Zanzibar Bay Zanzibar - Wyżywienie
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Pokoje
Zanzibar Bay Zanzibar - Wyżywienie
Zanzibar Bay Zanzibar - Udogodnienia
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Pokoje
Zanzibar Bay Zanzibar - Wyżywienie
Zanzibar Bay Zanzibar - Wyżywienie
Zanzibar Bay Zanzibar - Wyżywienie
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel

Zanzibar Bay

ZNZ30027
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Obsługa
  • Wartość
  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
Zanzibar Bay Zanzibar - Wyżywienie
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Pokoje
Zanzibar Bay Zanzibar - Wyżywienie
Zanzibar Bay Zanzibar - Udogodnienia
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Zanzibar Bay Zanzibar - Pokoje
Zanzibar Bay Zanzibar - Wyżywienie
Zanzibar Bay Zanzibar - Wyżywienie
Zanzibar Bay Zanzibar - Wyżywienie
Zanzibar Bay Zanzibar - Hotel
Bardzo dobry
2021-01-31

Decydując się na ten hotel - mając na uwadze przeczytane opinie - byliśmy pełni obaw. BP TUI nie pozostawiło nam jednak wyboru zmieniając nam hotel na dwa dni przed wylotem z zastrzeżeniem , że albo ten - albo żaden i nie lecimy. Bez komentarza. Ale miało być o hotelu , więc przedstawiam kilka informacji - mam nadzieję że przydatnych, Najpierw wady ( ale będą i zalety ) : 1 - plaża - kompletna porażka. Fakt - piaszczysta , ale brudna i gloniasta. Czasami posprzątali , lecz po kolejnym przypływie znowu to samo. Ale wystarczy pójść w lewo kilkaset metrów i w czasie odpływu można popluskać się w fajnej turkusowej wodzie.2 - sprzątanie - mimo $ niedokładne , rzadka wymiana ręczników lub zabranie ich i nie pozostawienie w zamian a zgłoszenie na recepcji nie wiele pomaga. Recepcja też pozostawia wiele do życzenia - wprowadzają w błąd mówiąc na przykład że aby przedłużyć opcję All w dniu wyjazdu to trzeba zapłacić 20$ - a to okazało się nieprawdą , lub doliczają do rachunku np sejf za który trzeba było zapłacić z góry. 3 - brak stref dla niepalących - wszędzie sami palacze niestety.. Teraz zalety. 1 - bardzo ładny teren hotelu , dużo zieleni , sporo miejsca na spacery ( 2 hotele koło siebie ) zdarzają się małpki. 2 - obsługa w barach - w znakomitej większości super barmani i niezłe drinki( pomagało $) 3 - niezłe baseny , sporo miejsc więc bezproblemowo.4 - super pizza po południu. 5 - hotelowe biuro podróży - mają różne wycieczki - nawet po polsku , więc opcjonalnie jeżeli jeszcze sobie nie zarezerwowaliście czegoś to można skorzystać. Dodatkowo kilka razy w tygodniu organizują wyjazdy na super plaże za 5 ,7 lub 10 $ do osoby w zależności od odległości.My byliśmy - POLECAMY - super sprawa:) 6 - super owoce do posiłków na deser. Co do jedzenia - to też nie było aż takie złe jak to opisali poprzednicy , ale trzeba wziąć poprawkę na to , że to nie Egipt , czy Hiszpania. Jedzenia sporo - na pewno nie będziecie chodzić głodni , ale faktem jest , że lepiej przychodzić na posiłki jako pierwsi.Co do jakości - dość smaczne a przy odrobinie własnej kreatywności można było skomponować smaczne dania .Zdarzają się owoce morza - dobrze przyrządzone . Przyjemna stołówka z ładnymi zadaszonymi miejscami na zewnątrz. Informacje dodatkowe : za hotelem sklepiki z pamiątkami , stragan z owocami ( rewelacyjne liczi ) , fryzjer , masaże u Sofi za 15 $ - super. Na plaży lokalsi sprzedają kokosy za 1$ - pycha :) . Jeśli liczycie na tańsze zakupy pamiątek na lotnisku - nic z tego , jest drogo. Wycieczki lokalne obowiązkowo. Można zabrać ze sobą trochę słodyczy , zabaweczek , artykułów szkolnych - będzie komu podarować. Udanych Wakacji !!!

RemAnia123
Bardzo dobry
2024-03-02

Przyjemny hotel, położony tuż przy plaży (przez odpływy nie zawsze jest możliwość kąpieli w oceanie, ale to już siła przyrody a nie wina hotelu ), otoczony pięknym, zadbanym ogrodem. Pokoje raczej skromnie urządzone, ale jest w nich wszystko, czego potrzeba. Fajny basen i bar przy głównym basenie, dobre drinki i piwo (butelkowane). Czystość na dobrym poziomie, codziennie napełniane butelki z wodą mineralną (jest też możliwość kupienia wody butelkowanej na wycieczki w sklepiku na terenie hotelu) . Obsługa miła, jedzenie dobre, dobrze działające WiFi. Całkiem przyzwoity hotel jak na afrykańskie standardy.

Joanna A
2024-01-07

Hotel zasługuje na 3*, z niewiadomych przyczyn TUI Polska sprzedaje ten hotel jako droższy niż hotel Paradise Beach Resort, a są to hotele połączone i korzystają ze wspólnej restauracji i baru. W części Zanzibar Bay jest agregat, który huczy głośno jak się włącza, jeśli ma się blisko pokój. Na stołówce jest zaduch i nie ma klimatyzacji, a wiatraki nie dają rady przy takim obłożeniu. Na śniadanie przez 12 dni było to samo, nie ma ekspresu do kawy, kawa jest w czarną lurą w warniku. Jedzenie na lunch i kolacje dobre. Na terenie hotelu nie można dostać wody butelkowanej, nawet jeśli jedzie się na wycieczkę i nie będzie cię cały dzień w obiekcie, odsyłają do sklepiku hotelowego. Tłumaczone może to być względami ekologicznymi, ale nie wiem jak się wtedy ma mycie szklanek w Jetty Barze z detergentem, które odpływ ma do oceanu. Przy dużym obłożeniu jest problem z leżakami, już od 7 rano nie ma żadnego przy basenie. Pokój można ocenić pozytywnie, jeśli nic się nie zepsuje. W momencie zepsucia klimatyzatora w pokoju, gdzie są nieszczelne drzwi i okna, proszę być przygotowanym na jaszczurki i mrówki w pokoju, rozpoczyna się walka z recepcją. Naprawa klimatyzacji trwała 2 dni, z klimatyzatora kapała woda, a leżąc na łóżku było się nią ochlapywanym. W recepcji byłam 3 krotnie, ale jedyne co można usłyszeć „it’s Zanzibar, pole pole” Nie zaproponowano nam zmiany pokoju. Pani z guest relations powiedziała, że dzisiaj jest 30 stopni, dobrze, że nie 34 i tu tak jest, hmm… nie wiem czy to chce usłyszeć klient proszący o naprawę klimatyzacji, w hotelu 4*, gdzie klimatyzacja była w cenie pobytu. Obsługa chodzi i wyłącza prąd na korkach w pokojach, w szczególności klimatyzacje. Nigdy o nic nie warto prosić na recepcji. W nocy standardowo była krótka awaria prądu, po której włączył się agregat, lecz w naszym pokoju prąd nie wrócił. Poszliśmy to zgłosić, ale typowy test: it’s Zanzibar. Sytuacja wydała się o tyle dziwna, że tylko przed naszym pokojem nie świeciło się światło. Po kilku godzinach bez prądu, zaczęłam szukać rozwiązania problemu na własną rękę i okazało się, że pod klatką schodową są korki do każdego pokoju i korek do naszego pokoju był wybity, ale obsługa nie raczyła tego sprawdzić, więc proszę najpierw samemu szukać rozwiązania, a w ostateczności recepcja. Ktoś z obsługi był później przy tej rozdzielni, bo przez przypadek wyciągnęłam plastikową obudowę, a po południu była założona. W pokoju w czasie deszczu czuć bardzo kanalizacją. W dniu check-outu pomimo próśb o przedłużenie doby hotelowej związanej z problemami żołądkowymi recepcja kategorycznie odmówiła, twierdząc, że nie ma miejsc, a wiadomo, że kolejny turnus gości z TUI, którzy nas wymieniali przyjeżdżał dopiero o 3 rano dnia następnego, ale to nic dziwnego ze strony recepcji. Hotel ogólnie Ok, w klimacie afrykańskim, duże opływy (może być to minus jak i plus), czasami czuć zapach gnijących wodorostów z plaży. Bary ocenić można pozytywnie. Hotel budżetowy, można traktować go jako bazę wyjazdową i wykupić wycieczki, żeby nie spędzać tam zbyt dużo czasu. Hotel dla osób niewymagających i z dużą cierpliwością w razie awarii.

Anna M
Wyjątkowy
2022-05-20

Klimatyczny hotel, gdzie można poczuć swobodną i przyjazną atmosferę. Hotel stylowy, kuchnia zróżnicowana i bardzo smaczna. Fantastyczna obsługa, pełny relaks i komfort. Bardzo czysto, a Masajowie na obiekcie dodają niesamowitego uroku i autentycznosci temu miejscu. Wszyscy przyjaźni , roztańczeni i życzliwi. Dobre drinki , pełno zakamarków sprzyjających odprężeniu. Soczysta zieleń ogrodu i cudowne molo. POLECAM SERDECZNIE

L9351SZmartag
2021-04-10

Nie polecam tego hotelu, ponieważ: w pokoju były mrówki i jaszczurki z odpływu w łazience wydobywał się nieprzyjemny zapach przez 2 tygodnie na śniadania było ciągle to samo przy większej liczbie gości w hotelu o wifi można było zapomnieć zdarzały się braki w dostawach prądu plaża przy hotelu była zaśmiecona Z plusów mogę wspomnieć o obsłudze. Była bardzo miła i pomocna.

Globtrotter08
2021-01-31

Decydując się na ten hotel - mając na uwadze przeczytane opinie - byliśmy pełni obaw. BP TUI nie pozostawiło nam jednak wyboru zmieniając nam hotel na dwa dni przed wylotem z zastrzeżeniem , że albo ten - albo żaden i nie lecimy. Bez komentarza. Ale miało być o hotelu , więc przedstawiam kilka informacji - mam nadzieję że przydatnych, Najpierw wady ( ale będą i zalety ) : 1 - plaża - kompletna porażka. Fakt - piaszczysta , ale brudna i gloniasta. Czasami posprzątali , lecz po kolejnym przypływie znowu to samo. Ale wystarczy pójść w lewo kilkaset metrów i w czasie odpływu można popluskać się w fajnej turkusowej wodzie.2 - sprzątanie - mimo $ niedokładne , rzadka wymiana ręczników lub zabranie ich i nie pozostawienie w zamian a zgłoszenie na recepcji nie wiele pomaga. Recepcja też pozostawia wiele do życzenia - wprowadzają w błąd mówiąc na przykład że aby przedłużyć opcję All w dniu wyjazdu to trzeba zapłacić 20$ - a to okazało się nieprawdą , lub doliczają do rachunku np sejf za który trzeba było zapłacić z góry. 3 - brak stref dla niepalących - wszędzie sami palacze niestety.. Teraz zalety. 1 - bardzo ładny teren hotelu , dużo zieleni , sporo miejsca na spacery ( 2 hotele koło siebie ) zdarzają się małpki. 2 - obsługa w barach - w znakomitej większości super barmani i niezłe drinki( pomagało $) 3 - niezłe baseny , sporo miejsc więc bezproblemowo.4 - super pizza po południu. 5 - hotelowe biuro podróży - mają różne wycieczki - nawet po polsku , więc opcjonalnie jeżeli jeszcze sobie nie zarezerwowaliście czegoś to można skorzystać. Dodatkowo kilka razy w tygodniu organizują wyjazdy na super plaże za 5 ,7 lub 10 $ do osoby w zależności od odległości.My byliśmy - POLECAMY - super sprawa:) 6 - super owoce do posiłków na deser. Co do jedzenia - to też nie było aż takie złe jak to opisali poprzednicy , ale trzeba wziąć poprawkę na to , że to nie Egipt , czy Hiszpania. Jedzenia sporo - na pewno nie będziecie chodzić głodni , ale faktem jest , że lepiej przychodzić na posiłki jako pierwsi.Co do jakości - dość smaczne a przy odrobinie własnej kreatywności można było skomponować smaczne dania .Zdarzają się owoce morza - dobrze przyrządzone . Przyjemna stołówka z ładnymi zadaszonymi miejscami na zewnątrz. Informacje dodatkowe : za hotelem sklepiki z pamiątkami , stragan z owocami ( rewelacyjne liczi ) , fryzjer , masaże u Sofi za 15 $ - super. Na plaży lokalsi sprzedają kokosy za 1$ - pycha :) . Jeśli liczycie na tańsze zakupy pamiątek na lotnisku - nic z tego , jest drogo. Wycieczki lokalne obowiązkowo. Można zabrać ze sobą trochę słodyczy , zabaweczek , artykułów szkolnych - będzie komu podarować. Udanych Wakacji !!!

RemAnia123
Bardzo dobry
2024-03-02

Przyjemny hotel, położony tuż przy plaży (przez odpływy nie zawsze jest możliwość kąpieli w oceanie, ale to już siła przyrody a nie wina hotelu ), otoczony pięknym, zadbanym ogrodem. Pokoje raczej skromnie urządzone, ale jest w nich wszystko, czego potrzeba. Fajny basen i bar przy głównym basenie, dobre drinki i piwo (butelkowane). Czystość na dobrym poziomie, codziennie napełniane butelki z wodą mineralną (jest też możliwość kupienia wody butelkowanej na wycieczki w sklepiku na terenie hotelu) . Obsługa miła, jedzenie dobre, dobrze działające WiFi. Całkiem przyzwoity hotel jak na afrykańskie standardy.

Joanna A

Zanzibar Bay - informacje

Zanzibar Bay położony na wschodnim wybrzeżu Zanzibaru to stosunkowo nowy hotel, bo wybudowany w 2018 roku. Pokoje są komfortowo wyposażone, a wnętrza utrzymane są w lokalnym charakterze. Wypoczywać można na piaszczystej plaży tuż przy obiekcie, lub przy basenie. Osoby spragnione relaksu mogą skorzystać z oferty masaży. Osoby aktywne z pewnością udadzą się do hotelowej siłowni. Oferta all inclusive stanowić będzie dopełnienie udanych wakacji.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Darmowe Wi-Fi

Położenie:

  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 40 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(259 opinii)
(259 opinii)
    Obsługa
    Wartość
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Czystość
  • Joanna A2024-03-02
    Bardzo dobry

    Przyjemny hotel, położony tuż przy plaży (przez odpływy nie zawsze jest możliwość kąpieli w oceanie, ale to już siła przyrody a nie wina hotelu ), otoczony pięknym, zadbanym ogrodem. Pokoje raczej skromnie urządzone, ale jest w nich wszystko, czego potrzeba. Fajny basen i bar przy głównym basenie, dobre drinki i piwo (butelkowane). Czystość na dobrym poziomie, codziennie napełniane butelki z wodą mineralną (jest też możliwość kupienia wody butelkowanej na wycieczki w sklepiku na terenie hotelu) . Obsługa miła, jedzenie dobre, dobrze działające WiFi. Całkiem przyzwoity hotel jak na afrykańskie standardy.

  • Anna M2024-01-07

    Hotel zasługuje na 3*, z niewiadomych przyczyn TUI Polska sprzedaje ten hotel jako droższy niż hotel Paradise Beach Resort, a są to hotele połączone i korzystają ze wspólnej restauracji i baru. W części Zanzibar Bay jest agregat, który huczy głośno jak się włącza, jeśli ma się blisko pokój. Na stołówce jest zaduch i nie ma klimatyzacji, a wiatraki nie dają rady przy takim obłożeniu. Na śniadanie przez 12 dni było to samo, nie ma ekspresu do kawy, kawa jest w czarną lurą w warniku. Jedzenie na lunch i kolacje dobre. Na terenie hotelu nie można dostać wody butelkowanej, nawet jeśli jedzie się na wycieczkę i nie będzie cię cały dzień w obiekcie, odsyłają do sklepiku hotelowego. Tłumaczone może to być względami ekologicznymi, ale nie wiem jak się wtedy ma mycie szklanek w Jetty Barze z detergentem, które odpływ ma do oceanu. Przy dużym obłożeniu jest problem z leżakami, już od 7 rano nie ma żadnego przy basenie. Pokój można ocenić pozytywnie, jeśli nic się nie zepsuje. W momencie zepsucia klimatyzatora w pokoju, gdzie są nieszczelne drzwi i okna, proszę być przygotowanym na jaszczurki i mrówki w pokoju, rozpoczyna się walka z recepcją. Naprawa klimatyzacji trwała 2 dni, z klimatyzatora kapała woda, a leżąc na łóżku było się nią ochlapywanym. W recepcji byłam 3 krotnie, ale jedyne co można usłyszeć „it’s Zanzibar, pole pole” Nie zaproponowano nam zmiany pokoju. Pani z guest relations powiedziała, że dzisiaj jest 30 stopni, dobrze, że nie 34 i tu tak jest, hmm… nie wiem czy to chce usłyszeć klient proszący o naprawę klimatyzacji, w hotelu 4*, gdzie klimatyzacja była w cenie pobytu. Obsługa chodzi i wyłącza prąd na korkach w pokojach, w szczególności klimatyzacje. Nigdy o nic nie warto prosić na recepcji. W nocy standardowo była krótka awaria prądu, po której włączył się agregat, lecz w naszym pokoju prąd nie wrócił. Poszliśmy to zgłosić, ale typowy test: it’s Zanzibar. Sytuacja wydała się o tyle dziwna, że tylko przed naszym pokojem nie świeciło się światło. Po kilku godzinach bez prądu, zaczęłam szukać rozwiązania problemu na własną rękę i okazało się, że pod klatką schodową są korki do każdego pokoju i korek do naszego pokoju był wybity, ale obsługa nie raczyła tego sprawdzić, więc proszę najpierw samemu szukać rozwiązania, a w ostateczności recepcja. Ktoś z obsługi był później przy tej rozdzielni, bo przez przypadek wyciągnęłam plastikową obudowę, a po południu była założona. W pokoju w czasie deszczu czuć bardzo kanalizacją. W dniu check-outu pomimo próśb o przedłużenie doby hotelowej związanej z problemami żołądkowymi recepcja kategorycznie odmówiła, twierdząc, że nie ma miejsc, a wiadomo, że kolejny turnus gości z TUI, którzy nas wymieniali przyjeżdżał dopiero o 3 rano dnia następnego, ale to nic dziwnego ze strony recepcji. Hotel ogólnie Ok, w klimacie afrykańskim, duże opływy (może być to minus jak i plus), czasami czuć zapach gnijących wodorostów z plaży. Bary ocenić można pozytywnie. Hotel budżetowy, można traktować go jako bazę wyjazdową i wykupić wycieczki, żeby nie spędzać tam zbyt dużo czasu. Hotel dla osób niewymagających i z dużą cierpliwością w razie awarii.

  • L9351SZmartag2022-05-20
    Wyjątkowy

    Klimatyczny hotel, gdzie można poczuć swobodną i przyjazną atmosferę. Hotel stylowy, kuchnia zróżnicowana i bardzo smaczna. Fantastyczna obsługa, pełny relaks i komfort. Bardzo czysto, a Masajowie na obiekcie dodają niesamowitego uroku i autentycznosci temu miejscu. Wszyscy przyjaźni , roztańczeni i życzliwi. Dobre drinki , pełno zakamarków sprzyjających odprężeniu. Soczysta zieleń ogrodu i cudowne molo. POLECAM SERDECZNIE

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Zanzibar Bay

  • darmowe Wi-Fi w całym hotelu
  • afrykański klimat wnętrz
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI