Goście cenią ten hotel za...
- Pokoje
- Obsługa
- Czystość
- Jakość noclegu
- Wartość
- Lokalizacja
Jaz Elite Asteria - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 20 km od centrum Hurghada
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 10 min
- Pokoje
- Obsługa
- Czystość
- Jakość noclegu
- Wartość
- Lokalizacja
- Trip504866300912025-09-10
Niestety hotel nie spełnił moich oczekiwań : 1.Jedzenie monotonne nie było kolacji tematycznych tylko cały czas to samo 2.Zwichnąłem bark i zostawiłem na chwilę okulary na basenie o wartości 3000 zł mimo systemu kamer nikt nie chciał mi pomóc odnaleźć przywłaszczone okulary , kamera patrzyła idealnie tam gdzie je zostawiłem więc po prostu zabrakło chęci do pomocy. 3.Leżaki rezerwowane ręcznikami od 6 rano , obsługa nie reagowała , znalezienie miejsc bez ręczników graniczyło z cudem co jest niedopuszczalne na 5 gwiazdkowy hotel w innych resortach jak ręcznik leżał dłużej niż 30 minut był ściągany przez obsługę. 4. Podczas wymeldowania z hotelu została naliczone wypożyczenie szisy podwójnie chociaż wypożyczaliśmy jeden raz. Obsługa zamiast anulować opłatę podwójną rozłożyła ręce i kazała płacić.
- Tour235335157062025-09-07Wyjątkowy
Bardzo udane wakacje . Plaża super . Jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone Animacje również bardzo fajne . Dyskoteka całkiem spoko . Obsługa bardzo miła
- Culture316744064602025-08-04Bardzo dobry
Moje doświadczenie w hotelu Jaz Istria było niesamowite pod każdym względem, wszystko jest piękne, pokoje przekraczają wyobrażenia, jedzenie i restauracje są bardzo dobre, a obsługa nie do opisania, ale powinna być woda w butelce. A drinki są niesamowite, szczególnie z baru Kiber Mustafa jest kreatywny, czysty i ma najpiękniejszy uśmiech. Opisuję go jako psychologa, ponieważ czyta w myślach, zanim się odezwę. Ale jest ktoś, o kim myślę, to menedżer baru o imieniu John, który rozmawia w nieodpowiedni sposób z kelnerem, a jego mowa ciała nie jest odpowiednia dla menedżera. Oprócz tego, że ma głośny głos w obecności turystów i patrzy na mnie z pogardą, zrujnował mi wyjazd. Wszystko, co widzę, to to, że mówi w taki sam sposób, co nie przystoi 5-gwiazdkowemu hotelowi. Ale wszystko w hotelu przekracza wyobrażenia. Bardzo mi się podobało i mam nadzieję, że wkrótce wrócę. Mam nadzieję, że znajdziecie rozwiązania ułatwiające swobodne poruszanie się po hotelu. Dziękuję.