Super!
Jestem z córką w tym hotelu i jestem absolutnie zachwycona i warunkami i jedzeniem. Pokój bardzo czysty, przestronny, jedzenie urozmaicone i smaczne. Obsługa bardzo pomocna i uprzejma. Chętnie wrócę na kolejne wakacje z moją rodziną!.
Jestem z córką w tym hotelu i jestem absolutnie zachwycona i warunkami i jedzeniem. Pokój bardzo czysty, przestronny, jedzenie urozmaicone i smaczne. Obsługa bardzo pomocna i uprzejma. Chętnie wrócę na kolejne wakacje z moją rodziną!.
Dostaliśmy pokój w Aris Studios - gdybym tam chciała pojechać ocena by była 10/10, bo nic nie mam do zarzucenia ale kupiłam pokój w hotelu 4* a nie 2*. Aris jest ponad 2x tańsze. Na wejście pobrano podatek 70 euro, a dopiero potem zaprowadzili do pokoju dwie ulice dalej w zupełnie innym hotelu, gdzie podatek to 14 euro. Oczywiście w przypadku reklamacji hotel kłamie, że to nowowybudowany 4* budynek Heronissos. Wystarczy chwila w google, żeby zobaczyć, że Aris istnieje od 12 i ma zupełnie innego właściciela. Basen wiecznie zajęty. Hotel ma overbooking przez co większość wyjazdu to czekanie w kolejkach - czy to na basen czy do restauracji. Jedyny plus to obsługa restauracji. Mili kelnerzy, jedzenie ok, typowe hotelowe. Obsługa recepcji, a szczególnie pani manager to porażka. W czasie naszego pobytu z powodu deszczu odpadły części sufitu w holu głównym i idąc na kolację byliśmy popychani byle nic nie zdążyć zobaczyć z okrzykiem pani managero zakazie robienia zdjęć, choć telefony mieliśmy w kieszeniach. Animacje, o których piszą w ofercie "2x w tygodniu" w ogóle nie istnieją. Nawet jak wieszają plakat, że wieczorem będzie się coś działo to ten wieczór nigdy nie nadchodzi. W budynku głównym brudno, robaki. Wifi działa jak dobrze wiatr zawieje. Niektóre osoby dostawały pokój na 2 dni, a potem musieli się przenosić do innego pokoju o gorszym standardzie. Tragedia i najgorszy pobyt, a nie raz świadomie byłam w wiele gorszych pod względem oficjalnego standardu hotelach ale takiego czegoś jeszcze nie spotkałam.
Świadczone przez hotel usługi turystyczne nie spełniły oczekiwań, a wręcz były tragiczne, ponieważ pokoje były zarezerwowane jako standardowe, natomiast po zameldowaniu się w hotelu otrzymaliśmy pokoje, które nie odpowiadały żadnym warunkom. Były to pokoje w głównym budynku na drugim piętrze, które nie były remontowane od lat. W pokojach było tragicznie brudno, na ścianach były robaki oraz zacieki, płytki były wymyte tylko wokół łóżka i w dojściu do balkonu, pościel wymieniona, natomiast wokół pełno piasku, na balkonie zamontowana klimatyzacja, która ostatnie czyszczenie miała prawdopodobnie kilka lat wstecz. Po wejściu do łazienki w oczy rzucał się wszędobylski grzyb, który był nie tylko na ścianach i podłodze, ale przede wszystkim w brodziku i koło niego. Należy nadmienić, że w momencie meldowania się w hotelu Pani recepcjonistka zaproponowała nam (przed oglądnięciem pokoi), że jeżeli dopłacimy po 140 euro to dadzą nam lepsze pokoje. Jedzenie było świeże natomiast cały czas takie samo. Po śniadaniach brak było możliwości zrobienia sobie kawy lub herbaty jedynie w barze przy basenie gdzie były ciągle długie kolejki. Do kolejnych posiłków tj. obiad i kolacja nie było możliwości skorzystania z ciepłych napoi typu herbata czy kawa a dostępne napoje były sztuczne i ochydne. Nadmienić również należy, że pomimo pełni sezonu na owoce i warzywa nie można było ich dostać, oprócz podstawowych owoców typu jabłka, gruszki i arbuz, natomiast z warzyw tylko ogórki i pomidory. Obsługa hotelu w lobby i w restauracji traktuje klientów jako potencjalnych wrogów, a nie jak gości wykazując im życzliwość i gościnność. Nasze oczekiwania były oparte na przedstawionej przez biuro TUI ofercie. Zgodnie z nią miał być to hotel czterogwiazdkowy o wysokim standardzie, natomiast w Naszym odczuciu ten hotel nie kwalifikuję się do czterech gwiazdek - ledwo może do dwóch. Pragniemy nadmienić również, że to nie jest nasz pierwszy wyjazd z biurem TUI i nigdy nie było takich problemów. Naszym zdaniem kierowanie klientów biura podróży na wczasy do takiego hotelu naraża ich na stres oraz konieczność zmagania się z niewątpliwą korupcja proponowaną każdemu nowo przybywającemu przez Recepcje hotelu, (niejednokrotnie słyszeliśmy podobne propozycję dopłaty podczas rejestracji nowo-przybyłych gości hotelowych, ... ) , Uważamy, że jako znane Biuro Podróży powinniście zastanowić się nad kierowaniem gości do tego właśnie hotelu!!! W załączeniu kilka zdjęć z zaproponowanych pokoi....
Opis oferty obowiązuje dla wyjazdów w terminie od 1 kwietnia 2023 do 30 listopada 2023
Jestem z córką w tym hotelu i jestem absolutnie zachwycona i warunkami i jedzeniem. Pokój bardzo czysty, przestronny, jedzenie urozmaicone i smaczne. Obsługa bardzo pomocna i uprzejma. Chętnie wrócę na kolejne wakacje z moją rodziną!.
Dostaliśmy pokój w Aris Studios - gdybym tam chciała pojechać ocena by była 10/10, bo nic nie mam do zarzucenia ale kupiłam pokój w hotelu 4* a nie 2*. Aris jest ponad 2x tańsze. Na wejście pobrano podatek 70 euro, a dopiero potem zaprowadzili do pokoju dwie ulice dalej w zupełnie innym hotelu, gdzie podatek to 14 euro. Oczywiście w przypadku reklamacji hotel kłamie, że to nowowybudowany 4* budynek Heronissos. Wystarczy chwila w google, żeby zobaczyć, że Aris istnieje od 12 i ma zupełnie innego właściciela. Basen wiecznie zajęty. Hotel ma overbooking przez co większość wyjazdu to czekanie w kolejkach - czy to na basen czy do restauracji. Jedyny plus to obsługa restauracji. Mili kelnerzy, jedzenie ok, typowe hotelowe. Obsługa recepcji, a szczególnie pani manager to porażka. W czasie naszego pobytu z powodu deszczu odpadły części sufitu w holu głównym i idąc na kolację byliśmy popychani byle nic nie zdążyć zobaczyć z okrzykiem pani managero zakazie robienia zdjęć, choć telefony mieliśmy w kieszeniach. Animacje, o których piszą w ofercie "2x w tygodniu" w ogóle nie istnieją. Nawet jak wieszają plakat, że wieczorem będzie się coś działo to ten wieczór nigdy nie nadchodzi. W budynku głównym brudno, robaki. Wifi działa jak dobrze wiatr zawieje. Niektóre osoby dostawały pokój na 2 dni, a potem musieli się przenosić do innego pokoju o gorszym standardzie. Tragedia i najgorszy pobyt, a nie raz świadomie byłam w wiele gorszych pod względem oficjalnego standardu hotelach ale takiego czegoś jeszcze nie spotkałam.
Świadczone przez hotel usługi turystyczne nie spełniły oczekiwań, a wręcz były tragiczne, ponieważ pokoje były zarezerwowane jako standardowe, natomiast po zameldowaniu się w hotelu otrzymaliśmy pokoje, które nie odpowiadały żadnym warunkom. Były to pokoje w głównym budynku na drugim piętrze, które nie były remontowane od lat. W pokojach było tragicznie brudno, na ścianach były robaki oraz zacieki, płytki były wymyte tylko wokół łóżka i w dojściu do balkonu, pościel wymieniona, natomiast wokół pełno piasku, na balkonie zamontowana klimatyzacja, która ostatnie czyszczenie miała prawdopodobnie kilka lat wstecz. Po wejściu do łazienki w oczy rzucał się wszędobylski grzyb, który był nie tylko na ścianach i podłodze, ale przede wszystkim w brodziku i koło niego. Należy nadmienić, że w momencie meldowania się w hotelu Pani recepcjonistka zaproponowała nam (przed oglądnięciem pokoi), że jeżeli dopłacimy po 140 euro to dadzą nam lepsze pokoje. Jedzenie było świeże natomiast cały czas takie samo. Po śniadaniach brak było możliwości zrobienia sobie kawy lub herbaty jedynie w barze przy basenie gdzie były ciągle długie kolejki. Do kolejnych posiłków tj. obiad i kolacja nie było możliwości skorzystania z ciepłych napoi typu herbata czy kawa a dostępne napoje były sztuczne i ochydne. Nadmienić również należy, że pomimo pełni sezonu na owoce i warzywa nie można było ich dostać, oprócz podstawowych owoców typu jabłka, gruszki i arbuz, natomiast z warzyw tylko ogórki i pomidory. Obsługa hotelu w lobby i w restauracji traktuje klientów jako potencjalnych wrogów, a nie jak gości wykazując im życzliwość i gościnność. Nasze oczekiwania były oparte na przedstawionej przez biuro TUI ofercie. Zgodnie z nią miał być to hotel czterogwiazdkowy o wysokim standardzie, natomiast w Naszym odczuciu ten hotel nie kwalifikuję się do czterech gwiazdek - ledwo może do dwóch. Pragniemy nadmienić również, że to nie jest nasz pierwszy wyjazd z biurem TUI i nigdy nie było takich problemów. Naszym zdaniem kierowanie klientów biura podróży na wczasy do takiego hotelu naraża ich na stres oraz konieczność zmagania się z niewątpliwą korupcja proponowaną każdemu nowo przybywającemu przez Recepcje hotelu, (niejednokrotnie słyszeliśmy podobne propozycję dopłaty podczas rejestracji nowo-przybyłych gości hotelowych, ... ) , Uważamy, że jako znane Biuro Podróży powinniście zastanowić się nad kierowaniem gości do tego właśnie hotelu!!! W załączeniu kilka zdjęć z zaproponowanych pokoi....
Kłamstwo na temat pokojów i brak kultury osobistej ze strony obsługi. Na wyjazd pojechałem z gronem znajomych - będzie to istotne w tej opinii. Od pierwszego spojrzenia na hotel wiedzieliśmy, że nie wygląda jak na zdjęciach ale jak wiemy - to się zdarza. Co do jedzenia... było ono w porządku. Co prawda jest monotonne i rzadko pojawia się coś nowego na stole ale nie można na nie narzekać. Sam basen i teren "rekreacyjny" jest ładnie zagospodarowany. Barman Michael - bo tak ma na imię, jest bardzo miły - wbrew poprzednim opiniom (prawdopodobnie się zmienił). Panie sprzątające są bardzo uprzejme, a pokoje sprzątają na błysk. Nasz pokój nie znajdował się w głównym budynku, byliśmy na to przygotowani - bo tak było w jego opisie, ale zaskoczył nas jednak jego poziom i jakość wykonania. Po prostu był to pokój w średnim standardzie... włosy w brodziku, przemoknięte drewniane meble i cała armatura miała co najmniej 30 lat. Nasi znajomi, którzy byli już na miejscu 2 godziny wcześniej powiedzieli nam, że dopłacili (20 euro za noc) za pokój w lepszym standardzie - czyli superior (ten za który zapłaciliśmy z dziewczyną), tak jak powiedział im sam recepcjonista. Dla nas zabrakło już takiego, a właściwie nie takiego tylko naszego pokoju... Cały trik polega na tym, że obsługa prezentuje klientom, pokój o standard niżej niż ten który zamówili a następnie pokazuje propozycję za dopłatą (pokój superior), który jakością zdecydowanie odbiega od poprzedniego. Gdy się o tym dowiedzieliśmy, chcieliśmy zapytać obsługę o co chodzi. Tutaj nastąpił moment kulminacyjny... obsługa jest miła ale do czasu gdy klient nie ma żadnych zastrzeżeń. Po krótkiej rozmowie i prośbach o dowody płatności/paragony, zaprezentowaniu wszystkich standardów pokojów i wytłumaczeniu zaistniałej sytuacji, moja dziewczyna usłyszała, że jeśli pokój się jej nie podoba to może spać na ulicy. Wyjazd jak i pokoje rezerwowałem za pomocą TUI, co do obsługi klienta nie mam żadnych zastrzeżeń a nawet jestem wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu tej nieprzyjemnej sytuacji.
Najgorsze wakacje jakie przeżyliśmy. Na dzień dobry dodatkowe opłaty - dopłata do pokoju 140€ - oplata klimatyczna 50€ - śniadanie 10€ - opłata za przedłużenie pokoju aby nie siedzieć na dworze z torbą gdy ma się lot w nocy 50€ Oczywiście na wszystkie te dopłaty brak rachunku. Jedzenie monotonne, chodziliśmy głodni. Napoje straszne, to nie były napoje tylko woda z ekstraktem nadająca kolor i smak chemiczny. Brak animacji. W ofercie all inclusive ograniczony wybór drinków. Brak przekąsek. Kolejki do jadalni. Jeżeli nie chcecie zepsuć sobie wakacji i stracić ciężko zarobione pieniądze to unikajcie. Nie wrócę tam nigdy 👎 Woda w kranie tak słona że nie szło napić się herbaty nawet. Jedynym plusem to była miła obsługa i nic więcej.
około 20m2
około 25m2
Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.
Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.
Zapoznaj się z szeroką ofertą atrakcji stworzoną z myślą o naszych Klientach, którzy kochają aktywnie spędzać czas i odkrywać fascynujące miejsca podczas wakacji. Atrakcje możesz zarezerwować: