Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel

Narcissos Hotel Apartaments

LCA15040

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Goście cenią ten hotel za...

  • Obsługa
  • Lokalizacja
  • Wartość
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Czystość
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Narcissos Hotel Apartaments Cypr - Hotel
Bardzo dobry
Wyjątkowy
2023-04-16

Doskonaly hotel z profesjonalna obsługą. Czysto I przyjemnie. Doskonale miejsce na wypoczynek. Bardzo bogaty szwedzki stół. Świeże i Bardzo dobrze przygotowane posiłki.polecam .świetne miejsce dla par lub całej rodziny.

Katarzyna G
2024-08-08

Narcissos Hotel jest naprawdę okropny. Dziwię się firmie Grecos, że trzyma go w swojej ofercie. Przyjechaliśmy z lotniska przed 6 rano, dobrze, że rezydentka powiedziała, ze od samego rana mamy zapewnione już wszystko w ramach allinclusive, bo pan w recepcji powiedział, że jesteśmy za wcześnie. Szczęśliwie po około 30 minutach dostaliśmy opaski, od 7 było śniadanie, pokój był przygotowany dopiero koło 16 ( mimo, że powinien być gotowy na 14). Łazienka na poziomie lobby tylko dla niepełnosprawnych- zamykana na klucz. Na terenie całego basenu jedna łazienka na poziomie -1, gdzie wszędzie śmierdzi lizolem. Druga łazienka z oznaczeniem dla niepełnosprawnych na terenie aquaparku, uwaga- łazienka po schodach, bez żadnych podjazdów. Na terenie basenów wszędzie walały się puste plastikowe jednorazowe kubki, w ciągu dnia właściwie osób z obsługi nie widać. Łazienki- brudno, nikt w ciągu dnia nic nie sprząta. W pokojach, sprzątane praktycznie wcale, pani przeciera jakimś mopem podłogę, bez odkurzania, lustro pomazane. Sejfu w pokoju nie ma. O ręczniki trzeba się dopominać, żeli do mycia, szamponów czy papieru toaletowego nikt nie dokłada, dopiero po prośbach w recepcji. Jedzenie- hotel ratują kolacje, które są bardzo naprawdę bardzo smaczne i tematyczne. Lunche bywają ok, śniadania okropne. Bar przy basenie jeden, barmani bardzo przyjaźnie nastawieni, alkohole lokalne. Bar i animacje kończą się o 23:00. Aquapark fajny, ale obok niego nie ma pryszniców. Aquapark otwarty do 17:30, zwykły basen do 18:30 albo dłużej, co było super. A, co ważne, w pokojach nie ma pół butelki wody, lodówka pusta. Dobrze, że pod hotelem są sklepy, gdzie można się zaopatrzyć w wodę, czy przegryzki. Atutem hotelu jest położenie- nie jest przy plaży, ale pod hotelem są przystanki autobusowe i przemieszczanie się po tej części Cypru jest bardzo proste i intuicyjne. Ogólnie Cypr jest przepiękny i bardzo polecam podróżowanie tam, woda w morzu bardzo ciepła i o przepięknym kolorze, plaża Figowa i Aya Napa warte zobaczenia. Natomiast hotel- nigdy w życiu. Na koniec dodam, że jedynymi gośćmi hotelu są Anglicy i Polacy. Podczas naszego pobytu głównie rodziny z dziećmi, więc bardzo grzecznie, ale niestety zostawiają po sobie mega bałagan.

Kaja_sw84
2023-10-17

Unikaj tego hotelu jak ognia, smrod. W pokojach, pelno karaluchow I zatkane splywy w brodzikach! Jedzenie 2 na 10, hotel widmo, nie ma atrakcji, slaba obaluga, brod syf I nic wiexej. Strata pieniedzy...

Domi8989
Bardzo dobry
2023-06-14

Zachęcam do przeczytania całej opinii, ponieważ Pierwsze wrażenie było fatalne. Otrzymaliśmy pokój typu bungalow, który wstydziłbym się przydzielić sezonowemu personelowi na czas zatrudnienia, a co dopiero gościom hotelu, którzy zapłacili za pobyt niemałe pieniądze. Pokój był klaustrofobicznie mały, meble były brudne i zniszczone, ale największym problemem był prysznic i znajdujący się tam grzyb. Wisienką na torcie było wzięcie prysznica w tej kabinie - po krótkim czasie woda wypływa na całą łazienkę, gdyż kratka odpływowa była zapchana. Całości obrazu dopełniał fakt, że ten bungalow nie posiadał tarasu (niektóre posiadają, ale nie ten), było w nim jedno okno z widokiem na mur. O tym wszystkim powiadomiliśmy rezydenta oraz obsługę hotelu i już następnego dnia udało się otrzymać pokój spełniający nasze oczekiwania – przestronne pomieszczenie z widokiem na basen. Warunki znacznie lepsze, kratka odpływowa pod prysznicem tym razem sprawna. Hotel ma swoje lata, ale jeśli otrzymasz pokój w podobnym standardzie, nie powinieneś narzekać. To, co zaskoczyło mnie negatywnie (ale wynika z regulaminu hotelu) to fakt zmieniania ręczników 3 razy w tygodniu. W innych hotelach, z których usług korzystałem wymieniano ręczniki codziennie. Ocenę zakończyłbym na 3/5, ale moje doświadczenie z tym obiektem mocno zwiększył personel. Pani Manager, która bezproblemowo zmieniła nam pokój na właściwy do wykupionego standardu. Personel restauracji i baru, który zapewniał szybką obsługę, zawsze z uśmiechem na ustach. Pan Manager z restauracji, który osobiście podszedł, spytał o nasze odczucia i czy czegoś nam trzeba. Może to niewiele, ale w moim odczuciu bardzo dużo. Jedzenie było dobre, szeroki wybór dań. Alkohol w barze – tutaj ważna wiadomość dla imprezowiczów, którzy wykupili pakiet All Inclusive – podawane drinki były bardzo dobre, a co najważniejsze nie skąpiono alkoholu. Pierwszy raz spotkałem się z tym, że nie oszczędzano na tym, gdyż niestety zwykle „pełnowartościowe” drinki są te, za które należy dopłacić. Basen czysty, nie był mocno oblegany, choć to drugie mogło wynikać z terminu, w którym byliśmy. Czy drugi raz skorzystałbym z oferty tego hotelu? Raczej nie, gdyż najwięcej czasu spędziliśmy w Aiya Napa. Jeśli jednak cenisz sobie spokój, nie interesuje cię wypad poza hotel to na miejscu powinieneś otrzymać to, czego wymagasz.

st3fan014
2023-05-16

Plusy to dla mnie położenie, bo zdala od centrum Protaras. Super klimatyczna, zatoczkowa, spokojna plaża ok 10 min spacerkiem od hotelu. Nie mozna narzekać na wyżywienie, bo każdy znajdzie cos dla siebie. Z baru mało korzystałem, ale piwo czy frappe tez nie ma się co czepiać. Zdecydowanie lepiej obsługiwany bar przy basenach. Na aquaparku niemrawa blondynka, ktorej sie malo chcialo. Pokoje duże, łazienki komfortowe. Minusy za czystość, bo pokoje sprzątane słabo. Obsługa kiepsko się zachowywała na restauracji, bo potrafili pytac po 10 razy o to czy moga zabrać talerz, ale np. zapominali, że zamawiałem napoj, czy jedzenie na snack barze. Aha. Raz przez tydzień udało mi się skorzystać z wygodnego lezaka z baldachimem tak ok 1h, bo zawsze były zajęte juz przed sniadaniem. Wakacje udane. Hotel, przy pewnych modyfikacjach wynikajacych z zarzadzania moglby miec lepsza ocene.

buli1983
Wyjątkowy
2023-04-16

Doskonaly hotel z profesjonalna obsługą. Czysto I przyjemnie. Doskonale miejsce na wypoczynek. Bardzo bogaty szwedzki stół. Świeże i Bardzo dobrze przygotowane posiłki.polecam .świetne miejsce dla par lub całej rodziny.

Katarzyna G
2024-08-08

Narcissos Hotel jest naprawdę okropny. Dziwię się firmie Grecos, że trzyma go w swojej ofercie. Przyjechaliśmy z lotniska przed 6 rano, dobrze, że rezydentka powiedziała, ze od samego rana mamy zapewnione już wszystko w ramach allinclusive, bo pan w recepcji powiedział, że jesteśmy za wcześnie. Szczęśliwie po około 30 minutach dostaliśmy opaski, od 7 było śniadanie, pokój był przygotowany dopiero koło 16 ( mimo, że powinien być gotowy na 14). Łazienka na poziomie lobby tylko dla niepełnosprawnych- zamykana na klucz. Na terenie całego basenu jedna łazienka na poziomie -1, gdzie wszędzie śmierdzi lizolem. Druga łazienka z oznaczeniem dla niepełnosprawnych na terenie aquaparku, uwaga- łazienka po schodach, bez żadnych podjazdów. Na terenie basenów wszędzie walały się puste plastikowe jednorazowe kubki, w ciągu dnia właściwie osób z obsługi nie widać. Łazienki- brudno, nikt w ciągu dnia nic nie sprząta. W pokojach, sprzątane praktycznie wcale, pani przeciera jakimś mopem podłogę, bez odkurzania, lustro pomazane. Sejfu w pokoju nie ma. O ręczniki trzeba się dopominać, żeli do mycia, szamponów czy papieru toaletowego nikt nie dokłada, dopiero po prośbach w recepcji. Jedzenie- hotel ratują kolacje, które są bardzo naprawdę bardzo smaczne i tematyczne. Lunche bywają ok, śniadania okropne. Bar przy basenie jeden, barmani bardzo przyjaźnie nastawieni, alkohole lokalne. Bar i animacje kończą się o 23:00. Aquapark fajny, ale obok niego nie ma pryszniców. Aquapark otwarty do 17:30, zwykły basen do 18:30 albo dłużej, co było super. A, co ważne, w pokojach nie ma pół butelki wody, lodówka pusta. Dobrze, że pod hotelem są sklepy, gdzie można się zaopatrzyć w wodę, czy przegryzki. Atutem hotelu jest położenie- nie jest przy plaży, ale pod hotelem są przystanki autobusowe i przemieszczanie się po tej części Cypru jest bardzo proste i intuicyjne. Ogólnie Cypr jest przepiękny i bardzo polecam podróżowanie tam, woda w morzu bardzo ciepła i o przepięknym kolorze, plaża Figowa i Aya Napa warte zobaczenia. Natomiast hotel- nigdy w życiu. Na koniec dodam, że jedynymi gośćmi hotelu są Anglicy i Polacy. Podczas naszego pobytu głównie rodziny z dziećmi, więc bardzo grzecznie, ale niestety zostawiają po sobie mega bałagan.

Kaja_sw84

Narcissos Hotel Apartaments - informacje

Narcissos Hotel Apartaments to hotel położony w odległości ok. 500 m od piaszczystej plaży. Największą atrakcją tego miejsca jest aquapark „Narcissos Waterpark" – wysokie zjeżdżalnie przypadną do gustu zarówno dzieciom, jak i dorosłym. Poza wodnym szaleństwem goście skorzystają z oferty sportowej: kortu tenisowego, boiska do siatkówki plażowej czy wypożyczalni rowerów. Na najmłodszych czekają między innymi zajęcia w miniklubie i plac zabaw. W hotelu organizowane są przedstawienia i wykonywana jest muzyka na żywo, co umili czas spędzony w tym miejscu. 

Położenie:

  • ok. 500 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 65 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(693 opinie)
(693 opinie)
    Obsługa
    Lokalizacja
    Wartość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Czystość
  • Kaja_sw842024-08-08

    Narcissos Hotel jest naprawdę okropny. Dziwię się firmie Grecos, że trzyma go w swojej ofercie. Przyjechaliśmy z lotniska przed 6 rano, dobrze, że rezydentka powiedziała, ze od samego rana mamy zapewnione już wszystko w ramach allinclusive, bo pan w recepcji powiedział, że jesteśmy za wcześnie. Szczęśliwie po około 30 minutach dostaliśmy opaski, od 7 było śniadanie, pokój był przygotowany dopiero koło 16 ( mimo, że powinien być gotowy na 14). Łazienka na poziomie lobby tylko dla niepełnosprawnych- zamykana na klucz. Na terenie całego basenu jedna łazienka na poziomie -1, gdzie wszędzie śmierdzi lizolem. Druga łazienka z oznaczeniem dla niepełnosprawnych na terenie aquaparku, uwaga- łazienka po schodach, bez żadnych podjazdów. Na terenie basenów wszędzie walały się puste plastikowe jednorazowe kubki, w ciągu dnia właściwie osób z obsługi nie widać. Łazienki- brudno, nikt w ciągu dnia nic nie sprząta. W pokojach, sprzątane praktycznie wcale, pani przeciera jakimś mopem podłogę, bez odkurzania, lustro pomazane. Sejfu w pokoju nie ma. O ręczniki trzeba się dopominać, żeli do mycia, szamponów czy papieru toaletowego nikt nie dokłada, dopiero po prośbach w recepcji. Jedzenie- hotel ratują kolacje, które są bardzo naprawdę bardzo smaczne i tematyczne. Lunche bywają ok, śniadania okropne. Bar przy basenie jeden, barmani bardzo przyjaźnie nastawieni, alkohole lokalne. Bar i animacje kończą się o 23:00. Aquapark fajny, ale obok niego nie ma pryszniców. Aquapark otwarty do 17:30, zwykły basen do 18:30 albo dłużej, co było super. A, co ważne, w pokojach nie ma pół butelki wody, lodówka pusta. Dobrze, że pod hotelem są sklepy, gdzie można się zaopatrzyć w wodę, czy przegryzki. Atutem hotelu jest położenie- nie jest przy plaży, ale pod hotelem są przystanki autobusowe i przemieszczanie się po tej części Cypru jest bardzo proste i intuicyjne. Ogólnie Cypr jest przepiękny i bardzo polecam podróżowanie tam, woda w morzu bardzo ciepła i o przepięknym kolorze, plaża Figowa i Aya Napa warte zobaczenia. Natomiast hotel- nigdy w życiu. Na koniec dodam, że jedynymi gośćmi hotelu są Anglicy i Polacy. Podczas naszego pobytu głównie rodziny z dziećmi, więc bardzo grzecznie, ale niestety zostawiają po sobie mega bałagan.

  • Domi89892023-10-17

    Unikaj tego hotelu jak ognia, smrod. W pokojach, pelno karaluchow I zatkane splywy w brodzikach! Jedzenie 2 na 10, hotel widmo, nie ma atrakcji, slaba obaluga, brod syf I nic wiexej. Strata pieniedzy...

  • st3fan0142023-06-14
    Bardzo dobry

    Zachęcam do przeczytania całej opinii, ponieważ Pierwsze wrażenie było fatalne. Otrzymaliśmy pokój typu bungalow, który wstydziłbym się przydzielić sezonowemu personelowi na czas zatrudnienia, a co dopiero gościom hotelu, którzy zapłacili za pobyt niemałe pieniądze. Pokój był klaustrofobicznie mały, meble były brudne i zniszczone, ale największym problemem był prysznic i znajdujący się tam grzyb. Wisienką na torcie było wzięcie prysznica w tej kabinie - po krótkim czasie woda wypływa na całą łazienkę, gdyż kratka odpływowa była zapchana. Całości obrazu dopełniał fakt, że ten bungalow nie posiadał tarasu (niektóre posiadają, ale nie ten), było w nim jedno okno z widokiem na mur. O tym wszystkim powiadomiliśmy rezydenta oraz obsługę hotelu i już następnego dnia udało się otrzymać pokój spełniający nasze oczekiwania – przestronne pomieszczenie z widokiem na basen. Warunki znacznie lepsze, kratka odpływowa pod prysznicem tym razem sprawna. Hotel ma swoje lata, ale jeśli otrzymasz pokój w podobnym standardzie, nie powinieneś narzekać. To, co zaskoczyło mnie negatywnie (ale wynika z regulaminu hotelu) to fakt zmieniania ręczników 3 razy w tygodniu. W innych hotelach, z których usług korzystałem wymieniano ręczniki codziennie. Ocenę zakończyłbym na 3/5, ale moje doświadczenie z tym obiektem mocno zwiększył personel. Pani Manager, która bezproblemowo zmieniła nam pokój na właściwy do wykupionego standardu. Personel restauracji i baru, który zapewniał szybką obsługę, zawsze z uśmiechem na ustach. Pan Manager z restauracji, który osobiście podszedł, spytał o nasze odczucia i czy czegoś nam trzeba. Może to niewiele, ale w moim odczuciu bardzo dużo. Jedzenie było dobre, szeroki wybór dań. Alkohol w barze – tutaj ważna wiadomość dla imprezowiczów, którzy wykupili pakiet All Inclusive – podawane drinki były bardzo dobre, a co najważniejsze nie skąpiono alkoholu. Pierwszy raz spotkałem się z tym, że nie oszczędzano na tym, gdyż niestety zwykle „pełnowartościowe” drinki są te, za które należy dopłacić. Basen czysty, nie był mocno oblegany, choć to drugie mogło wynikać z terminu, w którym byliśmy. Czy drugi raz skorzystałbym z oferty tego hotelu? Raczej nie, gdyż najwięcej czasu spędziliśmy w Aiya Napa. Jeśli jednak cenisz sobie spokój, nie interesuje cię wypad poza hotel to na miejscu powinieneś otrzymać to, czego wymagasz.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Narcissos Hotel Apartaments

  • aquapark na terenie hotelu
  • atrakcje dla dzieci
  • oferta sportowa

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Zobacz, co nowego na blogu TUI