Goście cenią ten hotel za...
- Pokoje
- Czystość
- Wartość
- Obsługa
Supreme and SPA - informacje
Położenie:
- ok. 19 km od centrum Durres
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
- Pokoje
- Czystość
- Wartość
- Obsługa
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Marcin Ł2024-06-14Wyjątkowy
Przemiła obsługa Pyszne jedzenie Wspaniałe pokoje Polecam dla rodzin z dziećmi jak i młodych oraz starszych imprezowiczów Pokoje sprzątane codziennie w łazienkach pełne wyposażenie zaczynajac od żelu pod prysznic kończywszy na szczoteczkach i golarkach
- Justyna S2023-08-03
Słabej jakości jedzenie, brak miejsca dla gości all inclusive, brak swobodnej, wakacyjnej atmosfery - goście all inclusiv są wyrzucani od stolików w restauracji na zewnątrz, które przez wìększą część dnia stoją puste, restauracja all inclusive w piwnicy, brak możliwości jedzenia posiłków na zewnątrz. Hotel czysty, okolica poza promenadą bardzo zaniedbana, brudna, dużo śmieci.
- Halina S2022-09-18Bardzo dobry
Hotel nowoczesny, bezpośrednio przy plaży, czysty. Plaża sprzątana z glonów, piaszczysta, czysta. Morze ciepłe i bardzo przyjemne kąpiele. Pokój mieliśmy duży 37m z bocznym widokiem na morze na 5 piętrze. Codziennie sprzątany. Łazienka przestronna. Posiłki dobre, różnorodne, owoce morza serwowane praktycznie codziennie. Każdy znajdzie coś dla siebie. Basen duży, tylko woda we wrześniu trochę zimna. Hotel przy promenadzie, można spacerować. Obsługa hotelu miła i pomocna. Hotel ma 5* lokalnych, de facto to 4*. Cisza, spokój, można odpocząć. Logistycznie tylko biuro TUI musi dopracować kwestię odbioru z hotelu (dojazd i odbiór ok. 150m od hotelu). Poza hotel 3 małe sklepy, pizzeria, apteka, bardzo mała miejscowość. Generalnie poza hotelem jest dużo śmieci, brak koszy, mnóstwo plastikowych toreb, butelek, petów itd. Albańczycy nie mają sprzątania we krwi niestety. Rekomendacja dla hotelu do zmiany: woda ciepła w basenie, ekspres do kawy do wymiany na stołówce, niezbyt atrakcyjny, zacina się i serwuje dziwne kawy z mlekiem, nie smaczne, uzupełnianie na bieżąco filiżanek do kawy (są tylko na początku, potem opakowania jednorazowe), bardzo mało kieliszków do wina, ponieważ w hotelu 5* to raczej niedopuszczalne. Dodanie do oferty - areobiku w basenie lub jakiś animacji.