Zacznę od pozytywów. Personel restauracji hotelowej był absolutnie uroczy, podobnie jak pokojówki - absolutnie cudowni ludzie, z którymi mogliśmy się połączyć, częściowo dlatego, że rozumiemy mentalność ludzi z tej części świata.
Nie można jednak przeoczyć kwestii związanych z tym hotelem i mamy nadzieję, że nasze doświadczenia w tym hotelu w ciągu ostatniego tygodnia pomogą ludziom z dziećmi / małymi dziećmi podjąć właściwą decyzję dotyczącą wakacji.
NIE rezerwuj tego hotelu, jeśli masz wózek / wózek i bardzo małe dziecko / dziecko. Dostęp do plaży polega na negocjowaniu 7 lotów stopni, podczas których będziesz musiał nosić swój wózek. Ten hotel wymaga poważnych inwestycji, a pieniądze, które płacisz za pokoje, mogą zapewnić ci znacznie lepsze udogodnienia w jednym z sąsiednich hoteli. Każdy, kto twierdzi, że dostęp jest w porządku, jeśli masz dziecko, po prostu kłamie.
Pokoje są OK rozmiar - mądry jednak są dość podstawowe i bardzo przestarzałe. Ponownie przepłacasz za to, co dostajesz.
Jedzenie jest 2/5 i menu jest dość podstawowe. Moja rada dla holdingu polegałaby na sprawdzeniu oferty żywnościowej każdego przyzwoitego hotelu (podpowiedź: Kompas w Dubrowniku).
Nadrzędnym problemem w tym hotelu jest poczucie samozadowolenia, jak w wielu hotelach w Chorwacji. Jeśli potrzebujesz przykładów, nie szukaj dalej niż zepsuta winda, która nie została jeszcze naprawiona. Wyciąg sam w sobie jest dość stary i zepsuł się, więc jest 8/9 lotów stopni (w zależności od podłogi, na której się zatrzymujesz) do negocjacji, jeśli chcesz dostać się na plażę. Nie ma pośpiechu, żeby to naprawić; powiedziano nam, że w Dalmacji jest tylko jeden technik, który może to naprawić. Tak czy inaczej, wina leży po prostu w Blue Sun jako spółce holdingowej, za to, że pozwala rzeczom dotrzeć do takiego punktu, że potrzebuje konserwatora antyków do windy, która została zainstalowana w latach 80-tych, a nie inżyniera. Personel hotelu nie wydawał się zbyt zaniepokojony faktem, że jedna winda, którą mają, jest nieczynna.
Kiedy zapytaliśmy o sytuację windy, obojętność ze strony personelu hotelu była bardzo frustrująca i dotknęła poważnego braku profesjonalizmu. To jest problem z tak wieloma miejscami w Chorwacji.
Siedzieliśmy w hotelowym barze z przekąskami przy plaży, gdy kobieta skarżyła się na spalenie jedzenia. Po jej wyjściu kelnerzy i szefowie kuchni szydzili z niej otwarcie, nie troszcząc się ani trochę o to, czy można je zrozumieć.
Kwota, którą zapłaciliśmy za pięć nocy tutaj, może dać Ci ponad tydzień all - inclusive w innym kraju lub w Chorwacji z poważnym profesjonalizmem wrzucanym. Tak długo, jak istnieją takie miejsca, ludzie będą stronić od Chorwacji w innym miejscu. Szkoda, bo Brela to wspaniałe miejsce z jedną z najlepszych plaż nad Adriatykiem, a ten hotel ma poważny potencjał. Poważne inwestycje i pilna dbałość o profesjonalizm są wymagane, jeśli chcą realizować ten potencjał.
W skrócie - unikaj, jeśli możesz, ponieważ w pobliżu są lepsze miejsca.