Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel

Jaz Elite Asteria

HRG10010

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Pokoje
  • Obsługa
  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Wartość
  • Lokalizacja
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Jaz Elite Asteria Egipt - Hotel
Wyjątkowy
Wyjątkowy
2025-05-03

Jesteśmy pierwszymi gośćmi w tym hotelu. Zostaliśmy miło powitani (orkiestra, czerwony dywan, wstęga i szampan). +Obiekt: duży, nowoczesny. Wykończenie w pięknym stylu z naturalnych materiałów (drewno, granit, juta, len, pastelowe kolory, mnóstwo kwiatów i zieleni), fontanny. +Pokoje: bardzo duże, sprzątane kilka razy dziennie, przekąski powitalne, wieczorem czekoladki, dwie umywalki i duży blat w łazience, spora szafa, wygodne materace, balkon z krzesłami i stolikiem, widok na morze, butelkowana woda, klimatyzacja, sejf, toaletka z lustrem, kanapa. Pościel nowa, bawełniana, śnieżno biała. Puszyste ręczniki. +Śniadanie: bardzo różnorodne, duży wybór serów i wędlin dobrej jakości, owoce, warzywa, omlety, gofry, naleśniki, świeżo wyciskany sok pomarańczowy, mus truskawkowy, szampan (różowy i biały). +Lunch: w restauracji na plaży i przy basenie, wybór z karty (miniburgery, frytki, sałatki, szaszłyki, desery). Piękny widok na morze. +Baseny: czyste, nieustannie sprzątane, duże o zróżnicowanej głębokości, każdy opadający liść jest natychmiast wyciągany, wygodne leżaki, daszki chroniące przed słońcem przy basenie. Przy każdym basenie ratownicy. +Plaża: szeroka piaszczysta (są tam drobne kamyki, muszelki wskazane obuwie ochronne), długi odcinek płycizny przy brzegu (dzięki temu można spacerować w wodzie), morze czyste, woda w pięknym lazurowym kolorze, parasole z trawy chroniące przed słońcem, leżaki, ratownicy. Ręczniki plażowe milutkie i puchate, codziennie wymieniane. Widzieliśmy kilka meduz i rozgwiazdy. Przy plaży promenada wzdłuż zatoki. +Obsługa: bardzo miała, uśmiechnięta, pomocna, ogromna ilość pracowników, można dogadać się we wszystkich językach, nieustannie jesteśmy pytani czy chcemy coś do picia, czy potrzebujemy pomocy. Obsługa kelnerska przy basenie i na plaży. Wszystko podane w szkle, porcelanie, piękne kieliszki do wina. Kawa w porcelanowych filiżankach również na plaży. +Kolacja: w restauracji głównej bardzo zróżnicowane dania, jedzenie wysokiej jakości (mięsa, sery, ryby, owoce morza). Pyszne desery (ciasta, lody, owoce). Lody z kawałkami owoców i czekolady, duży wybór lodów smakowych (pyszne cytrynowe). Kawa i herbata dobrej jakości. +Rozrywka: wodna gimnastyka, wieczorne show (pokaz tańca, muzyka na żywo). +Bardzo miła kolacja we włoskiej restauracji (jagnięcina, pizza, tiramisu, lody, makarony). +Taras widokowy z barem. Kolorowe drinki. Karta alkoholi tradycyjna i autorskie drinki. Drobne minusy: -Nie działają jeszcze windy (bagaże dostarczono pod drzwi). Jesteśmy z dzieckiem, mamy pierwsze piętro i nosimy wózek po schodach. Nie jest to duży problem obsługa nam pomaga. Wind jest dużo więc jak tylko zostaną włączone komunikacja będzie sprawna. -Brak specjalnego menu dla dzieci przy wyborze z karty. Można bez problemu wybrać coś z karty i poprosić o frytki bez soli lub małą porcję ale menu dla dzieci w karcie ułatwiłoby zadnie. -Zieleń jeszcze całkiem nie urosła. Jest bardzo dużo drzew i krzewów ale są jeszcze małe. Podsumowując gorąco polecam. Hotel zdecydowanie przekroczył nasze oczekiwania. To nasz kolejny pobyt w hotelu sieci JAZ i na pewnie nie ostatni.

Magdalena B
2025-09-10

Niestety hotel nie spełnił moich oczekiwań : 1.Jedzenie monotonne nie było kolacji tematycznych tylko cały czas to samo 2.Zwichnąłem bark i zostawiłem na chwilę okulary na basenie o wartości 3000 zł mimo systemu kamer nikt nie chciał mi pomóc odnaleźć przywłaszczone okulary , kamera patrzyła idealnie tam gdzie je zostawiłem więc po prostu zabrakło chęci do pomocy. 3.Leżaki rezerwowane ręcznikami od 6 rano , obsługa nie reagowała , znalezienie miejsc bez ręczników graniczyło z cudem co jest niedopuszczalne na 5 gwiazdkowy hotel w innych resortach jak ręcznik leżał dłużej niż 30 minut był ściągany przez obsługę. 4. Podczas wymeldowania z hotelu została naliczone wypożyczenie szisy podwójnie chociaż wypożyczaliśmy jeden raz. Obsługa zamiast anulować opłatę podwójną rozłożyła ręce i kazała płacić.

Trip50486630091
Wyjątkowy
2025-09-07

Bardzo udane wakacje . Plaża super . Jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone Animacje również bardzo fajne . Dyskoteka całkiem spoko . Obsługa bardzo miła

Tour23533515706
Bardzo dobry
2025-08-04

Moje doświadczenie w hotelu Jaz Istria było niesamowite pod każdym względem, wszystko jest piękne, pokoje przekraczają wyobrażenia, jedzenie i restauracje są bardzo dobre, a obsługa nie do opisania, ale powinna być woda w butelce. A drinki są niesamowite, szczególnie z baru Kiber Mustafa jest kreatywny, czysty i ma najpiękniejszy uśmiech. Opisuję go jako psychologa, ponieważ czyta w myślach, zanim się odezwę. Ale jest ktoś, o kim myślę, to menedżer baru o imieniu John, który rozmawia w nieodpowiedni sposób z kelnerem, a jego mowa ciała nie jest odpowiednia dla menedżera. Oprócz tego, że ma głośny głos w obecności turystów i patrzy na mnie z pogardą, zrujnował mi wyjazd. Wszystko, co widzę, to to, że mówi w taki sam sposób, co nie przystoi 5-gwiazdkowemu hotelowi. Ale wszystko w hotelu przekracza wyobrażenia. Bardzo mi się podobało i mam nadzieję, że wkrótce wrócę. Mam nadzieję, że znajdziecie rozwiązania ułatwiające swobodne poruszanie się po hotelu. Dziękuję.

Culture31674406460
Wyjątkowy
2025-05-27

Hotel Asteria rewelacyjny. Pobyt w połowie maja. Obsługa na najwyższym poziomie. Restauracja główna- różnorodność dań. Bardzo smacznie. Restauracjie Ala carte przy plaży i basenie serwują pyszne dania. Bardzo polecamy :) Piękna plaża i baseny. Super Zjeżdżalnie nie-tylko dla dzieci :) pokoje czyste zadbane- oczywiście codzienny service room. Cała obsługa hotelu bardzo sympatyczna, uśmiechnięta- wszystko przynosili do stolików, leżaków… piękne rafy koralowe w pobliżu.

Paulina M
Wyjątkowy
2025-05-03

Jesteśmy pierwszymi gośćmi w tym hotelu. Zostaliśmy miło powitani (orkiestra, czerwony dywan, wstęga i szampan). +Obiekt: duży, nowoczesny. Wykończenie w pięknym stylu z naturalnych materiałów (drewno, granit, juta, len, pastelowe kolory, mnóstwo kwiatów i zieleni), fontanny. +Pokoje: bardzo duże, sprzątane kilka razy dziennie, przekąski powitalne, wieczorem czekoladki, dwie umywalki i duży blat w łazience, spora szafa, wygodne materace, balkon z krzesłami i stolikiem, widok na morze, butelkowana woda, klimatyzacja, sejf, toaletka z lustrem, kanapa. Pościel nowa, bawełniana, śnieżno biała. Puszyste ręczniki. +Śniadanie: bardzo różnorodne, duży wybór serów i wędlin dobrej jakości, owoce, warzywa, omlety, gofry, naleśniki, świeżo wyciskany sok pomarańczowy, mus truskawkowy, szampan (różowy i biały). +Lunch: w restauracji na plaży i przy basenie, wybór z karty (miniburgery, frytki, sałatki, szaszłyki, desery). Piękny widok na morze. +Baseny: czyste, nieustannie sprzątane, duże o zróżnicowanej głębokości, każdy opadający liść jest natychmiast wyciągany, wygodne leżaki, daszki chroniące przed słońcem przy basenie. Przy każdym basenie ratownicy. +Plaża: szeroka piaszczysta (są tam drobne kamyki, muszelki wskazane obuwie ochronne), długi odcinek płycizny przy brzegu (dzięki temu można spacerować w wodzie), morze czyste, woda w pięknym lazurowym kolorze, parasole z trawy chroniące przed słońcem, leżaki, ratownicy. Ręczniki plażowe milutkie i puchate, codziennie wymieniane. Widzieliśmy kilka meduz i rozgwiazdy. Przy plaży promenada wzdłuż zatoki. +Obsługa: bardzo miała, uśmiechnięta, pomocna, ogromna ilość pracowników, można dogadać się we wszystkich językach, nieustannie jesteśmy pytani czy chcemy coś do picia, czy potrzebujemy pomocy. Obsługa kelnerska przy basenie i na plaży. Wszystko podane w szkle, porcelanie, piękne kieliszki do wina. Kawa w porcelanowych filiżankach również na plaży. +Kolacja: w restauracji głównej bardzo zróżnicowane dania, jedzenie wysokiej jakości (mięsa, sery, ryby, owoce morza). Pyszne desery (ciasta, lody, owoce). Lody z kawałkami owoców i czekolady, duży wybór lodów smakowych (pyszne cytrynowe). Kawa i herbata dobrej jakości. +Rozrywka: wodna gimnastyka, wieczorne show (pokaz tańca, muzyka na żywo). +Bardzo miła kolacja we włoskiej restauracji (jagnięcina, pizza, tiramisu, lody, makarony). +Taras widokowy z barem. Kolorowe drinki. Karta alkoholi tradycyjna i autorskie drinki. Drobne minusy: -Nie działają jeszcze windy (bagaże dostarczono pod drzwi). Jesteśmy z dzieckiem, mamy pierwsze piętro i nosimy wózek po schodach. Nie jest to duży problem obsługa nam pomaga. Wind jest dużo więc jak tylko zostaną włączone komunikacja będzie sprawna. -Brak specjalnego menu dla dzieci przy wyborze z karty. Można bez problemu wybrać coś z karty i poprosić o frytki bez soli lub małą porcję ale menu dla dzieci w karcie ułatwiłoby zadnie. -Zieleń jeszcze całkiem nie urosła. Jest bardzo dużo drzew i krzewów ale są jeszcze małe. Podsumowując gorąco polecam. Hotel zdecydowanie przekroczył nasze oczekiwania. To nasz kolejny pobyt w hotelu sieci JAZ i na pewnie nie ostatni.

Magdalena B
2025-09-10

Niestety hotel nie spełnił moich oczekiwań : 1.Jedzenie monotonne nie było kolacji tematycznych tylko cały czas to samo 2.Zwichnąłem bark i zostawiłem na chwilę okulary na basenie o wartości 3000 zł mimo systemu kamer nikt nie chciał mi pomóc odnaleźć przywłaszczone okulary , kamera patrzyła idealnie tam gdzie je zostawiłem więc po prostu zabrakło chęci do pomocy. 3.Leżaki rezerwowane ręcznikami od 6 rano , obsługa nie reagowała , znalezienie miejsc bez ręczników graniczyło z cudem co jest niedopuszczalne na 5 gwiazdkowy hotel w innych resortach jak ręcznik leżał dłużej niż 30 minut był ściągany przez obsługę. 4. Podczas wymeldowania z hotelu została naliczone wypożyczenie szisy podwójnie chociaż wypożyczaliśmy jeden raz. Obsługa zamiast anulować opłatę podwójną rozłożyła ręce i kazała płacić.

Trip50486630091

Jaz Elite Asteria - informacje

Pięciogwiazdkowy hotel Jaz Asteria Beach położony jest przy brzegu Morza Czerwonego, bezpośrednio przy prywatnej, piaszczystej plaży. Obiekt oferuje nowoczesne wnętrza i niezliczone udogodnienia, które sprawiają, że będzie to idealny wypoczynek. Do dyspozycji Gości pozostają dwa baseny, strefa spa, siłownia, bogata oferta rozrywkowa i wiele więcej. Oprócz w pełni komfortowego wyposażenia pokoi, niektóre z nich posiadają bezpośredni widok na morze czy dostęp do basenu z pokoju. Formuła all-inclusive spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających Gości. Jaz Asteria Beach to wyjątkowe miejsce dla każdego.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Piaszczysta plaża
  • Plac zabaw
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 20 km od centrum Hurghada
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 10 min
World map
Średnia ocena TripAdvisor:
Wyjątkowy
(164 opinie)
(164 opinie)
    Pokoje
    Obsługa
    Czystość
    Jakość noclegu
    Wartość
    Lokalizacja
  • Trip504866300912025-09-10

    Niestety hotel nie spełnił moich oczekiwań : 1.Jedzenie monotonne nie było kolacji tematycznych tylko cały czas to samo 2.Zwichnąłem bark i zostawiłem na chwilę okulary na basenie o wartości 3000 zł mimo systemu kamer nikt nie chciał mi pomóc odnaleźć przywłaszczone okulary , kamera patrzyła idealnie tam gdzie je zostawiłem więc po prostu zabrakło chęci do pomocy. 3.Leżaki rezerwowane ręcznikami od 6 rano , obsługa nie reagowała , znalezienie miejsc bez ręczników graniczyło z cudem co jest niedopuszczalne na 5 gwiazdkowy hotel w innych resortach jak ręcznik leżał dłużej niż 30 minut był ściągany przez obsługę. 4. Podczas wymeldowania z hotelu została naliczone wypożyczenie szisy podwójnie chociaż wypożyczaliśmy jeden raz. Obsługa zamiast anulować opłatę podwójną rozłożyła ręce i kazała płacić.

  • Tour235335157062025-09-07
    Wyjątkowy

    Bardzo udane wakacje . Plaża super . Jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone Animacje również bardzo fajne . Dyskoteka całkiem spoko . Obsługa bardzo miła

  • Culture316744064602025-08-04
    Bardzo dobry

    Moje doświadczenie w hotelu Jaz Istria było niesamowite pod każdym względem, wszystko jest piękne, pokoje przekraczają wyobrażenia, jedzenie i restauracje są bardzo dobre, a obsługa nie do opisania, ale powinna być woda w butelce. A drinki są niesamowite, szczególnie z baru Kiber Mustafa jest kreatywny, czysty i ma najpiękniejszy uśmiech. Opisuję go jako psychologa, ponieważ czyta w myślach, zanim się odezwę. Ale jest ktoś, o kim myślę, to menedżer baru o imieniu John, który rozmawia w nieodpowiedni sposób z kelnerem, a jego mowa ciała nie jest odpowiednia dla menedżera. Oprócz tego, że ma głośny głos w obecności turystów i patrzy na mnie z pogardą, zrujnował mi wyjazd. Wszystko, co widzę, to to, że mówi w taki sam sposób, co nie przystoi 5-gwiazdkowemu hotelowi. Ale wszystko w hotelu przekracza wyobrażenia. Bardzo mi się podobało i mam nadzieję, że wkrótce wrócę. Mam nadzieję, że znajdziecie rozwiązania ułatwiające swobodne poruszanie się po hotelu. Dziękuję.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Jaz Elite Asteria

  • bezpłatne Wi-Fi w hotelu
  • muzyka na żywo i przedstawienia
  • bezpośredni dostęp do basenu z pokoju

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI