Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
1/14

Bluesun Hotel Maestral

SPU30001

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Czystość
  • Obsługa
  • Wartość
  • Pokoje
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
Bluesun Hotel Maestral Chorwacja - Hotel
1 / 14
Wyjątkowy
Wyjątkowy
2018-08-27

Ja i moja matka zatrzymaliśmy się tutaj w czerwcu w jednym z pokoi z widokiem na ocean. Hotel ma doskonałą lokalizację, personel jest miły i restarant jest dobry z wieloma opcjami. Balkon był duży i sprzątanie było bardzo zadowalające. Z pewnością zatrzymam się tu ponownie następnym razem, gdy odwiedzę Brela!

kamilla_stockholm
Wyjątkowy
2019-09-17

Jest to hotel średniej wielkości z przestronnymi pokojami i balkonami. Hotel położony jest w pobliżu pięknej plaży w cieniu starych sosen. Woda jest krystalicznie czysta i nie jest przypadkiem, że plaża znajduje się na liście 10 najlepszych plaż na świecie. Personel jest bardzo uprzejmy, profesjonalny i przyjazny. Szef restauracji Pan Matko był bardzo przyjazny i sprawił, że nasz pobyt był jeszcze przyjemniejszy. Był bardzo pasjonatem swojej pracy w hotelu i miał czas, aby zwrócić uwagę na każdego gościa. Boris

Kiwitravelers11
2019-07-06

Zacznę od pozytywów. Personel restauracji hotelowej był absolutnie uroczy, podobnie jak pokojówki - absolutnie cudowni ludzie, z którymi mogliśmy się połączyć, częściowo dlatego, że rozumiemy mentalność ludzi z tej części świata. Nie można jednak przeoczyć kwestii związanych z tym hotelem i mamy nadzieję, że nasze doświadczenia w tym hotelu w ciągu ostatniego tygodnia pomogą ludziom z dziećmi / małymi dziećmi podjąć właściwą decyzję dotyczącą wakacji. NIE rezerwuj tego hotelu, jeśli masz wózek / wózek i bardzo małe dziecko / dziecko. Dostęp do plaży polega na negocjowaniu 7 lotów stopni, podczas których będziesz musiał nosić swój wózek. Ten hotel wymaga poważnych inwestycji, a pieniądze, które płacisz za pokoje, mogą zapewnić ci znacznie lepsze udogodnienia w jednym z sąsiednich hoteli. Każdy, kto twierdzi, że dostęp jest w porządku, jeśli masz dziecko, po prostu kłamie. Pokoje są OK rozmiar - mądry jednak są dość podstawowe i bardzo przestarzałe. Ponownie przepłacasz za to, co dostajesz. Jedzenie jest 2/5 i menu jest dość podstawowe. Moja rada dla holdingu polegałaby na sprawdzeniu oferty żywnościowej każdego przyzwoitego hotelu (podpowiedź: Kompas w Dubrowniku). Nadrzędnym problemem w tym hotelu jest poczucie samozadowolenia, jak w wielu hotelach w Chorwacji. Jeśli potrzebujesz przykładów, nie szukaj dalej niż zepsuta winda, która nie została jeszcze naprawiona. Wyciąg sam w sobie jest dość stary i zepsuł się, więc jest 8/9 lotów stopni (w zależności od podłogi, na której się zatrzymujesz) do negocjacji, jeśli chcesz dostać się na plażę. Nie ma pośpiechu, żeby to naprawić; powiedziano nam, że w Dalmacji jest tylko jeden technik, który może to naprawić. Tak czy inaczej, wina leży po prostu w Blue Sun jako spółce holdingowej, za to, że pozwala rzeczom dotrzeć do takiego punktu, że potrzebuje konserwatora antyków do windy, która została zainstalowana w latach 80-tych, a nie inżyniera. Personel hotelu nie wydawał się zbyt zaniepokojony faktem, że jedna winda, którą mają, jest nieczynna. Kiedy zapytaliśmy o sytuację windy, obojętność ze strony personelu hotelu była bardzo frustrująca i dotknęła poważnego braku profesjonalizmu. To jest problem z tak wieloma miejscami w Chorwacji. Siedzieliśmy w hotelowym barze z przekąskami przy plaży, gdy kobieta skarżyła się na spalenie jedzenia. Po jej wyjściu kelnerzy i szefowie kuchni szydzili z niej otwarcie, nie troszcząc się ani trochę o to, czy można je zrozumieć. Kwota, którą zapłaciliśmy za pięć nocy tutaj, może dać Ci ponad tydzień all - inclusive w innym kraju lub w Chorwacji z poważnym profesjonalizmem wrzucanym. Tak długo, jak istnieją takie miejsca, ludzie będą stronić od Chorwacji w innym miejscu. Szkoda, bo Brela to wspaniałe miejsce z jedną z najlepszych plaż nad Adriatykiem, a ten hotel ma poważny potencjał. Poważne inwestycje i pilna dbałość o profesjonalizm są wymagane, jeśli chcą realizować ten potencjał. W skrócie - unikaj, jeśli możesz, ponieważ w pobliżu są lepsze miejsca.

Hasqo
2019-07-06

Piszę tę recenzję tak, jak zamierzam opuścić ten hotel po 5-dniowym pobycie. Ponieważ jest to nasze pierwsze właściwe wakacje jako rodzina z niemowlęciem, jestem bardzo rozczarowany tym, jak rodzina jest nieprzyjazna dla hotelu. Rozumiem, że ze względu na swoje ustawienie, będzie dużo schodów i stromych stref, aby dostać się na plażę i cofnąć się, ale z pewnością wykonanie kilku ramp przynajmniej ułatwi dostęp do plaży! Nie tylko to, aby uzyskać dostęp do hotelowej restauracji, musieliśmy również zanieść wózek naszego dziecka w dół. W naszym ostatnim dniu tutaj zepsuła się winda hotelowa i to naprawdę sprawiło, że nasz pobyt był niezwykle trudny. Ogólnie rzecz biorąc, zamiast odpoczywać, pod koniec każdego dnia, mój mąż i ja czuliśmy się dość zmęczeni z powodu konieczności wspinania się na tak wiele kroków z dzieckiem i wózkiem. Ten hotel został wybudowany dawno temu, w czasach, gdy dostępność nie była czymś branym pod uwagę. Uważam jednak, że problemami tymi można by się łatwo zająć, gdyby tylko dbali o to inwestorzy. Po stronie pozytywów, podobał mi się budynek hotelu, większość jego pracowników były przyjazne, zwłaszcza 2 pokojówki, które spotkałem i lokalizacja była piękna. Jednak jedzenie było przeciętne i poza hotelowym basenem, nie było innych dostępnych udogodnień, przynajmniej nie zostałem o tym poinformowany. Hotel Maestral w Breli ma ogromny potencjał, jednak jest zbyt przestarzały i wygląda tak, jak wygląda, jest zmęczony i nieciekawy.

NinaV541
Wyjątkowy
2018-10-16

Jest to dość wyceniony hotel z doskonałą lokalizacją na relaksujący wypad na plażę. Personel jest profesjonalny, przyjazny i przystępny. Dobre śniadanie i kolacja serwowane są w przyjemnej restauracji. Są inne nowo wyremontowane hotele w górę iw dół do Riwiery Makarskiej do wyboru, ale podobał nam się retro urok i atmosfera tego hotelu. Kilka kroków dalej od hotelowego basenu można dostać się na nowo wybrukowaną promenadę, która prowadzi w kierunku różnych czystych żwirowych plaż. W cieniu sosen znajduje się także siłownia na świeżym powietrzu z różnymi urządzeniami.

GordonFinch
Wyjątkowy
2018-08-27

Ja i moja matka zatrzymaliśmy się tutaj w czerwcu w jednym z pokoi z widokiem na ocean. Hotel ma doskonałą lokalizację, personel jest miły i restarant jest dobry z wieloma opcjami. Balkon był duży i sprzątanie było bardzo zadowalające. Z pewnością zatrzymam się tu ponownie następnym razem, gdy odwiedzę Brela!

kamilla_stockholm
Wyjątkowy
2019-09-17

Jest to hotel średniej wielkości z przestronnymi pokojami i balkonami. Hotel położony jest w pobliżu pięknej plaży w cieniu starych sosen. Woda jest krystalicznie czysta i nie jest przypadkiem, że plaża znajduje się na liście 10 najlepszych plaż na świecie. Personel jest bardzo uprzejmy, profesjonalny i przyjazny. Szef restauracji Pan Matko był bardzo przyjazny i sprawił, że nasz pobyt był jeszcze przyjemniejszy. Był bardzo pasjonatem swojej pracy w hotelu i miał czas, aby zwrócić uwagę na każdego gościa. Boris

Kiwitravelers11

Bluesun Hotel Maestral - informacje

Bluesun Hotel Maestral położony jest niedaleko centrum Breli, na lekkim zboczu bezpośrednio przy plaży. Dzięki wspaniałej lokalizacji i bogatej ofercie udogodnień hotelowych spędzisz tu wyjątkowe wakacje. W strefie spa & wellness czekają na Ciebie nieodpłatne zajęcia sportowe oraz siłownia, a za dodatkową opłatą liczne zabiegi na całe ciało, masaże i sauny. W obiekcie znajduje się także zewnętrzny basen ze słodką wodą, liczne aktywności dla dzieci oraz ciekawe animacje dla dorosłych.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • w centrum Brela
  • obok Baśka Voda
  • ok. 50 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 70 min
World map
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(104 opinie)
(104 opinie)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Czystość
    Obsługa
    Wartość
    Pokoje
  • Kiwitravelers112019-09-17
    Wyjątkowy

    Jest to hotel średniej wielkości z przestronnymi pokojami i balkonami. Hotel położony jest w pobliżu pięknej plaży w cieniu starych sosen. Woda jest krystalicznie czysta i nie jest przypadkiem, że plaża znajduje się na liście 10 najlepszych plaż na świecie. Personel jest bardzo uprzejmy, profesjonalny i przyjazny. Szef restauracji Pan Matko był bardzo przyjazny i sprawił, że nasz pobyt był jeszcze przyjemniejszy. Był bardzo pasjonatem swojej pracy w hotelu i miał czas, aby zwrócić uwagę na każdego gościa. Boris

  • Hasqo2019-07-06

    Zacznę od pozytywów. Personel restauracji hotelowej był absolutnie uroczy, podobnie jak pokojówki - absolutnie cudowni ludzie, z którymi mogliśmy się połączyć, częściowo dlatego, że rozumiemy mentalność ludzi z tej części świata. Nie można jednak przeoczyć kwestii związanych z tym hotelem i mamy nadzieję, że nasze doświadczenia w tym hotelu w ciągu ostatniego tygodnia pomogą ludziom z dziećmi / małymi dziećmi podjąć właściwą decyzję dotyczącą wakacji. NIE rezerwuj tego hotelu, jeśli masz wózek / wózek i bardzo małe dziecko / dziecko. Dostęp do plaży polega na negocjowaniu 7 lotów stopni, podczas których będziesz musiał nosić swój wózek. Ten hotel wymaga poważnych inwestycji, a pieniądze, które płacisz za pokoje, mogą zapewnić ci znacznie lepsze udogodnienia w jednym z sąsiednich hoteli. Każdy, kto twierdzi, że dostęp jest w porządku, jeśli masz dziecko, po prostu kłamie. Pokoje są OK rozmiar - mądry jednak są dość podstawowe i bardzo przestarzałe. Ponownie przepłacasz za to, co dostajesz. Jedzenie jest 2/5 i menu jest dość podstawowe. Moja rada dla holdingu polegałaby na sprawdzeniu oferty żywnościowej każdego przyzwoitego hotelu (podpowiedź: Kompas w Dubrowniku). Nadrzędnym problemem w tym hotelu jest poczucie samozadowolenia, jak w wielu hotelach w Chorwacji. Jeśli potrzebujesz przykładów, nie szukaj dalej niż zepsuta winda, która nie została jeszcze naprawiona. Wyciąg sam w sobie jest dość stary i zepsuł się, więc jest 8/9 lotów stopni (w zależności od podłogi, na której się zatrzymujesz) do negocjacji, jeśli chcesz dostać się na plażę. Nie ma pośpiechu, żeby to naprawić; powiedziano nam, że w Dalmacji jest tylko jeden technik, który może to naprawić. Tak czy inaczej, wina leży po prostu w Blue Sun jako spółce holdingowej, za to, że pozwala rzeczom dotrzeć do takiego punktu, że potrzebuje konserwatora antyków do windy, która została zainstalowana w latach 80-tych, a nie inżyniera. Personel hotelu nie wydawał się zbyt zaniepokojony faktem, że jedna winda, którą mają, jest nieczynna. Kiedy zapytaliśmy o sytuację windy, obojętność ze strony personelu hotelu była bardzo frustrująca i dotknęła poważnego braku profesjonalizmu. To jest problem z tak wieloma miejscami w Chorwacji. Siedzieliśmy w hotelowym barze z przekąskami przy plaży, gdy kobieta skarżyła się na spalenie jedzenia. Po jej wyjściu kelnerzy i szefowie kuchni szydzili z niej otwarcie, nie troszcząc się ani trochę o to, czy można je zrozumieć. Kwota, którą zapłaciliśmy za pięć nocy tutaj, może dać Ci ponad tydzień all - inclusive w innym kraju lub w Chorwacji z poważnym profesjonalizmem wrzucanym. Tak długo, jak istnieją takie miejsca, ludzie będą stronić od Chorwacji w innym miejscu. Szkoda, bo Brela to wspaniałe miejsce z jedną z najlepszych plaż nad Adriatykiem, a ten hotel ma poważny potencjał. Poważne inwestycje i pilna dbałość o profesjonalizm są wymagane, jeśli chcą realizować ten potencjał. W skrócie - unikaj, jeśli możesz, ponieważ w pobliżu są lepsze miejsca.

  • NinaV5412019-07-06

    Piszę tę recenzję tak, jak zamierzam opuścić ten hotel po 5-dniowym pobycie. Ponieważ jest to nasze pierwsze właściwe wakacje jako rodzina z niemowlęciem, jestem bardzo rozczarowany tym, jak rodzina jest nieprzyjazna dla hotelu. Rozumiem, że ze względu na swoje ustawienie, będzie dużo schodów i stromych stref, aby dostać się na plażę i cofnąć się, ale z pewnością wykonanie kilku ramp przynajmniej ułatwi dostęp do plaży! Nie tylko to, aby uzyskać dostęp do hotelowej restauracji, musieliśmy również zanieść wózek naszego dziecka w dół. W naszym ostatnim dniu tutaj zepsuła się winda hotelowa i to naprawdę sprawiło, że nasz pobyt był niezwykle trudny. Ogólnie rzecz biorąc, zamiast odpoczywać, pod koniec każdego dnia, mój mąż i ja czuliśmy się dość zmęczeni z powodu konieczności wspinania się na tak wiele kroków z dzieckiem i wózkiem. Ten hotel został wybudowany dawno temu, w czasach, gdy dostępność nie była czymś branym pod uwagę. Uważam jednak, że problemami tymi można by się łatwo zająć, gdyby tylko dbali o to inwestorzy. Po stronie pozytywów, podobał mi się budynek hotelu, większość jego pracowników były przyjazne, zwłaszcza 2 pokojówki, które spotkałem i lokalizacja była piękna. Jednak jedzenie było przeciętne i poza hotelowym basenem, nie było innych dostępnych udogodnień, przynajmniej nie zostałem o tym poinformowany. Hotel Maestral w Breli ma ogromny potencjał, jednak jest zbyt przestarzały i wygląda tak, jak wygląda, jest zmęczony i nieciekawy.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance

Opis oferty obowiązuje dla wyjazdów w terminie od 1 kwietnia 2025 do 31 października 2025

Beztroskie wakacje z TUI
Nr 1 w Polsce
Nr 1 w Polsce
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Lider atrakcyjnych cen 2019-2025
Obsługa w podróży 24/7
Obsługa w podróży 24/7

Hotel

Dla dzieci
  • opieka nad dziećmi
  • miniklub: 4-14 lat
  • animacje dla dzieci: 4-12 lat, kilka razy w tygodniu
  • łóżeczka dla dzieci/niemowląt: ok. 10 €/dzień, na zapytanie
Basen
  • basen „Outdoor pool": kwiecień - październik, w cenie, zewnętrzny, ze słodką wodą
    leżaki: w cenie
    parasole: w cenie
    ręczniki: wymagana kaucja
Sport i Wellness
  • W cenie
    siłownia: 16+, codziennie
    sauna fińska
    łaźnia parowa
    aerobik
    aqua aerobik
    pilates
    stretching
    joga
  • Płatne
    strefa spa
    biosauna
    aromaterapia
    tepidarium
    masaże
    zabiegi medyczne
    zabiegi kąpielowe
    zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne
    tenis: kort twardy, w ofercie firm zewnętrznych
    wypożyczalnia sprzętu do gry w tenisa: w ofercie firm zewnętrznych
    nurkowanie: w ofercie firm zewnętrznych
    skutery wodne
    parasailing
    rower wodny
Rozrywka
  • zajęcia sportowe
  • wieczory tematyczne
  • muzyka na żywo
Wyposażenie
  • recepcja: 24h
  • sejf: w recepcji, w cenie
  • winda
  • sala TV
  • ogród
  • taras
  • lekarz
  • Wi-Fi: w całym hotelu: w cenie
  • pralnia: za opłatą
  • parking: w zależności od dostępności, niestrzeżony, ok. 8 €/dzień, na zapytanie
  • sala konferencyjna
Karty
  • Visa, MasterCard, Diners Club, Maestro
Liczba pokojów
  • 74
Kategoria lokalna
  • 4 gwiazdki
Dodatkowe informacje
  • ostatni, całkowity remont: 2022
  • taksa klimatyczna: w cenie
  • zakwaterowanie w godz. od 14:00, wymeldowanie do 11:00
  • hotel akceptuje psy: max waga 15 kg, ok. 25 €/dzień, na zapytanie
Opieka TUI na wakacjach 24/7
  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Jeśli potrzebują Państwo kontaktu z TUI podczas wypoczynku, jesteśmy do Państwa dyspozycji: telefonicznie, SMS-owo lub za pomocą czatu w aplikacji TUI. Szczegóły tutaj.
Bagaż rejestrowany
  • W przypadku przelotu rejsowego bagaż rejestrowany jest wliczony w cenę z wyjątkiem połączeń obsługiwanych przez linię PLL LOT.
Transfer
  • Transfer z lotniska i na lotnisko odbywa się we własnym zakresie. Rekomendujemy wypożyczenie samochodu za pośrednictwem TUI Cars.
Niepełnosprawność ruchowa
  • Hotel nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami

Opinie gości

Bluesun Hotel Maestral - opinie | właścicielem opinii jest TripAdvisor
Średnia ocena klientów:
Wyjątkowy
(104 opinie)
(104 opinie)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Czystość
    Obsługa
    Wartość
    Pokoje
  • Kiwitravelers112019-09-17
    Wyjątkowy

    Piękne położenie na plaży z krystalicznie czystą wodą

    Jest to hotel średniej wielkości z przestronnymi pokojami i balkonami. Hotel położony jest w pobliżu pięknej plaży w cieniu starych sosen. Woda jest krystalicznie czysta i nie jest przypadkiem, że plaża znajduje się na liście 10 najlepszych plaż na świecie. Personel jest bardzo uprzejmy, profesjonalny i przyjazny. Szef restauracji Pan Matko był bardzo przyjazny i sprawił, że nasz pobyt był jeszcze przyjemniejszy. Był bardzo pasjonatem swojej pracy w hotelu i miał czas, aby zwrócić uwagę na każdego gościa. Boris

  • Hasqo2019-07-06

    Uniknąć

    Zacznę od pozytywów. Personel restauracji hotelowej był absolutnie uroczy, podobnie jak pokojówki - absolutnie cudowni ludzie, z którymi mogliśmy się połączyć, częściowo dlatego, że rozumiemy mentalność ludzi z tej części świata. Nie można jednak przeoczyć kwestii związanych z tym hotelem i mamy nadzieję, że nasze doświadczenia w tym hotelu w ciągu ostatniego tygodnia pomogą ludziom z dziećmi / małymi dziećmi podjąć właściwą decyzję dotyczącą wakacji. NIE rezerwuj tego hotelu, jeśli masz wózek / wózek i bardzo małe dziecko / dziecko. Dostęp do plaży polega na negocjowaniu 7 lotów stopni, podczas których będziesz musiał nosić swój wózek. Ten hotel wymaga poważnych inwestycji, a pieniądze, które płacisz za pokoje, mogą zapewnić ci znacznie lepsze udogodnienia w jednym z sąsiednich hoteli. Każdy, kto twierdzi, że dostęp jest w porządku, jeśli masz dziecko, po prostu kłamie. Pokoje są OK rozmiar - mądry jednak są dość podstawowe i bardzo przestarzałe. Ponownie przepłacasz za to, co dostajesz. Jedzenie jest 2/5 i menu jest dość podstawowe. Moja rada dla holdingu polegałaby na sprawdzeniu oferty żywnościowej każdego przyzwoitego hotelu (podpowiedź: Kompas w Dubrowniku). Nadrzędnym problemem w tym hotelu jest poczucie samozadowolenia, jak w wielu hotelach w Chorwacji. Jeśli potrzebujesz przykładów, nie szukaj dalej niż zepsuta winda, która nie została jeszcze naprawiona. Wyciąg sam w sobie jest dość stary i zepsuł się, więc jest 8/9 lotów stopni (w zależności od podłogi, na której się zatrzymujesz) do negocjacji, jeśli chcesz dostać się na plażę. Nie ma pośpiechu, żeby to naprawić; powiedziano nam, że w Dalmacji jest tylko jeden technik, który może to naprawić. Tak czy inaczej, wina leży po prostu w Blue Sun jako spółce holdingowej, za to, że pozwala rzeczom dotrzeć do takiego punktu, że potrzebuje konserwatora antyków do windy, która została zainstalowana w latach 80-tych, a nie inżyniera. Personel hotelu nie wydawał się zbyt zaniepokojony faktem, że jedna winda, którą mają, jest nieczynna. Kiedy zapytaliśmy o sytuację windy, obojętność ze strony personelu hotelu była bardzo frustrująca i dotknęła poważnego braku profesjonalizmu. To jest problem z tak wieloma miejscami w Chorwacji. Siedzieliśmy w hotelowym barze z przekąskami przy plaży, gdy kobieta skarżyła się na spalenie jedzenia. Po jej wyjściu kelnerzy i szefowie kuchni szydzili z niej otwarcie, nie troszcząc się ani trochę o to, czy można je zrozumieć. Kwota, którą zapłaciliśmy za pięć nocy tutaj, może dać Ci ponad tydzień all - inclusive w innym kraju lub w Chorwacji z poważnym profesjonalizmem wrzucanym. Tak długo, jak istnieją takie miejsca, ludzie będą stronić od Chorwacji w innym miejscu. Szkoda, bo Brela to wspaniałe miejsce z jedną z najlepszych plaż nad Adriatykiem, a ten hotel ma poważny potencjał. Poważne inwestycje i pilna dbałość o profesjonalizm są wymagane, jeśli chcą realizować ten potencjał. W skrócie - unikaj, jeśli możesz, ponieważ w pobliżu są lepsze miejsca.

  • NinaV5412019-07-06

    Ok hotel, jeśli jesteś młody i sprawny, duży NIE dla osób z dziećmi i niepełnosprawnych

    Piszę tę recenzję tak, jak zamierzam opuścić ten hotel po 5-dniowym pobycie. Ponieważ jest to nasze pierwsze właściwe wakacje jako rodzina z niemowlęciem, jestem bardzo rozczarowany tym, jak rodzina jest nieprzyjazna dla hotelu. Rozumiem, że ze względu na swoje ustawienie, będzie dużo schodów i stromych stref, aby dostać się na plażę i cofnąć się, ale z pewnością wykonanie kilku ramp przynajmniej ułatwi dostęp do plaży! Nie tylko to, aby uzyskać dostęp do hotelowej restauracji, musieliśmy również zanieść wózek naszego dziecka w dół. W naszym ostatnim dniu tutaj zepsuła się winda hotelowa i to naprawdę sprawiło, że nasz pobyt był niezwykle trudny. Ogólnie rzecz biorąc, zamiast odpoczywać, pod koniec każdego dnia, mój mąż i ja czuliśmy się dość zmęczeni z powodu konieczności wspinania się na tak wiele kroków z dzieckiem i wózkiem. Ten hotel został wybudowany dawno temu, w czasach, gdy dostępność nie była czymś branym pod uwagę. Uważam jednak, że problemami tymi można by się łatwo zająć, gdyby tylko dbali o to inwestorzy. Po stronie pozytywów, podobał mi się budynek hotelu, większość jego pracowników były przyjazne, zwłaszcza 2 pokojówki, które spotkałem i lokalizacja była piękna. Jednak jedzenie było przeciętne i poza hotelowym basenem, nie było innych dostępnych udogodnień, przynajmniej nie zostałem o tym poinformowany. Hotel Maestral w Breli ma ogromny potencjał, jednak jest zbyt przestarzały i wygląda tak, jak wygląda, jest zmęczony i nieciekawy.

  • GordonFinch2018-10-16
    Wyjątkowy

    Urocze położenie plaży

    Jest to dość wyceniony hotel z doskonałą lokalizacją na relaksujący wypad na plażę. Personel jest profesjonalny, przyjazny i przystępny. Dobre śniadanie i kolacja serwowane są w przyjemnej restauracji. Są inne nowo wyremontowane hotele w górę iw dół do Riwiery Makarskiej do wyboru, ale podobał nam się retro urok i atmosfera tego hotelu. Kilka kroków dalej od hotelowego basenu można dostać się na nowo wybrukowaną promenadę, która prowadzi w kierunku różnych czystych żwirowych plaż. W cieniu sosen znajduje się także siłownia na świeżym powietrzu z różnymi urządzeniami.

  • kamilla_stockholm2018-08-27
    Wyjątkowy

    Very nice hotel

    Ja i moja matka zatrzymaliśmy się tutaj w czerwcu w jednym z pokoi z widokiem na ocean. Hotel ma doskonałą lokalizację, personel jest miły i restarant jest dobry z wieloma opcjami. Balkon był duży i sprzątanie było bardzo zadowalające. Z pewnością zatrzymam się tu ponownie następnym razem, gdy odwiedzę Brela!

Pokoje

Pokój standardowy dla dorosłego z dzieckiem

Bluesun Hotel Maestral ChorwacjaPokój standardowy dla dorosłego z dzieckiem
Bluesun Hotel Maestral ChorwacjaPokój standardowy dla dorosłego z dzieckiem
Bluesun Hotel Maestral ChorwacjaPokój standardowy dla dorosłego z dzieckiem
Bluesun Hotel Maestral ChorwacjaPokój standardowy dla dorosłego z dzieckiem
Bluesun Hotel Maestral ChorwacjaPokój standardowy dla dorosłego z dzieckiem
Bluesun Hotel Maestral ChorwacjaPokój standardowy dla dorosłego z dzieckiem
Bluesun Hotel Maestral ChorwacjaPokój standardowy dla dorosłego z dzieckiem
1 / 5
  • Kod pokoju: DSX1
  • Metraż: 

    około 19m2

  • Max. liczba osób: 
  • minibar: za opłatą
  • TV sat.
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • Wi-Fi
  • telefon
  • suszarka do włosów
  • prysznic
  • room service
  • balkon
  • sejf
  • czajnik elektryczny
  • od strony ogrodu/od strony parku

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

Bluesun Hotel Maestral ChorwacjaPokój 2-osobowy z widokiem na morze
Bluesun Hotel Maestral ChorwacjaPokój 2-osobowy z widokiem na morze
Bluesun Hotel Maestral ChorwacjaPokój 2-osobowy z widokiem na morze
Bluesun Hotel Maestral ChorwacjaPokój 2-osobowy z widokiem na morze
Bluesun Hotel Maestral ChorwacjaPokój 2-osobowy z widokiem na morze
Bluesun Hotel Maestral ChorwacjaPokój 2-osobowy z widokiem na morze
Bluesun Hotel Maestral ChorwacjaPokój 2-osobowy z widokiem na morze
Bluesun Hotel Maestral ChorwacjaPokój 2-osobowy z widokiem na morze
1 / 6
  • Kod pokoju: DZM1
  • Metraż: 

    około 22m2

  • Max. liczba osób: 
  • room service: za opłatą
  • TV kab.
  • TV sat.
  • suszarka do włosów
  • klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana
  • czajnik elektryczny
  • balkon: z miejscami do siedzenia
  • WC
  • w budynku głównym, od strony morza
  • biurko
  • Wi-Fi: w cenie
  • telefon
  • prysznic
  • sejf
  • minibar: za opłatą, napoje bezalkoholowe: za opłatą, woda: za opłatą, napoje alkoholowe: za opłatą, przekąski: za opłatą
  • ograniczony widok na morze

Pokój 2-osobowy standardowy

Bluesun Hotel Maestral ChorwacjaPokój 2-osobowy standardowy
Bluesun Hotel Maestral ChorwacjaPokój 2-osobowy standardowy
Bluesun Hotel Maestral ChorwacjaPokój 2-osobowy standardowy
Bluesun Hotel Maestral ChorwacjaPokój 2-osobowy standardowy
Bluesun Hotel Maestral ChorwacjaPokój 2-osobowy standardowy
Bluesun Hotel Maestral ChorwacjaPokój 2-osobowy standardowy
1 / 4
  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 19m2

  • Max. liczba osób: 
  • TV kab.
  • TV sat.
  • w budynku głównym
  • minibar: za opłatą, napoje bezalkoholowe: za opłatą, woda: za opłatą, napoje alkoholowe: za opłatą, przekąski: za opłatą, uzupełnianie minibaru
  • Wi-Fi
  • suszarka do włosów
  • czajnik elektryczny
  • balkon: z miejscami do siedzenia
  • WC
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana, klimatyzacja
  • biurko
  • telefon
  • prysznic
  • sejf
  • widok na park

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

Dwa posiłki

  • śniadanie: codziennie 07:00 - 11:00, a la carte
  • kolacja: codziennie 19:00 - 22:00, a la carte
  • napoje: za opłatą

Śniadania

  • śniadanie: codziennie 07:00 - 11:00, a la carte

Restauracje i bary

  • główna restauracja: rodzaje kuchni: międzynarodowa, włoska, regionalna, śródziemnomorska, ryby/owoce morza, dania z grilla, dania dietetyczne: w cenie, na zapytanie, potrawy bezglutenowe: w cenie, na zapytanie, dania lekkostrawne: w cenie, na zapytanie, dania sezonowe: w cenie, dania wegetariańskie: w cenie, na zapytanie, dania wegańskie: w cenie, na zapytanie, a la carte, marzec - październik, codziennie, z klimatyzacją, wymagany odpowiedni strój
  • bary i inne: 3
  • bar w lobby „Lobby bar": kwiecień - październik, codziennie, za opłatą
  • bar na plaży „Maestral Beach Club": czerwiec - wrzesień, codziennie 10:00 - 23:00, za opłatą
  • bar przy zewnetrznym basenie „Pool bar": kwiecień - październik, codziennie, za opłatą

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Atrakcje

Zapoznaj się z szeroką ofertą atrakcji stworzoną z myślą o naszych Klientach, którzy kochają aktywnie spędzać czas i odkrywać fascynujące miejsca podczas wakacji. Atrakcje możesz zarezerwować:

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim,
  • Dostępność i potwierdzenie online,
  • Możliwość anulacji nawet na dzień przed rozpoczęciem,
  • Szeroka oferta biletów wstępu na atrakcje w ponad 90 krajach,
  • Wiele atrakcji obejmuje transfer bezpośrednio z hotelu.

Ważne informacje

Dlaczego warto wybrać Bluesun Hotel Maestral

  • darmowe Wi-Fi w całym obiekcie
  • animacje dla dzieci i dorosłych
  • bezpośrednio przy plaży

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI