Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
1/25

Atlantica Bay

LCA12006

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Obsługa
  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Wartość
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
Atlantica Bay Cypr - Hotel
1 / 25
Znakomity
2020-03-22

Przeczytaliśmy wszystkie recenzje przed dokonaniem rezerwacji i brzmiały fantastycznie. Więc zarezerwowaliśmy bez wahania. Jak bardzo się myliliśmy? Mieliśmy wiele problemów konserwacyjnych, ale naszym największym problemem było brak drzwi do łazienki, bardzo poniżające, gdy wychodził z prysznica itp. Jeśli chodzi o jedzenie, było bardzo letnie, nigdy gorące. Jeden naprawdę zły przykład, poprosiliśmy sprzątacza, aby umieścił karnisze na zasłonach, ponieważ brakowało wielu haczyków. Sprzątaczka poprosiła przełożonego, aby przyszedł do naszego pokoju, numer 428. Powiedziała, że zasłony też były zmieniane, ponieważ były brudne. Po południu wróciliśmy do pokoju, a oni umyli zasłony i siatki i przywrócili im dzwonienie. Pokój śmierdział wilgocią, dlatego musieliśmy wychodzić z pokoju na resztę popołudnia z powodu wilgotnego zapachu. Przed hotelem i wokół hotelu, w tym plaża była brudna i nie było nic w pobliżu, restauracje były zamknięte, a to było przed wirusem.

ktoms6
Wyjątkowy
2024-09-30

Hotel położony na całkowitym niemal odludziu. W pobliżu znajduje się tak naprawdę tylko mały sklep. Jest to dość cicha i spokojna okolica willi i drogich samochodów. Blisko hotelu można wybrać się na długi spacer promenadą nad morzem, zwiedzanie starożytnych ruin i ukrytej jaskini a także małego zabytkowego kościółka. Pod samym hotelem znajduje się przystanek autobusowy do Limassol. Sam hotel nie jest aż tak duży. Pokoje zostały odremontowana i teraz są względnie nowe i nowoczesne. W pokoju mamy wygodne łóżko, duży telewizor, łazienkę z prysznicem a także balkon oraz z lodówkę w AI (codziennie uzupełnianą). Wszystko urządzone nowocześnie z nowoczesnym oświetleniem i mnóstwem gniazdek elektrycznych i USB. Sprzątane codziennie. W hotelu jest 5 wind – trzy z nich również są odnowione. Na terenie całego hotelu działa bez żadnego problemu WIFI. Hotel posiada dwa baseny jeden większy na którym odbywają się animacje oraz mniejszy, który jest kryty ale latem jest odsłonięty. Leżaków i parasoli dość dużo jednak dość wcześnie są zajmowane dodam, że łóżka balijskie dodatkowo płatne. Bar oferuje sporą ilość pysznych drinków i napoi a także przekąski i lody gałkowe. W menu należy zwrócić uwagę na to co jest w ramach AI a co dodatkowo płatne, jednak jest to dość wyraźnie zaznaczone. Hotel posiada również leżaki na plaży jednak bar, który przy nich funkcjonuje oferuje jedynie zniżki na napoje dla gość AI. Plaża znajduje się po drugiej stronie ulicy - niezbyt ładna, raczej kamienista. Jednak kilka kroków dalej przy hotelu AMARA plaża jest piaszczysta i w wodzie również jest czysto – można zatem tam chodzić zażywać kąpieli. W hotelu znajduje się również siłowania i SPA (w którym możemy również wymieniać ręczniki plażowe) a także sklep. Jedzenie jak na mój gust bardzo dobre i wybór też całkiem spory. Raz na pobyt można skorzystać z restauracji a’la carte i z restauracji grillowej przy plaży. Myślę, że warto – jedzenie smaczne i zawsze to jakaś odmiana. Obsługa hotelu międzynarodowa i wszyscy bardzo dobrze mówią po angielsku a nawet kilka zwrotów grzecznościowych znają po polsku. Z Polski było pięć pań, które świetnie radziły sobie za barem i obsługą kelnerską. Cała obsługa natomiast zasługuje na wyrazy uznania. Na basenie Panowie dali o to, żeby każdy miał co pić. W restauracji również bardzo dobrze się opiekowano gośćmi. Scott i Bartos bardzo dziękujemy. Jeśli to czytacie pozdrowienia od „sparkling couple ;) Z kolei ekipa TUI BLUE z Gedem na czele dbała o rozrywkę gości. Tej było naprawdę sporo. Tak naprawdę w hotelu nie można było się nudzić. Zawsze odbywały się jakieś zajęcia. Od jogi i zajęć w wodzie możemy tutaj malować przy winie, brać udział w degustacji win czy nauczyć się pleść bransoletki i robić drinki. Wieczorami posłuchamy muzyki, obejrzymy film czy pobawimy się na cichej dyskotece, która nie jest już taka cicha kiedy porwani zabawą goście głośno śpiewają. Pokoje z widokiem na morze są mniej ciche, ponieważ to od tej strony odbywają się wieczorne animacje. Jeśli prawdą jest, że od przyszłego roku hotel wypada z programu TUI BLUE, to naprawdę będzie musiał się postarać, żeby zachować ich standardy. Ponieważ jest to hotel dla dorosłych było cicho i spokojnie poza weekendem kiedy przyjechali hałaśliwi goście tureckiej narodowości. Większość gości to Brytyjczycy i Skandynawowie. Ponieważ w trakcie pobytu miałam urodziny hotel sam z siebie złożył mi życzenia i dostarczył do pokoju butelkę szampana. Nie wiem czy to domena hoteli na Cyprze czy tylko tych z sieci ATLANTICA, ponieważ w zeszłym roku podobną niespodziankę otrzymałam w ATLANTICA Sancta Napa. I to jak do tej pory dwa takie zdarzenia pomimo tego, że niema w każde urodziny spędzam na urlopie w różnych krajach. No i koty. Tych w hotelu mam wrażenie jest więcej niż gości. Wszystkie czyste i zadbane no i oczywiście garną się do ludzi. Wskakują na leżaki i na kolana z czym większość gości nie ma żadnego problemu. Są też obecne w restauracji na zewnątrz zatem nie zostawiaj jedzenia na stole bez opieki, bo na bank już go nie znajdziesz – jednych to denerwuje inni się z tego śmieją ale świadomość ich obecności musisz mieć, bo ich pobyt tam jest zupełnie naturalny i są wszędzie. Mnie to się w sumie bardzo podobało, ponieważ kocham zwierzęta a ich obecność jest dla mnie odstresowująca. Tak naprawdę wszystko w tym hotelu jest wszystko tak jak trzeba i nie mam się do czego przyczepić. Polecam, bo warto !

Demether
Wyjątkowy
2023-10-30

Przyzwoity i wspaniały hotel, który ma już swoje lata. Jedyna rzecz, która może być dla niektórych osób problematyczna to dojście na plażę, ale nam to nie przeszkadzało. W hotelu bardzo dużo starszych osób. Obsluga i sprzątanie pokoju bez zarzutu! Codziennie wiele atrakcji i aktywności zapewniał wspaniały zespół Tui Blue.Każdy mógł znaleźć coś dla siebie! Obsługa w barach i w restauracji wspaniała i bardzo sprawna!!! Posiłki bardzo nam smakowały, duża różnorodność dań,pyszne desery. Napoje, drinki, wino i brandy dobre.Wszedzie można było odczuć dbałość o klienta. Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego 10 dniowego pobytu i chętnie tu wrócimy w przyszłości!

Joanna C
Bardzo dobry
2015-09-11

Wlasnie wrocilem ze swoja dziewczyna z 7 dniowego pobytu w tym hotelu. Pomimo, iz jestesmy zachwyceni i bardzo zadowoleni, znajdzie sie kilka uwag. Moze zaczne od samego przyjazdu. Lokalizacja nie jest za dobra, troche na uboczu Limassol.Aczkolwiek istnieje magiczny autobus nr 30, ktorym dojedzie sie wszedzie i tak samo latwo sie wroci.Do plazy ok 200m.Tyle samo do hotelowej tawerny-baru, ktory znajduje sie nad morzem oraz lezakow.Po dotarciu do hotelu odbiór bagazy i zameldowanie przebiegaja bardzo sprawnie.Przywitano nas szampanem i mimo późnej godziny nocnej podano posiłek.Pokój z widokiem na morze, który zarezerwowalismy był na 2 pietrze.Niestety morza widzieliśmy tylko skrawek, gdyż zasłaniały je palmy rosnące przed hotelem.Spory minus, zwłaszcza jeśli się dopłaca za widok na morze.Pomimo tego minusa wszystko w pokoju było tak, jak być powinno: czyste, schludne i pachnące.Codziennie zmieniana pościel i ręczniki, nie można się do niczego przyczepić.Był też bezpłatny dostęp do Wifi.Jednak predkość połaczenia nie zachwycała.Na zewnatrz, badz w restauracji internet dzialal o wiele lepiej.Przejdzmy do posilkow.Jedzenia mnóstwo i jeśli ktoś jest smakoszem to na pewno bedzie zachwycony.Nie dosc, ze duzo to jeszcze bardzo smacznie.Nasza ocena bylaby doskonala, gdyby moze bylo mniej angielskich posilkow.Zdajemy sobie sprawe, ze 90% klientow to Anglicy i menu bylo skierowane bardziej pod ich upodobania.My z kolei liczylismy na wiecej cypryjskich przysmakow.Coz, nie mozna miec wszystkiego:)Lunch czy obiad zawsze byly wysmienite.Latwo sie przejesc, bo tyle jest do wyboru dan i deserow.Drinki i napoje bardzo dobre, dosc duzy wybor.Nie smakowaly jak tani bubel. Co do obsługi, kelnerow to same superlatywy.Ciezko znalezc ludzi, ktorzy zrobia jeszcze wiecej dla klientow hotelu niz oni.Niezwykle uprzejmi, zyczliwi, pomocni i kulturalni. Nawet najbardziej wymagajacy turysci beda zadziwieni pozytywnie.Bez problemu mozna porozumiec sie po angielsku.Dodatkowo, co jest mega plusem zrobili mi niespodzianke na urodziny.Butelka szampana i owoce przyniesione do pokoju razem z zyczeniami od pracownikow hotelu. Kolejna rzecz- baseny, ktore byly swietne.Czysta woda, glebokosc do 2m.Szkoda, ze mozna plywac tylko pomiedzy godz. 8 a 18:( Duzo bezplatnych lezakow, darmowe reczniki dostepne w spa. Jedna niemila niespodzianka, jaka nas spotkala to brak mozliwosci zabrania z baru kieliszkow do wina do pokoju.Po zakupie butelki mozna ja zabrac ze soba, ale kieliszkow niestety nie.

Sylwester S
Wyjątkowy
2020-03-24

Zarezerwowaliśmy ten hotel na naszą 38. rocznicę ślubu.  4 5 godzinny lot, a następnie godzinny transfer. Do aplikacji hotelowej dotarliśmy 1900 godzin. Pracownicy byli doskonali, a proces szybki. Do każdej rzeczy dołączono sejf. Suszarka do włosów. Urządzenia do parzenia herbaty. Lodówka plus zawartość. I butelka wina. Lodówka codziennie wypełniała wodę i piwo. Kawa i herbata również się wywróciły. Nasz pokój znajdował się na korytarzu, kilka metrów od recepcji. Tak blisko, ale nie ma hałasu, ponieważ między nimi były drzwi. Stawiliśmy czoła ogrodom. Pokój był podwójny. Duże podwójne łóżko. TELEWIZJA. Oddzielny prysznic toaletowy. Codziennie świeże pranie. Dużo miejsca do przechowywania Niestety, kiedy przyjechaliśmy, był początek wybuchu korony. Personel hotelu był świetny, bardzo uprzejmy i uprzejmy i opiekuńczy pomogli zarezerwować posiłek w oddzielnej restauracji, która była bardziej osobista. Hotel znajduje się na wzgórzu. To problem, jeśli nie możesz chodzić dobrze. Przystanek autobusowy na zewnątrz hotelu E 1. 5 do centrum miasta. Wycieczki z przedstawicielami co drugi dzień. Wszystko za darmo. Mieli doskonałą znajomość tego obszaru. Bardzo oddany, ciężko pracujący zespół. Podobnie jak personel hotelu. Pokazy na każdej nocy. Gry przez cały dzień. Nie mogę winić nikogo. Dzień, w którym opuściliśmy hotel, był zamknięty, podobnie jak wiele innych na wyspie. A dwa dni później wyspa została zamknięta. Wszyscy pracownicy zostali odesłani do domu na kilka tygodni. Aż do odejścia zachowywali się bardzo profesjonalnie. Lokalizacja była świetna. Metro i przejście do czarnej plaży. Idealny do spacerów i biegania. W obie strony.

Brenda B
2020-03-22

Przeczytaliśmy wszystkie recenzje przed dokonaniem rezerwacji i brzmiały fantastycznie. Więc zarezerwowaliśmy bez wahania. Jak bardzo się myliliśmy? Mieliśmy wiele problemów konserwacyjnych, ale naszym największym problemem było brak drzwi do łazienki, bardzo poniżające, gdy wychodził z prysznica itp. Jeśli chodzi o jedzenie, było bardzo letnie, nigdy gorące. Jeden naprawdę zły przykład, poprosiliśmy sprzątacza, aby umieścił karnisze na zasłonach, ponieważ brakowało wielu haczyków. Sprzątaczka poprosiła przełożonego, aby przyszedł do naszego pokoju, numer 428. Powiedziała, że zasłony też były zmieniane, ponieważ były brudne. Po południu wróciliśmy do pokoju, a oni umyli zasłony i siatki i przywrócili im dzwonienie. Pokój śmierdział wilgocią, dlatego musieliśmy wychodzić z pokoju na resztę popołudnia z powodu wilgotnego zapachu. Przed hotelem i wokół hotelu, w tym plaża była brudna i nie było nic w pobliżu, restauracje były zamknięte, a to było przed wirusem.

ktoms6
Wyjątkowy
2024-09-30

Hotel położony na całkowitym niemal odludziu. W pobliżu znajduje się tak naprawdę tylko mały sklep. Jest to dość cicha i spokojna okolica willi i drogich samochodów. Blisko hotelu można wybrać się na długi spacer promenadą nad morzem, zwiedzanie starożytnych ruin i ukrytej jaskini a także małego zabytkowego kościółka. Pod samym hotelem znajduje się przystanek autobusowy do Limassol. Sam hotel nie jest aż tak duży. Pokoje zostały odremontowana i teraz są względnie nowe i nowoczesne. W pokoju mamy wygodne łóżko, duży telewizor, łazienkę z prysznicem a także balkon oraz z lodówkę w AI (codziennie uzupełnianą). Wszystko urządzone nowocześnie z nowoczesnym oświetleniem i mnóstwem gniazdek elektrycznych i USB. Sprzątane codziennie. W hotelu jest 5 wind – trzy z nich również są odnowione. Na terenie całego hotelu działa bez żadnego problemu WIFI. Hotel posiada dwa baseny jeden większy na którym odbywają się animacje oraz mniejszy, który jest kryty ale latem jest odsłonięty. Leżaków i parasoli dość dużo jednak dość wcześnie są zajmowane dodam, że łóżka balijskie dodatkowo płatne. Bar oferuje sporą ilość pysznych drinków i napoi a także przekąski i lody gałkowe. W menu należy zwrócić uwagę na to co jest w ramach AI a co dodatkowo płatne, jednak jest to dość wyraźnie zaznaczone. Hotel posiada również leżaki na plaży jednak bar, który przy nich funkcjonuje oferuje jedynie zniżki na napoje dla gość AI. Plaża znajduje się po drugiej stronie ulicy - niezbyt ładna, raczej kamienista. Jednak kilka kroków dalej przy hotelu AMARA plaża jest piaszczysta i w wodzie również jest czysto – można zatem tam chodzić zażywać kąpieli. W hotelu znajduje się również siłowania i SPA (w którym możemy również wymieniać ręczniki plażowe) a także sklep. Jedzenie jak na mój gust bardzo dobre i wybór też całkiem spory. Raz na pobyt można skorzystać z restauracji a’la carte i z restauracji grillowej przy plaży. Myślę, że warto – jedzenie smaczne i zawsze to jakaś odmiana. Obsługa hotelu międzynarodowa i wszyscy bardzo dobrze mówią po angielsku a nawet kilka zwrotów grzecznościowych znają po polsku. Z Polski było pięć pań, które świetnie radziły sobie za barem i obsługą kelnerską. Cała obsługa natomiast zasługuje na wyrazy uznania. Na basenie Panowie dali o to, żeby każdy miał co pić. W restauracji również bardzo dobrze się opiekowano gośćmi. Scott i Bartos bardzo dziękujemy. Jeśli to czytacie pozdrowienia od „sparkling couple ;) Z kolei ekipa TUI BLUE z Gedem na czele dbała o rozrywkę gości. Tej było naprawdę sporo. Tak naprawdę w hotelu nie można było się nudzić. Zawsze odbywały się jakieś zajęcia. Od jogi i zajęć w wodzie możemy tutaj malować przy winie, brać udział w degustacji win czy nauczyć się pleść bransoletki i robić drinki. Wieczorami posłuchamy muzyki, obejrzymy film czy pobawimy się na cichej dyskotece, która nie jest już taka cicha kiedy porwani zabawą goście głośno śpiewają. Pokoje z widokiem na morze są mniej ciche, ponieważ to od tej strony odbywają się wieczorne animacje. Jeśli prawdą jest, że od przyszłego roku hotel wypada z programu TUI BLUE, to naprawdę będzie musiał się postarać, żeby zachować ich standardy. Ponieważ jest to hotel dla dorosłych było cicho i spokojnie poza weekendem kiedy przyjechali hałaśliwi goście tureckiej narodowości. Większość gości to Brytyjczycy i Skandynawowie. Ponieważ w trakcie pobytu miałam urodziny hotel sam z siebie złożył mi życzenia i dostarczył do pokoju butelkę szampana. Nie wiem czy to domena hoteli na Cyprze czy tylko tych z sieci ATLANTICA, ponieważ w zeszłym roku podobną niespodziankę otrzymałam w ATLANTICA Sancta Napa. I to jak do tej pory dwa takie zdarzenia pomimo tego, że niema w każde urodziny spędzam na urlopie w różnych krajach. No i koty. Tych w hotelu mam wrażenie jest więcej niż gości. Wszystkie czyste i zadbane no i oczywiście garną się do ludzi. Wskakują na leżaki i na kolana z czym większość gości nie ma żadnego problemu. Są też obecne w restauracji na zewnątrz zatem nie zostawiaj jedzenia na stole bez opieki, bo na bank już go nie znajdziesz – jednych to denerwuje inni się z tego śmieją ale świadomość ich obecności musisz mieć, bo ich pobyt tam jest zupełnie naturalny i są wszędzie. Mnie to się w sumie bardzo podobało, ponieważ kocham zwierzęta a ich obecność jest dla mnie odstresowująca. Tak naprawdę wszystko w tym hotelu jest wszystko tak jak trzeba i nie mam się do czego przyczepić. Polecam, bo warto !

Demether

Atlantica Bay - informacje

TUI BLUE Atlantica Bay zlokalizowany jest na zboczu wzgórza wychodzącego na szafirowe wody Zatoki Akrotiri. Eleganckie wnętrza, spokojne otoczenie i duży basen w kształcie laguny powinny przypaść do gustu zwłaszcza osobom, które szukają idealnego miejsca na niezapomniane wakacje we dwoje. Dla gości przygotowano ofertę all inclusive, centrum spa & wellness, program wieczornych rozrywek i komfortowe pokoje, z których część posiada widok na morze.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Hotel 16+
  • Spa
  • Kryty basen
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 10 km od centrum Limassol
  • ok. 200 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 70 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(3554 opinie)
(3554 opinie)
    Obsługa
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
    Lokalizacja
  • Demether2024-09-30
    Wyjątkowy

    Hotel położony na całkowitym niemal odludziu. W pobliżu znajduje się tak naprawdę tylko mały sklep. Jest to dość cicha i spokojna okolica willi i drogich samochodów. Blisko hotelu można wybrać się na długi spacer promenadą nad morzem, zwiedzanie starożytnych ruin i ukrytej jaskini a także małego zabytkowego kościółka. Pod samym hotelem znajduje się przystanek autobusowy do Limassol. Sam hotel nie jest aż tak duży. Pokoje zostały odremontowana i teraz są względnie nowe i nowoczesne. W pokoju mamy wygodne łóżko, duży telewizor, łazienkę z prysznicem a także balkon oraz z lodówkę w AI (codziennie uzupełnianą). Wszystko urządzone nowocześnie z nowoczesnym oświetleniem i mnóstwem gniazdek elektrycznych i USB. Sprzątane codziennie. W hotelu jest 5 wind – trzy z nich również są odnowione. Na terenie całego hotelu działa bez żadnego problemu WIFI. Hotel posiada dwa baseny jeden większy na którym odbywają się animacje oraz mniejszy, który jest kryty ale latem jest odsłonięty. Leżaków i parasoli dość dużo jednak dość wcześnie są zajmowane dodam, że łóżka balijskie dodatkowo płatne. Bar oferuje sporą ilość pysznych drinków i napoi a także przekąski i lody gałkowe. W menu należy zwrócić uwagę na to co jest w ramach AI a co dodatkowo płatne, jednak jest to dość wyraźnie zaznaczone. Hotel posiada również leżaki na plaży jednak bar, który przy nich funkcjonuje oferuje jedynie zniżki na napoje dla gość AI. Plaża znajduje się po drugiej stronie ulicy - niezbyt ładna, raczej kamienista. Jednak kilka kroków dalej przy hotelu AMARA plaża jest piaszczysta i w wodzie również jest czysto – można zatem tam chodzić zażywać kąpieli. W hotelu znajduje się również siłowania i SPA (w którym możemy również wymieniać ręczniki plażowe) a także sklep. Jedzenie jak na mój gust bardzo dobre i wybór też całkiem spory. Raz na pobyt można skorzystać z restauracji a’la carte i z restauracji grillowej przy plaży. Myślę, że warto – jedzenie smaczne i zawsze to jakaś odmiana. Obsługa hotelu międzynarodowa i wszyscy bardzo dobrze mówią po angielsku a nawet kilka zwrotów grzecznościowych znają po polsku. Z Polski było pięć pań, które świetnie radziły sobie za barem i obsługą kelnerską. Cała obsługa natomiast zasługuje na wyrazy uznania. Na basenie Panowie dali o to, żeby każdy miał co pić. W restauracji również bardzo dobrze się opiekowano gośćmi. Scott i Bartos bardzo dziękujemy. Jeśli to czytacie pozdrowienia od „sparkling couple ;) Z kolei ekipa TUI BLUE z Gedem na czele dbała o rozrywkę gości. Tej było naprawdę sporo. Tak naprawdę w hotelu nie można było się nudzić. Zawsze odbywały się jakieś zajęcia. Od jogi i zajęć w wodzie możemy tutaj malować przy winie, brać udział w degustacji win czy nauczyć się pleść bransoletki i robić drinki. Wieczorami posłuchamy muzyki, obejrzymy film czy pobawimy się na cichej dyskotece, która nie jest już taka cicha kiedy porwani zabawą goście głośno śpiewają. Pokoje z widokiem na morze są mniej ciche, ponieważ to od tej strony odbywają się wieczorne animacje. Jeśli prawdą jest, że od przyszłego roku hotel wypada z programu TUI BLUE, to naprawdę będzie musiał się postarać, żeby zachować ich standardy. Ponieważ jest to hotel dla dorosłych było cicho i spokojnie poza weekendem kiedy przyjechali hałaśliwi goście tureckiej narodowości. Większość gości to Brytyjczycy i Skandynawowie. Ponieważ w trakcie pobytu miałam urodziny hotel sam z siebie złożył mi życzenia i dostarczył do pokoju butelkę szampana. Nie wiem czy to domena hoteli na Cyprze czy tylko tych z sieci ATLANTICA, ponieważ w zeszłym roku podobną niespodziankę otrzymałam w ATLANTICA Sancta Napa. I to jak do tej pory dwa takie zdarzenia pomimo tego, że niema w każde urodziny spędzam na urlopie w różnych krajach. No i koty. Tych w hotelu mam wrażenie jest więcej niż gości. Wszystkie czyste i zadbane no i oczywiście garną się do ludzi. Wskakują na leżaki i na kolana z czym większość gości nie ma żadnego problemu. Są też obecne w restauracji na zewnątrz zatem nie zostawiaj jedzenia na stole bez opieki, bo na bank już go nie znajdziesz – jednych to denerwuje inni się z tego śmieją ale świadomość ich obecności musisz mieć, bo ich pobyt tam jest zupełnie naturalny i są wszędzie. Mnie to się w sumie bardzo podobało, ponieważ kocham zwierzęta a ich obecność jest dla mnie odstresowująca. Tak naprawdę wszystko w tym hotelu jest wszystko tak jak trzeba i nie mam się do czego przyczepić. Polecam, bo warto !

  • Joanna C2023-10-30
    Wyjątkowy

    Przyzwoity i wspaniały hotel, który ma już swoje lata. Jedyna rzecz, która może być dla niektórych osób problematyczna to dojście na plażę, ale nam to nie przeszkadzało. W hotelu bardzo dużo starszych osób. Obsluga i sprzątanie pokoju bez zarzutu! Codziennie wiele atrakcji i aktywności zapewniał wspaniały zespół Tui Blue.Każdy mógł znaleźć coś dla siebie! Obsługa w barach i w restauracji wspaniała i bardzo sprawna!!! Posiłki bardzo nam smakowały, duża różnorodność dań,pyszne desery. Napoje, drinki, wino i brandy dobre.Wszedzie można było odczuć dbałość o klienta. Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego 10 dniowego pobytu i chętnie tu wrócimy w przyszłości!

  • Sylwester S2015-09-11
    Bardzo dobry

    Wlasnie wrocilem ze swoja dziewczyna z 7 dniowego pobytu w tym hotelu. Pomimo, iz jestesmy zachwyceni i bardzo zadowoleni, znajdzie sie kilka uwag. Moze zaczne od samego przyjazdu. Lokalizacja nie jest za dobra, troche na uboczu Limassol.Aczkolwiek istnieje magiczny autobus nr 30, ktorym dojedzie sie wszedzie i tak samo latwo sie wroci.Do plazy ok 200m.Tyle samo do hotelowej tawerny-baru, ktory znajduje sie nad morzem oraz lezakow.Po dotarciu do hotelu odbiór bagazy i zameldowanie przebiegaja bardzo sprawnie.Przywitano nas szampanem i mimo późnej godziny nocnej podano posiłek.Pokój z widokiem na morze, który zarezerwowalismy był na 2 pietrze.Niestety morza widzieliśmy tylko skrawek, gdyż zasłaniały je palmy rosnące przed hotelem.Spory minus, zwłaszcza jeśli się dopłaca za widok na morze.Pomimo tego minusa wszystko w pokoju było tak, jak być powinno: czyste, schludne i pachnące.Codziennie zmieniana pościel i ręczniki, nie można się do niczego przyczepić.Był też bezpłatny dostęp do Wifi.Jednak predkość połaczenia nie zachwycała.Na zewnatrz, badz w restauracji internet dzialal o wiele lepiej.Przejdzmy do posilkow.Jedzenia mnóstwo i jeśli ktoś jest smakoszem to na pewno bedzie zachwycony.Nie dosc, ze duzo to jeszcze bardzo smacznie.Nasza ocena bylaby doskonala, gdyby moze bylo mniej angielskich posilkow.Zdajemy sobie sprawe, ze 90% klientow to Anglicy i menu bylo skierowane bardziej pod ich upodobania.My z kolei liczylismy na wiecej cypryjskich przysmakow.Coz, nie mozna miec wszystkiego:)Lunch czy obiad zawsze byly wysmienite.Latwo sie przejesc, bo tyle jest do wyboru dan i deserow.Drinki i napoje bardzo dobre, dosc duzy wybor.Nie smakowaly jak tani bubel. Co do obsługi, kelnerow to same superlatywy.Ciezko znalezc ludzi, ktorzy zrobia jeszcze wiecej dla klientow hotelu niz oni.Niezwykle uprzejmi, zyczliwi, pomocni i kulturalni. Nawet najbardziej wymagajacy turysci beda zadziwieni pozytywnie.Bez problemu mozna porozumiec sie po angielsku.Dodatkowo, co jest mega plusem zrobili mi niespodzianke na urodziny.Butelka szampana i owoce przyniesione do pokoju razem z zyczeniami od pracownikow hotelu. Kolejna rzecz- baseny, ktore byly swietne.Czysta woda, glebokosc do 2m.Szkoda, ze mozna plywac tylko pomiedzy godz. 8 a 18:( Duzo bezplatnych lezakow, darmowe reczniki dostepne w spa. Jedna niemila niespodzianka, jaka nas spotkala to brak mozliwosci zabrania z baru kieliszkow do wina do pokoju.Po zakupie butelki mozna ja zabrac ze soba, ale kieliszkow niestety nie.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance

Opis oferty obowiązuje dla wyjazdów w terminie od 16 kwietnia 2025 do 7 listopada 2025

Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Hotel

Plaża
  • ok. 200 m od plaży
  • publiczna
  • ciemny piasek
  • schody prowadzące do plaży
  • hotel oddzielony od plaży ulicą
Basen
  • baseny: 2
    basen „Lagoon": zewnętrzny, ze słodką wodą, łóżka balijskie: za opłatą, leżaki: w cenie, parasole: w cenie
    basen: kryty, ze słodką wodą, zadaszony: marzec i kwiecień; w zależności od warunków pogodowych, podgrzewany, w strefie spa, leżaki: w cenie
    ręczniki: w cenie
Sport i Wellness
  • W cenie
    sauna fińska
    łaźnia parowa
    siłownia: 8:00-20:00
    aqua fitness
    ćwiczenia relaksacyjne
    ćwiczenia wzmacniające kręgosłup
    stretching
    tenis stołowy
    wypożyczalnia sprzętu do gry w tenisa
  • Płatne
    strefa spa: kilka razy w tygodniu, 8:00-20:00
    aromaterapia
    masaże
    zabiegi kąpielowe
    zabiegi lecznicze
    zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne
    kort tenisowy
    oświetlenie kortu tenisowego
    lekcje gry w tenisa
Rozrywka
  • zajęcia sportowe kilka razy w tygodniu
  • międzynarodowe animacje dla dorosłych kilka razy w tygodniu
Wyposażenie
  • recepcja: 24 h
  • kantor: w recepcji
  • winda
  • ogród
  • taras
  • Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie
  • sklep z pamiątkami
  • fryzjer
  • pralnia: za opłatą
  • 2 sale konferencyjne
Karty
  • Visa, MasterCard, American Express, Maestro
Liczba pokojów
  • 202
Kategoria lokalna
  • 4 gwiazdki
Dodatkowe informacje
  • hotel tylko dla dorosłych: 16+
Opieka TUI na wakacjach 24/7
  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo kontaktu z TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji: telefonicznie, SMS-owo lub za pomocą czatu w aplikacji TUI. Szczegóły tutaj.
Transfer
  • Brak transferu (lotnisko-hotel, hotel-lotnisko) w cenie imprezy turystycznej. Możliwość zakupu transferu z lotniska i na lotnisko dodatkowo w trakcie procesu zakupowego wyłącznie dla oferty pakietowej z przelotem (lot + hotel).
Niepełnosprawność ruchowa
  • Hotel nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami

Opinie gości

Atlantica Bay - opinie | właścicielem opinii jest TripAdvisor
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(3554 opinie)
(3554 opinie)
    Obsługa
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
    Lokalizacja
  • Demether2024-09-30
    Wyjątkowy

    Fajne miejsce

    Hotel położony na całkowitym niemal odludziu. W pobliżu znajduje się tak naprawdę tylko mały sklep. Jest to dość cicha i spokojna okolica willi i drogich samochodów. Blisko hotelu można wybrać się na długi spacer promenadą nad morzem, zwiedzanie starożytnych ruin i ukrytej jaskini a także małego zabytkowego kościółka. Pod samym hotelem znajduje się przystanek autobusowy do Limassol. Sam hotel nie jest aż tak duży. Pokoje zostały odremontowana i teraz są względnie nowe i nowoczesne. W pokoju mamy wygodne łóżko, duży telewizor, łazienkę z prysznicem a także balkon oraz z lodówkę w AI (codziennie uzupełnianą). Wszystko urządzone nowocześnie z nowoczesnym oświetleniem i mnóstwem gniazdek elektrycznych i USB. Sprzątane codziennie. W hotelu jest 5 wind – trzy z nich również są odnowione. Na terenie całego hotelu działa bez żadnego problemu WIFI. Hotel posiada dwa baseny jeden większy na którym odbywają się animacje oraz mniejszy, który jest kryty ale latem jest odsłonięty. Leżaków i parasoli dość dużo jednak dość wcześnie są zajmowane dodam, że łóżka balijskie dodatkowo płatne. Bar oferuje sporą ilość pysznych drinków i napoi a także przekąski i lody gałkowe. W menu należy zwrócić uwagę na to co jest w ramach AI a co dodatkowo płatne, jednak jest to dość wyraźnie zaznaczone. Hotel posiada również leżaki na plaży jednak bar, który przy nich funkcjonuje oferuje jedynie zniżki na napoje dla gość AI. Plaża znajduje się po drugiej stronie ulicy - niezbyt ładna, raczej kamienista. Jednak kilka kroków dalej przy hotelu AMARA plaża jest piaszczysta i w wodzie również jest czysto – można zatem tam chodzić zażywać kąpieli. W hotelu znajduje się również siłowania i SPA (w którym możemy również wymieniać ręczniki plażowe) a także sklep. Jedzenie jak na mój gust bardzo dobre i wybór też całkiem spory. Raz na pobyt można skorzystać z restauracji a’la carte i z restauracji grillowej przy plaży. Myślę, że warto – jedzenie smaczne i zawsze to jakaś odmiana. Obsługa hotelu międzynarodowa i wszyscy bardzo dobrze mówią po angielsku a nawet kilka zwrotów grzecznościowych znają po polsku. Z Polski było pięć pań, które świetnie radziły sobie za barem i obsługą kelnerską. Cała obsługa natomiast zasługuje na wyrazy uznania. Na basenie Panowie dali o to, żeby każdy miał co pić. W restauracji również bardzo dobrze się opiekowano gośćmi. Scott i Bartos bardzo dziękujemy. Jeśli to czytacie pozdrowienia od „sparkling couple ;) Z kolei ekipa TUI BLUE z Gedem na czele dbała o rozrywkę gości. Tej było naprawdę sporo. Tak naprawdę w hotelu nie można było się nudzić. Zawsze odbywały się jakieś zajęcia. Od jogi i zajęć w wodzie możemy tutaj malować przy winie, brać udział w degustacji win czy nauczyć się pleść bransoletki i robić drinki. Wieczorami posłuchamy muzyki, obejrzymy film czy pobawimy się na cichej dyskotece, która nie jest już taka cicha kiedy porwani zabawą goście głośno śpiewają. Pokoje z widokiem na morze są mniej ciche, ponieważ to od tej strony odbywają się wieczorne animacje. Jeśli prawdą jest, że od przyszłego roku hotel wypada z programu TUI BLUE, to naprawdę będzie musiał się postarać, żeby zachować ich standardy. Ponieważ jest to hotel dla dorosłych było cicho i spokojnie poza weekendem kiedy przyjechali hałaśliwi goście tureckiej narodowości. Większość gości to Brytyjczycy i Skandynawowie. Ponieważ w trakcie pobytu miałam urodziny hotel sam z siebie złożył mi życzenia i dostarczył do pokoju butelkę szampana. Nie wiem czy to domena hoteli na Cyprze czy tylko tych z sieci ATLANTICA, ponieważ w zeszłym roku podobną niespodziankę otrzymałam w ATLANTICA Sancta Napa. I to jak do tej pory dwa takie zdarzenia pomimo tego, że niema w każde urodziny spędzam na urlopie w różnych krajach. No i koty. Tych w hotelu mam wrażenie jest więcej niż gości. Wszystkie czyste i zadbane no i oczywiście garną się do ludzi. Wskakują na leżaki i na kolana z czym większość gości nie ma żadnego problemu. Są też obecne w restauracji na zewnątrz zatem nie zostawiaj jedzenia na stole bez opieki, bo na bank już go nie znajdziesz – jednych to denerwuje inni się z tego śmieją ale świadomość ich obecności musisz mieć, bo ich pobyt tam jest zupełnie naturalny i są wszędzie. Mnie to się w sumie bardzo podobało, ponieważ kocham zwierzęta a ich obecność jest dla mnie odstresowująca. Tak naprawdę wszystko w tym hotelu jest wszystko tak jak trzeba i nie mam się do czego przyczepić. Polecam, bo warto !

  • Joanna C2023-10-30
    Wyjątkowy

    Wspaniały zespół Tui Blue zapewniał tyle atrakcji, że nie trzeba nigdzie ruszać się z hotelu!

    Przyzwoity i wspaniały hotel, który ma już swoje lata. Jedyna rzecz, która może być dla niektórych osób problematyczna to dojście na plażę, ale nam to nie przeszkadzało. W hotelu bardzo dużo starszych osób. Obsluga i sprzątanie pokoju bez zarzutu! Codziennie wiele atrakcji i aktywności zapewniał wspaniały zespół Tui Blue.Każdy mógł znaleźć coś dla siebie! Obsługa w barach i w restauracji wspaniała i bardzo sprawna!!! Posiłki bardzo nam smakowały, duża różnorodność dań,pyszne desery. Napoje, drinki, wino i brandy dobre.Wszedzie można było odczuć dbałość o klienta. Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego 10 dniowego pobytu i chętnie tu wrócimy w przyszłości!

  • Sylwester S2015-09-11
    Bardzo dobry

    Świetny hotel, udany urlop, świetne wspomnienia

    Wlasnie wrocilem ze swoja dziewczyna z 7 dniowego pobytu w tym hotelu. Pomimo, iz jestesmy zachwyceni i bardzo zadowoleni, znajdzie sie kilka uwag. Moze zaczne od samego przyjazdu. Lokalizacja nie jest za dobra, troche na uboczu Limassol.Aczkolwiek istnieje magiczny autobus nr 30, ktorym dojedzie sie wszedzie i tak samo latwo sie wroci.Do plazy ok 200m.Tyle samo do hotelowej tawerny-baru, ktory znajduje sie nad morzem oraz lezakow.Po dotarciu do hotelu odbiór bagazy i zameldowanie przebiegaja bardzo sprawnie.Przywitano nas szampanem i mimo późnej godziny nocnej podano posiłek.Pokój z widokiem na morze, który zarezerwowalismy był na 2 pietrze.Niestety morza widzieliśmy tylko skrawek, gdyż zasłaniały je palmy rosnące przed hotelem.Spory minus, zwłaszcza jeśli się dopłaca za widok na morze.Pomimo tego minusa wszystko w pokoju było tak, jak być powinno: czyste, schludne i pachnące.Codziennie zmieniana pościel i ręczniki, nie można się do niczego przyczepić.Był też bezpłatny dostęp do Wifi.Jednak predkość połaczenia nie zachwycała.Na zewnatrz, badz w restauracji internet dzialal o wiele lepiej.Przejdzmy do posilkow.Jedzenia mnóstwo i jeśli ktoś jest smakoszem to na pewno bedzie zachwycony.Nie dosc, ze duzo to jeszcze bardzo smacznie.Nasza ocena bylaby doskonala, gdyby moze bylo mniej angielskich posilkow.Zdajemy sobie sprawe, ze 90% klientow to Anglicy i menu bylo skierowane bardziej pod ich upodobania.My z kolei liczylismy na wiecej cypryjskich przysmakow.Coz, nie mozna miec wszystkiego:)Lunch czy obiad zawsze byly wysmienite.Latwo sie przejesc, bo tyle jest do wyboru dan i deserow.Drinki i napoje bardzo dobre, dosc duzy wybor.Nie smakowaly jak tani bubel. Co do obsługi, kelnerow to same superlatywy.Ciezko znalezc ludzi, ktorzy zrobia jeszcze wiecej dla klientow hotelu niz oni.Niezwykle uprzejmi, zyczliwi, pomocni i kulturalni. Nawet najbardziej wymagajacy turysci beda zadziwieni pozytywnie.Bez problemu mozna porozumiec sie po angielsku.Dodatkowo, co jest mega plusem zrobili mi niespodzianke na urodziny.Butelka szampana i owoce przyniesione do pokoju razem z zyczeniami od pracownikow hotelu. Kolejna rzecz- baseny, ktore byly swietne.Czysta woda, glebokosc do 2m.Szkoda, ze mozna plywac tylko pomiedzy godz. 8 a 18:( Duzo bezplatnych lezakow, darmowe reczniki dostepne w spa. Jedna niemila niespodzianka, jaka nas spotkala to brak mozliwosci zabrania z baru kieliszkow do wina do pokoju.Po zakupie butelki mozna ja zabrac ze soba, ale kieliszkow niestety nie.

  • Brenda B2020-03-24
    Wyjątkowy

    Doskonałe doświadczenie

    Zarezerwowaliśmy ten hotel na naszą 38. rocznicę ślubu.  4 5 godzinny lot, a następnie godzinny transfer. Do aplikacji hotelowej dotarliśmy 1900 godzin. Pracownicy byli doskonali, a proces szybki. Do każdej rzeczy dołączono sejf. Suszarka do włosów. Urządzenia do parzenia herbaty. Lodówka plus zawartość. I butelka wina. Lodówka codziennie wypełniała wodę i piwo. Kawa i herbata również się wywróciły. Nasz pokój znajdował się na korytarzu, kilka metrów od recepcji. Tak blisko, ale nie ma hałasu, ponieważ między nimi były drzwi. Stawiliśmy czoła ogrodom. Pokój był podwójny. Duże podwójne łóżko. TELEWIZJA. Oddzielny prysznic toaletowy. Codziennie świeże pranie. Dużo miejsca do przechowywania Niestety, kiedy przyjechaliśmy, był początek wybuchu korony. Personel hotelu był świetny, bardzo uprzejmy i uprzejmy i opiekuńczy pomogli zarezerwować posiłek w oddzielnej restauracji, która była bardziej osobista. Hotel znajduje się na wzgórzu. To problem, jeśli nie możesz chodzić dobrze. Przystanek autobusowy na zewnątrz hotelu E 1. 5 do centrum miasta. Wycieczki z przedstawicielami co drugi dzień. Wszystko za darmo. Mieli doskonałą znajomość tego obszaru. Bardzo oddany, ciężko pracujący zespół. Podobnie jak personel hotelu. Pokazy na każdej nocy. Gry przez cały dzień. Nie mogę winić nikogo. Dzień, w którym opuściliśmy hotel, był zamknięty, podobnie jak wiele innych na wyspie. A dwa dni później wyspa została zamknięta. Wszyscy pracownicy zostali odesłani do domu na kilka tygodni. Aż do odejścia zachowywali się bardzo profesjonalnie. Lokalizacja była świetna. Metro i przejście do czarnej plaży. Idealny do spacerów i biegania. W obie strony.

  • ktoms62020-03-22

    Sztorm Atlantycki

    Przeczytaliśmy wszystkie recenzje przed dokonaniem rezerwacji i brzmiały fantastycznie. Więc zarezerwowaliśmy bez wahania. Jak bardzo się myliliśmy? Mieliśmy wiele problemów konserwacyjnych, ale naszym największym problemem było brak drzwi do łazienki, bardzo poniżające, gdy wychodził z prysznica itp. Jeśli chodzi o jedzenie, było bardzo letnie, nigdy gorące. Jeden naprawdę zły przykład, poprosiliśmy sprzątacza, aby umieścił karnisze na zasłonach, ponieważ brakowało wielu haczyków. Sprzątaczka poprosiła przełożonego, aby przyszedł do naszego pokoju, numer 428. Powiedziała, że zasłony też były zmieniane, ponieważ były brudne. Po południu wróciliśmy do pokoju, a oni umyli zasłony i siatki i przywrócili im dzwonienie. Pokój śmierdział wilgocią, dlatego musieliśmy wychodzić z pokoju na resztę popołudnia z powodu wilgotnego zapachu. Przed hotelem i wokół hotelu, w tym plaża była brudna i nie było nic w pobliżu, restauracje były zamknięte, a to było przed wirusem.

Pokoje

Pokój 2-osobowy

Atlantica Bay CyprPokój 2-osobowy
Atlantica Bay CyprPokój 2-osobowy
Atlantica Bay CyprPokój 2-osobowy
Atlantica Bay CyprPokój 2-osobowy
Atlantica Bay CyprPokój 2-osobowy
1 / 3
  • Kod pokoju: DZM1
  • Metraż: 

    około 25m2

  • Max. liczba osób: 
  • kapcie: w cenie
  • TV sat.
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • serwis sprzątający: codziennie, w cenie
  • suszarka do włosów
  • lodówka: w cenie
  • WC
  • room service: codziennie 07:00 - 22:45, za opłatą
  • minibar: w cenie, wliczone w all inclusive, napoje bezalkoholowe: w cenie, wliczone w all inclusive, woda: w cenie, wliczone w all inclusive, napoje alkoholowe: w cenie, wliczone w all inclusive, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • Wi-Fi: w cenie
  • szlafroki: w cenie
  • telefon
  • klimatyzacja: w cenie, maj - październik; w zależności od warunków pogodowych, centralnie sterowana
  • balkon
  • sejf: w cenie
  • wanna lub prysznic
  • widok na morze lub basen

Pokój 2-osobowy Superior

Atlantica Bay CyprPokój 2-osobowy Superior
Atlantica Bay CyprPokój 2-osobowy Superior
Atlantica Bay CyprPokój 2-osobowy Superior
Atlantica Bay CyprPokój 2-osobowy Superior
Atlantica Bay CyprPokój 2-osobowy Superior
1 / 3
  • Kod pokoju: DZM2
  • Metraż: 

    około 27m2

  • Max. liczba osób: 
  • kapcie: w cenie
  • TV sat.
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • serwis sprzątający: codziennie, w cenie
  • suszarka do włosów
  • lodówka: w cenie
  • WC
  • room service: codziennie 07:00 - 22:45, za opłatą
  • minibar: w cenie, wliczone w all inclusive, napoje bezalkoholowe: w cenie, wliczone w all inclusive, woda: w cenie, wliczone w all inclusive, napoje alkoholowe: w cenie, wliczone w all inclusive, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • Wi-Fi: w cenie
  • szlafroki: w cenie
  • telefon
  • klimatyzacja: w cenie, maj - październik; w zależności od warunków pogodowych, centralnie sterowana
  • balkon
  • sejf: w cenie
  • wanna lub prysznic
  • widok na morze lub basen

Pokój 2-osobowy

Atlantica Bay CyprPokój 2-osobowy
Atlantica Bay CyprPokój 2-osobowy
Atlantica Bay CyprPokój 2-osobowy
Atlantica Bay CyprPokój 2-osobowy
1 / 2
  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 20m2

  • Max. liczba osób: 
  • kapcie: w cenie
  • TV sat.
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • serwis sprzątający: codziennie, w cenie
  • suszarka do włosów
  • lodówka: w cenie
  • WC
  • room service: codziennie 07:00 - 22:45, za opłatą
  • minibar: w cenie, wliczone w all inclusive, napoje bezalkoholowe: w cenie, wliczone w all inclusive, woda: w cenie, wliczone w all inclusive, napoje alkoholowe: w cenie, wliczone w all inclusive, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • Wi-Fi: w cenie
  • szlafroki: w cenie
  • telefon
  • klimatyzacja: w cenie, maj - październik; w zależności od warunków pogodowych, centralnie sterowana
  • balkon
  • sejf: w cenie
  • wanna lub prysznic
  • widok na ląd

Junior suita

  • Kod pokoju: JSM1
  • Max. liczba osób: 
  • kapcie: w cenie
  • TV sat.
  • w budynku głównym
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • suszarka do włosów
  • lodówka: w cenie
  • czajnik elektryczny
  • WC
  • pokój dzienno-sypialny
  • ekspres do kawy
  • minibar: w cenie, wliczone w all inclusive, napoje bezalkoholowe: w cenie, wliczone w all inclusive, woda: w cenie, wliczone w all inclusive, napoje alkoholowe: w cenie, wliczone w all inclusive, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • Wi-Fi: w cenie
  • szlafroki: w cenie
  • telefon
  • balkon
  • sejf: w cenie
  • klimatyzacja: w cenie, maj - październik, centralnie sterowana
  • wanna lub prysznic
  • widok na morze lub basen

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

All inclusive

  • śniadanie: codziennie 07:00 - 10:00, kontynentalne, w formie bufetu
  • obiad: codziennie 12:30 - 14:30, w formie bufetu
  • kolacja: codziennie 18:30 - 21:30, w formie bufetu, a la carte, kulinarne wieczory tematyczne: kilka razy w tygodniu
  • przekąski: codziennie 10:00 - 01:00
  • ciasto: codziennie 15:00 - 17:00
  • lody
  • wybrane napoje bezalkoholowe: codziennie 10:00 - 01:00
  • wybrane lokalne napoje alkoholowe: codziennie 10:00 - 01:00
  • wybrane międzynarodowe napoje alkoholowe: codziennie, za opłatą

Restauracje i bary

  • restauracje: 3
  • restauracja specjalistyczna „Nama": rodzaje kuchni: międzynarodowa, śródziemnomorska, ryby/owoce morza, potrawy bezglutenowe: za opłatą, rezerwacja wymagana, dania bez laktozy: za opłatą, rezerwacja wymagana, dania wegetariańskie: za opłatą, dania wegańskie: za opłatą, rezerwacja wymagana, a la carte, rezerwacja wymagana, za opłatą, raz na pobyt w cenie, kilka razy w tygodniu 18:30 - 21:30, z tarasem, wymagany odpowiedni strój
  • główna restauracja „Leda": rodzaje kuchni: azjatycka, grecka, międzynarodowa, włoska, regionalna, śródziemnomorska, orientalna, ryby/owoce morza, dania z grilla, potrawy bezglutenowe: w cenie, rezerwacja wymagana, dania bez laktozy: w cenie, rezerwacja wymagana, dania wegetariańskie: w cenie, bufet, show cooking, w cenie, codziennie 07:00 - 10:00, 12:30 - 14:30, 18:30 - 21:30, z klimatyzacją, wymagany odpowiedni strój
  • restauracja specjalistyczna „Sands Tavern": rodzaje kuchni: grecka, międzynarodowa, śródziemnomorska, regionalna, ryby/owoce morza, dania z grilla, potrawy bezglutenowe: za opłatą, rezerwacja wymagana, dania bez laktozy: za opłatą, rezerwacja wymagana, dania wegetariańskie: za opłatą, dania wegańskie: za opłatą, rezerwacja wymagana, a la carte, za opłatą, raz na pobyt w cenie, maj - październik, codziennie 09:00 - 17:00, na plaży, wymagany odpowiedni strój
  • bary i inne: 3
  • bar w lobby „Olympus": codziennie 10:00 - 01:00, w cenie
  • bar przy zewnętrznym basenie: codziennie 10:00 - 18:00, w cenie
  • bar na plaży „Sands": maj - październik, codziennie 10:00 - 18:00, za opłatą

Dodatkowe informacje

  • kolacja przy świecach: na zapytanie, za opłatą, a la carte
  • uroczysta kolacja: raz w tygodniu, w cenie, w formie bufetu
  • degustacja win: w cenie, rezerwacja wymagana

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Atrakcje

Zapoznaj się z szeroką ofertą atrakcji stworzoną z myślą o naszych Klientach, którzy kochają aktywnie spędzać czas i odkrywać fascynujące miejsca podczas wakacji. Atrakcje możesz zarezerwować:

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim,
  • Dostępność i potwierdzenie online,
  • Możliwość anulacji nawet na dzień przed rozpoczęciem,
  • Szeroka oferta biletów wstępu na atrakcje w ponad 90 krajach,
  • Wiele atrakcji obejmuje transfer bezpośrednio z hotelu.

Pogoda

Średnia pogoda w ciągu roku

Cypr południowy

Dlaczego warto wybrać Atlantica Bay

  • hotel dla dorosłych (16+)
  • darmowe Wi-Fi w całym hotelu
  • strefa spa i oferta sportowa

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI