowi animatorów i klubowi dla dzieci za uczynienie naszego pobytu tak przyjemnym. Byliście wszyscy naprawdę niesamowici. Zespół animatorów w Coralia i hotelu również sprawił, że każdy dzień był zabawny i niezapomniany - od porannych zajęć przy basenie po wieczorny quiz, na który czekaliśmy każdego wieczoru. Byliście tak energiczni, zawsze uśmiechnięci i sprawiliście, że każdy czuł się włączony. Było jasne, ile wysiłku w to włożyliście i dodało to tak wiele do atmosfery hotelu. Szczególne podziękowania również dla klubu dla dzieci. Moja wnuczka „gaby” świetnie się tam bawiła - grając w gry i biorąc udział w tak wielu zabawnych zajęciach. Dało nam to spokój ducha, wiedząc, że są w bezpiecznych rękach i naprawdę szczęśliwi, że mogą tam być każdego dnia. Naprawdę doceniliśmy opiekę i uwagę, jaką poświęciliście wszystkim dzieciom. To były jedne z najbardziej relaksujących i przyjemnych wakacji, jakie spędziliśmy jako rodzina, i ogromne podziękowania dla was wszystkich. Kontynuujcie niesamowitą pracę - bardzo to doceniamy i mamy nadzieję, że wkrótce wrócimy!