Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
1/20

Heronissos Hotel

HER41059
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
Heronissos Hotel Grecja - Hotel
1 / 20
Wyjątkowy
2024-08-26

Najgorsze wakacje jakie przeżyliśmy. Na dzień dobry dodatkowe opłaty - dopłata do pokoju 140€ - oplata klimatyczna 50€ - śniadanie 10€ - opłata za przedłużenie pokoju aby nie siedzieć na dworze z torbą gdy ma się lot w nocy 50€ Oczywiście na wszystkie te dopłaty brak rachunku. Jedzenie monotonne, chodziliśmy głodni. Napoje straszne, to nie były napoje tylko woda z ekstraktem nadająca kolor i smak chemiczny. Brak animacji. W ofercie all inclusive ograniczony wybór drinków. Brak przekąsek. Kolejki do jadalni. Jeżeli nie chcecie zepsuć sobie wakacji i stracić ciężko zarobione pieniądze to unikajcie. Nie wrócę tam nigdy 👎 Woda w kranie tak słona że nie szło napić się herbaty nawet. Jedynym plusem to była miła obsługa i nic więcej.

Natalia C
Wyjątkowy
2025-05-07

Jestem z córką w tym hotelu i jestem absolutnie zachwycona i warunkami i jedzeniem. Pokój bardzo czysty, przestronny, jedzenie urozmaicone i smaczne. Obsługa bardzo pomocna i uprzejma. Chętnie wrócę na kolejne wakacje z moją rodziną!.

Paulina C
2025-05-06

Dostaliśmy pokój w Aris Studios - gdybym tam chciała pojechać ocena by była 10/10, bo nic nie mam do zarzucenia ale kupiłam pokój w hotelu 4* a nie 2*. Aris jest ponad 2x tańsze. Na wejście pobrano podatek 70 euro, a dopiero potem zaprowadzili do pokoju dwie ulice dalej w zupełnie innym hotelu, gdzie podatek to 14 euro. Oczywiście w przypadku reklamacji hotel kłamie, że to nowowybudowany 4* budynek Heronissos. Wystarczy chwila w google, żeby zobaczyć, że Aris istnieje od 12 i ma zupełnie innego właściciela. Basen wiecznie zajęty. Hotel ma overbooking przez co większość wyjazdu to czekanie w kolejkach - czy to na basen czy do restauracji. Jedyny plus to obsługa restauracji. Mili kelnerzy, jedzenie ok, typowe hotelowe. Obsługa recepcji, a szczególnie pani manager to porażka. W czasie naszego pobytu z powodu deszczu odpadły części sufitu w holu głównym i idąc na kolację byliśmy popychani byle nic nie zdążyć zobaczyć z okrzykiem pani managero zakazie robienia zdjęć, choć telefony mieliśmy w kieszeniach. Animacje, o których piszą w ofercie "2x w tygodniu" w ogóle nie istnieją. Nawet jak wieszają plakat, że wieczorem będzie się coś działo to ten wieczór nigdy nie nadchodzi. W budynku głównym brudno, robaki. Wifi działa jak dobrze wiatr zawieje. Niektóre osoby dostawały pokój na 2 dni, a potem musieli się przenosić do innego pokoju o gorszym standardzie. Tragedia i najgorszy pobyt, a nie raz świadomie byłam w wiele gorszych pod względem oficjalnego standardu hotelach ale takiego czegoś jeszcze nie spotkałam.

Laura K
2025-02-08

Świadczone przez hotel usługi turystyczne nie spełniły oczekiwań, a wręcz były tragiczne, ponieważ pokoje były zarezerwowane jako standardowe, natomiast po zameldowaniu się w hotelu otrzymaliśmy pokoje, które nie odpowiadały żadnym warunkom. Były to pokoje w głównym budynku na drugim piętrze, które nie były remontowane od lat. W pokojach było tragicznie brudno, na ścianach były robaki oraz zacieki, płytki były wymyte tylko wokół łóżka i w dojściu do balkonu, pościel wymieniona, natomiast wokół pełno piasku, na balkonie zamontowana klimatyzacja, która ostatnie czyszczenie miała prawdopodobnie kilka lat wstecz. Po wejściu do łazienki w oczy rzucał się wszędobylski grzyb, który był nie tylko na ścianach i podłodze, ale przede wszystkim w brodziku i koło niego. Należy nadmienić, że w momencie meldowania się w hotelu Pani recepcjonistka zaproponowała nam (przed oglądnięciem pokoi), że jeżeli dopłacimy po 140 euro to dadzą nam lepsze pokoje. Jedzenie było świeże natomiast cały czas takie samo. Po śniadaniach brak było możliwości zrobienia sobie kawy lub herbaty jedynie w barze przy basenie gdzie były ciągle długie kolejki. Do kolejnych posiłków tj. obiad i kolacja nie było możliwości skorzystania z ciepłych napoi typu herbata czy kawa a dostępne napoje były sztuczne i ochydne. Nadmienić również należy, że pomimo pełni sezonu na owoce i warzywa nie można było ich dostać, oprócz podstawowych owoców typu jabłka, gruszki i arbuz, natomiast z warzyw tylko ogórki i pomidory. Obsługa hotelu w lobby i w restauracji traktuje klientów jako potencjalnych wrogów, a nie jak gości wykazując im życzliwość i gościnność. Nasze oczekiwania były oparte na przedstawionej przez biuro TUI ofercie. Zgodnie z nią miał być to hotel czterogwiazdkowy o wysokim standardzie, natomiast w Naszym odczuciu ten hotel nie kwalifikuję się do czterech gwiazdek - ledwo może do dwóch. Pragniemy nadmienić również, że to nie jest nasz pierwszy wyjazd z biurem TUI i nigdy nie było takich problemów. Naszym zdaniem kierowanie klientów biura podróży na wczasy do takiego hotelu naraża ich na stres oraz konieczność zmagania się z niewątpliwą korupcja proponowaną każdemu nowo przybywającemu przez Recepcje hotelu, (niejednokrotnie słyszeliśmy podobne propozycję dopłaty podczas rejestracji nowo-przybyłych gości hotelowych, ... ) , Uważamy, że jako znane Biuro Podróży powinniście zastanowić się nad kierowaniem gości do tego właśnie hotelu!!! W załączeniu kilka zdjęć z zaproponowanych pokoi....

Elżbieta J
2024-09-24

Kłamstwo na temat pokojów i brak kultury osobistej ze strony obsługi. Na wyjazd pojechałem z gronem znajomych - będzie to istotne w tej opinii. Od pierwszego spojrzenia na hotel wiedzieliśmy, że nie wygląda jak na zdjęciach ale jak wiemy - to się zdarza. Co do jedzenia... było ono w porządku. Co prawda jest monotonne i rzadko pojawia się coś nowego na stole ale nie można na nie narzekać. Sam basen i teren "rekreacyjny" jest ładnie zagospodarowany. Barman Michael - bo tak ma na imię, jest bardzo miły - wbrew poprzednim opiniom (prawdopodobnie się zmienił). Panie sprzątające są bardzo uprzejme, a pokoje sprzątają na błysk. Nasz pokój nie znajdował się w głównym budynku, byliśmy na to przygotowani - bo tak było w jego opisie, ale zaskoczył nas jednak jego poziom i jakość wykonania. Po prostu był to pokój w średnim standardzie... włosy w brodziku, przemoknięte drewniane meble i cała armatura miała co najmniej 30 lat. Nasi znajomi, którzy byli już na miejscu 2 godziny wcześniej powiedzieli nam, że dopłacili (20 euro za noc) za pokój w lepszym standardzie - czyli superior (ten za który zapłaciliśmy z dziewczyną), tak jak powiedział im sam recepcjonista. Dla nas zabrakło już takiego, a właściwie nie takiego tylko naszego pokoju... Cały trik polega na tym, że obsługa prezentuje klientom, pokój o standard niżej niż ten który zamówili a następnie pokazuje propozycję za dopłatą (pokój superior), który jakością zdecydowanie odbiega od poprzedniego. Gdy się o tym dowiedzieliśmy, chcieliśmy zapytać obsługę o co chodzi. Tutaj nastąpił moment kulminacyjny... obsługa jest miła ale do czasu gdy klient nie ma żadnych zastrzeżeń. Po krótkiej rozmowie i prośbach o dowody płatności/paragony, zaprezentowaniu wszystkich standardów pokojów i wytłumaczeniu zaistniałej sytuacji, moja dziewczyna usłyszała, że jeśli pokój się jej nie podoba to może spać na ulicy. Wyjazd jak i pokoje rezerwowałem za pomocą TUI, co do obsługi klienta nie mam żadnych zastrzeżeń a nawet jestem wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu tej nieprzyjemnej sytuacji.

Adam W
2024-08-26

Najgorsze wakacje jakie przeżyliśmy. Na dzień dobry dodatkowe opłaty - dopłata do pokoju 140€ - oplata klimatyczna 50€ - śniadanie 10€ - opłata za przedłużenie pokoju aby nie siedzieć na dworze z torbą gdy ma się lot w nocy 50€ Oczywiście na wszystkie te dopłaty brak rachunku. Jedzenie monotonne, chodziliśmy głodni. Napoje straszne, to nie były napoje tylko woda z ekstraktem nadająca kolor i smak chemiczny. Brak animacji. W ofercie all inclusive ograniczony wybór drinków. Brak przekąsek. Kolejki do jadalni. Jeżeli nie chcecie zepsuć sobie wakacji i stracić ciężko zarobione pieniądze to unikajcie. Nie wrócę tam nigdy 👎 Woda w kranie tak słona że nie szło napić się herbaty nawet. Jedynym plusem to była miła obsługa i nic więcej.

Natalia C
Wyjątkowy
2025-05-07

Jestem z córką w tym hotelu i jestem absolutnie zachwycona i warunkami i jedzeniem. Pokój bardzo czysty, przestronny, jedzenie urozmaicone i smaczne. Obsługa bardzo pomocna i uprzejma. Chętnie wrócę na kolejne wakacje z moją rodziną!.

Paulina C

Heronissos Hotel - informacje

Hotel Heronissos położony jest w urokliwej nadmorskiej miejscowości Hersonissos, zaledwie kilka metrów od głównej plaży. Jednocześnie znajduje się blisko centrum z licznymi tawernami i barami. Heronissos Hotel będzie idealnym wyborem dla osób, które lubią poznawać lokalną atmosferę i greckie zwyczaje. W małym hotelowym ogrodzie znajduje się basen, a wokół niego słoneczny taras - idealne miejsce do beztroskiego relaksu i zażywania słonecznych kąpieli. Bar przy basenie serwuje pyszne drinki, a hotelowa restauracja zapewnia smaczne dania kuchni lokalnej i międzynarodowej.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Piaszczysta plaża
  • Dla rodzin
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • w mieście
  • ok. 50 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 25 min
World map
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(3175 opinii)
(3175 opinii)
    Lokalizacja
    Obsługa
    Czystość
    Wartość
    Jakość noclegu
    Pokoje
  • Paulina C2025-05-07
    Wyjątkowy

    Jestem z córką w tym hotelu i jestem absolutnie zachwycona i warunkami i jedzeniem. Pokój bardzo czysty, przestronny, jedzenie urozmaicone i smaczne. Obsługa bardzo pomocna i uprzejma. Chętnie wrócę na kolejne wakacje z moją rodziną!.

  • Laura K2025-05-06

    Dostaliśmy pokój w Aris Studios - gdybym tam chciała pojechać ocena by była 10/10, bo nic nie mam do zarzucenia ale kupiłam pokój w hotelu 4* a nie 2*. Aris jest ponad 2x tańsze. Na wejście pobrano podatek 70 euro, a dopiero potem zaprowadzili do pokoju dwie ulice dalej w zupełnie innym hotelu, gdzie podatek to 14 euro. Oczywiście w przypadku reklamacji hotel kłamie, że to nowowybudowany 4* budynek Heronissos. Wystarczy chwila w google, żeby zobaczyć, że Aris istnieje od 12 i ma zupełnie innego właściciela. Basen wiecznie zajęty. Hotel ma overbooking przez co większość wyjazdu to czekanie w kolejkach - czy to na basen czy do restauracji. Jedyny plus to obsługa restauracji. Mili kelnerzy, jedzenie ok, typowe hotelowe. Obsługa recepcji, a szczególnie pani manager to porażka. W czasie naszego pobytu z powodu deszczu odpadły części sufitu w holu głównym i idąc na kolację byliśmy popychani byle nic nie zdążyć zobaczyć z okrzykiem pani managero zakazie robienia zdjęć, choć telefony mieliśmy w kieszeniach. Animacje, o których piszą w ofercie "2x w tygodniu" w ogóle nie istnieją. Nawet jak wieszają plakat, że wieczorem będzie się coś działo to ten wieczór nigdy nie nadchodzi. W budynku głównym brudno, robaki. Wifi działa jak dobrze wiatr zawieje. Niektóre osoby dostawały pokój na 2 dni, a potem musieli się przenosić do innego pokoju o gorszym standardzie. Tragedia i najgorszy pobyt, a nie raz świadomie byłam w wiele gorszych pod względem oficjalnego standardu hotelach ale takiego czegoś jeszcze nie spotkałam.

  • Elżbieta J2025-02-08

    Świadczone przez hotel usługi turystyczne nie spełniły oczekiwań, a wręcz były tragiczne, ponieważ pokoje były zarezerwowane jako standardowe, natomiast po zameldowaniu się w hotelu otrzymaliśmy pokoje, które nie odpowiadały żadnym warunkom. Były to pokoje w głównym budynku na drugim piętrze, które nie były remontowane od lat. W pokojach było tragicznie brudno, na ścianach były robaki oraz zacieki, płytki były wymyte tylko wokół łóżka i w dojściu do balkonu, pościel wymieniona, natomiast wokół pełno piasku, na balkonie zamontowana klimatyzacja, która ostatnie czyszczenie miała prawdopodobnie kilka lat wstecz. Po wejściu do łazienki w oczy rzucał się wszędobylski grzyb, który był nie tylko na ścianach i podłodze, ale przede wszystkim w brodziku i koło niego. Należy nadmienić, że w momencie meldowania się w hotelu Pani recepcjonistka zaproponowała nam (przed oglądnięciem pokoi), że jeżeli dopłacimy po 140 euro to dadzą nam lepsze pokoje. Jedzenie było świeże natomiast cały czas takie samo. Po śniadaniach brak było możliwości zrobienia sobie kawy lub herbaty jedynie w barze przy basenie gdzie były ciągle długie kolejki. Do kolejnych posiłków tj. obiad i kolacja nie było możliwości skorzystania z ciepłych napoi typu herbata czy kawa a dostępne napoje były sztuczne i ochydne. Nadmienić również należy, że pomimo pełni sezonu na owoce i warzywa nie można było ich dostać, oprócz podstawowych owoców typu jabłka, gruszki i arbuz, natomiast z warzyw tylko ogórki i pomidory. Obsługa hotelu w lobby i w restauracji traktuje klientów jako potencjalnych wrogów, a nie jak gości wykazując im życzliwość i gościnność. Nasze oczekiwania były oparte na przedstawionej przez biuro TUI ofercie. Zgodnie z nią miał być to hotel czterogwiazdkowy o wysokim standardzie, natomiast w Naszym odczuciu ten hotel nie kwalifikuję się do czterech gwiazdek - ledwo może do dwóch. Pragniemy nadmienić również, że to nie jest nasz pierwszy wyjazd z biurem TUI i nigdy nie było takich problemów. Naszym zdaniem kierowanie klientów biura podróży na wczasy do takiego hotelu naraża ich na stres oraz konieczność zmagania się z niewątpliwą korupcja proponowaną każdemu nowo przybywającemu przez Recepcje hotelu, (niejednokrotnie słyszeliśmy podobne propozycję dopłaty podczas rejestracji nowo-przybyłych gości hotelowych, ... ) , Uważamy, że jako znane Biuro Podróży powinniście zastanowić się nad kierowaniem gości do tego właśnie hotelu!!! W załączeniu kilka zdjęć z zaproponowanych pokoi....

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance

Opis oferty obowiązuje dla wyjazdów w terminie od 1 kwietnia 2023 do 30 listopada 2023

Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Hotel

Rozrywka
  • przedstawienia
  • muzyka na żywo
Dla dzieci
  • wysokie krzesełka w restauracji
  • łóżeczko dla dziecka: w cenie
Sport i Wellness
  • Płatne
    zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne
Plaża
  • ok. 50 m od piaszczystej plaży
  • publiczna
  • piaszczysta
Basen
  • basen: w cenie, zewnętrzny, ze słodką wodą, lekko opadający, leżaki: w cenie, parasole: w cenie
    ręczniki: wymagana kaucja
Wyposażenie
  • terminal internetowy: za opłatą
  • Wi-Fi, w miejscach ogólnodostępnych: w lobby, w barze, przy basenie, w cenie
  • recepcja
  • winda
  • sala TV
  • ogród
  • taras
  • pralnia: za opłatą
  • parking: niezadaszony, w cenie
Karty
  • Visa, MasterCard, American Express
Liczba pokojów
  • 190
Kategoria lokalna
  • 4 gwiazdki
Dodatkowe informacje
  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo naszej pomocy TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji telefonicznie oraz sms-owo. Szczegóły tutaj.
  • Podatek turystyczny: od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania.Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Dla obiektów: 1- i 2-gwiazdkowych - ok. 0,50 EURO za pokój/noc 3-gwiazdkowych - ok. 1,50 EURO za pokój/noc 4-gwiazdkowych - ok. 3 EURO za pokój/noc 5-gwiazdkowych - ok. 4 EURO za pokój/noc
  • Hotele z kodem HER możliwe do rezerwacji tylko z przelotem do Heraklionu(HER). Wyjątkiem są hotele rozpoczynające się od kodów HER28, HER80 i HER82, które można połączyć zarówno z przelotem do Heraklionu(HER) jak i do Chanii(CHQ).

Opinie gości

Heronissos Hotel - opinie | właścicielem opinii jest TripAdvisor
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(3175 opinii)
(3175 opinii)
    Lokalizacja
    Obsługa
    Czystość
    Wartość
    Jakość noclegu
    Pokoje
  • Paulina C2025-05-07
    Wyjątkowy

    Super!

    Jestem z córką w tym hotelu i jestem absolutnie zachwycona i warunkami i jedzeniem. Pokój bardzo czysty, przestronny, jedzenie urozmaicone i smaczne. Obsługa bardzo pomocna i uprzejma. Chętnie wrócę na kolejne wakacje z moją rodziną!.

  • Laura K2025-05-06

    Hotel, który przy 4* nawet nie stał.

    Dostaliśmy pokój w Aris Studios - gdybym tam chciała pojechać ocena by była 10/10, bo nic nie mam do zarzucenia ale kupiłam pokój w hotelu 4* a nie 2*. Aris jest ponad 2x tańsze. Na wejście pobrano podatek 70 euro, a dopiero potem zaprowadzili do pokoju dwie ulice dalej w zupełnie innym hotelu, gdzie podatek to 14 euro. Oczywiście w przypadku reklamacji hotel kłamie, że to nowowybudowany 4* budynek Heronissos. Wystarczy chwila w google, żeby zobaczyć, że Aris istnieje od 12 i ma zupełnie innego właściciela. Basen wiecznie zajęty. Hotel ma overbooking przez co większość wyjazdu to czekanie w kolejkach - czy to na basen czy do restauracji. Jedyny plus to obsługa restauracji. Mili kelnerzy, jedzenie ok, typowe hotelowe. Obsługa recepcji, a szczególnie pani manager to porażka. W czasie naszego pobytu z powodu deszczu odpadły części sufitu w holu głównym i idąc na kolację byliśmy popychani byle nic nie zdążyć zobaczyć z okrzykiem pani managero zakazie robienia zdjęć, choć telefony mieliśmy w kieszeniach. Animacje, o których piszą w ofercie "2x w tygodniu" w ogóle nie istnieją. Nawet jak wieszają plakat, że wieczorem będzie się coś działo to ten wieczór nigdy nie nadchodzi. W budynku głównym brudno, robaki. Wifi działa jak dobrze wiatr zawieje. Niektóre osoby dostawały pokój na 2 dni, a potem musieli się przenosić do innego pokoju o gorszym standardzie. Tragedia i najgorszy pobyt, a nie raz świadomie byłam w wiele gorszych pod względem oficjalnego standardu hotelach ale takiego czegoś jeszcze nie spotkałam.

  • Elżbieta J2025-02-08

    Unikajcie tego hotelu jeżeli nie chcecie stracić pieniędzy i się rozczarować.

    Świadczone przez hotel usługi turystyczne nie spełniły oczekiwań, a wręcz były tragiczne, ponieważ pokoje były zarezerwowane jako standardowe, natomiast po zameldowaniu się w hotelu otrzymaliśmy pokoje, które nie odpowiadały żadnym warunkom. Były to pokoje w głównym budynku na drugim piętrze, które nie były remontowane od lat. W pokojach było tragicznie brudno, na ścianach były robaki oraz zacieki, płytki były wymyte tylko wokół łóżka i w dojściu do balkonu, pościel wymieniona, natomiast wokół pełno piasku, na balkonie zamontowana klimatyzacja, która ostatnie czyszczenie miała prawdopodobnie kilka lat wstecz. Po wejściu do łazienki w oczy rzucał się wszędobylski grzyb, który był nie tylko na ścianach i podłodze, ale przede wszystkim w brodziku i koło niego. Należy nadmienić, że w momencie meldowania się w hotelu Pani recepcjonistka zaproponowała nam (przed oglądnięciem pokoi), że jeżeli dopłacimy po 140 euro to dadzą nam lepsze pokoje. Jedzenie było świeże natomiast cały czas takie samo. Po śniadaniach brak było możliwości zrobienia sobie kawy lub herbaty jedynie w barze przy basenie gdzie były ciągle długie kolejki. Do kolejnych posiłków tj. obiad i kolacja nie było możliwości skorzystania z ciepłych napoi typu herbata czy kawa a dostępne napoje były sztuczne i ochydne. Nadmienić również należy, że pomimo pełni sezonu na owoce i warzywa nie można było ich dostać, oprócz podstawowych owoców typu jabłka, gruszki i arbuz, natomiast z warzyw tylko ogórki i pomidory. Obsługa hotelu w lobby i w restauracji traktuje klientów jako potencjalnych wrogów, a nie jak gości wykazując im życzliwość i gościnność. Nasze oczekiwania były oparte na przedstawionej przez biuro TUI ofercie. Zgodnie z nią miał być to hotel czterogwiazdkowy o wysokim standardzie, natomiast w Naszym odczuciu ten hotel nie kwalifikuję się do czterech gwiazdek - ledwo może do dwóch. Pragniemy nadmienić również, że to nie jest nasz pierwszy wyjazd z biurem TUI i nigdy nie było takich problemów. Naszym zdaniem kierowanie klientów biura podróży na wczasy do takiego hotelu naraża ich na stres oraz konieczność zmagania się z niewątpliwą korupcja proponowaną każdemu nowo przybywającemu przez Recepcje hotelu, (niejednokrotnie słyszeliśmy podobne propozycję dopłaty podczas rejestracji nowo-przybyłych gości hotelowych, ... ) , Uważamy, że jako znane Biuro Podróży powinniście zastanowić się nad kierowaniem gości do tego właśnie hotelu!!! W załączeniu kilka zdjęć z zaproponowanych pokoi....

  • Adam W2024-09-24

    Kłamstwo na temat pokojów i brak kultury osobistej ze strony obsługi.

    Kłamstwo na temat pokojów i brak kultury osobistej ze strony obsługi. Na wyjazd pojechałem z gronem znajomych - będzie to istotne w tej opinii. Od pierwszego spojrzenia na hotel wiedzieliśmy, że nie wygląda jak na zdjęciach ale jak wiemy - to się zdarza. Co do jedzenia... było ono w porządku. Co prawda jest monotonne i rzadko pojawia się coś nowego na stole ale nie można na nie narzekać. Sam basen i teren "rekreacyjny" jest ładnie zagospodarowany. Barman Michael - bo tak ma na imię, jest bardzo miły - wbrew poprzednim opiniom (prawdopodobnie się zmienił). Panie sprzątające są bardzo uprzejme, a pokoje sprzątają na błysk. Nasz pokój nie znajdował się w głównym budynku, byliśmy na to przygotowani - bo tak było w jego opisie, ale zaskoczył nas jednak jego poziom i jakość wykonania. Po prostu był to pokój w średnim standardzie... włosy w brodziku, przemoknięte drewniane meble i cała armatura miała co najmniej 30 lat. Nasi znajomi, którzy byli już na miejscu 2 godziny wcześniej powiedzieli nam, że dopłacili (20 euro za noc) za pokój w lepszym standardzie - czyli superior (ten za który zapłaciliśmy z dziewczyną), tak jak powiedział im sam recepcjonista. Dla nas zabrakło już takiego, a właściwie nie takiego tylko naszego pokoju... Cały trik polega na tym, że obsługa prezentuje klientom, pokój o standard niżej niż ten który zamówili a następnie pokazuje propozycję za dopłatą (pokój superior), który jakością zdecydowanie odbiega od poprzedniego. Gdy się o tym dowiedzieliśmy, chcieliśmy zapytać obsługę o co chodzi. Tutaj nastąpił moment kulminacyjny... obsługa jest miła ale do czasu gdy klient nie ma żadnych zastrzeżeń. Po krótkiej rozmowie i prośbach o dowody płatności/paragony, zaprezentowaniu wszystkich standardów pokojów i wytłumaczeniu zaistniałej sytuacji, moja dziewczyna usłyszała, że jeśli pokój się jej nie podoba to może spać na ulicy. Wyjazd jak i pokoje rezerwowałem za pomocą TUI, co do obsługi klienta nie mam żadnych zastrzeżeń a nawet jestem wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu tej nieprzyjemnej sytuacji.

  • Natalia C2024-08-26

    Unikajcie jeżeli nie chcecie stracić pieniędzy i się rozczarować.

    Najgorsze wakacje jakie przeżyliśmy. Na dzień dobry dodatkowe opłaty - dopłata do pokoju 140€ - oplata klimatyczna 50€ - śniadanie 10€ - opłata za przedłużenie pokoju aby nie siedzieć na dworze z torbą gdy ma się lot w nocy 50€ Oczywiście na wszystkie te dopłaty brak rachunku. Jedzenie monotonne, chodziliśmy głodni. Napoje straszne, to nie były napoje tylko woda z ekstraktem nadająca kolor i smak chemiczny. Brak animacji. W ofercie all inclusive ograniczony wybór drinków. Brak przekąsek. Kolejki do jadalni. Jeżeli nie chcecie zepsuć sobie wakacji i stracić ciężko zarobione pieniądze to unikajcie. Nie wrócę tam nigdy 👎 Woda w kranie tak słona że nie szło napić się herbaty nawet. Jedynym plusem to była miła obsługa i nic więcej.

Pokoje

Pokój 2-osobowy

Heronissos Hotel GrecjaPokój 2-osobowy
Heronissos Hotel GrecjaPokój 2-osobowy
Heronissos Hotel GrecjaPokój 2-osobowy
Heronissos Hotel GrecjaPokój 2-osobowy
1 / 2
  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 20m2

  • Max. liczba osób: 
  • sejf: za opłatą
  • w budynku głównym lub bocznym
  • balkon lub taras
  • TV sat.
  • suszarka
  • Wi-Fi
  • klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana
  • lodówka: w cenie
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • widok na basen/widok na ląd

Pokój 2-osobowy superior

Heronissos Hotel GrecjaPokój 2-osobowy superior
Heronissos Hotel GrecjaPokój 2-osobowy superior
Heronissos Hotel GrecjaPokój 2-osobowy superior
Heronissos Hotel GrecjaPokój 2-osobowy superior
Heronissos Hotel GrecjaPokój 2-osobowy superior
1 / 3
  • Kod pokoju: DZX2
  • Metraż: 

    około 25m2

  • Max. liczba osób: 
  • sypialnia
  • sejf: za opłatą
  • TV sat.
  • suszarka do włosów
  • klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana
  • lodówka: w cenie
  • w budynku bocznym
  • czajnik elektryczny
  • WC
  • balkon francuski
  • Wi-Fi: w cenie
  • telefon
  • balkon
  • wanna lub prysznic
  • widok na basen/widok na ląd

Pokój ekonomiczny

  • Kod pokoju: DZZ1
  • Max. liczba osób: 
  • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

All inclusive

  • śniadanie: w formie bufetu
  • obiad: w formie bufetu
  • kolacja: w formie bufetu, kulinarne wieczory tematyczne
  • ciasto
  • wybrane napoje bezalkoholowe: 10:00 - 23:00
  • wybrane lokalne napoje alkoholowe: 10:00 - 23:00
  • wybrane napoje do posiłków
  • kawa/herbata po południu
  • wymagane noszenie opasek all inclusive

Restauracje i bary

  • restauracja główna: rodzaje kuchni: grecka, międzynarodowa, śródziemnomorska, regionalna, ryby/owoce morza, bufet, show cooking, w cenie, z klimatyzacją, wysokie krzesełka dla dzieci, wymagany odpowiedni strój
  • bar przy zewnętrznym basenie: kwiecień - październik, 10:00 - 23:00, za opłatą, wliczone w all inclusive

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Atrakcje

Zapoznaj się z szeroką ofertą atrakcji stworzoną z myślą o naszych Klientach, którzy kochają aktywnie spędzać czas i odkrywać fascynujące miejsca podczas wakacji. Atrakcje możesz zarezerwować:

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim,
  • Dostępność i potwierdzenie online,
  • Możliwość anulacji nawet na dzień przed rozpoczęciem,
  • Szeroka oferta biletów wstępu na atrakcje w ponad 90 krajach,
  • Wiele atrakcji obejmuje transfer bezpośrednio z hotelu.

Ważne informacje

Dlaczego warto wybrać Heronissos Hotel

  • niedaleko wakacyjnych atrakcji Hersonissos
  • tuż przy plaży
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI