Goście cenią ten hotel za...
- Obsługa
- Lokalizacja
- Wartość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Czystość
Narcissos Hotel Apartaments - informacje
- Obsługa
- Lokalizacja
- Wartość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Czystość
- Kaja_sw842024-08-08
Narcissos Hotel jest naprawdę okropny. Dziwię się firmie Grecos, że trzyma go w swojej ofercie. Przyjechaliśmy z lotniska przed 6 rano, dobrze, że rezydentka powiedziała, ze od samego rana mamy zapewnione już wszystko w ramach allinclusive, bo pan w recepcji powiedział, że jesteśmy za wcześnie. Szczęśliwie po około 30 minutach dostaliśmy opaski, od 7 było śniadanie, pokój był przygotowany dopiero koło 16 ( mimo, że powinien być gotowy na 14). Łazienka na poziomie lobby tylko dla niepełnosprawnych- zamykana na klucz. Na terenie całego basenu jedna łazienka na poziomie -1, gdzie wszędzie śmierdzi lizolem. Druga łazienka z oznaczeniem dla niepełnosprawnych na terenie aquaparku, uwaga- łazienka po schodach, bez żadnych podjazdów. Na terenie basenów wszędzie walały się puste plastikowe jednorazowe kubki, w ciągu dnia właściwie osób z obsługi nie widać. Łazienki- brudno, nikt w ciągu dnia nic nie sprząta. W pokojach, sprzątane praktycznie wcale, pani przeciera jakimś mopem podłogę, bez odkurzania, lustro pomazane. Sejfu w pokoju nie ma. O ręczniki trzeba się dopominać, żeli do mycia, szamponów czy papieru toaletowego nikt nie dokłada, dopiero po prośbach w recepcji. Jedzenie- hotel ratują kolacje, które są bardzo naprawdę bardzo smaczne i tematyczne. Lunche bywają ok, śniadania okropne. Bar przy basenie jeden, barmani bardzo przyjaźnie nastawieni, alkohole lokalne. Bar i animacje kończą się o 23:00. Aquapark fajny, ale obok niego nie ma pryszniców. Aquapark otwarty do 17:30, zwykły basen do 18:30 albo dłużej, co było super. A, co ważne, w pokojach nie ma pół butelki wody, lodówka pusta. Dobrze, że pod hotelem są sklepy, gdzie można się zaopatrzyć w wodę, czy przegryzki. Atutem hotelu jest położenie- nie jest przy plaży, ale pod hotelem są przystanki autobusowe i przemieszczanie się po tej części Cypru jest bardzo proste i intuicyjne. Ogólnie Cypr jest przepiękny i bardzo polecam podróżowanie tam, woda w morzu bardzo ciepła i o przepięknym kolorze, plaża Figowa i Aya Napa warte zobaczenia. Natomiast hotel- nigdy w życiu. Na koniec dodam, że jedynymi gośćmi hotelu są Anglicy i Polacy. Podczas naszego pobytu głównie rodziny z dziećmi, więc bardzo grzecznie, ale niestety zostawiają po sobie mega bałagan.
- Domi89892023-10-17
Unikaj tego hotelu jak ognia, smrod. W pokojach, pelno karaluchow I zatkane splywy w brodzikach! Jedzenie 2 na 10, hotel widmo, nie ma atrakcji, slaba obaluga, brod syf I nic wiexej. Strata pieniedzy...
- st3fan0142023-06-14Bardzo dobry
Zachęcam do przeczytania całej opinii, ponieważ Pierwsze wrażenie było fatalne. Otrzymaliśmy pokój typu bungalow, który wstydziłbym się przydzielić sezonowemu personelowi na czas zatrudnienia, a co dopiero gościom hotelu, którzy zapłacili za pobyt niemałe pieniądze. Pokój był klaustrofobicznie mały, meble były brudne i zniszczone, ale największym problemem był prysznic i znajdujący się tam grzyb. Wisienką na torcie było wzięcie prysznica w tej kabinie - po krótkim czasie woda wypływa na całą łazienkę, gdyż kratka odpływowa była zapchana. Całości obrazu dopełniał fakt, że ten bungalow nie posiadał tarasu (niektóre posiadają, ale nie ten), było w nim jedno okno z widokiem na mur. O tym wszystkim powiadomiliśmy rezydenta oraz obsługę hotelu i już następnego dnia udało się otrzymać pokój spełniający nasze oczekiwania – przestronne pomieszczenie z widokiem na basen. Warunki znacznie lepsze, kratka odpływowa pod prysznicem tym razem sprawna. Hotel ma swoje lata, ale jeśli otrzymasz pokój w podobnym standardzie, nie powinieneś narzekać. To, co zaskoczyło mnie negatywnie (ale wynika z regulaminu hotelu) to fakt zmieniania ręczników 3 razy w tygodniu. W innych hotelach, z których usług korzystałem wymieniano ręczniki codziennie. Ocenę zakończyłbym na 3/5, ale moje doświadczenie z tym obiektem mocno zwiększył personel. Pani Manager, która bezproblemowo zmieniła nam pokój na właściwy do wykupionego standardu. Personel restauracji i baru, który zapewniał szybką obsługę, zawsze z uśmiechem na ustach. Pan Manager z restauracji, który osobiście podszedł, spytał o nasze odczucia i czy czegoś nam trzeba. Może to niewiele, ale w moim odczuciu bardzo dużo. Jedzenie było dobre, szeroki wybór dań. Alkohol w barze – tutaj ważna wiadomość dla imprezowiczów, którzy wykupili pakiet All Inclusive – podawane drinki były bardzo dobre, a co najważniejsze nie skąpiono alkoholu. Pierwszy raz spotkałem się z tym, że nie oszczędzano na tym, gdyż niestety zwykle „pełnowartościowe” drinki są te, za które należy dopłacić. Basen czysty, nie był mocno oblegany, choć to drugie mogło wynikać z terminu, w którym byliśmy. Czy drugi raz skorzystałbym z oferty tego hotelu? Raczej nie, gdyż najwięcej czasu spędziliśmy w Aiya Napa. Jeśli jednak cenisz sobie spokój, nie interesuje cię wypad poza hotel to na miejscu powinieneś otrzymać to, czego wymagasz.