Goście cenią ten hotel za...
- Pokoje
- Lokalizacja
- Czystość
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
Crystal Sunset Luxury Resort - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Menu dla dzieci
- Dla rodzin
- Zjeżdżalnie dla dzieci
- Plac zabaw
- Spa
- Kryty basen
- Leżaki i parasole w cenie
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 3 km od centrum Side
- ok. 7 km od miejscowości Manvgat
- ok. 250 m od plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 70 min
- Pokoje
- Lokalizacja
- Czystość
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
- Jacek S2025-10-13Bardzo dobry
Generalnie spoko, lecz parę niedociągnięć jest :) Pokoje czyste lecz już zmęczone życiem :P Wymaga to wszystko remontu ale nadal robi wrażenie, obsługa spoczko tylko język leży… barmani nie do końca znają się na swojej pracy… trzeba tłumaczyć jak mają zrobić drinka, babeczka od kawy zamulona i nie kuma czaczy… Baseny czyściutkie, jedzenie spoczko, śniadania i kolacje kozak, obiady- to bary przy basenach wygrywają z normalną restauracją :) Dyskoteka słaba muza, na zewnątrz masa sklepów nie trzeba nigdzie jeździć :)
- Kasia K2025-10-02Wyjątkowy
Polecam jak najbardziej wybór tego hotelu. Mieliśmy z mężem i córką (5lat) wykupiony pobyt na 6dni (połowa września) i byliśmy bardzo zadowoleni. Dużo miejsca przy basenie, pyszne jedzenie - różnorodne, miła obsługa (bez problemu zmieniono nam pokój). Fantastyczne Panie w kids clubie, córka bardzo lubiła spędzać tam czas. Codziennie ciekawe animacje, piękne występy (najlepszy Wonka🤩). Hotel z masą atrakcji dla dzieci jak i dorosłych. Genialny park wodny, trochę szkoda że są przerwy w korzystaniu. Plaża oddalona 1min busem - dostępne busy spod hotelu co chwilę, 10min na piechotę. Gdybym miała wskazać minusy: - za zimna woda w basenie dla dzieci🥶 - nie polecam wyboru pokoju od strony lądu - duży hałas (ruchliwa ulica) - brak zakazu palenia, ludzie palą przy basenach ale również na amfitearze podczas występów - dla mnie to było bardzo uciążliwe ale to problem ogólny w Turcji chyba🙈
- M K2025-07-05
Podam tylko jeden przyklad zajscia w hotelu, czekajac w kolejce przy barze zeby zamowic cos do picia, osoba z personelu zza moich plecow zamowila sobie kawe mowiac po turecku a barmanka od razu chciala ja przygotowac. Jak sie odwrocilam zeby zwrocic jej uwage na jej zachowanie to zamiast przeprosin uslyszalam jeszcze pretensje, ze nie moglam zrozumiec co powiedziala poniewaz to bylo w ich jezyku "cale szczescie kawa jest dosc midzynarodowym slowem i kazdy moze je zrozumiec" a pozniej wymowki, ze powiedziala zeby pozniej jej ta kawe przygotowac ale przed moimi oczami barmanka nie zwracajac uwage na innych gosci hotelowych chciala ja zrobic od razu. Jak sie okazalo byla to Pani Arzu szefowa recepcji ktora podaje sie za bossa tam i daje taki przyklad dla reszty pracownikow wiec mozecie sie domyslac na jakie traktowanie nalezy sie przygotowac wybierajac ten hotel.
