Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel

Hotel Glar Conference & SPA

WAW00135

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Czystość
  • Lokalizacja
  • Pokoje
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Hotel Glar Conference & SPA Polska - Hotel
Bardzo dobry
2024-10-18

Dwie gwiazdki, bo hotel jest naprawdę fajny. Pomijam choroby wieku dziecięcego typu mrugające ledy - serwis ogarniają bardzo szybko. Dlaczego tylko dwie? Problem z preautoryzacją. Założono mi preautoryzację na kwotę 600 zł. W międzyczasie coś zamówiłem. I teraz uwaga: ściągnęło mi z karty, NIE Z PREAUTORYZACJI. Czyli pytanie, po co preautoryzacja w ogóle jest? A najgrubszy problem był z tym, że w momencie blokowania środków pani na recepcji powiedziała, że w momencie wyjazdu będzie automatyczny zwrot na kartę i środki wrócą. Jak przyszło co do czego, to "w niedziele się tak nie da, będzie po weekendzie". No ok. Około środy już się okazało że środki niby zwolnili, ale muszę poczekać jakiś tydzień. No to czekam. W kolejnym tygodniu pan twierdzi, że to trwa do miesiąca. Ciekawe, k@#$a, jak do miesiąca, jak zablokowane środki w banku muszą być rozliczone do 14 dni, no ale spoko :) Oczywiście wielokrotne telefony nic nie dawały, ciągle winny był kto inny (wina banku - ale ja nie przyjechałem na weekend do banku tylko do hotelu - co mnie to obchodzi??). Na koniec wina Pol-Cardu. Szkoda, że dwie osoby, które obiecywały oddzwonić, nie oddzwaniały. Generalnie na miejscu wszystko fajnie, ale "do bramy i się nie znamy" i do widzenia. Nie polecam robienia preautoryzacji bo ewidentnie tego nie ogarniają.

Radosław K
2025-07-29

Urlop | W parze Bufet śniadaniowy rozczarowuje: od 9:30 panuje nieład, braki jedzenia, blaty brudne od kawy, soków, stoliki nie są sprzątane na bieżąco. Parówki zimne, jajka przegotowane, jajecznica zimna, naleśniki zimne. Dużo opcji wege. Brak jajek z karty, przygotowanych na świeżo. Muchy i osy siedzą na jedzeniu. Brak przykryć w zimnej strefie bufetu. Bufet nie jest poprawiany, brak managera kontrolującego jakość serwisu. Obsługa: część personelu do edukacji, część do wymiany. Sauny i basen okej - chociaż też często zdarza się bałagan (zostawione ręczniki nie są sprzątane). Fitness mały, ale okej. Pokoje komfortowe. Poduszki sztuczne. Średnio wygodne. Rituals w łazience - na plus. Brak concierge. Tylko 1 osoba w recepcji. Niestety hotel pomimo potencjału i ładnego widoku na jezioro nie jest luksusowy. Brak systemu lojalnościowego. Hotel nie wyciąga wniosków z feedback-u. O serwisie śniadaniowym wspominałam już wcześniej, piszą o tym również inne osoby w ocenach więc czas najwyższy dopilnować zmian na lepsze. Załączam zdjęcia z ostatniego serwisu.

aaaclaudusia
2024-10-18

Dwie gwiazdki, bo hotel jest naprawdę fajny. Pomijam choroby wieku dziecięcego typu mrugające ledy - serwis ogarniają bardzo szybko. Dlaczego tylko dwie? Problem z preautoryzacją. Założono mi preautoryzację na kwotę 600 zł. W międzyczasie coś zamówiłem. I teraz uwaga: ściągnęło mi z karty, NIE Z PREAUTORYZACJI. Czyli pytanie, po co preautoryzacja w ogóle jest? A najgrubszy problem był z tym, że w momencie blokowania środków pani na recepcji powiedziała, że w momencie wyjazdu będzie automatyczny zwrot na kartę i środki wrócą. Jak przyszło co do czego, to "w niedziele się tak nie da, będzie po weekendzie". No ok. Około środy już się okazało że środki niby zwolnili, ale muszę poczekać jakiś tydzień. No to czekam. W kolejnym tygodniu pan twierdzi, że to trwa do miesiąca. Ciekawe, k@#$a, jak do miesiąca, jak zablokowane środki w banku muszą być rozliczone do 14 dni, no ale spoko :) Oczywiście wielokrotne telefony nic nie dawały, ciągle winny był kto inny (wina banku - ale ja nie przyjechałem na weekend do banku tylko do hotelu - co mnie to obchodzi??). Na koniec wina Pol-Cardu. Szkoda, że dwie osoby, które obiecywały oddzwonić, nie oddzwaniały. Generalnie na miejscu wszystko fajnie, ale "do bramy i się nie znamy" i do widzenia. Nie polecam robienia preautoryzacji bo ewidentnie tego nie ogarniają.

Radosław K
2025-07-29

Urlop | W parze Bufet śniadaniowy rozczarowuje: od 9:30 panuje nieład, braki jedzenia, blaty brudne od kawy, soków, stoliki nie są sprzątane na bieżąco. Parówki zimne, jajka przegotowane, jajecznica zimna, naleśniki zimne. Dużo opcji wege. Brak jajek z karty, przygotowanych na świeżo. Muchy i osy siedzą na jedzeniu. Brak przykryć w zimnej strefie bufetu. Bufet nie jest poprawiany, brak managera kontrolującego jakość serwisu. Obsługa: część personelu do edukacji, część do wymiany. Sauny i basen okej - chociaż też często zdarza się bałagan (zostawione ręczniki nie są sprzątane). Fitness mały, ale okej. Pokoje komfortowe. Poduszki sztuczne. Średnio wygodne. Rituals w łazience - na plus. Brak concierge. Tylko 1 osoba w recepcji. Niestety hotel pomimo potencjału i ładnego widoku na jezioro nie jest luksusowy. Brak systemu lojalnościowego. Hotel nie wyciąga wniosków z feedback-u. O serwisie śniadaniowym wspominałam już wcześniej, piszą o tym również inne osoby w ocenach więc czas najwyższy dopilnować zmian na lepsze. Załączam zdjęcia z ostatniego serwisu.

aaaclaudusia

Hotel Glar Conference & SPA - informacje

Hotel Glar Conference & SPA to połączenie malowniczych krajobrazów z elegancją i komfortem. Wnętrza obiektu, paleta kolorów, materiały i dekoracje czerpią inspirację z wolińskiej przyrody oraz okolicznych tradycji i rzemiosła. Gustownie wykończone SPA zapewni spokój i regenerację. Dopełnieniem wyjątkowego pobytu będą starannie przygotowane potrawy pełne lokalnych smaków.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Dla rodzin
  • Spa
  • Kryty basen
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 350 m od centrum Wisełki
  • Dworzec PKP Świnoujście ok. 25 km
  • Park Zdrojowy ok. 32 km
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena TripAdvisor:
Bardzo dobry
(7 opinii)
(7 opinii)
    Jakość noclegu
    Czystość
    Lokalizacja
    Pokoje
    Wartość
    Obsługa
  • aaaclaudusia2025-07-29

    Urlop | W parze Bufet śniadaniowy rozczarowuje: od 9:30 panuje nieład, braki jedzenia, blaty brudne od kawy, soków, stoliki nie są sprzątane na bieżąco. Parówki zimne, jajka przegotowane, jajecznica zimna, naleśniki zimne. Dużo opcji wege. Brak jajek z karty, przygotowanych na świeżo. Muchy i osy siedzą na jedzeniu. Brak przykryć w zimnej strefie bufetu. Bufet nie jest poprawiany, brak managera kontrolującego jakość serwisu. Obsługa: część personelu do edukacji, część do wymiany. Sauny i basen okej - chociaż też często zdarza się bałagan (zostawione ręczniki nie są sprzątane). Fitness mały, ale okej. Pokoje komfortowe. Poduszki sztuczne. Średnio wygodne. Rituals w łazience - na plus. Brak concierge. Tylko 1 osoba w recepcji. Niestety hotel pomimo potencjału i ładnego widoku na jezioro nie jest luksusowy. Brak systemu lojalnościowego. Hotel nie wyciąga wniosków z feedback-u. O serwisie śniadaniowym wspominałam już wcześniej, piszą o tym również inne osoby w ocenach więc czas najwyższy dopilnować zmian na lepsze. Załączam zdjęcia z ostatniego serwisu.

  • Radosław K2024-10-18

    Dwie gwiazdki, bo hotel jest naprawdę fajny. Pomijam choroby wieku dziecięcego typu mrugające ledy - serwis ogarniają bardzo szybko. Dlaczego tylko dwie? Problem z preautoryzacją. Założono mi preautoryzację na kwotę 600 zł. W międzyczasie coś zamówiłem. I teraz uwaga: ściągnęło mi z karty, NIE Z PREAUTORYZACJI. Czyli pytanie, po co preautoryzacja w ogóle jest? A najgrubszy problem był z tym, że w momencie blokowania środków pani na recepcji powiedziała, że w momencie wyjazdu będzie automatyczny zwrot na kartę i środki wrócą. Jak przyszło co do czego, to "w niedziele się tak nie da, będzie po weekendzie". No ok. Około środy już się okazało że środki niby zwolnili, ale muszę poczekać jakiś tydzień. No to czekam. W kolejnym tygodniu pan twierdzi, że to trwa do miesiąca. Ciekawe, k@#$a, jak do miesiąca, jak zablokowane środki w banku muszą być rozliczone do 14 dni, no ale spoko :) Oczywiście wielokrotne telefony nic nie dawały, ciągle winny był kto inny (wina banku - ale ja nie przyjechałem na weekend do banku tylko do hotelu - co mnie to obchodzi??). Na koniec wina Pol-Cardu. Szkoda, że dwie osoby, które obiecywały oddzwonić, nie oddzwaniały. Generalnie na miejscu wszystko fajnie, ale "do bramy i się nie znamy" i do widzenia. Nie polecam robienia preautoryzacji bo ewidentnie tego nie ogarniają.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

57 201

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 9002

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Dlaczego warto wybrać TUI?
icon-https://n-104-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976601630.svgLider niskich cen
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976339486.svgNajwiększe biuro podróży w Polsce
icon-https://r.cdn.redgalaxy.com/http/o2/TUI/hybrismedia/p/12481547534366.svg30 lat w Polsce
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976699934.svgTylko u nas opieka na wakacjach 24/7
icon-https://n-104-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976503326.svg10 000 hoteli w ponad 50 krajach
icon-https://n-106-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976241182.svgNajwyższa gwarancja ubezpieczeniowa

Dlaczego warto wybrać Hotel Glar Conference & SPA

  • nowoczesne wnętrza
  • strefa spa z widokiem na jezioro

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI