Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
Ocean Riviera Paradise - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Piaszczysta plaża
- Zjeżdżalnie dla dzieci
- Plac zabaw
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 10 min jazdy od Playa del Carmen
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- Bogusław A2021-06-10
Hotel nie powinien mieć 5 gwiazdek.. Dla mnie ta max 3.. Co chwile zamykana jestvna kolację ogólna restauracja z formą bufetu a zostale tylko możliwość zjedzenia w restauracjach tematycznych gdzie czas oczekiwania to 1h aby zakończyć posiłek. Na śniadanie nie dostępne owoce pod koniec śniadania. Dodatkowo basen dla dorosłych ma 1.3 głębokości brudne baseny dla dzieci i ogólnie na terenie hotelu brak osób do sprzątania. Walające się śmieci to standard..
- Julkalek2021-04-14Wyjątkowy
Świetny hotel , bardzo zadbany ogród. Jedzenie przepyszne , zwłaszcza w restauracjach a la carte . Polecam BLUE MOON i SAKURA. Duże baseny, jeden z atrakcjami dla dzieci, kolejny dla dorosłych , jeszcze inny na plaży z pięknym widokiem na morze.Obsługa miła i pomocna. To był fantastycznie spędzony czas z rodziną i ze znajomymi.
- Klausior2021-03-09
Witam Dzisiaj wróciłem z tego hotelu . Spędziłem w nim 10 dni a przyjechałem z biurem podróży bon vojage . Byliśmy tam rodzina 5 osobowa w sumie z polski 17 osób . Co mi się podobało : Basen z „aquaparkiem” dla dzieci. - szkoda ze otwarty o 10:30 ale dobre miejsce - dzieci miały duży fun Nawet niezłe były śniadania - mało się w nich zmieniało ale były spoko Dobrze ze hotel zadbał o testy - koszt 30 USD Co mi średnio pasowało W hotelu zwalając na pandemie sprzątano raz na dwa / trzy dni - trzeba było zgłaszać info ze chcemy sprzątanie Na terenie jest trochę dzikich zwierząt małpy ktore chodzą po ośrodku są super - ściagają ludziom spodnie i zjadają banany itd ale są tam zwierzaki które nazywają się ostronosy . Było ich z 50 sztuk jak pierwszego dnia człowiek się jarał ze biegają wolno itd tak już drugiego miał ich dość . Cała noc latają po każdym pietrze w hotelu i po nocy korytarze wyglądają tragicznie . Rano jest brudno na piętach bo do tego pustoszą kosze na smieci z jedzeniem i roznoszą różne rzeczy po hotelu . Dodatkowo jak człowiek spi i nie daj Boże ma coś koło siebie do zjedzenia to na pewno ostronos mu to zje . Hotel ma 5 gwiazdek meksykanskicch / włoskich by miał może 4 w Austrii nie miałby 4 Napoje w ramach all inclusive słabe - jedynie jedna złota tequila była w miarę do picia ale za to obsługa super W restauracjach w których jada się wieczorem jedzenie ultra słabe - hitem był steak house - goscie robią dziennie z 300 steków i robią je słabo Dodatkowo mieliśmy praktycznie co drugi dzień awanturę o stolik bo pomimo ze były wolne - stoliki oczywiście w reżimie obsługa nas nie kierował do stolików i kazał czekac czasami godzinę - zasłaniali się tym ze zaraz maja przyjsc dwie grupy itd - robiliśmy awanturę i nagle udawało się stolik znaleźć a rzekoma grupa nigdy nie przyszła - generalnie niezapłaciłeś nie siadałeś - albo długo czekałeś - nagminne to było w restauracji locanda - włoskiej Wina a la carte zaczynaja się od 120 zł / takie które na Vivino kosztują 20 zł Co mnie bardzo zdenerowowalo to to ze wszędzie ale to wszędzie ktoś od ciebie ma za coś prowizje . Załatwiłem naszej grupie transport dla 17 osób klimatyzowanego mercedesa - poszedłem za hotel i stał 200 metrów od wejścia . Dogadałem się z gościem ze będzie naszym kierowca i jeździł z nami od 8 do 21 i miał stawkę w zależności od tego na ile godzin ruszamy i jak daleko jedziemy - w dniu kiedy zrobiliśmy 500 km gość dostał 400 USD . Problem pojawił się po pierwszym transporcie - panowie którzy obsługują przyjazdy do hotelu zorientowali się ze ich pominąłem i zarządali od chłopaka kasy - a kierowca był przedni - młody i dość szybko ale bezpiecznie jeździł - firma taxi nie chciała nam go dać następnego dnia bo szef stwierdził ze nie ma zamiaru płacić prowizji - zrobiłem awanturę w hotelu i udało się pominąć panów z recepcji . Koszt np transportu dla naszej grupy do tej świątyni w centrum Jukatanu 250 km od hotelu wynosił 80 USD od osoby dorosłej i 60 od dziecka po negocjacjach co dawało koszt sumaryczny s naszym przypadku 880 osoby dorosłe i 360 USD dzieci - gdybyśmy skorzystali z firmy w hotelu to zapłacilibyśmy prawie o 1000 USD drożej . Mieliśmy tez druga przygodę z obsługa wycieczek z hotelu - nasi znajomi uparli się na katamarana - gość Omar który sprzedawał na plazy wycieczki skasował ich za 6 osób coś 690 USD - pojechali do cancun a katamaran okazał się drewniana łodzią - na szczęście udało się szybko kasę odzyskać . Plaża słaba Byłem w sumie na 5 innych plażach i tam na prawdę jest pięknie koło hotelu tego nie było Co do restauracji to dobra jest ta amerykańska route 66 - dobre hamburgery . Jeszcze uważające na rozliczenie finalne - korzystam z revoluta na szczęście przykład mojego rozliczenia mój rachunek za wina wyszedł 7500 pesos a w USD 550 przeliczcie sobie jak się to opłaca ;) trochę słabo Wifi super Do centrum miejscowości taxi 4 osobowym 20 USD a centrum lepsze niż w Tulum