Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel

Globales Simar

PMI19013

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Czystość
  • Obsługa
  • Wartość
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Globales Simar Hiszpania - Hotel
Bardzo dobry
2024-07-21

hotel katastrofa. Po przyjeździe w nocy na zakwaterowanie nie zaoferowano nam nawet wody. Nasz pokój znajdował się na najwyższym piętrze gdzie nie było windy -co stanowiło ogromne utrudnienie dla syna, który jest po operacji kolana. Mimo zgłaszanych próśb o zmianę pokoju personel nas zbywał dokładnie jak biuro TUI. Co najgorsze w pokojach nie działała klimatyzacja. Istniejące nawiewy huczą tak głośno jak kombajn!!! Temperatura w pokoju była jak na zewnątrz. Po codziennych interwencjach do pokoju przyniesiono nam wiatrak. Tragedia, nie można się wyspać. Klimatyzacja w tym hotelu nie istnieje- wielu gości hotelowych skarżyło się na problemy z klimatyzacją. Jedzenie to jakaś porażka- tłuste, monotonne, ubogie menu, bardzo mała liczba personelu, kolejki- oczywiście brak klimatyzacji nawet podczas posiłków. Stołówka to jakaś jadłodajnia- stoliki bardzo małe i nie można komfortowo zjeść posiłku. Personel nieuprzejmy przez co atmosfera w hotelu niemiła. Jedynym atutem hotelu jest jego lokalizacja i położenie. Piękny widok z okna i urokliwa okolica. Nigdy więcej nie wybiorę tego hotelu. Nie polecam. Pobyt w hotelu będziemy źle wspominać. Brak standardów takich jak klimatyzacja przekreśla wszystko.

Scenic08144904813
Bardzo dobry
2025-10-17

Jechałem z pewnymi obawami po lekturze niektórych opinii o hotelu , na szczęscie generalnie nie potwierdziło się to , co niektórzy piszą , miałem ładny widok na morze z balkonu pokojowego , pokój standardowy , ale nie spędzam urlopów w pokoju , do dyspozycji kilka plaż , ta którą wybraliśmy była super, opinie o jedzeniu wcale nie przystają do rzeczywistosci , bez cudów - w końcu to tylko 3 *, ale przyzwoity i urozmaicony wybór , bardzo dobre i smaczne ryby , co nam bardzo odpowiadało . Mamy skalę porównawczą , bo jezdzimy do różnych hoteli , ale nawet w 5* nie było kulek ptysiowych z nadzieniem z lodów na deser , pycha . itd. Jednak przydarzyło nam się w tym hotelu coś niemiłego , ani wina hotelu , ani nasza, po prostu złośliwość rzeczy martwych. Uległy zniszczeniu nasze rzeczy osobiste , straty ocenilismy na 2800 zł. I tu zarządzający hotelem pokazali klasę. Standardowo zostaliśmy przeproszeni , wymieniono pokój itd , ale nikt nie usiłował nam wmówić ,że to była nasza wina lub cos w tym stylu. Po 3 tygodniach od powrotu do Polski zwrot pieniędzy za utracone rzeczy był na koncie. Były pewne formalnosci , czyli kwestia rachunków itp . ale zakończyło się całkowicie pozytywnym dla nas happy endem. Tylko 3* , ale tu rzeczywiscie pokazano klasę.

Bogusław G
2025-08-04

Hotel pięknie położony natomiast nie spełnia standardów hotelu 3 gwiazdkowego. Jedzenie okropnie niedobre. Duży wybór potraw, które smakują tak samo - jak ocet. Na sniadanie jedliśmy jajko i arbuza, na obiad frytki i arbuza i na kolację również frytki i arbuza. Nie jesteśmy wybredni, ale tego nie dało się jeść. Sąsiedzi z Niemiec mieli takie samo zdanie i jedli sam ryż? Czy coś podobnego do ryżu. (Zdjecie) Reszta była paskudna. Korzystaliśmy z restauracji obok, żeby nie chodzić z pustym brzuchem mimo, ze była to opcja all inclusive. Przy wannie grzyb, słuchawką prysznicowa nie trzymała się na swojej pozycji, pilot od tv nie działał etc. Ogolnie rzecz biorąc przydałby sie porządny remont. Drzwi do korytarza byly nieszczelne, nie moglismy spać do północy, bo na dole organizowano animacje dla doroslych z głośną muzyką i wszystko było słychać. Na bardzo duzy plus to obsługa, która jest bardzo uprzejma i miła, szczególnie starszy Pan na stołówce i obie Panie na recepcji.

Happiness65352269024
2025-06-03

Ten hotel to jakiś żart. Niektóre opinie są tutaj pozytywne, ale ja nie wierzę w ich prawdziwość. I wy też lepiej nie wierzcie. Powiem wam jak naprawdę jest w tym hotelu, bo właśnie z niego wróciłam. Jedzenie wcale nie jest smaczne jak pisze Claudine czy Cecilia B. Wręcz przeciwnie – jedzenie jest zupełnie niejadalne. I nie chodzi tylko o smak - oni podają jedzenie z pleśnią! Na dowód zamieszczam zdjęcia pomidorów, które kilka razy pojawiały się na stołówce. Kucharz nie umie gotować i jest nieodpowiedzialny. Jedzenie w Globales Simar nadaje się do karmienia swiń a nie ludzi. Trzeba uważać na wszystko i dokładnie oglądać zanim nałoży się na talerz, bo można skończyć z ciężkim zatruciem. Wybór potraw jest bardzo skromny. Czasami jedliśmy na kolację tylko ziemniaki z grillowaną cukinią, bo wszystko inne było ohydne. Produkty, z których gotują jedzenie dla gości są najniższej jakości. Drinki jak w każdym hotelu 3* są bardzo słabe. A jak zamówicie hot-doga przy basenie, to uważajcie żebyście ze śmiechu nie wpadli do wody. Ja wyrzuciłam tego hot-doga od razu do kosza. Swojemu psu bym go nie podała do jedzenia. Animacje w hotelu są mało ciekawe. Na 7 dni tylko raz był zespół flamenco i raz jakaś para śpiewała do playbacków. W pozostałe dni były puszczane mecze na tv lub jakieś inne bzdury. Klub dla dzieci jest notorycznie zamknięty. Na tarasie na wszystkie stoły i krzesła srają gołębie (a wystarczyłoby zainstalować parasole). Plaża jest ładna ale trzeba uważać na meduzy. Z pozytywnych rzeczy mogę tylko napisać, że były piękne widoki, duże i w miarę czyste pokoje oraz wygodne łóżka. Na pewno nikomu nie polecę tego hotelu i sama do niego już nigdy nie wrócę. Byłam w wielu 3* hotelach. Jestem przyzwyczajona do tego standardu i nie mam wygórowanych oczekiwań. Jednak Globales Simar jest najgorszym miejscem w jakim spędziłam wakacje.

Mortishya A
2024-08-04

A więc zacznę od pozytywnej strony hotelu, jaką jest jego położenie w przepięknej okolicy z widokiem na krystaliczne zatoczki. Okolica jest naprawdę urokliwa. Jednak to by było na tyle z pozytywnych stron. W hotelu przebywaliśmy od 28 lipca do 4 sierpnia 2024 r. Nie należymy do osób wybitnie wymagających jednak cenimy w sobie jakiś komfort podczas wypoczynku. Niestety tu nie do końca to czuliśmy przez między innymi: - Brudne zasłony/ firany - Poplamione prześcieradło - Klimatyzacja, która ledwo chłodziła - „Łóżko sypialniane” zrobione z kanapy rozkładanej. Dość dziwne rozwiązanie, którego we wcześniejszych hotelach, w których byliśmy nie widzieliśmy. - Drzwi od pokoju- niestety mają dość szerokie szpary przez co światło z korytarza się przebija - Okna przesuwne, które potrzebowały sporej siły by je przesunąć - Jedzenie: tutaj mam mieszane odczucia. Nie było najgorsze, ale też bez jakiegoś wow. Menu mogłoby być bardziej rozszerzone. Przekąski bardzo słabe. Jednak no głodni mimo wszystko nie chodziliśmy. - Brakowało zdecydowanie klimatyzacji w hotelowym bufecie. A przydałaby się ze względu na sery, szynki, desery, które od tego ciepła leciały dosłownie, warzywa no i mleko! - Brak wody w pokoju- tutaj niestety musieliśmy sami się zaopatrzyć, jak chcieliśmy mieć w lodówce butelkę z wodą, czyt. Kupić w sklepie Podsumowując hotel powinien przejść generalny remont, bo lokalizacje już ma idealną- gorzej z resztą.

Nata l
2024-07-21

hotel katastrofa. Po przyjeździe w nocy na zakwaterowanie nie zaoferowano nam nawet wody. Nasz pokój znajdował się na najwyższym piętrze gdzie nie było windy -co stanowiło ogromne utrudnienie dla syna, który jest po operacji kolana. Mimo zgłaszanych próśb o zmianę pokoju personel nas zbywał dokładnie jak biuro TUI. Co najgorsze w pokojach nie działała klimatyzacja. Istniejące nawiewy huczą tak głośno jak kombajn!!! Temperatura w pokoju była jak na zewnątrz. Po codziennych interwencjach do pokoju przyniesiono nam wiatrak. Tragedia, nie można się wyspać. Klimatyzacja w tym hotelu nie istnieje- wielu gości hotelowych skarżyło się na problemy z klimatyzacją. Jedzenie to jakaś porażka- tłuste, monotonne, ubogie menu, bardzo mała liczba personelu, kolejki- oczywiście brak klimatyzacji nawet podczas posiłków. Stołówka to jakaś jadłodajnia- stoliki bardzo małe i nie można komfortowo zjeść posiłku. Personel nieuprzejmy przez co atmosfera w hotelu niemiła. Jedynym atutem hotelu jest jego lokalizacja i położenie. Piękny widok z okna i urokliwa okolica. Nigdy więcej nie wybiorę tego hotelu. Nie polecam. Pobyt w hotelu będziemy źle wspominać. Brak standardów takich jak klimatyzacja przekreśla wszystko.

Scenic08144904813
Bardzo dobry
2025-10-17

Jechałem z pewnymi obawami po lekturze niektórych opinii o hotelu , na szczęscie generalnie nie potwierdziło się to , co niektórzy piszą , miałem ładny widok na morze z balkonu pokojowego , pokój standardowy , ale nie spędzam urlopów w pokoju , do dyspozycji kilka plaż , ta którą wybraliśmy była super, opinie o jedzeniu wcale nie przystają do rzeczywistosci , bez cudów - w końcu to tylko 3 *, ale przyzwoity i urozmaicony wybór , bardzo dobre i smaczne ryby , co nam bardzo odpowiadało . Mamy skalę porównawczą , bo jezdzimy do różnych hoteli , ale nawet w 5* nie było kulek ptysiowych z nadzieniem z lodów na deser , pycha . itd. Jednak przydarzyło nam się w tym hotelu coś niemiłego , ani wina hotelu , ani nasza, po prostu złośliwość rzeczy martwych. Uległy zniszczeniu nasze rzeczy osobiste , straty ocenilismy na 2800 zł. I tu zarządzający hotelem pokazali klasę. Standardowo zostaliśmy przeproszeni , wymieniono pokój itd , ale nikt nie usiłował nam wmówić ,że to była nasza wina lub cos w tym stylu. Po 3 tygodniach od powrotu do Polski zwrot pieniędzy za utracone rzeczy był na koncie. Były pewne formalnosci , czyli kwestia rachunków itp . ale zakończyło się całkowicie pozytywnym dla nas happy endem. Tylko 3* , ale tu rzeczywiscie pokazano klasę.

Bogusław G

Globales Simar - informacje

Pobyt w hotelu Globales Simar to gwarancja udanego wypoczynku. Goście mogą zrelaksować się tu nad basenem lub wziąć udział w atrakcjach. To zatem idealny wybór na wakacje dla rodzin z dziećmi. Na najmłodszych czekają udogodnienia m.in. osobny basen. Każdy znajdzie tu coś dla siebie – miłośnicy sportów wodnych, amatorzy błogiego lenistwa na plaży i fani zwiedzania.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Dla rodzin
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 200 m od przystanku autobusowego
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 70 min
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Bardzo dobry
(763 opinie)
(763 opinie)
    Lokalizacja
    Czystość
    Obsługa
    Wartość
    Jakość noclegu
    Pokoje
  • Bogusław G2025-10-17
    Bardzo dobry

    Jechałem z pewnymi obawami po lekturze niektórych opinii o hotelu , na szczęscie generalnie nie potwierdziło się to , co niektórzy piszą , miałem ładny widok na morze z balkonu pokojowego , pokój standardowy , ale nie spędzam urlopów w pokoju , do dyspozycji kilka plaż , ta którą wybraliśmy była super, opinie o jedzeniu wcale nie przystają do rzeczywistosci , bez cudów - w końcu to tylko 3 *, ale przyzwoity i urozmaicony wybór , bardzo dobre i smaczne ryby , co nam bardzo odpowiadało . Mamy skalę porównawczą , bo jezdzimy do różnych hoteli , ale nawet w 5* nie było kulek ptysiowych z nadzieniem z lodów na deser , pycha . itd. Jednak przydarzyło nam się w tym hotelu coś niemiłego , ani wina hotelu , ani nasza, po prostu złośliwość rzeczy martwych. Uległy zniszczeniu nasze rzeczy osobiste , straty ocenilismy na 2800 zł. I tu zarządzający hotelem pokazali klasę. Standardowo zostaliśmy przeproszeni , wymieniono pokój itd , ale nikt nie usiłował nam wmówić ,że to była nasza wina lub cos w tym stylu. Po 3 tygodniach od powrotu do Polski zwrot pieniędzy za utracone rzeczy był na koncie. Były pewne formalnosci , czyli kwestia rachunków itp . ale zakończyło się całkowicie pozytywnym dla nas happy endem. Tylko 3* , ale tu rzeczywiscie pokazano klasę.

  • Happiness653522690242025-08-04

    Hotel pięknie położony natomiast nie spełnia standardów hotelu 3 gwiazdkowego. Jedzenie okropnie niedobre. Duży wybór potraw, które smakują tak samo - jak ocet. Na sniadanie jedliśmy jajko i arbuza, na obiad frytki i arbuza i na kolację również frytki i arbuza. Nie jesteśmy wybredni, ale tego nie dało się jeść. Sąsiedzi z Niemiec mieli takie samo zdanie i jedli sam ryż? Czy coś podobnego do ryżu. (Zdjecie) Reszta była paskudna. Korzystaliśmy z restauracji obok, żeby nie chodzić z pustym brzuchem mimo, ze była to opcja all inclusive. Przy wannie grzyb, słuchawką prysznicowa nie trzymała się na swojej pozycji, pilot od tv nie działał etc. Ogolnie rzecz biorąc przydałby sie porządny remont. Drzwi do korytarza byly nieszczelne, nie moglismy spać do północy, bo na dole organizowano animacje dla doroslych z głośną muzyką i wszystko było słychać. Na bardzo duzy plus to obsługa, która jest bardzo uprzejma i miła, szczególnie starszy Pan na stołówce i obie Panie na recepcji.

  • Mortishya A2025-06-03

    Ten hotel to jakiś żart. Niektóre opinie są tutaj pozytywne, ale ja nie wierzę w ich prawdziwość. I wy też lepiej nie wierzcie. Powiem wam jak naprawdę jest w tym hotelu, bo właśnie z niego wróciłam. Jedzenie wcale nie jest smaczne jak pisze Claudine czy Cecilia B. Wręcz przeciwnie – jedzenie jest zupełnie niejadalne. I nie chodzi tylko o smak - oni podają jedzenie z pleśnią! Na dowód zamieszczam zdjęcia pomidorów, które kilka razy pojawiały się na stołówce. Kucharz nie umie gotować i jest nieodpowiedzialny. Jedzenie w Globales Simar nadaje się do karmienia swiń a nie ludzi. Trzeba uważać na wszystko i dokładnie oglądać zanim nałoży się na talerz, bo można skończyć z ciężkim zatruciem. Wybór potraw jest bardzo skromny. Czasami jedliśmy na kolację tylko ziemniaki z grillowaną cukinią, bo wszystko inne było ohydne. Produkty, z których gotują jedzenie dla gości są najniższej jakości. Drinki jak w każdym hotelu 3* są bardzo słabe. A jak zamówicie hot-doga przy basenie, to uważajcie żebyście ze śmiechu nie wpadli do wody. Ja wyrzuciłam tego hot-doga od razu do kosza. Swojemu psu bym go nie podała do jedzenia. Animacje w hotelu są mało ciekawe. Na 7 dni tylko raz był zespół flamenco i raz jakaś para śpiewała do playbacków. W pozostałe dni były puszczane mecze na tv lub jakieś inne bzdury. Klub dla dzieci jest notorycznie zamknięty. Na tarasie na wszystkie stoły i krzesła srają gołębie (a wystarczyłoby zainstalować parasole). Plaża jest ładna ale trzeba uważać na meduzy. Z pozytywnych rzeczy mogę tylko napisać, że były piękne widoki, duże i w miarę czyste pokoje oraz wygodne łóżka. Na pewno nikomu nie polecę tego hotelu i sama do niego już nigdy nie wrócę. Byłam w wielu 3* hotelach. Jestem przyzwyczajona do tego standardu i nie mam wygórowanych oczekiwań. Jednak Globales Simar jest najgorszym miejscem w jakim spędziłam wakacje.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

57 201

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 9002

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Dlaczego warto wybrać TUI?
icon-https://n-104-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976601630.svgLider niskich cen
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976339486.svgNajwiększe biuro podróży w Polsce
icon-https://r.cdn.redgalaxy.com/http/o2/TUI/hybrismedia/p/12481547534366.svg30 lat w Polsce
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976699934.svgTylko u nas opieka na wakacjach 24/7
icon-https://n-104-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976503326.svg10 000 hoteli w ponad 50 krajach
icon-https://n-106-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976241182.svgNajwyższa gwarancja ubezpieczeniowa